West Coast Connection Forum

Elements => Outbound Connections => Topic started by: BigBDrugStores on June 08, 2006, 03:09:55 PM

Title: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: BigBDrugStores on June 08, 2006, 03:09:55 PM
Is Dipset.

(http://img246.imageshack.us/img246/7725/tree15ub.jpg)


They also can rap better.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: davida.b. on June 08, 2006, 05:39:48 PM


They also can rap better.

LO fucking L
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Eihtball on June 08, 2006, 05:45:32 PM
Only problem with this comparison is that the Clan was creative, imaginative, intelligent, and witty...everything that Dipset will never be.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: BigBDrugStores on June 08, 2006, 06:05:17 PM
Only problem with this comparison is that the Clan was creative, imaginative, intelligent, and witty...everything that Dipset will never be.
u mad doggie?
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Dubz on June 08, 2006, 06:09:19 PM
sayin that big L came from cam? are you serious?
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: BigBDrugStores on June 08, 2006, 06:11:19 PM
sayin that big L came from cam? are you serious?
naw, cam came from the children of the corn and big l is dipset.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: QuietTruth on June 08, 2006, 06:14:24 PM
Man Cam's early stuff with C.O.C. and early albums like Confessions was sick. He's straight now but why turn into what he is? I mean one second I'll be digging a song next minute he'll lose me completely wit them crazy lyrics.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Jome on June 08, 2006, 06:56:02 PM
Sad tree of no-name rappers who will never amount to anything, Young Jeezy, Mike Jones & Tony Yayo should join Dipset so we could have them all in 1 place.  :-\

Yo BigBDrugStores, I always thought you were one of the peeps who mockingly "repped" Dipset, it's hard to tell the difference.  :D
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: jeromechickenbone on June 08, 2006, 07:03:47 PM
Sad tree of no-name rappers who will never amount to anything, Young Jeezy, Mike Jones & Tony Yayo should join Dipset so we could have them all in 1 place. :-\

Yo BigBDrugStores, I always thought you were one of the peeps who mockingly "repped" Dipset, it's hard to tell the difference. :D


It's pretty much like that for all dipset groupies.  You figure "hell, this guy can't be serious, he just playin".  I mean, I can appreciate the swagger the dips bring to the mic, but to say they are the new generation of wu tang (which is funny, cuz cam's been in the game for almost 10 years) is wack.  In fact, it's really on some attention whore type shit. 
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: big mat on June 08, 2006, 10:21:51 PM
lol, dipset is funny
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Sweet & Tender Hooligan on June 09, 2006, 04:23:59 AM
BIgBdrugstore.......+1. Just spittin tha truth.......Dipset Bitch.

Any memebr of dipset >>>>>>>>> inspectah deck, U-god, RZA (only on da mic)
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Eihtball on June 09, 2006, 05:51:27 AM
It's pretty much like that for all dipset groupies.  You figure "hell, this guy can't be serious, he just playin".  I mean, I can appreciate the swagger the dips bring to the mic, but to say they are the new generation of wu tang (which is funny, cuz cam's been in the game for almost 10 years) is wack.  In fact, it's really on some attention whore type shit. 

LOL, yeah, I agree.  I don't mind listening to Cam'ron and Dipset sometimes myself, but damn, Dipset groupies are quite possibly the most annoying in all of hip-hop right now.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Hatesrats™ on June 09, 2006, 09:10:22 AM
lol, not
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: macknlatin36 on June 09, 2006, 10:30:11 AM
BIgBdrugstore.......+1. Just spittin tha truth.......Dipset Bitch.

Any memebr of dipset >>>>>>>>> inspectah deck, U-god, RZA (only on da mic)

u and the person who made this are really getting annoying.  I mean u saying that the legends from wu are no match for some dipshit crew.  nigga please stop with all this BS.  U are honestly out ur dam mind.  Dipset dont even get hyped by their out city, y the hell would anybody rep them unless u still sucking on ur mama'a tits

all yall dipset fans can suck a dick with aids on the tip if u agree with this stuff
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Word to Everything on June 09, 2006, 10:40:57 AM
DIPSET GREATEST RAP GROUP IN THE HISTORY OF RAP...

CHEA

DIPSET BITCH - BRYD GANG

(http://www.usaweekend.com/98_issues/981101/images/111bigbirdtiffsilho.jpg)
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Dubz on June 09, 2006, 10:59:11 AM
lol at Big L is dipset... youre an idiot bigbdrugstores. and the rest of you who think dip is better than wu: ill admit that dip is ok when they drop an album thats as revolutionary and creative as 36 chambers. no, dip immunity (1 or 2) does not qualify.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: BigBDrugStores on June 09, 2006, 12:06:09 PM
lol at Big L is dipset... youre an idiot bigbdrugstores. and the rest of you who think dip is better than wu: ill admit that dip is ok when they drop an album thats as revolutionary and creative as 36 chambers. no, dip immunity (1 or 2) does not qualify.
i wasnt impressed by 36 chambers, an yes i do own it and have listened to it. and yes i was paying attention to the lyrical content
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Bramsterdam (see ya) on June 09, 2006, 02:12:04 PM
cmon now, dipset is pure garbage, anyone who idolizes a guy who wears pink has a problem
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: BizzyR.I.P. on June 09, 2006, 06:14:19 PM
BIgBdrugstore.......+1. Just spittin tha truth.......Dipset Bitch.

Any memebr of dipset >>>>>>>>> inspectah deck, U-god, RZA (only on da mic)

Inspectah Deck
Poisonous paragraphs, smash ya phonograph
in half, it be the Inspectah Deck on the warpath
First class leavin mics with a cast
Causin ruckus like the aftermath when guns blast
Run fast, here comes the verbal assaulta
Rhymes runnin wild like a child in a walker
I scored from the inner slums abroad
And my thoughts are razor sharp I sliced the mic from the cord
First they criticize, but now they have become
mentally paralyzed with hits that I devise
Now I testify, the rest is I, Rebel INS
Ya highness, blessed to electrify
with voltage of an eel, truth that I reveal'll
crush the amateurs who screamed to keep it real
Caesar black down hoodied up and fatigues
Part time minor leagues receive third degrees
Attack like a wolf pack, once I pull back
the God-U, and bust through like a fullback


nuff said on Rebel INS

while i agree RZA isn't a beast on the mic he's still way doper then any Dip member  ::) you Dipshit groupie are staigght up retards
i bet most of you guys rode the yellow bus to school :laugh:

(http://img137.imageshack.us/img137/3818/t2p19of.jpg)
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: BigBDrugStores on June 09, 2006, 06:17:32 PM
Inspectah Deck
Poisonous paragraphs, smash ya phonograph
in half, it be the Inspectah Deck on the warpath
First class leavin mics with a cast
Causin ruckus like the aftermath when guns blast
Run fast, here comes the verbal assaulta
Rhymes runnin wild like a child in a walker
I scored from the inner slums abroad
And my thoughts are razor sharp I sliced the mic from the cord
First they criticize, but now they have become
mentally paralyzed with hits that I devise
Now I testify, the rest is I, Rebel INS
Ya highness, blessed to electrify
with voltage of an eel, truth that I reveal'll
crush the amateurs who screamed to keep it real
Caesar black down hoodied up and fatigues
Part time minor leagues receive third degrees
Attack like a wolf pack, once I pull back
the God-U, and bust through like a fullback

not impressed
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Dubz on June 09, 2006, 07:25:35 PM
lol yall know hes just doin this to see if he can get yall pissed off
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: big mat on June 09, 2006, 07:52:02 PM
lol yall know hes just doin this to see if he can get yall pissed off

yeah, that's what i also think
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Sweet & Tender Hooligan on June 10, 2006, 03:54:06 AM
lol yall know hes just doin this to see if he can get yall pissed off

yeah, that's what i also think


LOL and its obviously working i mean weve got people coming in here nearly crying (macknlatin) and people dropping Deck's ONE good verse his whole career (dont even deny it, you all know hes horrible)......"Dipset at this moment in time are better than Wu-Tang" - Fergie Bhoy....this comin from someone  who thinks Wu-Tang are legends.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: UKnowWhatItIs: welcome to my traps....game over on June 10, 2006, 06:52:41 AM
^Inspectah Deck had the best vereses on 36 Chambers & lol at Cam, oh lets take a look at one of his verses:
My pride and joy, I call her butter
When she bake a cake, we'll be lovers
She live with me right, I hide her from my mother
see she wouldn't understand I'm supplyin the gutta
I let my baby hang outside with the brothers
Come back, cake on the bed the size of the covers
Shot 5 with a sucka, another 5 with a trucker
Took a hit without paying, won't get a dime for my butter
That's my holy ma-momma, second only to 'ganja
But I did watch her, played Tony Montana
Here's a queeeeeelo, yep she'll be back
For them peso's, yep she'll be crack
Rocks so bright, money so right
I got 7 workers, she's Snow White
And you know the steez, I met the ocean breeze
Killa Cam hand to hand with Cocoa Leafs

Ohhhhhh shit!!!!What a fuckin' crazy verse!!! ::) ::) ::) You Know if Cam rapped exactly like Inspectah y'all Dipset groupies would be calling him the greatest lyricist of all time.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Diabolical on June 10, 2006, 07:12:06 AM
L0L
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Chazzz on June 10, 2006, 10:52:33 AM
lol yall know hes just doin this to see if he can get yall pissed off

yeah, that's what i also think


LOL and its obviously working i mean weve got people coming in here nearly crying (macknlatin) and people dropping Deck's ONE good verse his whole career (dont even deny it, you all know hes horrible)......"Dipset at this moment in time are better than Wu-Tang" - Fergie Bhoy....this comin from someone  who thinks Wu-Tang are legends.

"I bomb atomically, Socrates' philosophies
and hypothesis can't define how I be droppin these
mockeries, lyrically perform armed robbery
Flee with the lottery, possibly they spotted me
Battle-scarred shogun, explosion when my pen hits
tremendous, ultra-violet shine blind forensics
I inspect you, through the future see millenium
Killa B's sold fifty gold sixty platinum
Shacklin the masses with drastic rap tactics
Graphic displays melt the steel like blacksmiths
Black Wu jackets queen B's ease the guns in
Rumble with patrolmen, tear gas laced the function
Heads by the score take flight incite a war
Chicks hit the floor, diehard fans demand more
Behold the bold soldier, control the globe slowly
Proceeds to blow swingin swords like Shinobi
Stomp grounds and pound footprints in solid rock
Wu got it locked, performin live on your hottest block"
Inspectah Deck - Wu Tang's Triumph
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Now_Im_Not_Banned on June 10, 2006, 01:01:01 PM
These are the kind of people who think Akon owns Nate Dogg... :grumpy:
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: MontrealCity's Most on June 10, 2006, 01:26:49 PM
I thought Dipset was kinda cool then i bought one of they records. They are the wacksst krew of rappers of all time. Sriously they cant rhyme for shit there flow is lame and what teh fuck is up with the shit they wear. There like a bunch of girls i dont know how they come offf as hard to anyone.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: macknlatin36 on June 10, 2006, 02:01:56 PM
lol yall know hes just doin this to see if he can get yall pissed off

yeah, that's what i also think


LOL and its obviously working i mean weve got people coming in here nearly crying (macknlatin) and people dropping Deck's ONE good verse his whole career (dont even deny it, you all know hes horrible)......"Dipset at this moment in time are better than Wu-Tang" - Fergie Bhoy....this comin from someone  who thinks Wu-Tang are legends.

 :tosser:
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: BizzyR.I.P. on June 10, 2006, 02:07:32 PM
lol yall know hes just doin this to see if he can get yall pissed off

yeah, that's what i also think


LOL and its obviously working i mean weve got people coming in here nearly crying (macknlatin) and people dropping Deck's ONE good verse his whole career (dont even deny it, you all know hes horrible)......"Dipset at this moment in time are better than Wu-Tang" - Fergie Bhoy....this comin from someone  who thinks Wu-Tang are legends.
lol One good verse? Do you actually LISTEN to the Wu albums? His guest features are always on point and he did nothing but spit heat on his debut album.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: big mat on June 10, 2006, 02:48:35 PM
lol yall know hes just doin this to see if he can get yall pissed off

yeah, that's what i also think


LOL and its obviously working i mean weve got people coming in here nearly crying (macknlatin) and people dropping Deck's ONE good verse his whole career (dont even deny it, you all know hes horrible)......"Dipset at this moment in time are better than Wu-Tang" - Fergie Bhoy....this comin from someone  who thinks Wu-Tang are legends.
lol One good verse? Do you actually LISTEN to the Wu albums? His guest features are always on point and he did nothing but spit heat on his debut album.


you're always fellin into the trap
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: big mat on June 10, 2006, 02:50:25 PM
lol yall know hes just doin this to see if he can get yall pissed off

yeah, that's what i also think


LOL and its obviously working i mean weve got people coming in here nearly crying (macknlatin) and people dropping Deck's ONE good verse his whole career (dont even deny it, you all know hes horrible)......"Dipset at this moment in time are better than Wu-Tang" - Fergie Bhoy....this comin from someone  who thinks Wu-Tang are legends.

"I bomb atomically, Socrates' philosophies
and hypothesis can't define how I be droppin these
mockeries, lyrically perform armed robbery
Flee with the lottery, possibly they spotted me
Battle-scarred shogun, explosion when my pen hits
tremendous, ultra-violet shine blind forensics
I inspect you, through the future see millenium
Killa B's sold fifty gold sixty platinum
Shacklin the masses with drastic rap tactics
Graphic displays melt the steel like blacksmiths
Black Wu jackets queen B's ease the guns in
Rumble with patrolmen, tear gas laced the function
Heads by the score take flight incite a war
Chicks hit the floor, diehard fans demand more
Behold the bold soldier, control the globe slowly
Proceeds to blow swingin swords like Shinobi
Stomp grounds and pound footprints in solid rock
Wu got it locked, performin live on your hottest block"
Inspectah Deck - Wu Tang's Triumph

evey time i read this verse i'M like woaaa, this is one of my favorite, i bought the forever cd just for that
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: BigBDrugStores on June 10, 2006, 03:28:52 PM
lol yall know hes just doin this to see if he can get yall pissed off

yeah, that's what i also think


LOL and its obviously working i mean weve got people coming in here nearly crying (macknlatin) and people dropping Deck's ONE good verse his whole career (dont even deny it, you all know hes horrible)......"Dipset at this moment in time are better than Wu-Tang" - Fergie Bhoy....this comin from someone  who thinks Wu-Tang are legends.

"I bomb atomically, Socrates' philosophies
and hypothesis can't define how I be droppin these
mockeries, lyrically perform armed robbery
Flee with the lottery, possibly they spotted me
Battle-scarred shogun, explosion when my pen hits
tremendous, ultra-violet shine blind forensics
I inspect you, through the future see millenium
Killa B's sold fifty gold sixty platinum
Shacklin the masses with drastic rap tactics
Graphic displays melt the steel like blacksmiths
Black Wu jackets queen B's ease the guns in
Rumble with patrolmen, tear gas laced the function
Heads by the score take flight incite a war
Chicks hit the floor, diehard fans demand more
Behold the bold soldier, control the globe slowly
Proceeds to blow swingin swords like Shinobi
Stomp grounds and pound footprints in solid rock
Wu got it locked, performin live on your hottest block"
Inspectah Deck - Wu Tang's Triumph
still not doing it.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Diabolical on June 10, 2006, 04:30:06 PM
These are the kind of people who think Akon owns Nate Dogg... :grumpy:

That pretty much sums it up.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Now_Im_Not_Banned on June 10, 2006, 04:33:24 PM
"Instead of rawness like Inspectah Deck the spectors rather set their specks on Mason Betha..."
-Tech N9ne
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Shawn Nutt on June 10, 2006, 04:43:37 PM
Yeah I agree, this topic is stupid. From what I remember about BigB is that he is a good and smart guy so I bet he's just joking around or exagerating... but if not please tell me what you've been on.

I can't speak on Dipset as rappers 'cause I don't listen to them, but I hear they're pretty good. Reason I don't listen to them is that they're a bunch of wanna-be gang bangers WHO CHANGED THE COLORS. "Lets be Bloods from NY and wear pink and purple!" Dumbest idea ever.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: MontrealCity's Most on June 10, 2006, 11:58:20 PM
cmon now, dipset is pure garbage, anyone who idolizes a guy who wears pink has a problem
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Sweet & Tender Hooligan on June 12, 2006, 10:49:03 PM
Cam's verse on "Get em Girls" >>>>>>>>>>>>>Anything INspectah deck has spat......ever.  ;D

LOL you act like posting wack Cam verses insults me personally, just a waste of your own time im afraid. All the wack verses in the world wont change my opinion that Cam is sooooooooooo much better a rapper than Deck.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: macknlatin36 on June 13, 2006, 06:31:53 AM
Cam's verse on "Get em Girls" >>>>>>>>>>>>>Anything INspectah deck has spat......ever.  ;D

LOL you act like posting wack Cam verses insults me personally, just a waste of your own time im afraid. All the wack verses in the world wont change my opinion that Cam is sooooooooooo much better a rapper than Deck.

 :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco: :loco:


 :bomb:  :nahnah:
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Sweet & Tender Hooligan on June 14, 2006, 03:09:04 AM
^^^^^^^


You still crying?.....I dismissed you a long ass time ago son.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Now_Im_Not_Banned on June 14, 2006, 11:03:54 AM
^^^^^^^


You still crying?.....I dismissed you a long ass time ago son.

^^Because of people like you

"It's a joke and an insult to be in this category..." (http://rapidshare.de/files/23053019/Nexus_Feat._Bishop_-_The_Time_Has_Come.mp3.html)


Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: RZARECTA on June 15, 2006, 04:17:55 PM
lol look up this losers history he's always hatin on the clan from day 1 and sayin dipset is the greatest thing ever..  im thinkin sons gotta be 16 from the burbs ...  prolly the worst analogy iv'e ever seen on here like comparing biggie to gorilla black     STOP DISSSING THE WU  U HATIN DICKRIDIN DIPSET BIATCH
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: RZARECTA on June 15, 2006, 04:21:04 PM
It's pretty much like that for all dipset groupies.  You figure "hell, this guy can't be serious, he just playin".  I mean, I can appreciate the swagger the dips bring to the mic, but to say they are the new generation of wu tang (which is funny, cuz cam's been in the game for almost 10 years) is wack.  In fact, it's really on some attention whore type shit. 

LOL, yeah, I agree.  I don't mind listening to Cam'ron and Dipset sometimes myself, but damn, Dipset groupies are quite possibly the most annoying in all of hip-hop right now.
      maybe ever
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: RZARECTA on June 15, 2006, 04:30:55 PM
lol yall know hes just doin this to see if he can get yall pissed off

yeah, that's what i also think


LOL and its obviously working i mean weve got people coming in here nearly crying (macknlatin) and people dropping Deck's ONE good verse his whole career (dont even deny it, you all know hes horrible)......"Dipset at this moment in time are better than Wu-Tang" - Fergie Bhoy....this comin from someone  who thinks Wu-Tang are legends.

"I bomb atomically, Socrates' philosophies
and hypothesis can't define how I be droppin these
mockeries, lyrically perform armed robbery
Flee with the lottery, possibly they spotted me
Battle-scarred shogun, explosion when my pen hits
tremendous, ultra-violet shine blind forensics
I inspect you, through the future see millenium
Killa B's sold fifty gold sixty platinum
Shacklin the masses with drastic rap tactics
Graphic displays melt the steel like blacksmiths
Black Wu jackets queen B's ease the guns in
Rumble with patrolmen, tear gas laced the function
Heads by the score take flight incite a war
Chicks hit the floor, diehard fans demand more
Behold the bold soldier, control the globe slowly
Proceeds to blow swingin swords like Shinobi
Stomp grounds and pound footprints in solid rock
Wu got it locked, performin live on your hottest block"
Inspectah Deck - Wu Tang's Triumph
lol one of the illest ryhmes ever noone from dipdick will ever come close to this
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: BigBDrugStores on June 24, 2006, 09:17:04 PM
but really, them dudes cant even fuck with the Dips
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Shawn Nutt on June 24, 2006, 09:46:45 PM
but really, them dudes cant even fuck with the Dips

yea b, jimmy jones wit tha crust on his lip > any member of wu-tang
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Diabolical on June 26, 2006, 07:42:25 PM
ODB drunk outta his mind > any momber of Dipshit
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: davida.b. on June 26, 2006, 08:40:40 PM
Cam'ron did songs with ODB & RZA. Agallah did a song with Cappadonna, and made a song paying tribute to Wu. Jim Jones, Juelz Santana, and Ghostface have given love to each other in interviews.

In conclusion: you guys lose.
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: moe on April 22, 2010, 05:41:14 PM
bump because of recent dipset reunion
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: hom hom on April 23, 2010, 07:57:20 AM
Dipset ????????? :monkey_piss: :loco:
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: Sofa_King_Awesome on April 23, 2010, 12:40:53 PM
Dips> Wu
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: SCREWFACE on April 23, 2010, 06:24:25 PM
Sad tree of no-name rappers who will never amount to anything, Young Jeezy, Mike Jones & Tony Yayo should join Dipset so we could have them all in 1 place.  :-\

Yo BigBDrugStores, I always thought you were one of the peeps who mockingly "repped" Dipset, it's hard to tell the difference.  :D


yeh say what you want cause you wrong. young jeezy is a long way past nothing so keep hatin. he done well for himself even if u dont like his music.

edit:oh my word its from 2006. how wrong do u look now lol
Title: Re: The New Generation Wu-Tang Clan
Post by: 13th Duke on April 23, 2010, 07:35:24 PM
Oh dear haha