West Coast Connection Forum

Lifestyle => Tha G-Spot => Topic started by: EddyFunkDocc14 on June 27, 2002, 07:23:00 PM

Title: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: EddyFunkDocc14 on June 27, 2002, 07:23:00 PM
LMAO luk at deez fagits roccy and (sccit) especialy sccit cuz he takes shit wen i posted the siavash gallery

deez pics are hillaryouis deez fuccin fagitz tryna talk shit too me!!!!


!!!?!?!?!



LMAO luks like Moby hahhahaha (http://briefcase.yahoo.com/bc/mrpimper_69/vwp?.dir=/My+Documents&.dnm=FAGIT+SCCIT!!!.jpg&.src=bc&.view=l&.done=http%3a//briefcase.yahoo.com/bc/mrpimper_69/lst%3f%26.dir=/My%2bDocuments%26.src=bc%26.view=l)



Retarded ass Fat Joe (http://briefcase.yahoo.com/bc/mrpimper_69/vwp?.dir=/My+Documents&.dnm=FAGIY+ROCCY!!!.jpg&.src=bc&.view=l&.done=http%3a//briefcase.yahoo.com/bc/mrpimper_69/lst%3f%26.dir=/My%2bDocuments%26.src=bc%26.view=l)





hahhaha  !!!!!!!   tis is funnier dan Vin Disel aka R-Gay-L




hahahhahahahhahha fagitz!


Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Now_Im_Not_Banned on June 27, 2002, 07:35:57 PM
Fuck you...you fuckin faggot makin us bald and shit...What the fuck is up with that gay ass shit? Dont u realize, nobody likes u on this board, now leave...
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Sikotic™ on June 27, 2002, 07:40:17 PM
Stop jackin off to other guys pictures
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: .:R-E-L:. on June 27, 2002, 07:51:07 PM
every1s already seen their pix
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Nima - Dubcnn.com on June 27, 2002, 09:40:00 PM
word to REL and dude aint no1 interested in that shit man get the fuck out...
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Now_Im_Not_Banned on June 28, 2002, 06:30:30 AM
You made my head and my neck thin with the eraser, and u made me look armenian, you fuckin piece of shit...See no one likes you...Peace
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: KVB on June 28, 2002, 06:40:09 AM
LOL you're right man Roccy looks kinda like Fat Joe... but fuck you anyway, can't talk shit about him and Sccit... peace
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: BossPlaya on June 28, 2002, 08:15:57 AM
lol but they do look fuckin funny lol but yeah get tha fuck out docc
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Now_Im_Not_Banned on June 28, 2002, 09:05:09 AM
Quote
lol but they do look fuckin funny lol but yeah get tha fuck out docc



Shut the fuck up you piece of shit CockPlaya...


"oh wow, they look funny" yea I admit they do look funny, but how come u didnt say that in the REL and the Siavash pic thread?? Huh??


you shit...
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: BossPlaya on June 28, 2002, 09:36:45 AM
Quote



Shut the fuck up you piece of shit CockPlaya...


"oh wow, they look funny" yea I admit they do look funny, but how come u didnt say that in the REL and the Siavash pic thread?? Huh??


you shit...



lmao cuz tha only pics other than this ones ive only found tha saviash or how ever u spell it funny
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: ROCCY on June 28, 2002, 10:52:32 AM
Quote
lol but they do look fuckin funny lol but yeah get tha fuck out docc



Man fuck u who posted this, and fuck u bossplaya u dumb shit
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Now_Im_Not_Banned on June 28, 2002, 11:07:01 AM
BossPlaya...


http://us.f1.yahoofs.com/users/527e5b18/bc/My+Documents/REL+Today....jpg?bc69bP9AyENEjNHo





Ure saying u didnt find that funny??!!! LMFAO...He looks like a cross between Moby, a Cancer Patient and Vin Disel in that pic (No offence too REL), how can u not say its funny and say these ones of us are? Come on man, be serious...
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: bLaDe HeLi[X] on June 28, 2002, 11:17:08 AM
Eddyfunks insane homosexualty is reflected by his low intellect retard threads which are all surprisingly based on his getting excited over pictures of men.

 -{bLaDe}
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: bez on June 28, 2002, 11:41:51 AM
LOL
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: BossPlaya on June 28, 2002, 11:51:13 AM
Quote
BossPlaya...


http://us.f1.yahoofs.com/users/527e5b18/bc/My+Documents/REL+Today....jpg?bc69bP9AyENEjNHo





Ure saying u didnt find that funny??!!! LMFAO...He looks like a cross between Moby, a Cancer Patient and Vin Disel in that pic (No offence too REL), how can u not say its funny and say these ones of us are? Come on man, be serious...


LMAO to be honest with u i didnt even c that pic i only saw tha 1 with tha grl but LMAO
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Sikotic™ on June 28, 2002, 12:05:06 PM
Quote
and u made me look armenian, you fuckin piece of shit...See no one likes you...Peace


He did you a favor lol j/k
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: ROCCY on June 28, 2002, 12:31:08 PM
lmao^^ and if u guys havnt realized it, he edited our hair out lol..
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: ROCCY on June 28, 2002, 12:53:55 PM
Oh Shit, hahahahahaha, he was'nt Kidding..lmao..check it...


Me= Fat Joe - (http://ultamateproductions.homestead.com/files/JOEY_CRACK.JPG)

Sccit= Moby - (http://www.kissfm.com/timages/page/moby.jpg)

REL= Vin Diesel - (http://us.ent4.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/universal_pictures/the_fast_and_the_furious/vin_diesel/furiouspre2.jpg)

hahahahahha shit, Im not clowning or anything, But I think this shit is pretty hilarious hahahahahh...and one thing in life I wont be, is be BALD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..peace
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: bLaDe HeLi[X] on June 28, 2002, 12:56:52 PM
LMAO^^ lmfao@moby/sccit

 -{bLaDe}
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: BigAdrianoDogg on June 28, 2002, 01:09:49 PM
lol
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: ZILLA THA GOODFELLA on June 28, 2002, 01:47:03 PM
lol @ CockPlaya.....

Ay Sccit do yall know this Eddy Funk dude outside tha internet?
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Sikotic™ on June 28, 2002, 01:51:13 PM
hahaha
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Now_Im_Not_Banned on June 28, 2002, 02:42:25 PM
Quote
lol @ CockPlaya.....

Ay Sccit do yall know this Eddy Funk dude outside tha internet?



yes, hes a fucking faggot...



Oh and roccy, I dont think u look like fat joe at all...LoL...Maybe like High Pitched Eric from the Howard Stern show...LMAO
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Now_Im_Not_Banned on June 28, 2002, 02:53:49 PM
BTW, if you dont know how High Pitch Eric looks like, go too www.hperic.com



Heres an old ass pic of him, he looks different now...



(http://www.hperic.com/images/bababooey.jpg)



The one on the right is High Pitch Eric...
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Sikotic™ on June 28, 2002, 04:02:23 PM
LOL

Howard is the shit....well at least his show is.
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: KVB on June 28, 2002, 09:52:30 PM
Quote
:. link=board=anything;num=1025241780;start=0#12 date=06/28/02 at 16:17:08]Eddyfunks insane homosexualty is reflected by his low intellect retard threads which are all surprisingly based on his getting excited over pictures of men.

 -{bLaDe}


LMAO, that shit was deep right there :D
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: ZILLA THA GOODFELLA on June 28, 2002, 09:58:07 PM
Man, Since U know that fool Sccit Ill teach tha muthafucka a lesson if I were U.....I swear I would.
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Nima - Dubcnn.com on June 28, 2002, 11:08:18 PM
ROFL haha but word sccit go fuck that dude up with roccy
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: ROCCY on June 28, 2002, 11:49:17 PM
LoL, Ive done it before..I didnt fuck him up, but socked him, and he cryed lol..thas what happens when they mess with R
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Nima - Dubcnn.com on June 29, 2002, 01:55:18 AM
Quote
LoL, Ive done it before..I didnt fuck him up, but socked him, and he cryed lol..thas what happens when they mess with R


ROFL at mess with R
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Now_Im_Not_Banned on June 29, 2002, 06:10:53 AM
Quote
LoL, Ive done it before..I didnt fuck him up, but socked him, and he cryed lol..thas what happens when they mess with R




I thought he was the one who socked you and your were the one who cried??



Lol, nahh, Im just messing...
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: .:R-E-L:. on June 29, 2002, 06:38:22 AM
Quote


ROFL at mess with R



LOL....
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: ROCCY on June 29, 2002, 11:23:31 AM
Quote




I thought he was the one who socked you and your were the one who cried??



Lol, nahh, Im just messing...



lmao thats something that will never take place..
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Doggystylin on June 29, 2002, 12:02:56 PM
you'll get your fridge emptied out for fuckin wit the big r.....watch out everyone
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: ROCCY on June 29, 2002, 12:34:22 PM
Quote
you'll get your fridge emptied out for fuckin wit the big r.....watch out everyone



okay shut up bin laden..
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Doggystylin on June 29, 2002, 12:53:15 PM
Quote



okay shut up bin laden..


eat a dick, yokozuna
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: ROCCY on June 29, 2002, 12:55:41 PM
 
Quote


eat a dick, yokozuna



Buy a Microphone Foam Blowmaster
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Doggystylin on June 29, 2002, 12:58:24 PM
Quote
 


Buy a Microphone Foam Blowmaster


buy some slimfast, fridge invader
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: ROCCY on June 29, 2002, 01:05:37 PM
Quote


buy some slimfast, fridge invader



I already have one Beardo
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Sikotic™ on June 29, 2002, 04:09:01 PM
lol @ this
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Now_Im_Not_Banned on June 29, 2002, 08:17:46 PM
Roccy and Doggy at it again...Actually for the first time, but at least Doggy took my job for now...LoL
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: ROCCY on June 30, 2002, 08:55:10 AM
Quote
Roccy and Doggy at it again...Actually for the first time, but at least Doggy took my job for now...LoL



LoL, naw, the second time remember when doggy was threatning to send his "hound bloods" to kill me? ROFLMAO
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: ZILLA THA GOODFELLA on June 30, 2002, 09:21:05 AM
LMAO
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Doggystylin on June 30, 2002, 10:44:18 AM
Quote



LoL, naw, the second time remember when doggy was threatning to send his "hound bloods" to kill me? ROFLMAO


oh yaaa

the racoon bloods, lololol, that was funny ;D
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: ROCCY on June 30, 2002, 10:49:35 AM
Quote


oh yaaa

the racoon bloods, lololol, that was funny ;D



werd
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Mr_Funk_Docc on June 30, 2002, 09:21:22 PM
tTEXTwell this is my last posta nd i am tellin ya'll that it wasnt me that made those post of roccy sccit and r.e.l. with those pics aiite well i have and i idea of who this eddyfunkdocc14 is :its sccit cuz wats his name sccit had tooked sum opics with roccy at his house one day(i aint making this shit up) and they were goign to show it to me but they didnt want to i dont knwo why but i c why they didnt want to show me buts its cool and dont worry ya'll, I am leavin from here so u dont have to worry no more aiite peace.
Title: Re: LMAO Roccy and SCCIT PIC GALLERY!?!?! HAHAHHA
Post by: Now_Im_Not_Banned on June 30, 2002, 09:28:06 PM
Quote
tTEXTwell this is my last posta nd i am tellin ya'll that it wasnt me that made those post of roccy sccit and r.e.l. with those pics aiite well i have and i idea of who this eddyfunkdocc14 is :its sccit cuz wats his name sccit had tooked sum opics with roccy at his house one day(i aint making this shit up) and they were goign to show it to me but they didnt want to i dont knwo why but i c why they didnt want to show me buts its cool and dont worry ya'll, I am leavin from here so u dont have to worry no more aiite peace.




wtf are u trying too say?