West Coast Connection Forum

Lifestyle => Tha G-Spot => Topic started by: Doggystylin on April 20, 2002, 03:38:17 PM

Title: Hitler's Birthday Today!
Post by: Doggystylin on April 20, 2002, 03:38:17 PM
Its Hitlers 113th Birthday yall!!!  ;D
(http://southpark.aktualne.cz/epizode/epi107c.jpg)

LOL j/k its Infinites birthday too, so start with the "happy birthday" 's, LOL, oh yeah todays the columbine massaccre things birthday too, lmao what a day

dont throw bullshit at me about the hitler shit yall, lol
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: West Coast Veteran on April 20, 2002, 04:02:40 PM
Resurrect Hitler so I can take a shit on his face for his birthday then kill him.
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: bLaDe HeLi[X] on April 20, 2002, 04:42:25 PM
lmao^

happy birthday infinite! ;D


 -{bLaDe}
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: West Coast Veteran on April 20, 2002, 04:57:28 PM
Happy Bday Infinite! 8)
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: Jome on April 20, 2002, 06:23:25 PM
Quote
Its Hitlers 113th Birthday yall!!!  ;D


You sick sick fuck!!!!




















LoL jp, happy B-Day Infinite!
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: MidnightPills on April 20, 2002, 06:36:30 PM
Quote
Happy Bday Infinite! 8)

Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: Smooth on April 20, 2002, 06:37:55 PM
Quote
Happy Bday Infinite! 8)

Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: Sub-Z on April 20, 2002, 06:58:09 PM
Quote
Happy Bday Infinite! 8)

Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: KVB on April 20, 2002, 07:43:48 PM
^ LOL y'all quoting muthafuckas.... I'll write my own greeting:

Happy Bday Infinite! 8)
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: ROCCY on April 20, 2002, 07:52:26 PM
Happy Bday Infinite!  
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: HBKid_Jr on April 20, 2002, 08:01:10 PM
sub-z tell ur dad adolf happy b-day.  Hitler was misunderstood, if they jus accepted him into art school,  tha holucaust could of been avoided,  but nooooooo,  hitler had no originality in his art.  Oh yea, Happy B-Day infinite



j/k bout hitler bein misunderstood
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: Instant_Killa on April 20, 2002, 08:21:40 PM
Many Happy Returns of the Day!!
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: DreSnoop00 on April 20, 2002, 08:56:38 PM
happy b-day infinite, hope it goes good man

lol i just thought of something lol, i was watchin this one south park and cartman said he gave a hitler to butters and hes all "thats when u stick ur finger up ur ass and put it over their upper lip and make em' look like hitler"
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: Don Mega on April 21, 2002, 03:29:55 AM
damn... happy birthday Adolf... we all miss you. You were really misunderstood, c u when i get there







































;D j/k
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: bez on April 21, 2002, 03:57:42 AM
eeeee
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: ExZit on April 21, 2002, 04:18:03 AM
LOL, Hitler is a funny dude  ;D
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: infinite59 on April 21, 2002, 04:08:36 PM
Thanks ya'll.... much props and respects.
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: BossPlaya on April 21, 2002, 05:27:35 PM
Quote
Happy Bday Infinite! 8)

Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: UPINSMOKETOUR on April 22, 2002, 04:31:41 AM
LOL happy Birthay





Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: Nima - Dubcnn.com on April 22, 2002, 04:37:24 AM
happy birthday infinite!
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: CantCme213 on April 22, 2002, 08:42:14 AM
Happy Bday Infinite ;D

oh yea fuck hitler
gonna piss and shit on your grave , if I ever gonna find it 8)
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: KVB on April 22, 2002, 08:51:29 AM
Quote
Happy Bday Infinite ;D

oh yea fuck hitler
gonna piss and shit on your grave , if I ever gonna find it 8)


Hitler is buried in Russia... according to the Russians
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: Jay ay Beee on April 23, 2002, 04:48:17 AM
Happy Birthday

(for two days ago)

Lol
Title: Re: Hitler's Birthday Today!
Post by: TheSheriff on April 23, 2002, 06:04:27 PM
Adolf was a great man. He loved his dogs and his mother. It was all a conspiracy, I tell you!

Happy birthday to Infinite and to various other people born on that day, several days ago.