West Coast Connection Forum

Lifestyle => Tha G-Spot => Topic started by: Doggystylin on September 22, 2002, 02:46:13 PM

Title: hmm....well i be dam..
Post by: Doggystylin on September 22, 2002, 02:46:13 PM
(http://poetry.rotten.com/stained-glass/stainglass.jpg)
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: E. J. Rizo on September 22, 2002, 02:52:42 PM
ROTFLMFAO.....hahahahahahhahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ;D
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: Suga Foot on September 22, 2002, 03:07:28 PM
AHAHAHAAHAHHAAAA!
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: Pillow on September 22, 2002, 03:34:54 PM
that aint cool at all, not funny 1 bit
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: Jome on September 22, 2002, 04:36:57 PM
Quote
that aint cool at all, not funny 1 bit



Get some sense of humour, dude.

Lmao, funny shit.
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: Doggystylin on September 22, 2002, 04:53:10 PM
Quote
that aint cool at all, not funny 1 bit



go away lil kid, ill even give u some candy, aslong as you dont tell mommy
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: Jome on September 22, 2002, 04:58:27 PM
Quote



go away lil kid, ill even give u some candy, aslong as you dont tell mommy


Lmao. w0rd
Kids these days doesn't understand any jokes.
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: bLaDe HeLi[X] on September 22, 2002, 04:58:34 PM
LMAO, yeah i seen dat b4

 -{bLaDe}
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: Pillow on September 22, 2002, 05:12:48 PM
Quote



go away lil kid, ill even give u some candy, aslong as you dont tell mommy

na dog, thats disrispectful to my religion, i take offense to religion jokes...
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: Now_Im_Not_Banned on September 22, 2002, 05:19:59 PM
LMAO!
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: Doggystylin on September 22, 2002, 06:11:37 PM
Quote

na dog, thats disrispectful to my religion, i take offense to religion jokes...


well go tell ya damn preists to stop fuckin lil boys then, they didnt make this shit for nothin
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: S.G.V. on September 22, 2002, 06:19:19 PM
tinman chill...it wasnt meant to hurt anybody...its funny....u gotta look at things in a good light...this shit is hilarious...
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: Pillow on September 22, 2002, 06:40:02 PM
Quote
tinman chill...it wasnt meant to hurt anybody...its funny....u gotta look at things in a good light...this shit is hilarious...

i look at most all things in a good light, i can crack a joke on almost any sub except me religion and passed away famliy members. u all dont have to respect that, i am jus lettin u all know how i feel...and most are actin childish.
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: Smooth on September 22, 2002, 07:06:04 PM
LMAO that's hilarious!
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: Shoe_whore on September 22, 2002, 07:54:15 PM
LMFAO!
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: Sikotic™ on September 22, 2002, 09:53:15 PM
HAHAHAHAHHA

Doggy always comin wit that funny shit.
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: Nima - Dubcnn.com on September 23, 2002, 05:19:44 AM
Quote
tinman chill...it wasnt meant to hurt anybody...its funny....u gotta look at things in a good light...this shit is hilarious...

Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: ExZit on September 23, 2002, 05:48:50 AM
Quote
Nima alwayz uses quotes  ;D


lol.... funny shiiiiit  :o  ;D  :D ;D
Title: Re: hmm....well i be dam..
Post by: King Tech Quadafi on September 23, 2002, 08:56:06 AM
LMFAO!