West Coast Connection Forum

Elements => The Studio => Topic started by: da_notorious_mack on September 20, 2002, 01:35:33 PM

Title: Marty.................
Post by: da_notorious_mack on September 20, 2002, 01:35:33 PM
Quote
Nah but for reals though. I wanted to help him, but in stabbed me in the back. I thought we were cool, then he starts a rumor about an Elite member, I also heard it from others and they talk to me about it.


-Posted By M Dogg In The Big Boy Interview



Talking about what i owe them here....like they put they ~funds up~//
Like i aint won belts on my own...guess all that was ~dumb luck~//
Alot of gossiping going on...I been ~peeping it too~//
PM's coming like, "peep my post...thats the ~least you could do~"//
Thats cool and such...dont want yall to get it ~all wrong~//
But a PM from a clown aint the first thing i wanna see when i ~Log on~//

ima 'bout ta unleash~tha~beast, when I release this piece~//
deafeat~cha~geeks, ya simple, really need to increase ya speach~//
ya need ta seek for cover or be deceased when I reach fa heat~//
compete with me, I'll beat cha steez, cuz ya weak~with~these~//
leave you skreechin~"PLEEEASE", when I make ya facial features bleed~//
enter tha battlefield, you sleepin' underneath tha bleecher's~deep~//
my lyrics kill, if ya body dont float then ya spirit~will~//
my flows, when you hear~it...chills, are runnin up an down~ya~back~//
you known all around~as~wack, cuz you cant make a verse unless you let tha7th pound~ur~ass~//
i'll putchu on tha ground~an~fast, then poor gas on ya..."LOOK!... I Found~A~Match!!"~//
ya ryhmes soundin~trash, loud~an~wack, you tha type a crowd~would~smack, I gotta thousand~raps~//
that leave you sheddin blood but no1 knows where mah hounds~are~at~//
stabbin cats juss' ta get my knife~sharpa, you make me wonder if Tha7th's ya really kru~partna~//
cuz of that verse i posted, an let him write~part~of~//
you dont want it wit me, ya might juss' getcha mic~caught~up~//
im white an raw cuz I type~tha~raw~stuff that getchu hyped~up~//
this aint a battle its fight~club, we pipe~slugs, Assailants got many types of tyte~thugs~//
you dont wanna get tie'd~up in a night~club, at mid~night, an getcha body sliced~up~//
then crack ya ribs~twice, an leave red stains on white~rugs...~//

(scratching)Talking about what i owe them here....like they put they ~funds up~//
Like i aint won belts on my own...guess all that was ~dumb luck~//
Alot of gossiping going on...I been ~peeping it too~//
PM's coming like, "peep my post...thats the ~least you could do~"//
Thats cool and such...dont want yall to get it ~all wrong~//
But a PM from a clown aint the first thing i wanna see when i ~Log on~//


Takeover 2002 WCC Version coming soon hahaha..........
Title: Re: Marty.................
Post by: Kill on September 20, 2002, 02:32:35 PM
Str8 heat, dope multis, typical mack verse
Title: Re: Marty.................
Post by: Pillow on September 22, 2002, 04:04:31 PM
very nice, but M dog is tha homie
Title: Re: Marty.................
Post by: da_notorious_mack on September 24, 2002, 01:33:42 AM
up
Title: Re: Marty.................
Post by: 'Illicit' on September 24, 2002, 01:42:27 AM
yeh not bad dawg, this was tight.  
but im not gettin into this beef or whatever yall got goin on. nonma bizness.
Title: Re: Marty.................
Post by: Kill on September 24, 2002, 02:06:03 AM
Yo mack read ur pm's, there sumthing really important