West Coast Connection Forum

Lifestyle => Tha G-Spot => Topic started by: Doggystylin on October 21, 2001, 02:32:54 PM

Title: damnit its sunday again.........
Post by: Doggystylin on October 21, 2001, 02:32:54 PM
and i have school tomorrow,damn i hate this feeling, the worst part is waking up in the morning
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: HBKid_Jr on October 21, 2001, 02:39:50 PM
You dont have to tell me about it,  I hate school.   I smoked weed for tha first time since early july an i got really fucked up,  I had never been that fucked up.  Besides that it was tha same shit different day.  Atleast i dont have work 2morrow,  I can stay home an sleep after school
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: DreSnoop00 on October 21, 2001, 02:45:34 PM
i kno iate havin to do homework and then knowin i got to go to school the next day
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Sikotic™ on October 21, 2001, 02:49:05 PM
I know exactly how y'all feel. Sunday sucks.... but not this Sunday for me since I'm skippin' school for the fuck of it ;D
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: HBKid_Jr on October 21, 2001, 03:01:13 PM

Quote

I know exactly how y'all feel. Sunday sucks.... but not this Sunday for me since I'm skippin' school for  the fuck of it ;D
I stayed home tuesday cuz i felt like
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Doggystylin on October 21, 2001, 03:15:09 PM
i dont hava choice, i have to go no matter what i do, my english class sucks huge dick!, and my math class gets boring too
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: HBKid_Jr on October 21, 2001, 03:24:57 PM
I usually miss about 3 days of school a year but imma senior this year so im goin take advantage of all my days off this year, I aint doin shit in school this year
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: ROCCY on October 21, 2001, 06:07:43 PM
well ATLEAST you lucky homies dont have : 2x PE ( 7:55am and 1:23) 2x Englsih (2:00, 2:30 - 3:04) LOL  :(
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: HBKid_Jr on October 21, 2001, 07:43:00 PM
I wouldnt mind havin to PE classes an i would trade my math class for another english class
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Sikotic™ on October 21, 2001, 07:47:01 PM
I gotta write my autobiography in English class. That bitch (teacher) is too damn nosey and wants to know all my business.
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: ZILLA THA GOODFELLA on October 21, 2001, 07:56:43 PM

Quote

I gotta write my autobiography in English class. That bitch (teacher) is too damn nosey and wants to know all my business.



LOL, is it a guy?
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: TheSheriff on October 22, 2001, 01:16:22 AM
I got half-term!
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: lee on October 22, 2001, 08:11:02 AM
u only take 3 days off school a year  ???

wtf ... u're not excatly a badass r ya Tom ? lol  ;D
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: ROCCY on October 22, 2001, 09:38:33 AM
I didnt go to school today monday because this fuckin faggot as kid that weighs like 560 lbs stepped right on my toe  :( and its like broken he jumped off my toe actually and i tols my mom and shes like ok stay home lol i'll try the same thing tommarow  ;D
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Hittman on October 22, 2001, 09:44:36 AM
It's Mondy Today And I Aint Been, Its Gonna Be Tuesday Tommorow And I Aint Gonna Go.....Probably Gonna Be The Same All Week......
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Sub-Z on October 22, 2001, 12:11:47 PM
i call this feeling the sunday syndrome......
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: lee on October 22, 2001, 12:14:57 PM
::)

Its Monday fool


j/k
lol  ;D
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Hittman on October 22, 2001, 12:17:48 PM

Quote

::)

Its Monday fool


j/k
lol  ;D


Its Gonna Be Tuesdays In 1/2 An Hour.
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: lee on October 22, 2001, 12:52:00 PM
um ... wow


lol
;D
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: DreSnoop00 on October 22, 2001, 01:33:56 PM
lol now its monday.. it was a regular mnday today.. boring
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: kp137 on October 22, 2001, 01:45:56 PM

Quote

and i have school tomorrow,damn i hate this feeling, the worst part is waking up in the morning


i KNOW EXACTLY HOW you feel it sucks period >:(
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Sikotic™ on October 22, 2001, 01:51:00 PM

Quote




LOL, is it a guy?


A bitch
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Sub-Z on October 22, 2001, 02:12:16 PM

Quote

::)

Its Monday fool


j/k
lol  ;D



i was referring to the feeling u have when its sunday lol
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Doggystylin on October 22, 2001, 02:13:10 PM

Quote

i call this feeling the sunday syndrome......


LOL...
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Murrow on October 22, 2001, 02:58:44 PM
Today (Monday) I had to make a fuckin presentation in my Civics class about this case in court.  Shit stank hardcore.  Tommarow's lookin betta.
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Don Jacob on October 22, 2001, 05:09:46 PM
life is one big blan blur for me so it really doesn't matter if it's monday, wednesday, saturday or Britneyspearsgetsanakedday..ya know what i'm saying, GOD i hope i'm not like this when i'm an old man
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Sikotic™ on October 22, 2001, 05:13:39 PM

Quote

life is one big blan blur for me so it really doesn't matter if it's monday, wednesday, saturday or Britneyspearsgetsanakedday..ya know what i'm saying, GOD i hope i'm not like this when i'm an old man


I wish shit would go like that for me. Time would go much quicker.
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Don Jacob on October 22, 2001, 05:17:13 PM
for reals man i feel like every time i fart another 5 years goes by like nothing, but at the same time it feels so blan and boring
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Doggystylin on November 11, 2001, 07:17:44 AM

Quote

for reals man i feel like every time i fart another 5 years goes by like nothing, but at the same time it feels so blan and boring


LOL i feel ya, except time doesnt go by that fast for me but its blan and boring here so.... :-/ ahh  nevermind im confusin myself

anyways, its sunday again.....but im not sweatin it , there no school on monday!!! hell yeah! ;D
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: ROCCY on November 11, 2001, 07:27:31 AM
ya..thas the tite part NO schoo..LoL..Every sunday post on this to bring it up since its a sunday so we can post about the day... it'l be tite so u wont have to make a threador anyone else
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: DreSnoop00 on November 11, 2001, 09:03:21 AM
i know.. no school monday so i like that.. and with that just a 4 day week of school
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: HBKid_Jr on November 11, 2001, 10:39:09 AM
I want to drop out,  i hate school,  imma revolutionize tha way we look at our school systems b/c I feel there is too much emphasize on tha importance of school in society
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Doggystylin on November 11, 2001, 11:01:58 AM

Quote

I want to drop out,  i hate school,  imma revolutionize tha way we look at our school systems b/c I feel there is too much emphasize on tha importance of school in society


LOL your a senior , only a idiot would drop a out their senior year, well.....actually a idiot would even know better
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Sikotic™ on November 11, 2001, 11:45:53 AM
This Sunday is okay because I get tomorrow off for Vetrans Day.
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: TheSheriff on November 11, 2001, 11:48:01 AM
Sundays can be good, but then there's the Mondays. LoL
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Sub-Z on November 11, 2001, 02:39:36 PM
oh no not sunday again  :( :(
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Doggystylin on November 18, 2001, 08:11:23 AM
thought id bring this back up cause its sunday again, lol

but this upcoming week is cool cause theres only 2 and 1/2 days of school, monday ,tuesday, wedsnday is a minimum day, and then i get to chill til the next monday, thats 4 days off ;D
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: NEW_MINORITY on November 18, 2001, 08:28:22 AM
yeah this week is awesome cuz i only have school on tues. ;D
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: lee on November 18, 2001, 08:29:00 AM
What r u all talkin about lol  ;D
My sunday was cool .. i just went to work .. it was dead so i didn't actually have to do any work ... There giving me double money coming up to christmas .. so i made about £70 or $100 for a few hours of doing fuck all ...  ;D ;D
And all i have to do tomorrow is go shopping with my mate ... Lifes Great  ;D ;D ;D
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Doggystylin on November 18, 2001, 08:31:00 AM

Quote

.. so i made about £70 or $100 for a few hours of doing fuck all ...  ;D ;D


really? hmmm, lol, who did ya fuck?  damn hoes. lol
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: lee on November 18, 2001, 08:38:02 AM
actully i was working as a waitress like u know so ...  :P
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: TheSheriff on November 18, 2001, 09:28:59 AM
Now, waitress outfits look a lot like kinky nurse outfirs, and HOES wear kinky nurse outfits, soooo...
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Doggystylin on November 18, 2001, 09:34:11 AM
soo... how much will you charge for a , like bizzy says "one night stand", lol
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Sikotic™ on November 18, 2001, 10:26:28 AM
Ahhhh...one of my personal favorites from Bizzy.

I love SUnday today. Cause I don't have to go to school plus I'm in a hella good mood. I'm so happy I think someone put somethin in my milk today  ;D
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: lee on November 18, 2001, 12:36:27 PM
um .... my uniform is horrible and FUCK one night stands ....  :P :P :P
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Doggystylin on November 18, 2001, 12:38:47 PM
um ok how bout two nights? lol
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: lee on November 18, 2001, 01:05:54 PM
quiet lil guy  :P  schools a few hours away ....





















j/k LOL  ;D ;)
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Doggystylin on November 25, 2001, 03:24:13 PM

Quote

for reals man i feel like every time i fart another 5 years goes by like nothing, but at the same time it feels so blan and boring


hmm, i feel that man, blan and boring, yes....its sunday again people, and i feel like shit. my life is blan and boring too, and there isnt shit to do, its just same old shit just a different toilet :( :-/
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: PinkTowelGirl on November 25, 2001, 03:33:43 PM
haha.. i have tomorrow off....
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: NEW_MINORITY on November 25, 2001, 03:38:58 PM
fuck i have school tomorrow >:(
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Don Jacob on November 25, 2001, 03:51:49 PM
well i guess the only good thing about tommorow (the 26th) is that it's one less day until christmas and christmas vacation
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: HBKid_Jr on November 25, 2001, 05:01:43 PM
i dont wanna go to math class 2morrow i took a test wednesday an i got about a 10 on it,  an i havnt done 3 straight homeworks,  an i have to do 30 note cards for english reshearch paper an i havnt even started them,  atleast i have off from work 2morrow,  ahhhh i hate school,  but hey i only have 6 periods a day unless u want to count gym/study hall a class,  compared to every1 else who goes to school for 9 periods,  while every1 get out at 2:20 im out at 1:00
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: NEW_MINORITY on November 26, 2001, 10:35:20 AM
Quote

well i guess the only good thing about tommorow (the 26th) is that it's one less day until christmas and christmas vacation


how long is high school winter breaks?
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Doggystylin on November 26, 2001, 03:35:25 PM
for us its 2 weeks off and we got a winter break the next month and thats another week, and then in april we got a spring break, thats another week, and theres lil days off here and there and minimum days and shit
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: HBKid_Jr on November 27, 2001, 09:26:20 AM
here in my school district it seems like each year they take off more days on our x-mas vacation,  including tha weekends we only have off 11 days,  i remember one year we had off 15 days including weekends durin x-mas vacation
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Doggystylin on December 09, 2001, 03:29:44 PM
hi everyone.... its sunday again, and i dont even wanna think about tomorrow
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: HBKid_Jr on December 09, 2001, 03:59:26 PM
yea i know school sux,  atleast i dropped my but i cant stare at this hot girl april anymore :'(,  but i was doin really bad, mostly b/c i stare at this girl an write my battle rhymes in that class,  my last 3 test grades are as follow's,  i'll go highest to lowest  37 :), 35 :D, 5 ;D,  i was so proud of that five i put it up on my fridge
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Doggystylin on December 16, 2001, 02:18:41 PM
ok its sunday again and im bringin this back up so yall can express your feelings on this sunday
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Sikotic™ on December 16, 2001, 02:41:01 PM
Sunday sucks


I repeat


Sunday sucks
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: HBKid_Jr on December 16, 2001, 02:51:24 PM
i have 4 pg paper due in english an a 2 page paper due in world of tech
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: ZILLA THA GOODFELLA on December 16, 2001, 03:17:11 PM
FUCK.........I have a big ass Algebra 3 Test tommorow......... :'( ..........Noooooo.
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Sikotic™ on December 16, 2001, 07:01:32 PM
I haven't been to school in three days and I'm not going back tomorrow either ;D
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Nosak on December 16, 2001, 07:17:34 PM
Quote
I haven't been to school in three days and I'm not going back tomorrow either ;D

oh... n why that . u got your periods,lol
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: HBKid_Jr on December 16, 2001, 07:55:15 PM
i think i should go to bed now,  i have to get up in 4 an a half hours,  stupid fuckin school overloadin me wit work
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: Doggystylin on December 23, 2001, 07:08:41 PM
this sunday isnt that bad........but some things still suck.....i lost my driving permit today on sunday.....and i remembered i got a lot of homeworl to do over the break.......and oh yeah i hit 3000 on this post!!!!!

so this sunday is kinda good sunday
Title: Re: damnit its sunday again.........
Post by: HBKid_Jr on December 23, 2001, 07:22:41 PM
Quote
this sunday isnt that bad........but some things still suck.....i lost my driving permit today on sunday.....and i remembered i got a lot of homeworl to do over the break.......and oh yeah i hit 3000 on this post!!!!!

so this sunday is kinda good sunday

my dad lost my permit,  he said let me hold it so u dont lose it,  what happens he lost it,  stupid cripple,  so i had to go back an get another one