West Coast Connection Forum

Elements => Outbound Connections => Topic started by: Okka on May 25, 2011, 12:40:48 PM

Title: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Okka on May 25, 2011, 12:40:48 PM
Excluding 50's "Get Rich Or Die Tryin". I'm talkin' about the group, not the record label.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: D-Nice on May 25, 2011, 12:50:20 PM
Young Buck- Straight Outta Cashville
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Lunatic on May 25, 2011, 01:18:33 PM
I give "Hunger for More" the slight edge over "Straight Outta Cashville"
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Tha Crip on May 25, 2011, 05:30:38 PM
Hot ass production on yayos album, imo he had the best beats  8)
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Sir Petey on May 25, 2011, 06:45:04 PM
Hot ass production on yayos album, imo he had the best beats  8)
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Blood$ on May 25, 2011, 07:31:59 PM
Young Buck- Straight Outta Cashville

I gotta go with this one, I used to feel Hunger For More was better back in summer '04 when I had both albums in rotation but after all these years I find myself playing SOC more

Yayo's album did have better production than both though
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Matty on May 25, 2011, 08:20:46 PM
i think the young buck - best overall, more bangers than banks, although i'm so fly was sick. yayo's has some dope beats but it's yayo, pretty annoying rapper.

first 2/3 of the young buck is outstanding - feeling 'let me in' and 'shorty wanna ride' the most, but there are plenty of smoother and more street joints. 'do it like me' another crazy one.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: doggfather on May 25, 2011, 11:21:10 PM
Young Buck- Straight Outta Cashville
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Portugoal on May 25, 2011, 11:46:54 PM
I've listened to all of them, but I can't remember a single song.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: doggfather on May 25, 2011, 11:50:37 PM
I've listened to all of them, but I can't remember a single song.

that's right.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: GangstaBoogy on May 26, 2011, 01:37:30 AM
Buck

Yayo did have some great production (and 50 was featured on 2/3 singles) - the same shit they tried to discredit game for. Yet his album sounded like shit because of his voice lol
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Gamestarr on May 26, 2011, 09:19:36 AM
Hot ass production on yayos album, imo he had the best beats  8)

yeah word. yall should peep this http://www.youtube.com/watch?v=ld2mxoYs03s

but yayo is .. uuh.. yayo.. so he cant have that title.

I would prefer Straight Outta Cashville.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: 3rd Coast on May 26, 2011, 02:11:04 PM
Hot ass production on yayos album, imo he had the best beats  8)

hell yeah...yayo dropped a sleeper..

i never fucked with buck...he always been trash to me...bought it neway...sounded good in the trunk...
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: 'EclipZe on May 26, 2011, 02:34:26 PM
it's cashville all day, everyday. very solid
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: K-MACC on May 26, 2011, 03:40:19 PM
the hunger for more  8)
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: PLANT on May 26, 2011, 07:41:44 PM
straight outta cashville!!
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Action! on May 26, 2011, 09:07:07 PM
The Documentary
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: K.Dub on May 26, 2011, 09:09:15 PM
Young Buck- Straight Outta Cashville
No doubt.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: dubsmith_nz on May 27, 2011, 02:22:30 AM
Hot ass production on yayos album, imo he had the best beats  8)

Yeah Yayo's album gets too much hate. He had some bangers on there, Focus' best beat ever in my opinion. I gotta go with Banks for this though, good memories with that album.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: dubsmith_nz on May 27, 2011, 02:26:37 AM
Buck

Yayo did have some great production (and 50 was featured on 2/3 singles) - the same shit they tried to discredit game for. Yet his album sounded like shit because of his voice lol

The difference is 50 only wrote the hook for "I Know You Don't Love Me" and Yayo wrote the rest of the shit. On The Documentary 50 created / wrote the hook on "Hate It Or Love It", "How We Do", "Westside Story", "Special", "Higher" and "Church For Thugs" if I'm not mistaken.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Blood$ on May 27, 2011, 08:47:56 AM
Buck

Yayo did have some great production (and 50 was featured on 2/3 singles) - the same shit they tried to discredit game for. Yet his album sounded like shit because of his voice lol

The difference is 50 only wrote the hook for "I Know You Don't Love Me" and Yayo wrote the rest of the shit. On The Documentary 50 created / wrote the hook on "Hate It Or Love It", "How We Do", "Westside Story", "Special", "Higher" and "Church For Thugs" if I'm not mistaken.

50 only wrote "Hate It Or Love It" and "How We Do"
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: D-Nice on May 27, 2011, 09:33:08 AM
Hot ass production on yayos album, imo he had the best beats  8)

Yeah Yayo's album gets too much hate. He had some bangers on there, Focus' best beat ever in my opinion. I gotta go with Banks for this though, good memories with that album.

It's not hate, I just wanted a instrumental of the album and never got one. Yayo is got gabbage on the mic lol.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Dargine on May 27, 2011, 09:59:53 AM
Buck

Yayo did have some great production (and 50 was featured on 2/3 singles) - the same shit they tried to discredit game for. Yet his album sounded like shit because of his voice lol

The difference is 50 only wrote the hook for "I Know You Don't Love Me" and Yayo wrote the rest of the shit. On The Documentary 50 created / wrote the hook on "Hate It Or Love It", "How We Do", "Westside Story", "Special", "Higher" and "Church For Thugs" if I'm not mistaken.

50 only wrote "Hate It Or Love It" and "How We Do"



For real?

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/church-for-thugs#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/special#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/how-we-do#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/higher#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/hate-it-or-love-it#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/westside-story#gallery

Read what the people involved say about it they selves.. including Game and Angelo.


Straight Outta Cashville is the best to me.. Banks' had 6 real good songs (the 1st 2, and last 4), Yayo had a couple like "Live By The Gun", "Homicide" and "Dear Suzie" which are hella nice.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Blood$ on May 27, 2011, 11:56:19 AM
Buck

Yayo did have some great production (and 50 was featured on 2/3 singles) - the same shit they tried to discredit game for. Yet his album sounded like shit because of his voice lol

The difference is 50 only wrote the hook for "I Know You Don't Love Me" and Yayo wrote the rest of the shit. On The Documentary 50 created / wrote the hook on "Hate It Or Love It", "How We Do", "Westside Story", "Special", "Higher" and "Church For Thugs" if I'm not mistaken.

50 only wrote "Hate It Or Love It" and "How We Do"



For real?

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/church-for-thugs#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/special#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/how-we-do#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/higher#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/hate-it-or-love-it#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/westside-story#gallery

Read what the people involved say about it they selves.. including Game and Angelo.


Straight Outta Cashville is the best to me.. Banks' had 6 real good songs (the 1st 2, and last 4), Yayo had a couple like "Live By The Gun", "Homicide" and "Dear Suzie" which are hella nice.

ok, so add "Special" and "Church For Thugs" to the list of songs 50 wrote... as for the rest, all I read was that the beats were originally for 50
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Darkwing Duck (The Reincarnation) on May 27, 2011, 12:17:54 PM
dunno
banks album was better lyricaly. "cashville" had more bangers
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Chamillitary Click on May 27, 2011, 07:24:58 PM
The Documentary

lol, word. Not even close.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: LyRiCaL_G on May 27, 2011, 07:38:49 PM
outta the three listed as an album, straight outta cashville EASILY, at the time and today. Documentary was better than all three though.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: GangstaBoogy on May 27, 2011, 08:08:22 PM
I don't care about 50 writing those hooks. Mute the hooks and the songs are still bangers

Yayo is in reverse, mute the verses and play the hooks lol. I mixed a version of drama setter with just eminem and obie trice and its amazing how much better the song is.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Action! on May 28, 2011, 12:46:59 AM
Honestly, it's

Get Rich Or Die Trying
The Documentary

And which one is better is a toss up.

Then it'll be,

Hunger For More
Straight Outta Cashville

and which one is better is a toss up.

Then it would be yayos
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: doggfather on May 28, 2011, 04:50:05 AM
The Documentary

lol, word. Not even close.

+1
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: K.Dub on May 28, 2011, 05:38:04 PM
I'm still shocked that people can like Yayo's album... Dude is one of the worst rappers, EVER. He makes song unlistenable, completely unlistenable.


Oh, and I see people mentioning Game's debut, was he in the group - like official?
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: dubsmith_nz on May 28, 2011, 06:31:10 PM
I'm still shocked that people can like Yayo's album... Dude is one of the worst rappers, EVER. He makes song unlistenable, completely unlistenable.


Oh, and I see people mentioning Game's debut, was he in the group - like official?

Man I really don't think he's that bad, he's not an amazing emcee but he's not complete garbage
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Chamillitary Click on May 28, 2011, 09:40:55 PM
Yayo's debut was no bad. The beats & features carried it, but he held his own on his solo songs.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: dubsmith_nz on May 28, 2011, 10:07:32 PM
Yayo's debut was no bad. The beats & features carried it, but he held his own on his solo songs.

+1 for not just hating lol  8)
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: BG Rapsodie on May 28, 2011, 11:09:08 PM
Buck

Yayo did have some great production (and 50 was featured on 2/3 singles) - the same shit they tried to discredit game for. Yet his album sounded like shit because of his voice lol

The difference is 50 only wrote the hook for "I Know You Don't Love Me" and Yayo wrote the rest of the shit. On The Documentary 50 created / wrote the hook on "Hate It Or Love It", "How We Do", "Westside Story", "Special", "Higher" and "Church For Thugs" if I'm not mistaken.

50 only wrote "Hate It Or Love It" and "How We Do"



For real?

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/church-for-thugs#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/special#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/how-we-do#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/higher#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/hate-it-or-love-it#gallery

http://www.complex.com/music/2011/02/the-making-of-the-games-the-documentary/westside-story#gallery

Read what the people involved say about it they selves.. including Game and Angelo.


Straight Outta Cashville is the best to me.. Banks' had 6 real good songs (the 1st 2, and last 4), Yayo had a couple like "Live By The Gun", "Homicide" and "Dear Suzie" which are hella nice.

ok, so add "Special" and "Church For Thugs" to the list of songs 50 wrote... as for the rest, all I read was that the beats were originally for 50

Westside Story: "50 came in, heard the shit, and wrote the hook for it"


Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: DblPen on May 29, 2011, 12:23:04 PM
i still bang soc to this day so...

by the way buck the world was also crack, its sad that he probably wount release any more albums
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: dubsmith_nz on May 29, 2011, 02:52:00 PM
i still bang soc to this day so...

by the way buck the world was also crack, its sad that he probably wount release any more albums

He released "the rehab" shit was average aside from a few joints. Buck the world was def the best g unit follow up album
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: D-Nice on May 29, 2011, 04:16:04 PM
Yayo's debut was no bad. The beats & features carried it, but he held his own on his solo songs.

+1 for not just hating lol  8)

No hate here from me. Yayo's guest appearances on Buck's, Banks, Game's albums>Thoughts Of A Predicate Felon the entire album. Got nothing remotely close to that on his album and it made for a very flat sounding album minus 3-5 joints.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: theremedy360 on May 29, 2011, 04:22:08 PM
Of those mentioned I would say Straight Outta Cashville but The Documentary was my favorite G Unit release.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: dubsmith_nz on May 30, 2011, 04:09:54 AM
Yayo's debut was no bad. The beats & features carried it, but he held his own on his solo songs.

+1 for not just hating lol  8)

No hate here from me. Yayo's guest appearances on Buck's, Banks, Game's albums>Thoughts Of A Predicate Felon the entire album. Got nothing remotely close to that on his album and it made for a very flat sounding album minus 3-5 joints.

Yeah Yayo was killing everything before it actually came to dropping his album, his mixtape before the album was dope too.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: MistaNova on May 30, 2011, 04:37:49 AM
Out of that list, Straight Outta Cashville.

But from G-Unit overall either Game's Documentary or Spider Loc's Da 1 U Luv 2 Hate.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Okka on May 30, 2011, 04:47:56 AM
But from G-Unit overall either Game's Documentary or Spider Loc's Da 1 U Luv 2 Hate.

We talkin' about the group G-Unit, not the record label. I don't think Spider Loc's album was even released on G-Unit.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: MistaNova on May 30, 2011, 06:02:00 AM
We talkin' about the group G-Unit, not the record label. I don't think Spider Loc's album was even released on G-Unit.

I think you missed the part of my post where I said I picked SOC.
I know this is for the group, but I just wanted to add my favorite release from G-Unit while I was at it.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: OG Jaydc on May 30, 2011, 08:23:10 AM
It sucks what's happened to buck, he dropped two great albums. Neither was classic but they were solid releases. He showed growth on the second album. Lose my mind is prob my fav song by him. His delivery was amazing
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: OG Jaydc on May 30, 2011, 08:27:42 AM
Banks is my fav, but his albums werent that great. Rotten apple gets too much hate though, some of my favorite banks songs are on it.

As for yayo he's not as bad as some people make him out to be. Live by the gun, though mostly carried by focus' s amazing beat was a great track. Homicide was dope too, prob my second fab song on it. Now that I think of it it had quite a few dope songs, homicide, live by the gun, pimpin, I'm so high, I know you don't love me.

And I know it's not a solo album but the sdtrk for grodt was my fav g unit release
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Okka on May 30, 2011, 11:24:32 AM
We talkin' about the group G-Unit, not the record label. I don't think Spider Loc's album was even released on G-Unit.

I think you missed the part of my post where I said I picked SOC.
I know this is for the group, but I just wanted to add my favorite release from G-Unit while I was at it.

Yeah, i know. Was Spider's album released on G-Unit though?
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Jimmy H. on May 30, 2011, 11:33:24 AM
Oh, and I see people mentioning Game's debut, was he in the group - like official?
  No. He wasn't in the group. Just on the label.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: D-Nice on May 30, 2011, 12:09:01 PM
Banks is my fav, but his albums werent that great. Rotten apple gets too much hate though, some of my favorite banks songs are on it.

As for yayo he's not as bad as some people make him out to be. Live by the gun, though mostly carried by focus' s amazing beat was a great track. Homicide was dope too, prob my second fab song on it. Now that I think of it it had quite a few dope songs, homicide, live by the gun, pimpin, I'm so high, I know you don't love me.

And I know it's not a solo album but the sdtrk for grodt was my fav g unit release

+1 on the Rotten Apple comment, love that album as well.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: MistaNova on May 31, 2011, 03:55:29 AM
Yeah, i know. Was Spider's album released on G-Unit though?

Well on the CD it says G-Unit West...
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: dubsmith_nz on May 31, 2011, 04:25:32 AM
We talkin' about the group G-Unit, not the record label. I don't think Spider Loc's album was even released on G-Unit.

I think you missed the part of my post where I said I picked SOC.
I know this is for the group, but I just wanted to add my favorite release from G-Unit while I was at it.

Yeah, i know. Was Spider's album released on G-Unit though?

+1 on the whole thing, agree with all of that. The soundtrack was straight heat
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Matty on May 31, 2011, 05:24:23 PM
We talkin' about the group G-Unit, not the record label. I don't think Spider Loc's album was even released on G-Unit.

I think you missed the part of my post where I said I picked SOC.
I know this is for the group, but I just wanted to add my favorite release from G-Unit while I was at it.

Yeah, i know. Was Spider's album released on G-Unit though?

+1 on the whole thing, agree with all of that. The soundtrack was straight heat

some blazing beats and tracks on there, no doubt. talk about me, best friend, lloyd banks get low :bandit:
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: dubsmith_nz on June 01, 2011, 01:55:47 AM
We talkin' about the group G-Unit, not the record label. I don't think Spider Loc's album was even released on G-Unit.

I think you missed the part of my post where I said I picked SOC.
I know this is for the group, but I just wanted to add my favorite release from G-Unit while I was at it.

Yeah, i know. Was Spider's album released on G-Unit though?

+1 on the whole thing, agree with all of that. The soundtrack was straight heat

some blazing beats and tracks on there, no doubt. talk about me, best friend, lloyd banks get low :bandit:

"When It Rans It Pours", "I Don't Know Officer"  8)
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Dargine on July 14, 2011, 10:56:47 AM
ok, so add "Special" and "Church For Thugs" to the list of songs 50 wrote... as for the rest, all I read was that the beats were originally for 50

The Game: “‘Westside Story’ was supposed to go on the All About The Benjamins soundtrack. But Dre was like, ‘Nah, this shit is too hard for the soundtrack. This the first song on the album.’ [That song was written in 2002 but] I never went back and edited the lyrics. We just kept it, and [later] 50 came in, heard the shit, and wrote the hook for it. Wasn’t none of them shits 50’s records. 50 came in after all of the records were already damn near done and he put his 50 Cent on them. I wasn’t [a part of G-Unit yet]."

What about this?


And for "Higher":

"The Game: “‘Higher’ was 50’s song, I’m talking about the beat. When I walked in the studio and [I heard the beat], I was like, ‘Who’s shit is this?’ I thought the shit was crazy. Dre was like, ‘I made it for 50, but he ain’t like it, so you can have it if you want.’ So I wrote all three of them verses right there. It probably took like a half-an-hour. That shit was too easy to rap over."

He's just talking about writing the verses.. doesn't mention the hook.. why not? We can speculate.. lol
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: 3rd Coast on July 14, 2011, 11:56:13 AM
yayo album is so underrated


i remember when g-unit first came out people was praisin how much of a beast he was...

boy times flies...

Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: OG Jaydc on July 14, 2011, 01:36:33 PM
yayo album is so underrated


i remember when g-unit first came out people was praisin how much of a beast he was...

boy times flies...



I agree somewhat. Yayo is definitely limited as an artist but that album had a lot of banging songs. It had a few wack ones like dear suzie. But I still listen to it a few times a year
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Sir Petey on July 14, 2011, 01:37:13 PM
yayo album is so underrated


i remember when g-unit first came out people was praisin how much of a beast he was...

boy times flies...



i say that shit all the time when yayo comes up in barbershop convos...when it was the g unit mix days niggas talked like yayo was so damn hard on the mic
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: D1G1T4L on July 14, 2011, 01:42:54 PM
yayo album is so underrated


i remember when g-unit first came out people was praisin how much of a beast he was...

boy times flies...



yep I remember this too. Everyone was waiting for yayo to come out and release an album because he was the "sickest" one out of g unit... people flip like crazy
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: OG Jaydc on July 14, 2011, 01:44:16 PM
I remember that too. I never saw that he was always my least favorite.

I miss young buck. His two albums are amazing
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: 3rd Coast on July 14, 2011, 01:46:52 PM
yayo album is so underrated


i remember when g-unit first came out people was praisin how much of a beast he was...

boy times flies...



I agree somewhat. Yayo is definitely limited as an artist but that album had a lot of banging songs. It had a few wack ones like dear suzie. But I still listen to it a few times a year

his album imo had waaaaaaaaaay more replay value, than lloyds, bucks, n game

i can let it play all the way thru... with some good herb and bottle of camus...album had some trunk action too...

its the only member album i didnt toss out on i-10

i never cut 4 buck...he been trash way back when he was runnin wit juvie
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: D-Nice on July 14, 2011, 01:59:40 PM
Yayo did not bring it lyrically like he did on previous mixtapes once his album came out. That was the disappointing thing for me.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: OG Jaydc on July 14, 2011, 02:02:42 PM
Nah now you trippin 3rd. Yayo had the worst member album. I still enjoyed it though.

But bucks dope and so are his albums, never understood your hatred of him
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: dubsmith_nz on July 14, 2011, 02:47:30 PM
yayo album is so underrated


i remember when g-unit first came out people was praisin how much of a beast he was...

boy times flies...



Haha for real he was the next big thing, people were fiending over freestyles he was recording over the phone from jail. I've always liked his album and I'm interested in seeing what he can bring to the table 2nd time round
yep I remember this too. Everyone was waiting for yayo to come out and release an album because he was the "sickest" one out of g unit... people flip like crazy
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: LodiDodi on July 14, 2011, 10:22:37 PM
This is no contest......

Game - "The Documentary"

end of thread
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: K.Dub on July 15, 2011, 08:23:52 AM
I can't believe how you can say Yayo's album is underrated when he's such a shitty rapper. Lyrics > beats.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: 3rd Coast on July 15, 2011, 08:47:11 AM
some albums are made for the trunk...hood niggas...

i dont expect no lyricism out of em....

Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: Sir Petey on July 15, 2011, 12:03:57 PM
some albums are made for the trunk...hood niggas...

i dont expect no lyricism out of em....



props....not everything is for your computer speakers.


FACT: yayo is the only rapper to include the word "infamil" (baby forumla) in his raps....for that alone he gets a tip of my hat.
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: E Dub on July 16, 2011, 01:54:34 AM
yayo is just a terrible rapper cant listen to any of his shit

im going to go with the hunger for more, on fire and when the chips are down where in constant play for me back then
Title: Re: Favorite solo debut album from G-Unit
Post by: E Dub on July 16, 2011, 01:56:12 AM
although cashville was a solid as fuck album