West Coast Connection Forum

Lifestyle => Train of Thought => Topic started by: Blood$ on July 06, 2011, 11:06:31 AM

Title: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: Blood$ on July 06, 2011, 11:06:31 AM
I'll just post this here then, merge if you want

(http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/269674_200860646633455_161093517276835_623435_1251014_n.jpg)
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: Sikotic™ on July 06, 2011, 11:11:18 AM
LOL!!!!

I'm wondering why it got locked too.
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: when it rains it pours on July 06, 2011, 12:42:08 PM
lmfao
they gona answer to god one day. maybe they did or they didnt
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: Chamillitary Click on July 06, 2011, 02:04:04 PM
I don't think the Mods locked it. Radiotube is similar to a turtle, when he feels scared & people are picking on him, he goes into his defensive shell mode. He's locked his threads that he was just getting fucking owned in before. This is probably no different.

Besides, if a Mod locked it, wouldn't they just delete it after anyway?

Just look at that thread. He looks like a bigger racist than KKK members during serious times of segregation. On top of that, he opens the thread with, "if she was Black she woulda went to jail" & then questions the next poster why he is turning it into a racial thing. LMAO.
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: Sikotic™ on July 06, 2011, 02:46:09 PM
On top of that, he opens the thread with, "if she was Black she woulda went to jail" & then questions the next poster why he is turning it into a racial thing. LMAO.
That was the highlight of the thread off the bat lol.
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: awol22222 on July 06, 2011, 02:57:43 PM
Radiotube is similar to a turtle, when he feels scared & people are picking on him, he goes into his defensive shell mode.
LMAO
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: Fraxxx on July 06, 2011, 11:20:33 PM
On top of that, he opens the thread with, "if she was Black she woulda went to jail" & then questions the next poster why he is turning it into a racial thing. LMAO.
That was the highlight of the thread off the bat lol.

And now I'm "FraxxxLickAssForCrackFace" to him for an ironic remark. This guy... :)
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: Chamillitary Click on July 06, 2011, 11:22:44 PM
On top of that, he opens the thread with, "if she was Black she woulda went to jail" & then questions the next poster why he is turning it into a racial thing. LMAO.
That was the highlight of the thread off the bat lol.

And now I'm "FraxxxLickAssForCrackFace" to him for an ironic remark. This guy... :)

Oh, he's full of those creative names. I got at least twelve. If he's good at anything it's fake tracklistings & cleverly putting derogatory spins on people's names.
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: O.G A.Geesta'z on July 06, 2011, 11:24:10 PM
Queen needs to holler at Author about consulting... 2 retards= classic
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: Native American on July 07, 2011, 12:32:28 PM
I knew this bitch was gonna get off......after the way the defense got the media involved 9 times out of 10 it works in the favor of. Now watch how fast this gets swept under the ''doorstep rug''.  8)
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: Ghost Drebin on July 07, 2011, 12:38:00 PM
I don't think the Mods locked it. Radiotube is similar to a turtle, when he feels scared & people are picking on him, he goes into his defensive shell mode. He's locked his threads that he was just getting fucking owned in before. This is probably no different.

Besides, if a Mod locked it, wouldn't they just delete it after anyway?

Just look at that thread. He looks like a bigger racist than KKK members during serious times of segregation. On top of that, he opens the thread with, "if she was Black she woulda went to jail" & then questions the next poster why he is turning it into a racial thing. LMAO.

ROFL
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: OG Jaydc on July 07, 2011, 02:17:11 PM
I'm gonna marry that bitch
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: jeromechickenbone on July 10, 2011, 08:48:45 AM
On top of that, he opens the thread with, "if she was Black she woulda went to jail" & then questions the next poster why he is turning it into a racial thing. LMAO.
That was the highlight of the thread off the bat lol.

And now I'm "FraxxxLickAssForCrackFace" to him for an ironic remark. This guy... :)

Oh, he's full of those creative names. I got at least twelve. If he's good at anything it's fake tracklistings & cleverly putting derogatory spins on people's names.

lol
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: Jimmy H. on July 10, 2011, 02:37:35 PM
If he's good at anything it's fake tracklistings & cleverly putting derogatory spins on people's names.
And using the word "literally" a lot.
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: Chamillitary Click on July 11, 2011, 11:38:58 AM
If he's good at anything it's fake tracklistings & cleverly putting derogatory spins on people's names.
And using the word "literally" a lot.

Literally.
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: Fraxxx on July 11, 2011, 10:36:29 PM
If he's good at anything it's fake tracklistings & cleverly putting derogatory spins on people's names.
And using the word "literally" a lot.

Literally.

In "real life" you envy Arthur.
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: DJ SUGAFREE QUIK on July 11, 2011, 11:25:15 PM
I knew this bitch was gonna get off......after the way the defense got the media involved 9 times out of 10 it works in the favor of. Now watch how fast this gets swept under the ''doorstep rug''.  8)
I had a feeling she was gonna get off too, 1 reason is that Florida is very racist & corrupt[heard & read stories of injustice there] & the death penalty she was facing, they don't like putting whites in jail let alone sentencing them to death.  If the penalty was life in prison then she might have been found guilty. 
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: Chamillitary Click on July 12, 2011, 08:17:04 AM
If he's good at anything it's fake tracklistings & cleverly putting derogatory spins on people's names.
And using the word "literally" a lot.

Literally.

In "real life" you envy Arthur.

LOL, truth.
Title: Re: Why did the Casey Anthony thread get locked?
Post by: Sikotic™ on July 12, 2011, 09:01:59 AM
I knew this bitch was gonna get off......after the way the defense got the media involved 9 times out of 10 it works in the favor of. Now watch how fast this gets swept under the ''doorstep rug''.  8)
I had a feeling she was gonna get off too, 1 reason is that Florida is very racist & corrupt[heard & read stories of injustice there] & the death penalty she was facing, they don't like putting whites in jail let alone sentencing them to death.  If the penalty was life in prison then she might have been found guilty. 
They overcharged the bitch plain and simple. The evidence was too circumstantial to give someone the death penalty. If they gave her manslaughter, she would probably be making license plates right now for the rest of her life.

Then again, it is Florida like you said.