West Coast Connection Forum

Lifestyle => Train of Thought => Topic started by: OutSider on June 15, 2003, 11:36:46 PM

Title: so, what religion are you?
Post by: OutSider on June 15, 2003, 11:36:46 PM
catholic over here.. lol


Title: Re:so, what religion are you?
Post by: LAZY on June 15, 2003, 11:45:39 PM
im ummm lutheran or christian or wutever it is isnt it christian and then theres denomitations of christian like lutherna and baptist? but im wutever 1 lol..... im not good on my religon shit
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Suga Foot on June 15, 2003, 11:58:58 PM
I got nuthin man
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Ignyte on June 16, 2003, 07:16:42 AM
catholic
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Dr._Funkenstein on June 16, 2003, 07:18:36 AM
I got nuthin man
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Don Seer on June 16, 2003, 07:24:43 AM
ohh no not this one again...  8)

i'm a christened church of england member (out of my control.. happened when I was still in nappies.. lol) but I don't believe... I believe in the majority of the moral codes of most religions as being a force for good BUT I believe people have a right to believe what they want.. but I also believe people have a right to not be peer-pressured into something... the second you tell me I'm a sinner because I don't believe/dont go to church or whatever u can go fuck thyself... but until then if u can let me be me I have respect for you and your beliefs whatever faith/faction/sect for whatever you're from... feel me?


(ps.. moved to TOT)
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: mauzip on June 16, 2003, 08:52:33 AM
i have no religion :)
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: infinite59 on June 16, 2003, 09:01:52 AM
Islam

The true religion of man and nature.  Even the sun and the moon are Muslims because they follow a devine course perscribed by God and they do not deviate from that course.  Islam is not associated with any time, place, or person.  It is the universal religion that worships only one God.  And God sent a messenger to every nation throughout time to convey this message of monotheism.  

Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Skindiana bon3z on June 16, 2003, 10:10:28 AM
Christian
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: bLaDe HeLi[X] on June 16, 2003, 02:17:02 PM
I follow Sikhism.

  -{bLaDe}
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: TheSheriff on June 16, 2003, 02:19:09 PM
Catholic
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Duncan1 on June 16, 2003, 03:43:51 PM
All religions are a joke.
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Suga Foot on June 16, 2003, 07:25:18 PM
Even the sun and the moon are Muslims

Fuck that, you can't just claim that shit!  You gotta aske them what they wanna be.  What if they don't wanna be Muslim?
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Cold Bishop on June 16, 2003, 07:48:23 PM
Nation Of Islam
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Bigg AG on June 16, 2003, 10:39:12 PM
i guess i might still be christian or whatever but im still studying Islam. im out!!!
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: infinite59 on June 17, 2003, 06:09:18 AM
Even the sun and the moon are Muslims

Fuck that, you can't just claim that shit!  You gotta aske them what they wanna be.  What if they don't wanna be Muslim?

The definition of Islam is peace through submission to your creator.  The sun and the moon are visibly submitted to their creator.  Have you ever seen the sun refuse to rise in the morning?
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: TheSheriff on June 17, 2003, 06:18:39 AM
Maybe the moon is being ordered to rise in the day and the sun at night, but they're rebelling.

And, by your logic, my shit falls in a divine course, as it always comes out according to God's great plan.
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: infinite59 on June 17, 2003, 07:00:08 AM
Maybe the moon is being ordered to rise in the day and the sun at night, but they're rebelling.

And, by your logic, my shit falls in a divine course, as it always comes out according to God's great plan.

Yes, your life has gone on exactly as Allah willed.  So you must be grateful to Allah (God) for that.  For Allah is the best of planners and he knows what you know not.  Seek giudance from Allah.  And remember him.  That is best for you.
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Jay ay Beee on June 17, 2003, 07:03:26 AM
catholic - just like all of the greatest gangsters - Capone, Corleone, Soprano
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: C-Bizz on June 17, 2003, 10:55:14 AM
Catholic
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: STILLDRE IS THE GODFATHER on June 17, 2003, 11:01:48 AM
Nation Of Islam
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: King Tech Quadafi on June 17, 2003, 11:05:24 AM
islam
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Bigg AG on June 17, 2003, 01:31:54 PM
damn we have more Moslem brothers than i thought! i thought Infinite and Tech were tha only official ones and i thought i was tha only one studying it here. im out!!!
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Hater Player on June 21, 2003, 07:18:53 PM
islamistruth ur a dumbass holmes ever1 nows da sun n moon dont have religins
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Immortal on June 22, 2003, 10:53:20 AM
i am a Sikh
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Bigg AG on June 22, 2003, 01:41:31 PM
islamistruth ur a dumbass holmes ever1 nows da sun n moon dont have religins

man i cant stand jews hater player i hate them all what about u? lol im out!!!
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: OutSider on June 22, 2003, 01:42:52 PM
islamistruth ur a dumbass holmes ever1 nows da sun n moon dont have religins

man i cant stand jews hater player i hate them all what about u? lol im out!!!

how sad...  :(
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Bigg AG on June 22, 2003, 01:50:56 PM
how sad...  :(

ya i thought that too when i read tha thread u made about u know what.... im out!!!
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Gary on June 22, 2003, 07:58:37 PM
Fuck Islam and the whole fuckin nation of Islam. Some of you people are just sayin islam cuz its supposibly "Cool" to study it, but fuck that & fuck all muslims.
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: OutSider on June 22, 2003, 09:39:47 PM
how sad...  :(

ya i thought that too when i read tha thread u made about u know what.... im out!!!


there is a small group of jewish people that come into my work on the weekdays... during my shift.. well they are some really nice people.. they are the only ones conciderate enough to leave a decent tip.. of 10 bucks.... so you know.. i like jewish people now  8)
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Bigg AG on June 23, 2003, 01:53:04 AM
Fuck Islam and the whole fuckin nation of Islam. Some of you people are just sayin islam cuz its supposibly "Cool" to study it, but fuck that & fuck all muslims.

o ya man in my hood only kool kids are muslim man... u gotta be kool to study Islam i guess u werent kool enough so they didnt let u in tha Mosque ::). im out!!!
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Bigg AG on June 23, 2003, 01:57:39 AM
there is a small group of jewish people that come into my work on the weekdays... during my shift.. well they are some really nice people.. they are the only ones conciderate enough to leave a decent tip.. of 10 bucks.... so you know.. i like jewish people now  8)
Quote

there jus trying to get on ur good side either that or they are jus showing off how rish they are by giving u alot of money see they like to show off too those gay bastards i hate them all >:(

lol jk  ;D  8). im out!!!
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: mauzip on June 23, 2003, 01:57:53 AM

o ya man in my hood only kool kids are muslim man... u gotta be kool to study Islam i guess u werent kool enough so they didnt let u in tha Mosque ::). im out!!!

ok this comment was just plain stupid
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Bigg AG on June 23, 2003, 02:19:47 AM

o ya man in my hood only kool kids are muslim man... u gotta be kool to study Islam i guess u werent kool enough so they didnt let u in tha Mosque ::). im out!!!

ok this comment was just plain stupid

did u read his post he made u fuccing queer? i was being sacrastic. idk y im fighting with a fagg arent u tha one who is all in luv with that trashy ass singer TQ? im out!!!
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Gary on June 23, 2003, 03:09:53 AM

o ya man in my hood only kool kids are muslim man... u gotta be kool to study Islam i guess u werent kool enough so they didnt let u in tha Mosque ::). im out!!!

ok this comment was just plain stupid

did u read his post he made u fuccing queer? i was being sacrastic. idk y im fighting with a fagg arent u tha one who is all in luv with that trashy ass singer TQ? im out!!!

lol...2pac or mauzip said he wanted to fuck kain in the ass. Well at least thats what he posted....Mauzip you truley are a homosexual. Why do u continue to post here faggot?
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: mauzip on June 23, 2003, 03:35:28 AM

o ya man in my hood only kool kids are muslim man... u gotta be kool to study Islam i guess u werent kool enough so they didnt let u in tha Mosque ::). im out!!!

ok this comment was just plain stupid

did u read his post he made u fuccing queer? i was being sacrastic. idk y im fighting with a fagg arent u tha one who is all in luv with that trashy ass singer TQ? im out!!!

if that was sarcastic i'm a homo

oh wait, i'm not. there is no way you were sarcastic with that comment :o


stupid little 14 year olds... :-\
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Gary on June 23, 2003, 03:41:59 AM

o ya man in my hood only kool kids are muslim man... u gotta be kool to study Islam i guess u werent kool enough so they didnt let u in tha Mosque ::). im out!!!

ok this comment was just plain stupid

did u read his post he made u fuccing queer? i was being sacrastic. idk y im fighting with a fagg arent u tha one who is all in luv with that trashy ass singer TQ? im out!!!

if that was sarcastic i'm a homo

oh wait, i'm not. there is no way you were sarcastic with that comment :o


stupid little 14 year olds... :-\

I'm 36 bitch. And we all know u'z a homosexual, why dont u just go give TQ some head......"2pac"..how original, is that why u changed ur name cuz everyone thought u were a faggot?
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Bigg AG on June 23, 2003, 02:17:03 PM
if that was sarcastic i'm a homo

oh wait, i'm not. there is no way you were sarcastic with that comment :o

stupid little 14 year olds... :-\

I'm 36 bitch. And we all know u'z a homosexual, why dont u just go give TQ some head......"2pac"..how original, is that why u changed ur name cuz everyone thought u were a faggot?
Quote

ROTFLMAO Gary u earned my respect bacc Mauzip ur so fuccing gay man dude really.... u are gay u jus admitted it cuzz that was a sarcastic remark and u said if it was ur a homo so i guess ur a homo! u fuccing fruit. im out!!!
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: zevin64 on June 25, 2003, 05:05:05 PM
Christian
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Hater Player on July 05, 2003, 04:09:00 PM
islamistruth ur a dumbass holmes ever1 nows da sun n moon dont have religins

man i cant stand jews hater player i hate them all what about u? lol im out!!!



fuck you holmes im jewish pinche cabron....u aint a tru ese coz all mexicans got love for us judios puto
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Pimpdogg on July 06, 2003, 07:35:17 AM
here's a good example of sarcasm

I never would have thought a thread about what religion people are would turn into a little bitching match about "my religion is better than your religion"

Do none of your religions teach tolerance?
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: Pimpdogg on July 06, 2003, 07:36:12 AM
oh and Church of England 'what!!!'
Title: Re:so, what religion are you?
Post by: OutSider on July 06, 2003, 01:15:54 PM
here's a good example of sarcasm

I never would have thought a thread about what religion people are would turn into a little bitching match about "my religion is better than your religion"

Do none of your religions teach tolerance?
yeah the catholic church is good at teaching tolerance... but you have to understand.. it is not the church.. it is the people.. who teach hate and intolerance..