West Coast Connection Forum

Lifestyle => Tha G-Spot => Topic started by: Woodrow on September 11, 2004, 12:37:58 PM

Title: Parent of the year award goes to:
Post by: Woodrow on September 11, 2004, 12:37:58 PM
http://www.muchosucko.com/video-2babesflashing.html

Look at the kid in the background!!!! LOL!
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Montana00 on September 11, 2004, 01:00:38 PM
LMAO!!

"Mommy whats happening to me?"
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: davida.b. on September 11, 2004, 01:02:24 PM
LOL@him trying to hold his boner. Parents of the year indeeed
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Now_Im_Not_Banned on September 11, 2004, 01:18:17 PM
LMAOOOO.
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: DAYUM on September 11, 2004, 01:21:24 PM
ROTFLMAO
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Entreri117 on September 11, 2004, 01:29:32 PM
LMAO...kid got a boner and he kept grabbin it!
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: white Boy on September 11, 2004, 01:36:58 PM
omg this shit is hillarious.. he was like trying to cover it up... then was like rubbing it... ahahahaha
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: davida.b. on September 11, 2004, 01:53:10 PM
I don't blame him for getting a boner, those girls were pretty hot.
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: eS El Duque on September 11, 2004, 02:01:33 PM
LOL....AHAHHAHAHAHHAHAH  POOR KID
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Now_Im_Not_Banned on September 11, 2004, 02:17:05 PM
LOL...That one bitch didn't wanna take her top off cuz she had no tits...
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Don Seer on September 11, 2004, 02:37:45 PM
lol
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Sikotic™ on September 11, 2004, 02:45:28 PM
AHAHAHAHAHAHHAHA....the poor kid didn't know what th ehell was happening, but I don't think he cared either.
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Da WCC Hopar! on September 11, 2004, 04:37:47 PM
LMFAOOO poor kid man i swear hes tryin so hard to hide it man LOL :rock:
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: CRAFTY on September 12, 2004, 09:25:53 AM
Lol!
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: bez on September 12, 2004, 12:23:02 PM
LOL
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Leggy Hendrix on September 13, 2004, 03:27:41 AM
lmao...
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Theodore on September 13, 2004, 05:20:21 AM
hahaha shit

the girls ugly thou
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Noon Bank$ on September 13, 2004, 09:21:53 AM
rofl.

What song was that? Pretty hot.
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: davida.b. on September 13, 2004, 05:19:36 PM
rofl.

What song was that? Pretty hot.

That was Joe Budden- Body Hot.
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Now_Im_Not_Banned on September 13, 2004, 11:24:06 PM
Roscoe - Smooth Sailin > Joe Budden - Body Hot
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Sikx on September 14, 2004, 09:21:26 AM
lmao funny shit ;D
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: mauzip on September 14, 2004, 10:35:33 AM
Roscoe - Smooth Sailin > Joe Budden - Body Hot

Ok.

Why did you say that? Do you expect everybody to go download that track by Roscoe now?

 :loser:
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: white Boy on September 14, 2004, 12:19:24 PM
well that is a hot track....
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Now_Im_Not_Banned on September 14, 2004, 03:03:17 PM
Roscoe - Smooth Sailin > Joe Budden - Body Hot

Ok.

Why did you say that? Do you expect everybody to go download that track by Roscoe now?

 :loser:


Why do you have a huge pic of TQ in your sig? Do you expect everyone to want TQ's dick in their mouth now?...Don't ever address me like that, you fuckin' flamer.
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: white Boy on September 14, 2004, 03:05:54 PM
 :D
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: mauzip on September 14, 2004, 03:21:10 PM
Don't ever address me like that, you fuckin' flamer.

Did I hurt your feelings? :D :loser:
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Now_Im_Not_Banned on September 14, 2004, 03:25:52 PM
Don't ever address me like that, you fuckin' flamer.

Did I hurt your feelings? :D :loser:


No...I'm not a touchy faggot, like yourself.
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: mauzip on September 14, 2004, 03:27:24 PM
 :-*
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Now_Im_Not_Banned on September 14, 2004, 03:29:05 PM
Do we have a smiley shooting itself in the head?...I need one badly.
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: mauzip on September 14, 2004, 03:32:18 PM
Nope, but there is a smilie that is made for you:

 :loser:

 ;D
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Now_Im_Not_Banned on September 14, 2004, 03:54:21 PM
(http://ourworld.cs.com/DEEEEzzzz%20NuTz/joeblow.jpg)
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: mauzip on September 14, 2004, 04:04:48 PM
Good picture of yours. Who took it? :)
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Now_Im_Not_Banned on September 14, 2004, 04:10:16 PM
Good picture of yours. Who took it? :)

Try again. :D
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: mauzip on September 14, 2004, 05:03:31 PM
Good picture of yours. Who took it? :)
Title: Re: Parent of the year award goes to:
Post by: Now_Im_Not_Banned on September 14, 2004, 10:26:25 PM
(http://mauzipisaflaminghomosexual)