West Coast Connection Forum

Elements => Outbound Connections => Topic started by: Caution2006 on January 27, 2005, 04:36:06 AM

Title: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: Caution2006 on January 27, 2005, 04:36:06 AM
well today my friend told me that word was that Ciara was on oprah like 1-2 days ago and adimitted that she was a hermaphrodite does anyone have any confirmation or proof? btw i also found these links.

http://www.beatclubrecords.com/bboard/forum/viewtopic.asp?TopicID=1692099&topic=Was+Ciara+really+a+hermaphrodite%3F
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: Denial! Is Actively Joinin The Revolution on January 27, 2005, 04:44:26 AM
Nice pic!

I dunno wat she is her song is quite annoyin now iused to like it when i heard it in ibiza last year
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: white Boy on January 27, 2005, 04:52:19 AM
yes
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: KURUPTION-81 on January 27, 2005, 11:52:02 AM
yes

u have any proof ?
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: eS El Duque on January 27, 2005, 12:13:44 PM
LOL...no wonder i never thought she was hot!!!!!!!!!
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: i love men who take pictures with their booty's out on January 27, 2005, 01:21:41 PM


man that girl aint no damn hermaphrodite

jus think if she was to admit it.. the clip of her actually sayin it will be everywhere folk..

"dont .. dont ..dont dont believe the hype"- william drayton



Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: Sikotic™ on January 27, 2005, 01:26:13 PM
 :sign_hitit:
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: -CaliKid- on January 27, 2005, 01:29:46 PM
yes

:sign_hitit:


:yikes:



Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: Elevz on January 27, 2005, 01:55:33 PM
LOL...no wonder i never thought she was hot!!!!!!!!!

maybe you just need to check yourself  ;D
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: IzUwitIt on January 27, 2005, 02:06:22 PM
smells like bs

I think shes hott
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: white Boy on January 27, 2005, 02:09:58 PM
shes banging, id fuck her, hermafrodite or no.. im not sure which 1 i would prefer... just kidding
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: Sikotic™ on January 27, 2005, 02:14:48 PM
yes

:sign_hitit:


:yikes:





 :banana_dss:
Me & Ciara. I'm not sure who is who though lol
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: Suga Foot on January 27, 2005, 02:17:31 PM
lmao at sik
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: eS El Duque on January 27, 2005, 03:16:43 PM
yes

:sign_hitit:


:yikes:





 :banana_dss:
Me & Ciara. I'm not sure who is who though lol


ROFLMFAO  ;D
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: Suffice on January 27, 2005, 04:02:00 PM
i think it would be cool if she was a hermaphrodite. at least it would make me slightly more interested in her music
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: Caution2006 on January 27, 2005, 04:09:28 PM
lmao dirty bastards
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: Dip Set Movementarian 4 Life on January 27, 2005, 04:14:43 PM
 :sign_hitit: :banana_dsf: :banana_hitit: :banana_dss:
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: white Boy on January 27, 2005, 04:46:31 PM
(REVELATION)  :o.. now the song "my goodies" makes more sence
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: Larrabee on January 27, 2005, 04:51:28 PM
^^ HOLY shit...it does
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: eS El Duque on January 27, 2005, 04:55:20 PM
(REVELATION)  :o.. now the song "my goodies" makes more sence

LOL
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: Elevz on January 27, 2005, 05:42:42 PM
(http://www.ciaragoodies.co.uk/photos/46.jpg)

I dunno. You guys really got me in doubt now. If she is a hermaphrodite, then she must be the hottest one alive.  :sign_hitit:
Maybe I'm just tripping, but her face seems somewhat male to me  :o  :-X

anyway, props to all those with genius comments  ;D
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: Mac 10 † on January 27, 2005, 05:48:56 PM
 :banana_hitit:
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: white Boy on January 27, 2005, 06:25:21 PM
shes fine as shit
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: Matrix Heart on January 27, 2005, 07:12:59 PM
Jamie Lee Curtis is a hermaphrodite.

(http://nancyshmancy.com/archive/040229a.jpg
)
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: boycriedwolf619 on January 27, 2005, 10:59:41 PM
damn i heard about this too i hope its not true cuz she fine!!!!!
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: GangstaBoogy on January 27, 2005, 11:47:03 PM
man niggas is liars, didnt NONE OF YALL hear about this. if that shiet was true she wouldnt go on Oprah & say it.
Title: Re: Is Ciara a hermaphrodite?
Post by: Nima - Dubcnn.com on January 28, 2005, 01:31:40 AM
lol@ the thread title.. had to laugh when i read it.