Poll

Theyr had beef but who do yall support ?!

B-Real
1 (9.1%)
Ice Cube
10 (90.9%)

Total Members Voted: 6

  

Author Topic: Lil Beef Poll  (Read 195 times)

PeanutButter

  • Guest
Lil Beef Poll
« on: June 01, 2003, 01:08:33 AM »
VS




But now their good friends again!
 N i heard sumthin bout a duet on B-real's  solo album.
 

D.R.E.-Dogg

  • Guest
Re:Lil Beef Poll
« Reply #1 on: June 01, 2003, 02:38:45 AM »
N i heard sumthin bout a duet on B-real's  solo album.

B-Real ain't got no solo, the track 'Men Of Steel' is of the Steel Soundtrack


Cube is my favorite MC but I supported both cuz they both 2 of my favorite MC's

and B-Real ripped it on No Rest For The Wicked and Ice Cube Killa
 

7even

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 11289
  • Karma: -679
Re:Lil Beef Poll
« Reply #2 on: June 01, 2003, 04:14:35 AM »
I wouldnt raise IceCube/b-real flags at all.. jus be laid back in tha 'llac and enjoy.. uknowhaImsayindawg...
Cause I don't care where I belong no more
What we share or not I will ignore
And I won't waste my time fitting in
Cause I don't think contrast is a sin
No, it's not a sin
 

Dr._Funkenstein

  • Guest
Re:Lil Beef Poll
« Reply #3 on: June 01, 2003, 04:29:50 AM »
Ice Cube...
Never felt B-Real that much although I like DJ Muggs' productions.
« Last Edit: June 01, 2003, 04:31:24 AM by Doctor Funkenstein »
 

PeanutButter

  • Guest
Re:Lil Beef Poll
« Reply #4 on: June 01, 2003, 06:59:29 AM »
N i heard sumthin bout a duet on B-real's  solo album.

B-Real ain't got no solo, the track 'Men Of Steel' is of the Steel Soundtrack


Cube is my favorite MC but I supported both cuz they both 2 of my favorite MC's

and B-Real ripped it on No Rest For The Wicked and Ice Cube Killa

if ya got tha right connections..
i have a CD with 13 solo songs!
I also have the 'Sen Dog FreeStyle' tape!
Thats REALLY dope!

"I wouldnt raise IceCube/b-real flags at all.. jus be laid back in tha 'llac and enjoy.. uknowhaImsayindawg..." Why?!
BReal is da dope'st! My fuckin favorite!
N cube's okay too... i like hes ol skool more... (back in tha NWA days)

"Ice Cube...
Never felt B-Real that much although I like DJ Muggs' productions."
B-Real is THA dope´st!
 

D.R.E.-Dogg

  • Guest
Re:Lil Beef Poll
« Reply #5 on: June 01, 2003, 09:54:57 AM »
N i heard sumthin bout a duet on B-real's  solo album.

B-Real ain't got no solo, the track 'Men Of Steel' is of the Steel Soundtrack


Cube is my favorite MC but I supported both cuz they both 2 of my favorite MC's

and B-Real ripped it on No Rest For The Wicked and Ice Cube Killa

if ya got tha right connections..
i have a CD with 13 solo songs!
I also have the 'Sen Dog FreeStyle' tape!
Thats REALLY dope!

coo, what's the tracklist like..?
 

_That_Cracka_J

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4385
  • Karma: 55
  • Nintendo Entertainment System
Re:Lil Beef Poll
« Reply #6 on: June 01, 2003, 09:28:50 PM »
 

HHH

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2230
  • Karma: 94
  • "hello!!"
Re:Lil Beef Poll
« Reply #7 on: June 02, 2003, 02:03:03 AM »
 

PeanutButter

  • Guest
Re:Lil Beef Poll
« Reply #8 on: June 02, 2003, 08:32:58 AM »
N i heard sumthin bout a duet on B-real's  solo album.

B-Real ain't got no solo, the track 'Men Of Steel' is of the Steel Soundtrack


Cube is my favorite MC but I supported both cuz they both 2 of my favorite MC's

and B-Real ripped it on No Rest For The Wicked and Ice Cube Killa

if ya got tha right connections..
i have a CD with 13 solo songs!
I also have the 'Sen Dog FreeStyle' tape!
Thats REALLY dope!

coo, what's the tracklist like..?

Its not some label shit...
Just a CD he made for fun!
One of my friends uncle's friend's friends' big brother's friend's dad know b-real so he got it.
Tha Sen Dog is on tape so i dont know.
But B got hes half brothers friend's big bro on guitar, some other one on bass n balbiniäno-skolawfto (yes him from Balkanirna-Sulkul) on drums.
Its hella dope!
Sen got some beats (one some of the songs) by Muggs n some REALLY good humanbeatboxér.
I have 3 copys of em!
Where do you live? i can send em to you!
« Last Edit: June 02, 2003, 08:34:27 AM by Peanut Butter »
 

PeanutButter

  • Guest
 

HHH

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2230
  • Karma: 94
  • "hello!!"
Re:Lil Beef Poll
« Reply #10 on: June 02, 2003, 08:39:52 AM »
did i say anything was funny ? thats just a smiley face my luv !!
 

7even

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 11289
  • Karma: -679
Re:Lil Beef Poll
« Reply #11 on: June 02, 2003, 03:12:59 PM »
lol


Cause I don't care where I belong no more
What we share or not I will ignore
And I won't waste my time fitting in
Cause I don't think contrast is a sin
No, it's not a sin
 

D.R.E.-Dogg

  • Guest
Re:Lil Beef Poll
« Reply #12 on: June 02, 2003, 03:59:58 PM »
N i heard sumthin bout a duet on B-real's  solo album.

B-Real ain't got no solo, the track 'Men Of Steel' is of the Steel Soundtrack


Cube is my favorite MC but I supported both cuz they both 2 of my favorite MC's

and B-Real ripped it on No Rest For The Wicked and Ice Cube Killa

if ya got tha right connections..
i have a CD with 13 solo songs!
I also have the 'Sen Dog FreeStyle' tape!
Thats REALLY dope!

coo, what's the tracklist like..?

Its not some label shit...
Just a CD he made for fun!
One of my friends uncle's friend's friends' big brother's friend's dad know b-real so he got it.
Tha Sen Dog is on tape so i dont know.
But B got hes half brothers friend's big bro on guitar, some other one on bass n balbiniäno-skolawfto (yes him from Balkanirna-Sulkul) on drums.
Its hella dope!
Sen got some beats (one some of the songs) by Muggs n some REALLY good humanbeatboxér.
I have 3 copys of em!
Where do you live? i can send em to you!

thx but I live in Germany.. never send/got send anything to/from the us but I guess it's not that cheap n shit

maybe u could ripp it and send it with aim/msn/irc/ftp..

 

Okay

  • I Am A
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4928
  • Karma: 760
Re:Lil Beef Poll
« Reply #13 on: June 02, 2003, 04:54:14 PM »
Hell Yeah....I remember that cd....It wasn't official but it was definitely dope to say the least....too bad I somehow got it lost in the shuffle. >:(

 

IKON

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1821
  • Karma: 39
  • Pharoahe - God's Gift to Vocabulary BIOTCH!!!!
Re:Lil Beef Poll
« Reply #14 on: June 02, 2003, 04:56:59 PM »
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 ;D ;D ;D