Author Topic: Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them  (Read 317 times)

Jome

Muslim Girls is Denied Bycycling, because it supposedly sexually arouse them.
Apparently this is a muslim tradition all over the world.. wtf

Teenage muslim girls might get aroused when they ride a bicycle, so therefore they're banned from doing it, says a Arabian-Norwegian politican.
The Norwegian state will start up bicycle courses for muslim women..  :P

Picture from todays newspaper, VG:



(The 27 old muslim woman wanted to remain anonymous)  

LOL, ridiculous.. ?
« Last Edit: August 25, 2003, 01:34:10 AM by LiL Fame »
 

Don Breezio

  • Guest
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #1 on: August 25, 2003, 01:50:17 AM »
 

Don Seer

Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #2 on: August 25, 2003, 02:45:27 AM »
rofl.. expect to see em riding modded bikes side saddle... rofl
 

Eidolon_Ravi

  • Guest
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #3 on: August 25, 2003, 04:44:46 AM »
Quote
Muslim Girls is Denied Bycycling, because it supposedly sexually arouse them.
Apparently this is a muslim tradition all over the world.. wtf

 U need to check urself bfore making such sweeping statements...
 
 Where I live Muslim girls are given equal opputunities as any boy... and there a few female jockeys too who r muslims..
 
  of course there r some countries in the gulf where muslim women r not given any choices.. but thats' not universal..
 

ONETIME

  • Guest
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #4 on: August 26, 2003, 11:28:00 AM »
Muslim Girls is Denied Bycycling, because it supposedly sexually arouse them.
Apparently this is a muslim tradition all over the world.. wtf

Teenage muslim girls might get aroused when they ride a bicycle, so therefore they're banned from doing it, says a Arabian-Norwegian politican.
The Norwegian state will start up bicycle courses for muslim women..  :P

Picture from todays newspaper, VG:



(The 27 old muslim woman wanted to remain anonymous)  

LOL, ridiculous.. ?
It happens in only in some countries in the Gulf cuzz. THis thread jus prooves tht u got some kind of fuked up problem wit the Muslims, there r alot of thing going down in Israel wit the women, why dont u do some research and make topics of tht ????? WHY DONT U MAKE TOPICS of such thins tht go down in U.S
« Last Edit: August 26, 2003, 11:28:32 AM by Inflict aka ONETIME »
 

|JEM|ILL|

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 572
  • Karma: -6
  • ...Compare to me, PLEASE...
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #5 on: August 26, 2003, 11:53:28 AM »
Just send them vibrators...it's all good.
record[/font]
18-2
[/size][/font]

[/color]
 

ONETIME

  • Guest
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #6 on: August 26, 2003, 12:13:56 PM »
Just send them vibrators...it's all good.

Nah, people in America are used to vibrators, not them. so you can keep your mothafuckin vibrator to urself
« Last Edit: August 26, 2003, 02:31:58 PM by Inflict aka ONETIME »
 

Lincoln

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4686
  • Karma: -2421
  • The best in the game today....Black Jack Johnson
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #7 on: August 26, 2003, 01:26:06 PM »
Just send them vibrators...it's all good.
:-\ thats not a good idea. they still have sexual relations you know

Most hip-hop is now keyboard driven, because the majority of hip-hop workstations have loops and patches that enable somebody with marginal skills to put tracks together,...

Unfortunately, most hip-hop artists gravitated towards the path of least resistance by relying on these pre-set patches. As a result, electric guitar and real musicians became devalued, and a lot of hip-hop now sounds the same.

Paris
 

pappy

  • Guest
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #8 on: August 26, 2003, 02:25:07 PM »
Just send them vibrators...it's all good.
:-\ thats not a good idea. they still have sexual relations you know

yea but if ya send them vibrators its stops them from engaging in pre marital intercourse
 

Trauma-san

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 16639
  • Karma: -231
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #9 on: August 26, 2003, 02:30:29 PM »
Just send them vibrators...it's all good.

Nah, people in America are used to vibrators, not them. so you can people your mothafuckin vibrator to urself

Can you explain whatever the fuck you're trying to say for the educated here, I don't speak fluent dumbass.


"I can people, my mothafuckin vibrator, to myself?"

Lemme guess, the weed leaves you stupid.  
 

Trauma-san

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 16639
  • Karma: -231
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #10 on: August 26, 2003, 02:31:31 PM »
WHY DONT U MAKE TOPICS of such thins tht go down in U.S


Oh Yeah, Because we KNOW that nobody ever says anything negative about the U.S. on this board.  I mean, this is practically the "Fuck a Muslim" board, right?  You've GOT to be kidding me.  
 

ONETIME

  • Guest
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #11 on: August 26, 2003, 02:33:30 PM »
Just send them vibrators...it's all good.

Nah, people in America are used to vibrators, not them. so you can people your mothafuckin vibrator to urself

Can you explain whatever the fuck you're trying to say for the educated here, I don't speak fluent dumbass.


"I can people, my mothafuckin vibrator, to myself?"

Lemme guess, the weed leaves you stupid.  
funny how a mothafuck like you cant speak fluent dumbass  ::)
 

Trauma-san

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 16639
  • Karma: -231
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #12 on: August 26, 2003, 02:38:52 PM »
Well, maybe you could teach me, your dumbass credentials are stellar.
 

ONETIME

  • Guest
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #13 on: August 26, 2003, 02:40:23 PM »
I dont need to teach you, ur already full of it, u just dont recognize it
 

Maestro Minded

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4281
  • Karma: -38
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #14 on: August 26, 2003, 02:41:57 PM »
Muslim Girls is Denied Bycycling, because it supposedly sexually arouse them.
Apparently this is a muslim tradition all over the world.. wtf

Teenage muslim girls might get aroused when they ride a bicycle, so therefore they're banned from doing it, says a Arabian-Norwegian politican.
The Norwegian state will start up bicycle courses for muslim women..  :P

Picture from todays newspaper, VG:



(The 27 old muslim woman wanted to remain anonymous)  

LOL, ridiculous.. ?

you gotta be kidding me... im amazed by your ignorance
 

Jome

Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #15 on: August 26, 2003, 06:15:16 PM »

 U need to check urself bfore making such sweeping statements...
 


It happens in only in some countries in the Gulf cuzz. THis thread jus prooves tht u got some kind of fuked up problem wit the Muslims, there r alot of thing going down in Israel wit the women, why dont u do some research and make topics of tht ?????


you gotta be kidding me... im amazed by your ignorance


Lmao.. I'm quoting a newspaper-story, I'm not reporting myself.. yall stupid or something ?

And just because it doesn't happen at your local neighboorhood, doesn't mean that it can't happen other places.


 

ONETIME

  • Guest
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #16 on: August 26, 2003, 06:17:54 PM »

 U need to check urself bfore making such sweeping statements...
 


It happens in only in some countries in the Gulf cuzz. THis thread jus prooves tht u got some kind of fuked up problem wit the Muslims, there r alot of thing going down in Israel wit the women, why dont u do some research and make topics of tht ?????


you gotta be kidding me... im amazed by your ignorance


Lmao.. I'm quoting a newspaper-story, I'm not reporting myself.. yall stupid or something ?

And just because it doesn't happen at your local neighboorhood, doesn't mean that it can't happen other places.



wht kinda fuking newspaper is tht
link to tha mothafukin source kid ???
« Last Edit: August 26, 2003, 06:18:17 PM by Inflict aka ONETIME »
 

Lincoln

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4686
  • Karma: -2421
  • The best in the game today....Black Jack Johnson
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #17 on: August 26, 2003, 07:42:05 PM »
Just send them vibrators...it's all good.
:-\ thats not a good idea. they still have sexual relations you know

yea but if ya send them vibrators its stops them from engaging in pre marital intercourse

dont they get married young in life? by the time they start getting aroused they'll be married

Most hip-hop is now keyboard driven, because the majority of hip-hop workstations have loops and patches that enable somebody with marginal skills to put tracks together,...

Unfortunately, most hip-hop artists gravitated towards the path of least resistance by relying on these pre-set patches. As a result, electric guitar and real musicians became devalued, and a lot of hip-hop now sounds the same.

Paris
 

Jome

Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #18 on: August 26, 2003, 08:13:07 PM »

wht kinda fuking newspaper is tht
link to tha mothafukin source kid ???

LoL @ kid.
It's a Norwegian newspaper, VG, so yall probably won't understand it..


www.vg.no for the mainpage.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=73195 for the story.

 

ONETIME

  • Guest
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #19 on: August 26, 2003, 08:22:51 PM »
OK....... BIGG MAN.....HAPPY ?????????????

the nws article prolly said somethin else, nd u prolly changed it kaz we don undastand it......nexxx time ill try to see some online afghan newspaper, translate it into english and say hella bullshit bout american soldiers there

 

[Stoned]Jesus H. Christ[Wheat]

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1014
  • Karma: 117
  • Reefer Addict - Abusing It Faster Than A $2 Whore
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #20 on: August 26, 2003, 09:03:46 PM »
that is some funny shit, not allowed to ride bikes, seriously how lame is that.
It's 4:20, are you smoking?


Lady Scarface
 

Jome

Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #21 on: August 26, 2003, 09:20:20 PM »
OK....... BIGG MAN.....HAPPY ?????????????

the nws article prolly said somethin else, nd u prolly changed it kaz we don undastand it......nexxx time ill try to see some online afghan newspaper, translate it into english and say hella bullshit bout american soldiers there


Yeah right, lame ass.

WTF do I have against muslims, and why the fuck would I change a newspaper article when people like ExZit, Maestro & others understand what it says.. ??
You're one bombastic mofo.
 

Doggystylin

  • Guest
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #22 on: August 26, 2003, 09:29:27 PM »
lmao @ bombastic mofo
 

King Tech Quadafi

  • His Royal Highness
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7323
  • Karma: -221
  • i think you betta recognize...
Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #23 on: August 26, 2003, 10:07:31 PM »
This is the first I have ever heard about forbidden sexually stimulating bikes. Crackpot local beggin for attention. There is no moral, ethnic or legal justification for this.
"One day Alice came to a fork in the road and saw a Cheshire cat in a tree. "Which road do I take?" she asked. "Where do you want to go?" was his response. "I don't know," Alice answered. "Then," said the cat, "it doesn't matter."

- Lewis Carroll
 

Jome

Re:Muslim Girls Denied Bycycling, because it sexually arouse them
« Reply #24 on: August 27, 2003, 01:49:19 AM »
This is the first I have ever heard about forbidden sexually stimulating bikes. Crackpot local beggin for attention. There is no moral, ethnic or legal justification for this.

The article claims that it's a common practice among Turkian & Arabian people..