Author Topic: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA  (Read 4794 times)

Mo Z. Dizzle

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 6145
  • Karma: 877
  • Mo Z. Dizzle, the CEO of WCC Wrestling League
Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #75 on: May 11, 2006, 02:48:16 PM »
i dint even realize westcoast posted that
Pay attention.

my humble apologies, forgive me kind sir
lol
Alright. But I'm still going to poke you for a while. :poke:
okay, but when i go to take a dump, no poking then or im hafta blow sum gas towards you
      
The WCCWL is always looking for new members; take a chance at becoming a champ!! PM Mo Z. Dizzle if interested!!
 

BG Dresta

  • Guest
Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #76 on: May 11, 2006, 03:34:31 PM »
i dint even realize westcoast posted that
Pay attention.

my humble apologies, forgive me kind sir
lol
Alright. But I'm still going to poke you for a while. :poke:
okay, but when i go to take a dump, no poking then or im hafta blow sum gas towards you

LMAO LMAO LMAO
 

boycriedwolf619

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1758
  • Karma: 163
Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #77 on: May 11, 2006, 03:40:56 PM »
Pac was the only rapper that i knew that actually blasted at cops. Not praising it but he actually did and lived what he spoke unlike these fake rappers claimin all this shyt and not doing a damn thing. so if anybodys a buster its these neww now of day rappers
 

Just Another Sunny day in California

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1778
  • Karma: -47
  • Twin Turbos....yeeeee
Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #78 on: May 11, 2006, 03:49:02 PM »
Pac was the only rapper that i knew that actually blasted at cops. Not praising it but he actually did and lived what he spoke unlike these fake rappers claimin all this shyt and not doing a damn thing. so if anybodys a buster its these neww now of day rappers

so what does that make Dipset and Cam?  ::)
Oh I like this one... One dog goes one way, the other dog goes the other way, and this guy's sayin', "Whadda ya want from me?

 

Professor P

  • Guest
Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #79 on: May 11, 2006, 04:38:33 PM »
Pac was the only rapper that i knew that actually blasted at cops. Not praising it but he actually did and lived what he spoke unlike these fake rappers claimin all this shyt and not doing a damn thing. so if anybodys a buster its these neww now of day rappers

so what does that make Dipset and Cam?  ::)

It depends on if they can count as rappers.
 

boycriedwolf619

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1758
  • Karma: 163
Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #80 on: May 11, 2006, 05:26:35 PM »
Pac was the only rapper that i knew that actually blasted at cops. Not praising it but he actually did and lived what he spoke unlike these fake rappers claimin all this shyt and not doing a damn thing. so if anybodys a buster its these neww now of day rappers

so what does that make Dipset and Cam?  ::)

It depends on if they can count as rappers.
uummm if iwas correct this topic is about Pac let me know if it was not
 

Professor P

  • Guest
Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #81 on: May 11, 2006, 05:30:20 PM »
Pac was the only rapper that i knew that actually blasted at cops. Not praising it but he actually did and lived what he spoke unlike these fake rappers claimin all this shyt and not doing a damn thing. so if anybodys a buster its these neww now of day rappers

so what does that make Dipset and Cam?  ::)

It depends on if they can count as rappers.
uummm if iwas correct this topic is about Pac let me know if it was not

Pac ain't a busta, Cam is
 

Canuck

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 562
  • Karma: -1
Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #82 on: May 11, 2006, 05:30:58 PM »
Pac was the only rapper that i knew that actually blasted at cops. Not praising it but he actually did and lived what he spoke unlike these fake rappers claimin all this shyt and not doing a damn thing. so if anybodys a buster its these neww now of day rappers

so what does that make Dipset and Cam? ::)

It depends on if they can count as rappers.
uummm if iwas correct this topic is about Pac let me know if it was not
LOL Ethered
 

boycriedwolf619

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1758
  • Karma: 163
Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #83 on: May 11, 2006, 06:08:46 PM »
Pac was the only rapper that i knew that actually blasted at cops. Not praising it but he actually did and lived what he spoke unlike these fake rappers claimin all this shyt and not doing a damn thing. so if anybodys a buster its these neww now of day rappers

so what does that make Dipset and Cam?  ::)

It depends on if they can count as rappers.
uummm if iwas correct this topic is about Pac let me know if it was not

Pac ain't a busta, Cam is
I never said Pac was a buster. where did u get that from? u got vision problems or sumthing cant really read the text on your screen???
 

Professor P

  • Guest
Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #84 on: May 11, 2006, 07:38:59 PM »
Pac was the only rapper that i knew that actually blasted at cops. Not praising it but he actually did and lived what he spoke unlike these fake rappers claimin all this shyt and not doing a damn thing. so if anybodys a buster its these neww now of day rappers

so what does that make Dipset and Cam?  ::)

It depends on if they can count as rappers.
uummm if iwas correct this topic is about Pac let me know if it was not

Pac ain't a busta, Cam is
I never said Pac was a buster. where did u get that from? u got vision problems or sumthing cant really read the text on your screen???

The topic is about Pac being a busta, who got the vision problems?
 

Native_Joe99

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1447
  • Karma: -54
Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #85 on: May 11, 2006, 08:10:08 PM »
i can't believe yoiu guys are letting this thread go on for this long, i think that every poiint has been made, and it really shouldn't go any further.....
 

dameons

Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #86 on: May 11, 2006, 08:36:26 PM »
C-Sicc, meet me at the Slauson Swapmeet Sat may 20th at 9:30 pm sharp homey, I'll rip your head off and shit down your throat. I'll tap that ass.
 

dameons

Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #87 on: May 11, 2006, 08:39:52 PM »
Just kidding, man. I live in Northern Cali !!!!!!Gas is too expensive right now for me to drive from Redding to Compton. I'll see you when they go back down in 3 years, homey...hahhhuhuhaha
 

BiG*WiCkEd

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 502
  • Karma: 20
  • G'z Up*HoEz DoWn
Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #88 on: May 11, 2006, 08:39:58 PM »
I would list reasons why your a busta, but it would be a waste of time on a silly ass muthafucker like u.
If u can't respect the manz real ass music, then u dont deserve to be on this bitch anyway.
Direspect a dead man? Wouldnt no one label u a man around this way, patna.
Wickz
What Goes Around, Comes Around

My enemies deceased
Died like a bitch
When my album hit tha streetz
Niggas Can't C Me

 

Gangstauu

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 3069
  • Karma: -6
  • FC Utrecht 4 Life
Re: TEN REASONS WHY TUPAC IS A BUSTA
« Reply #89 on: May 12, 2006, 12:17:33 AM »
if I could I'd shit on 2pacs grave and wipe my ass on his tombstone. cross out his name. 8)

now thats gangsta  ::)



One day everything is gonna be fine
But until that day my only reply "westside till I die"  -TQ

West Up

Utreg 4 Life