Author Topic: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison  (Read 5471 times)

Doggystylin

  • Guest
Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #45 on: June 29, 2006, 12:53:13 AM »
its really none of our buisness whats goin on in HIS family, I'm just glad I got to see him perform last week before he got locked up, lol
 

Digital Pimpin'

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2338
  • Karma: 441
  • Street Scholar
Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #46 on: June 29, 2006, 01:30:26 AM »
I heard his sister was a crackhead stealing from the family and shit, but I don't know how true that is.

Anyways, a lot of people go through crazy, fucked up family arguments, but no-one ever calls the police to sort it out. I can only guess one of the neighbours heard the commotion and snitched.
 

'EclipZe

Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #47 on: June 29, 2006, 01:33:59 AM »
if it don't make dollaz it don't make sense

Sikotic™

Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #48 on: June 29, 2006, 01:35:10 AM »
Well, I'm proud to say I'm one of the last people to see him in concert  ;D
 

T-Dogg

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4966
  • Karma: 411
Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #49 on: June 29, 2006, 02:16:55 AM »
Fucked up situation. Free Quik!
 

westkoastanostra

  • Guest
Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #50 on: June 29, 2006, 02:54:06 AM »
I hope they lock his ass up and throw away the key.  Guys like him make the world a worse place, no matter what his sister said he didn't need to pull a gun out on her.  What a fucking bitch he must be.  He can't even handle his own sister without pulling a gun out to help protect his whiny little child-like self.  What would he do if a real man started some shit with him? 

LMAO @ u assumming shit....
 

C-BLUE

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1380
  • Karma: -359
  • evil don't die
Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #51 on: June 29, 2006, 03:06:37 AM »
only bitches pull guns on bitches. fucc dj quik. the nigga is washed up punk nigga.wasnt he scared of suge knight bacc in the day haha.fucc this old ass nigga his shitt aint even worth bumpin anyway. i hope the homies fucc his ass in jail. 8)
 

Sikotic™

Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #52 on: June 29, 2006, 03:15:28 AM »
fucc this old ass nigga his shitt aint even worth bumpin anyway.

Haha.....funny  ::)

and we all know jealous bitches love to lie so dont start jumping to conclusions.
 

Digital Pimpin'

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2338
  • Karma: 441
  • Street Scholar
Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #53 on: June 29, 2006, 03:20:48 AM »
and we all know jealous bitches love to lie

Real talk
 

EFFeX

Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #54 on: June 29, 2006, 04:11:49 AM »
Let dude serve his time, I love Quik and all, but first of all females are a lot smaller than dudes and in most cases couldn't defend themselves against a dude head up, so why he need a gun on his own flesh and blood... his sister. She may have been trippin' and we don't know the story, but that sounds lame as fukk if you ask me.

Don Seer

Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #55 on: June 29, 2006, 04:22:22 AM »
^ quik's a small ass guy though by all reports...


anyways.. 5 months.. he'll be out in 2 to 3 if he doesn't run into trouble..
 

Digital Pimpin'

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2338
  • Karma: 441
  • Street Scholar
Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #56 on: June 29, 2006, 04:32:01 AM »
^ quik's a small ass guy though by all reports...

Yeah "5'11", six feet with shoes"  ;D Dude is skinny though.

I still think there's a deeper reason for Quik pulling a gun on his sister - I don't think it was self-defence (unless she was strapped too).



 

Tha Don Terminigga

  • Lil Geezy
  • *
  • Posts: 16
  • Karma: 0
  • "The ghetto is a nigga trapp take the cheese!"
Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #57 on: June 29, 2006, 06:12:34 AM »
That sucks...stay up quik
"Throw it up, hold it up, guns bust fo' fingers up
Two twisted in the middle with the thumb cuffed" - WC
 

Trauma-san

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 16639
  • Karma: -231
Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #58 on: June 29, 2006, 06:22:06 AM »
^^^ nobody even knows what happened, especially us, relax

HE PLED GUILTY TO PULLING A GUN ON HIS SISTER

That's what happened. 
 

Trauma-san

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 16639
  • Karma: -231
Re: DJ Quik Sentenced To 5 Months In Prison
« Reply #59 on: June 29, 2006, 06:22:56 AM »
I hope they lock his ass up and throw away the key.  Guys like him make the world a worse place, no matter what his sister said he didn't need to pull a gun out on her.  What a fucking bitch he must be.  He can't even handle his own sister without pulling a gun out to help protect his whiny little child-like self.  What would he do if a real man started some shit with him? 

LMAO @ u assumming shit....

HE PLED GUUUUUUIILLLTY, dumbass.  What is their to assume?