Author Topic: What is Eminem up to nowdays?  (Read 364 times)

Doggystylin

  • Guest
What is Eminem up to nowdays?
« on: September 04, 2006, 07:46:33 PM »
After Encore we thought he was gonna retire. Then he put out that Curtain Call Greatest Hits thing. Here and there he's had guest appearences. But besides that theres really been no news of him lately. WTF is he doing? Did he actually retire? Is he working on a new album? New D12?

Cause people say he's fallen off but we all know he didn't put an ounce of effort into Encore, now what for? who knows but when you hear songs like "My First Single" you get the feeling that hes basically saying I don't have to do shit and I can still make money. I can puke, shit and fart and still sell. Anyways who cares thats over, I just hope we get some new Em soon...its been 2 years since Encore.
 

J Bananas

  • Guest
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #1 on: September 04, 2006, 08:11:40 PM »
i saw him at the woolrich outlet the other day, picking up socks
 

herpes

  • Guest
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #2 on: September 04, 2006, 08:13:07 PM »
After Encore we thought he was gonna retire. Then he put out that Curtain Call Greatest Hits thing. Here and there he's had guest appearences. But besides that theres really been no news of him lately. WTF is he doing? Did he actually retire? Is he working on a new album? New D12?

Cause people say he's fallen off but we all know he didn't put an ounce of effort into Encore, now what for? who knows but when you hear songs like "My First Single" you get the feeling that hes basically saying I don't have to do shit and I can still make money. I can puke, shit and fart and still sell. Anyways who cares thats over, I just hope we get some new Em soon...its been 2 years since Encore.
somebody was watchin 8 mile on VH1 lol
 

SGV

  • Guest
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #3 on: September 04, 2006, 10:12:43 PM »
Cause people say he's fallen off but we all know he didn't put an ounce of effort into Encore, now what for? who knows but when you hear songs like "My First Single" you get the feeling that hes basically saying I don't have to do shit and I can still make money. I can puke, shit and fart and still sell. Anyways who cares thats over, I just hope we get some new Em soon...its been 2 years since Encore.

No we don't know that. What we do know is that the album was garbage and there's no excuses to be made.
 

DipsetGeneral

  • Guest
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #4 on: September 04, 2006, 10:17:20 PM »
Cause people say he's fallen off but we all know he didn't put an ounce of effort into Encore, now what for? who knows but when you hear songs like "My First Single" you get the feeling that hes basically saying I don't have to do shit and I can still make money. I can puke, shit and fart and still sell. Anyways who cares thats over, I just hope we get some new Em soon...its been 2 years since Encore.

No we don't know that. What we do know is that the album was garbage and there's no excuses to be made.

THANK YOU! For all we know he put in all his effort on Encore and it was still horrid, STOP MAKING EXCUSES!  Dude is done, he ran out of shit to rap about.  You can only clown your mom and talk about Hailey for so long.
« Last Edit: September 05, 2006, 06:42:11 PM by DipsetGeneral »
 

Doggystylin

  • Guest
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #5 on: September 04, 2006, 10:34:29 PM »
lmao @ clownin em cause of his subject matter, please....atleast hes original, look at the subject matter of 90% of the rappers out there and its all the same old shit we've been hearing since the 90s

you think hes fallen off, i dont, only another album will tell if he really has fallen off
 

DipsetGeneral

  • Guest
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #6 on: September 04, 2006, 10:40:56 PM »
lmao @ clownin em cause of his subject matter, please....atleast hes original, look at the subject matter of 90% of the rappers out there and its all the same old shit we've been hearing since the 90s

you think hes fallen off, i dont, only another album will tell if he really has fallen off

Yup you are right, if the next album is tight then Encore was a one time thing and he still has it, however if his next album is putrid like Encore then he has fallen off big time and it can't be argued.
 

Doggystylin

  • Guest
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #7 on: September 04, 2006, 10:45:43 PM »
Fair enough doggy
 

wcsoldier

  • Guest
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #8 on: September 05, 2006, 01:17:30 AM »
Em started to fall off with "D12 world".. I can't stand his lyrics , flow and the way his voice sounds anymore since this moment
 

Don Jacob

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 13842
  • Karma: -136
  • don status, bitch
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #9 on: September 05, 2006, 02:22:18 AM »
encore sounded unfocused and you could tell he was trying to be provocative still and controvercial , but all in all he wasn't feeling it, the best tracks on encore were the ones where he  was getting personal....i.e. mockingbird. IMO that's why he took the break he has to get his life back together before he can start falling back in love with hip hop again, proofs murder ain't helping much either with that process


R.I.P.  To my Queen and Princess 07-05-09
 

Diabolical

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3275
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 22
  • Give me the teetle!
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #10 on: September 05, 2006, 04:06:29 AM »
You can talk abouit your 'mom' more than you can pink shirts.
 

LyRiCaL_G

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5964
  • Karma: -19
  • I love YaBB 1 Gold!
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #11 on: September 05, 2006, 05:39:38 AM »
lol@groupies defending his subject matter and claiming he didnt put no effort into encore..............

his album was wack and his subject matter is played out,limited and wack

nuttin mo to say
 

7even

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 11289
  • Karma: -679
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #12 on: September 05, 2006, 07:03:36 AM »
Somebody took a lot of time in making this video and I think it turned out pretty good
Cause I don't care where I belong no more
What we share or not I will ignore
And I won't waste my time fitting in
Cause I don't think contrast is a sin
No, it's not a sin
 

Conan

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2065
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 122
  • "Holler at your Uncle Snoopy..."
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #13 on: September 05, 2006, 08:42:08 AM »
I can't see him returning to rapping anytime soon. Any casual fan can understand that he's been through a lot recently: Proof's murder; the sleeping pill addiction; divorce from Kim; etc. He'll probably continue to make the odd guest appearance and work behind the scenes, but I'd wager that making another album isn't high on his priorities right now. Maybe I'm wrong.

Oh, and one shit album ("Encore") doesn't counteract three amazing efforts: "The Slim Shady LP", "Marshall Mathers LP", and "Eminem Show" are all great in their own right. Granted, however, that the last time he really came with it was probably on "Cheers". HIs verse on "Lady" was immense.
« Last Edit: September 05, 2006, 08:44:08 AM by DPG2K6 Remains Active! »
"Shit ain't all peaches and cream, and I ain't Sara Lee, bitch!" - Lloyd Banks

"I'm Morpheus in this Hip-Hop Matrix, exposing fake shit." - Common

"With consecutive platinum hits, I up my status. Ain't no more Calvin Broadus!" - Snoop

"Look at all these conscious rappers - guess who influenced them?" - KRS One
 

'EclipZe

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4712
  • Karma: -78
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #14 on: September 05, 2006, 09:28:00 AM »
i think the next album will be in the style of shake that ass and his tribute to smack that from akon.

The "Untouchable" DJR

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3398
  • Karma: 454
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #15 on: September 05, 2006, 09:38:20 AM »
Hip hop is doing just fine without him...

~Loyalty Is Everything~
 

Javier

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 8585
  • Karma: 284
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #16 on: September 05, 2006, 11:16:10 AM »
I can't see him returning to rapping anytime soon. Any casual fan can understand that he's been through a lot recently: Proof's murder; the sleeping pill addiction; divorce from Kim; etc.

Or it could hopefully inspire him. 
 

youngmessnucca

  • Guest
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #17 on: September 05, 2006, 02:22:07 PM »
Yall got so much hate in your blood, it's so sad.

BTW Em absolutley killed it on the new Obie record.
 

PLANT

  • Stay Gold
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10339
  • Karma: 818
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #18 on: September 05, 2006, 06:40:15 PM »
I like the way Eminem rapped on SSLP and MMLP....His flow, and delivery was untouchable during those albums....Dude just spit raw shit, and it sounded effortless.....It started going downhill IMO after MMLP......Eminem Show was decent, but not on the level as SSLP or MMLP....Didnt like Encore or any of his new stuff at all....Id like to hear some new shit if hes hungry to rap again.  Like someone already said, his stuff on the new Obie Trice album was pretty solid.
 

SGV

  • Guest
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #19 on: September 05, 2006, 07:55:30 PM »
Did someone really saying The Eminem Show was amazing? Wow...

 

DipsetGeneral

  • Guest
Re: What is Eminem up to nowdays?
« Reply #20 on: September 05, 2006, 08:30:51 PM »
Did someone really saying The Eminem Show was amazing? Wow...



There are shady/aftermath groupies here that refuse to admit truth.  They can't admit that Em has fallen off, BIG TIME