Author Topic: come on in, have a laugh...  (Read 295 times)

WestCoasta

  • Guest
come on in, have a laugh...
« on: October 02, 2006, 04:22:51 PM »


I can't help but laugh every time I see this guy

Mr. T and Suge Knight
 

late night

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 729
  • Karma: 44
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #1 on: October 02, 2006, 04:50:30 PM »
i pity the fool who think mr look funny.  >:(
 

Crack Tastic

  • Guest
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #2 on: October 02, 2006, 05:09:01 PM »
and a young uncle phil
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #3 on: October 02, 2006, 05:34:00 PM »
If Suge and Mr. T were able to conceive a child, it would be Rick Ross.

and I think I'm one of 3 people on earth that like a few of the cuts on his album. I'm almost ashamed to say it, but it's not because of him. I just think alot fo the production is fire.
 

Nima - Dubcnn.com

  • Dubcnn
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15181
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 1413
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #4 on: October 02, 2006, 07:50:16 PM »
If Suge and Mr. T were able to conceive a child, it would be Rick Ross.

and I think I'm one of 3 people on earth that like a few of the cuts on his album. I'm almost ashamed to say it, but it's not because of him. I just think alot fo the production is fire.

His album had the best production of the year IMO... and he got a couple clever lines here and there.. album got a lot of play from me, eventhough it's like a crack celebration lol.
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #5 on: October 02, 2006, 07:57:04 PM »
If Suge and Mr. T were able to conceive a child, it would be Rick Ross.

and I think I'm one of 3 people on earth that like a few of the cuts on his album. I'm almost ashamed to say it, but it's not because of him. I just think alot fo the production is fire.

His album had the best production of the year IMO... and he got a couple clever lines here and there.. album got a lot of play from me, eventhough it's like a crack celebration lol.
hahaha yeah. I think the entire album is about crack with 1 or 2 fuckin songs inbetween.
 

herpes

  • Guest
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #6 on: October 02, 2006, 08:10:05 PM »
If Suge and Mr. T were able to conceive a child, it would be Rick Ross.

and I think I'm one of 3 people on earth that like a few of the cuts on his album. I'm almost ashamed to say it, but it's not because of him. I just think alot fo the production is fire.

nah ur not the only one... a lot of people like the production, they just dont like rick ross.  But hustlin was the joint of the summer
 

westkoastanostra

  • Guest
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #7 on: October 02, 2006, 08:18:48 PM »
^^^^thats where ur wrong " promiscuous girl" was the joint of the summer..."hustlin" was the joint of spring
 

Crack Tastic

  • Guest
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #8 on: October 02, 2006, 08:23:48 PM »
ive never heard promiscuous girl so it couldnt have been the joint of the summer.
 

westkoastanostra

  • Guest
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #9 on: October 02, 2006, 08:34:04 PM »
^^^ wtf?
 

Minkaveli

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1626
  • Karma: 234
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #10 on: October 02, 2006, 09:08:27 PM »
[p]http://www.daosu.com/archives/images/isaac-hayes-chef.jpg[/p]



That should be him
"Now you're facing me, I'm your ultimate challenger.  It's the avenger, your fate is on my calendar"-Guru from "So What's Up"
 

"THE" MoSav

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6428
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 42
  • Human Crack in the Flesh
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #11 on: October 02, 2006, 10:33:46 PM »
Rick Ross makes my ears bleed

The Best of 3 Worlds
 

WestCoasta

  • Guest
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #12 on: October 02, 2006, 11:17:57 PM »
I've heard 2 songs by Rick Ross

and his flow is hilarious, it's so boring you keep listening

he rides the beat with the same shit every time haha
 

REGIME MOB 510

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 958
  • Karma: 82
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #13 on: October 03, 2006, 12:22:44 PM »
If Suge and Mr. T were able to conceive a child, it would be Rick Ross.

and I think I'm one of 3 people on earth that like a few of the cuts on his album. I'm almost ashamed to say it, but it's not because of him. I just think alot fo the production is fire.

His album had the best production of the year IMO... and he got a couple clever lines here and there.. album got a lot of play from me, eventhough it's like a crack celebration lol.
hahaha yeah. I think the entire album is about crack with 1 or 2 fuckin songs inbetween.

LOL.   i wonder if crack tastic liked his album?
 

Crack Tastic

  • Guest
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #14 on: October 03, 2006, 12:29:46 PM »
nah man, crack tastic didnt like his album. but he did like back like cooked crack.
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #15 on: October 03, 2006, 12:53:39 PM »
He def. looks like Mr.T. :laugh:

That 'Hustlin' song was straight but it was the remix wit Busta that had me.
 

J Bananas

  • Guest
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #16 on: October 03, 2006, 12:59:07 PM »
it sucks that you can base your whole musical career on someone elses life as a major drug dealer
 

Crack Tastic

  • Guest
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #17 on: October 03, 2006, 01:22:35 PM »
it sucks that you can base your whole musical career on someone elses life as a major drug dealer
lol

fuck rick ross.
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: come on in, have a laugh...
« Reply #18 on: October 03, 2006, 07:45:48 PM »
I remember hearing one track were he's talking about how his girl is "fallin in love with a fat nigga". Shits hilarious.