Author Topic: snoop dogg vato diss(by chino grande)  (Read 4526 times)

evan the dude

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1316
  • Karma: 255
  • Alaskan Connection
Re: snoop dogg vato diss(by chino grande)
« Reply #200 on: November 24, 2006, 04:47:47 AM »
^^^^^^^^^^^^^HONESTLY BRO, I APPRECIATE THAT, BUT COULD YOU PLEASE FOR THE LOVE OF GOD STOP TYPING IN CAPS LOCK!!!!!!!!! IT'S NOT THAT HARD TO TURN OFF!

my bad homie,i was working on photoshop and i was using caps

it's all good man haha..it just seems like there has been an annoying trend lately of people using caps all the damn time. when i get drunk and browse the forum i get pissed and write stupid ass comments to everyone who types in em  ;D



Get the dubcnn "california love" wallpaper here!!
 

dexter

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2531
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -99
  • I love YaBB 1G - SP1!
Re: snoop dogg vato diss(by chino grande)
« Reply #201 on: November 24, 2006, 09:25:49 AM »
Vato is nice
 

MALDITOWAYS

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 31
  • Karma: -1
  • "DAMN IT FEELS GOING BEING MEXICAN"
Re: snoop dogg vato diss(by chino grande)
« Reply #202 on: December 02, 2006, 01:01:10 AM »
OK HOMIES.. THIS RACIAL SHIT NEEDS TO STOP.. I AGREE.. WE NEED TO COME TOGETHER.. BUT CHINO FELT DISRESPECTED AND HES GONA SPEAK HIS MIND, FUCK WHAT ANYBODY SAYS.. BUT THE WHOLE SONG IS STUPID.. HOW  R U GONNA SAY UR TRYING TO DO SOMETHING POSITIVE ON THE TRACK. ON THA SONG SNOOP IS GETTIN HIT UP. AND HE BLASTS THEM. AND B REAL GOES N SAYS WHAT HE SAW. HOW IS THAT UNITING? HES KILLIN OFF HIS OWN PPL HAHA WTF IS THAT!!??? ILL BE HONEST WITH U.. I HATE WHEN SOMEOEN WHITE OR BLACK COMES UP TO ME AND SAYS.. WASSUP ESE OR WASSUP HOLMS/VATO/CHOLO ETC. CAUSE IN REALITY THEYRE CLOWNING.. AND IF SOMEONE SAYS THAT TO ME, ITS STEREO TYPING. CAUSE IS EVERY MEXICAN A CHOLO? OR A ESE? NOPE.. SO WTF U KNOW.. I FEEL DISRESPECTED WHEN ITS SAID .. AND I TYPE IN CAPS CAUSE I LIKE IT HAHA
 

WILL-I-DIE

  • Guest
Re: snoop dogg vato diss(by chino grande)
« Reply #203 on: December 02, 2006, 03:59:14 AM »
^^^ Nice one.Real spit
 

Samoan Enforcer

  • Guest
Re: snoop dogg vato diss(by chino grande)
« Reply #204 on: December 02, 2006, 04:40:00 AM »
why is it that just the latinos type in all caps? are yall not proficient enough to get your point across with actual points? no disrespect to the ones that do
 

boycriedwolf619

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1758
  • Karma: 163
Re: snoop dogg vato diss(by chino grande)
« Reply #205 on: December 02, 2006, 07:16:26 AM »
OK HOMIES.. THIS RACIAL SHIT NEEDS TO STOP.. I AGREE.. WE NEED TO COME TOGETHER.. BUT CHINO FELT DISRESPECTED AND HES GONA SPEAK HIS MIND, FUCK WHAT ANYBODY SAYS.. BUT THE WHOLE SONG IS STUPID.. HOW  R U GONNA SAY UR TRYING TO DO SOMETHING POSITIVE ON THE TRACK. ON THA SONG SNOOP IS GETTIN HIT UP. AND HE BLASTS THEM. AND B REAL GOES N SAYS WHAT HE SAW. HOW IS THAT UNITING? HES KILLIN OFF HIS OWN PPL HAHA WTF IS THAT!!??? ILL BE HONEST WITH U.. I HATE WHEN SOMEOEN WHITE OR BLACK COMES UP TO ME AND SAYS.. WASSUP ESE OR WASSUP HOLMS/VATO/CHOLO ETC. CAUSE IN REALITY THEYRE CLOWNING.. AND IF SOMEONE SAYS THAT TO ME, ITS STEREO TYPING. CAUSE IS EVERY MEXICAN A CHOLO? OR A ESE? NOPE.. SO WTF U KNOW.. I FEEL DISRESPECTED WHEN ITS SAID .. AND I TYPE IN CAPS CAUSE I LIKE IT HAHA
I guess you dont really understand the concept of the song.
 

MALDITOWAYS

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 31
  • Karma: -1
  • "DAMN IT FEELS GOING BEING MEXICAN"
Re: snoop dogg vato diss(by chino grande)
« Reply #206 on: December 02, 2006, 06:07:17 PM »
ALRIGHT HOMIE.. EXPLAIN TO ME.. I AINT IGNORANT.. ILL LISTEN TO WHAT U GOTTA SAY
 

boycriedwolf619

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1758
  • Karma: 163
Re: snoop dogg vato diss(by chino grande)
« Reply #207 on: December 02, 2006, 10:09:04 PM »
ALRIGHT HOMIE.. EXPLAIN TO ME.. I AINT IGNORANT.. ILL LISTEN TO WHAT U GOTTA SAY
To tell you the turth I dont like Snoop because of the song because at no point the song has no intention of bring blacks n browns together (which I could careless about) The chorus basically means that mexicans who have tension with blacks dont have to do shit but sit back and watch blacks fight and kill other blacks. So its really just a wake up call to blacks. SO i dont know why he claims its a song to bring black n mexicans together because it isnt. he so fake anyways now of days
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: snoop dogg vato diss(by chino grande)
« Reply #208 on: December 04, 2006, 11:32:11 PM »
ALRIGHT HOMIE.. EXPLAIN TO ME.. I AINT IGNORANT.. ILL LISTEN TO WHAT U GOTTA SAY

the concept of the song is to have youngstas kick back. the foos that hit up snoop dogg r youngstas.

but the song doesnt bring unity, snoop knows that whether hes for it or not cuz hes an adult and hes been through shit lilke the penn n bangin so he knows wsup, its a song and its not gonna stop a person from having a conflict with another whether if its by race or hood.



818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

evan the dude

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1316
  • Karma: 255
  • Alaskan Connection
Re: snoop dogg vato diss(by chino grande)
« Reply #209 on: December 06, 2006, 06:37:15 AM »
damn, this thread is still going?  ???



Get the dubcnn "california love" wallpaper here!!
 

everlast1986

  • Guest
Re: snoop dogg vato diss(by chino grande)
« Reply #210 on: December 06, 2006, 06:40:33 AM »
im surprised this thread was worth discussing for 9 pages
 

WILL-I-DIE

  • Guest
Re: snoop dogg vato diss(by chino grande)
« Reply #211 on: December 06, 2006, 01:46:28 PM »
^^^ damn thats true...has snoop said anything about this whole thing?
 

Lex Boooger

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 227
  • Karma: -7
Re: snoop dogg vato diss(by chino grande)
« Reply #212 on: December 06, 2006, 05:13:02 PM »
Though not widely known throughout the world, Latin America has a history of racism highly influenced by the colonial attitudes and devastation created by the Spanish conquest in the 16th and 17th centuries. During the conquest, the offspring of Spaniards and Native Americans became distinct and low caste in colonial society. The offspring are now the majority thougout Latin America and in Spanish-speaking countries they are called indios, nacos or mestizos by racists.

Europeans in Latin America during the colonial period intended mestizos to be a serf race to "pure" European colonial overlords in designated fiefdoms (haciendas). A practical example of this practice can be found in the colonial government structure that required the top levels of government to be in the hands of European born individuals, called peninsulares. Middle management fell upon Europeans born in America without American blood, called criollos.

Those of mestizo blood were cast in the lowest echelon of society as miners and agricultural workers. However, mestizos with lighter complexion sometimes rose to higher positions. Latin America’s history of exploitation and feudal economic practices contributed to the popularity of Socialist and Communist movements in Latin America throughout the 20th century. The legacy of the fiefdoms is the reason why Latin America is constituted by so many small nations.

See the writings of Alvaro Vargas Llosa for discussion on relationships between development and culture in Latin America. Free trade agreements (like Mercosur) are challenging the need for borders among the nearly identical national cultures. Further, information technology and media consolidation is serving to further unify the Latin America's vast mestizo majority.


money i stack pay for my crack