Author Topic: [NEW] DJ Quik feat. AMG - Can U Work Wit That  (Read 1621 times)

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: [NEW] DJ Quik feat. AMG - Can U Work Wit That
« Reply #90 on: January 02, 2007, 09:57:39 AM »
The beginning part the girl is speaking in portuguese :D ;D :o LOL that suprised me.

the track ain't that bad. It's got a party feel to it, which quik has done in the past anyway. this might be a little further then he's gone in the past, but it's still alright. the beat bumps.
« Last Edit: January 02, 2007, 10:13:24 AM by Lunatic 63 »
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

Dopeisjay

Re: [NEW] DJ Quik feat. AMG - Can U Work Wit That
« Reply #91 on: January 02, 2007, 11:47:48 AM »
Hell yeah the track is dope... that show's that Quik is very Creative.. and can make any type of music..
 

R-Tistic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4471
  • Karma: 451
  • DJ R-Tistic....L.A.'s Favorite
Re: [NEW] DJ Quik feat. AMG - Can U Work Wit That
« Reply #92 on: January 02, 2007, 01:06:23 PM »
I was just listenin to KDay, and somebody called in to request it during Yo-Yo's show.

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: [NEW] DJ Quik feat. AMG - Can U Work Wit That
« Reply #93 on: January 02, 2007, 01:14:28 PM »
I was just listenin to KDay, and somebody called in to request it during Yo-Yo's show.

nice. I been listenin to it all day. Too bad we don't know anything about an album. I'm workin on translating the beginning for y'all :)
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

.:Hercy Buggz:.

  • The Soul Brotha
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7244
  • Thanked: 4 times
  • Karma: 284
  • Time For Sumthin New
Re: [NEW] DJ Quik feat. AMG - Can U Work Wit That
« Reply #94 on: January 02, 2007, 01:42:47 PM »
cool!
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: [NEW] DJ Quik feat. AMG - Can U Work Wit That
« Reply #95 on: January 02, 2007, 02:13:12 PM »
alright. there were some parts I didn't get at first, but I understand it all now. the gurl in the beginning is speaking portugeuse. I am pretty sure this is exactly what she is saying:

"you always want me to tell you something, what do you want now? you always want something, ahh now I understand, you want me to do that? ok".

It may not make perfect sense in english, often exact translations don't. she's defanitely talking about something sexual.
« Last Edit: January 02, 2007, 02:19:06 PM by Lunatic 63 »
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

DPG4Life

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1019
  • Karma: 40
  • I love YaBB 1G - SP1!
Re: [NEW] DJ Quik feat. AMG - Can U Work Wit That
« Reply #96 on: January 02, 2007, 02:13:58 PM »
Im glad Quik doesnt sound like he did back in 95-98, even tho he released his best work to date in these years, IMO, I still think an artist should develop and take his style further.
 I kinda like the way Quiks developing

to me this is more like COPYING than DEVELOPING
and i dont like the track, but its cool for quik to simply try something else, he has been trying different shit a lot in the past instead of doing the same old shit all over again, so its cool to me
but i dont understand why its promoted as a 'single'. but then again, im a huge quik fan and im sure he got something in his mind. there must be a reason for this step. he's a clever dude, so lets see
 

late night

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 729
  • Karma: 44
Re: [NEW] DJ Quik feat. AMG - Can U Work Wit That
« Reply #97 on: January 02, 2007, 03:07:19 PM »
simple beat but it still sounds dope and the hook isnt all that bad either.
 

Machiavelli

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 3695
  • Karma: 134
Re: [NEW] DJ Quik feat. AMG - Can U Work Wit That
« Reply #98 on: January 03, 2007, 06:34:25 PM »
alright. there were some parts I didn't get at first, but I understand it all now. the gurl in the beginning is speaking portugeuse. I am pretty sure this is exactly what she is saying:

"you always want me to tell you something, what do you want now? you always want something, ahh now I understand, you want me to do that? ok".

It may not make perfect sense in english, often exact translations don't. she's defanitely talking about something sexual.

yeah thats what it says...its obvioulsy something sexual

You speak portuguese dude?