Author Topic: Increase The Peace  (Read 441 times)

rik

  • Guest
Increase The Peace
« on: January 04, 2007, 03:07:27 PM »
There's been a lot of hate goin' around dubcc the last week or so. There's been racial slurs and a lot of karma being brought down. Not to mention the banning of Al. All that I'm saying is increase the peace man. Let's try and get along <a href="http://www.youtube.com/v/CiIlYz2n4Pg&amp;autoplay=0" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/CiIlYz2n4Pg&amp;autoplay=0</a>
« Last Edit: January 04, 2007, 03:34:42 PM by Rik Fury »
 

Noname

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2384
  • Karma: 307
Re: Increase The Peace
« Reply #1 on: January 04, 2007, 03:09:14 PM »
Yes fuck the rascism and the karma haters.

+1 to everybody coming in this thread.
 

Sparegeez

  • Guest
Re: Increase The Peace
« Reply #2 on: January 04, 2007, 03:10:12 PM »
The Jew started it
 

da pink panther

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 147
  • Karma: -12
  • capo status
Re: Increase The Peace
« Reply #3 on: January 04, 2007, 03:11:30 PM »
ya 4 realz man y all yall always complaning bout dat karma shit if u guys want u can have mine man fuck it i dont want it if it makes u guys happy

and there aint no need 4 yall 2 b rasist unless da other person says sum fucked up shit who cares if were beaners niggers crackas sandniggas cameljockeys coons kikes jewbags chinks smalldicks(asians) monkeys(niggers) or whatever  we all human
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: Increase The Peace
« Reply #4 on: January 04, 2007, 03:11:44 PM »
Now there's a postive message.
 

Oklin

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4085
  • Karma: 305
Re: Increase The Peace
« Reply #5 on: January 04, 2007, 03:12:59 PM »
I vote for
 

REGIME MOB 510

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 958
  • Karma: 82
Re: Increase The Peace
« Reply #6 on: January 04, 2007, 03:14:51 PM »
Now there's a postive message.
lol, foreal
 

Bay Area Jat

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1925
  • Karma: 97
  • Fremont A's
Re: Increase The Peace
« Reply #7 on: January 04, 2007, 03:16:43 PM »
im with it. alll jokes aside this is just a message board fellas.
I've forgot more about music and sports than you will ever know!!!
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: Increase The Peace
« Reply #8 on: January 04, 2007, 03:18:19 PM »
^ And it's just life.
 

REGIME MOB 510

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 958
  • Karma: 82
Re: Increase The Peace
« Reply #9 on: January 04, 2007, 03:19:19 PM »
im with it. alll jokes aside this is just a message board fellas.
lol, bay area jat chimes in 1 time, wutsup teflon don
 

Oklin

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4085
  • Karma: 305
Re: Increase The Peace
« Reply #10 on: January 04, 2007, 03:20:48 PM »
R - ik
I - s
K - indness
 

Bay Area Jat

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1925
  • Karma: 97
  • Fremont A's
Re: Increase The Peace
« Reply #11 on: January 04, 2007, 03:21:04 PM »
im at the storage. steak aint right witout the A-1
I've forgot more about music and sports than you will ever know!!!
 

REGIME MOB 510

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 958
  • Karma: 82
Re: Increase The Peace
« Reply #12 on: January 04, 2007, 03:22:42 PM »
im at the storage. steak aint right witout the A-1
you trynna grab some everett at 4pm-5pm? or do u got ur class thang poppin off
 

da pink panther

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 147
  • Karma: -12
  • capo status
Re: Increase The Peace
« Reply #13 on: January 04, 2007, 03:27:05 PM »
steak aint right without the a-1  so i stay dipped in sauce n they come (no homo)
 

Bay Area Jat

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1925
  • Karma: 97
  • Fremont A's
Re: Increase The Peace
« Reply #14 on: January 04, 2007, 03:28:57 PM »
im at the storage. steak aint right witout the A-1
you trynna grab some everett at 4pm-5pm? or do u got ur class thang poppin off
i just ate a fat ass lunch. togos #9 u know how that go down. i got that class at 6 though
I've forgot more about music and sports than you will ever know!!!
 

da pink panther

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 147
  • Karma: -12
  • capo status
Re: Increase The Peace
« Reply #15 on: January 04, 2007, 03:33:07 PM »
u guys know eachother? it seem like yall really like eachother mayne
 

REGIME MOB 510

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 958
  • Karma: 82
Re: Increase The Peace
« Reply #16 on: January 04, 2007, 03:36:27 PM »
im at the storage. steak aint right witout the A-1
you trynna grab some everett at 4pm-5pm? or do u got ur class thang poppin off
i just ate a fat ass lunch. togos #9 u know how that go down. i got that class at 6 though
lets goto everett at 5
 

REGIME MOB 510

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 958
  • Karma: 82
Re: Increase The Peace
« Reply #17 on: January 04, 2007, 03:36:57 PM »
u guys know eachother? it seem like yall really like eachother mayne
yeh we kno eachother
 

da pink panther

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 147
  • Karma: -12
  • capo status
Re: Increase The Peace
« Reply #18 on: January 04, 2007, 03:37:30 PM »
o ok.. 1 of yall is a girl tho rite?
 

REGIME MOB 510

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 958
  • Karma: 82
Re: Increase The Peace
« Reply #19 on: January 04, 2007, 03:39:15 PM »
o ok.. 1 of yall is a girl tho rite?
pink panther, u crack me up nigga, keep doin wut u do
 

da pink panther

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 147
  • Karma: -12
  • capo status
Re: Increase The Peace
« Reply #20 on: January 04, 2007, 03:40:05 PM »
thanx but y u avoidin da queston tho doggie?  u kinda suspect now mayne
 

Bay Area Jat

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1925
  • Karma: 97
  • Fremont A's
Re: Increase The Peace
« Reply #21 on: January 04, 2007, 03:46:53 PM »
naw ninja we both dudes. thats my lil hommie and we be kickin it riddin around sippin henn going out to eat and shit. with me pickin up the bill
I've forgot more about music and sports than you will ever know!!!
 

REGIME MOB 510

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 958
  • Karma: 82
Re: Increase The Peace
« Reply #22 on: January 04, 2007, 03:48:11 PM »
naw ninja we both dudes. thats my lil hommie and we be kickin it riddin around sippin henn going out to eat and shit. with me pickin up the bill
lol, lets goto everett, i got the bill today
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28707
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: Increase The Peace
« Reply #23 on: January 04, 2007, 03:48:25 PM »
At least the beef is entertaining. What happened to Al was just wrong.
 

da pink panther

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 147
  • Karma: -12
  • capo status
Re: Increase The Peace
« Reply #24 on: January 04, 2007, 03:50:13 PM »
naw ninja we both dudes. thats my lil hommie and we be kickin it riddin around sippin henn going out to eat and shit. with me pickin up the bill

dats da same shit i do wid my gf  lol  but yall do ur thang mayne  i aint hatin