Author Topic: Favorite intro  (Read 345 times)

MontrealCity's Most

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 8074
  • Karma: 586
Favorite intro
« on: January 18, 2007, 03:47:59 PM »
In my opinion a intro cant make or break cd of course but is important none the less. When you have a dope intro its like yooooo this is gonna be good like when i heard the Bow down intro wich is my all time favorite.

Other notables Nwa Greatest hits
                      Death row..welcome to death row
                      All of jay-z im a big fan of.
 

Oklin

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4085
  • Karma: 305
Re: Favorite intro
« Reply #1 on: January 18, 2007, 03:49:02 PM »
Common - Be!
 

Invincible

Re: Favorite intro
« Reply #2 on: January 18, 2007, 06:15:00 PM »
Common - Be!

And Ludacris' Red Light District Intro is pretty good 2.

Samoan Enforcer

  • Guest
Re: Favorite intro
« Reply #3 on: January 18, 2007, 06:31:46 PM »
man....

Busta Rhymes - ELE
Cam'ron - Purple Haze
Eminem - Slim Shady LP
The Lox - We are the Streets
Red + Meth - Blackout
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 3135
  • PussyCunt
Re: Favorite intro
« Reply #4 on: January 18, 2007, 06:47:46 PM »
The Rhythmalism intro.
 

MontrealCity's Most

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 8074
  • Karma: 586
Re: Favorite intro
« Reply #5 on: January 18, 2007, 06:50:33 PM »
man....

Busta Rhymes - ELE
Cam'ron - Purple Haze
Eminem - Slim Shady LP
The Lox - We are the Streets
Red + Meth - Blackout

\
Yeah the purple haze intro is my favorite song on that record.
 

RZARECTA

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 533
  • Karma: 19
  • Witty Unpredictable-Talent And Natural Game
Re: Favorite intro
« Reply #6 on: January 18, 2007, 06:52:31 PM »
nuthing will ever beat the intro onTony Starks Ironman album ... the old blaxpoitation flick intro is the shit Iron Man starts like this ( just me and u muthufucka just me and u i'll put trade marks all over yr fuckin ass) some 12 year old talkin shit 2 some neighborhood dealer then the best duo ever come thru Rakwon & Ghostface Killlah  drunk somolians wallyin... c'mon man   with a lil cappadonna sprinkled in classic intro sets the mood 4 the cd
 

da flayboyant 2

  • Guest
Re: Favorite intro
« Reply #7 on: January 18, 2007, 07:00:13 PM »
Carter 1, Carter2 and the b coming
 

AlerG

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6028
  • Karma: 363
Re: Favorite intro
« Reply #8 on: January 18, 2007, 07:01:52 PM »
G Funk Intro
Myintrotoletyouknow
The Chronic Intro

chill
Our music video which was featured in the motion picture Scary Movie 5 :

 

~Lucien~

  • Guest
Re: Favorite intro
« Reply #9 on: January 18, 2007, 07:54:39 PM »
The Rhythmalism intro.

yes, and that suga free new testament intro  :o
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 3135
  • PussyCunt
Re: Favorite intro
« Reply #10 on: January 18, 2007, 07:56:58 PM »
Carter 1, Carter2
Damn, forgot about those two. I love those intros.
 

Dubz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1571
  • Karma: -8
Re: Favorite intro
« Reply #11 on: January 18, 2007, 07:57:28 PM »
g funk intro

this is just a smaaall introduction to the g-fuuuunk errraaaa
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: Favorite intro
« Reply #12 on: January 18, 2007, 08:02:27 PM »
I listen to intros the fist time I buy it. Than I never listen to them again. :-\

However I have listened to these Intros more than twice:

Ludacris - Red Light District
Roy Jones - Body Head Bangerz Volume One
Ray J - Raydiation

LMAO. That's all I remember. :-\
 

1nce was blind

Re: Favorite intro
« Reply #13 on: January 18, 2007, 08:23:38 PM »
Nas-Stillmatic is my fav intro
 

Sweet & Tender Hooligan

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2536
  • Karma: -160
Re: Favorite intro
« Reply #14 on: January 18, 2007, 08:46:30 PM »
Damn i wanted 2 say something original but guess not....

Carter 1
Carter 2
Purple Haze
Killa Season
Chronic 1 and 2


The Maestro
 

Luke

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 198
  • Karma: 5
  • Roll To Every Station Wreck The DJ
Re: Favorite intro
« Reply #15 on: January 19, 2007, 03:11:44 AM »
nuthing will ever beat the intro onTony Starks Ironman album ... the old blaxpoitation flick intro is the shit Iron Man starts like this ( just me and u muthufucka just me and u i'll put trade marks all over yr fuckin ass) some 12 year old talkin shit 2 some neighborhood dealer then the best duo ever come thru Rakwon & Ghostface Killlah  drunk somolians wallyin... c'mon man   with a lil cappadonna sprinkled in classic intro sets the mood 4 the cd

i agree...that one was sick...i remember that shit from back when i was younger and i had to hide my ironman cd so my mom wouldn't know i had it...haha...those were the days! lol

my fav intro's would be

ghostface - ironman
all of the intro's from the first few jay-z cd's
the intro from p. diddy's press play (though that happened to be the only decent track on the cd...)
 

Kill

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5861
  • Karma: 254
Re: Favorite intro
« Reply #16 on: January 19, 2007, 04:00:10 AM »
^ your name's just reminded me of the Cuban Linx intro. I like that one too, kinda opens up the album very well
 

Samoan Enforcer

  • Guest
Re: Favorite intro
« Reply #17 on: January 19, 2007, 04:06:09 AM »
The Rhythmalism intro.

yes, and that suga free new testament intro  :o

yeah i fuckin love that new testament intro, and why u bullshittin 2 was so saucy
 

Narrator

  • Guest
Re: Favorite intro
« Reply #18 on: January 19, 2007, 04:20:58 AM »
Jay-Z - "The Ruler's Back".

Fuck the haters.
 

WC Iz Active

  • Guest
Re: Favorite intro
« Reply #19 on: January 19, 2007, 09:25:06 AM »
Camron : Killa Cam Intro
Camron : Purple Haze Intro
 

Tanjential

  • Hip Hop Hippie
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6871
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 1646
  • California Livin' - Murs and Me
Re: Favorite intro
« Reply #20 on: January 19, 2007, 03:44:49 PM »
streetz iz a mutha
doggystyle
chronic
documentary
enter the wu tang.....


most classic albums have dope intros so i'm gonna stop right there before my list sounds like the chorus to games 'documentary'

-T

 
Fee Fie Foe Fum; somethin' stank and I want some.

My hip-hop group The West Coast Avengers @

westcoastavengers.com
 

Invincible

Re: Favorite intro
« Reply #21 on: January 20, 2007, 12:38:06 PM »
Oh and the Pretty Toney Album intro ain't bad either. Alot of bass.

white Boy

  • The totally random poster
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9003
  • Karma: -119
  • http://bigbowlofsoup.tumblr.com/
Re: Favorite intro
« Reply #22 on: January 20, 2007, 01:44:15 PM »
 

WestCoasta

  • Guest
Re: Favorite intro
« Reply #23 on: January 20, 2007, 02:51:45 PM »
Ice-T Intro  from King Tee  "Thy Kingdom Come"
 

eazye

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4980
  • Karma: 1120
  • shorty_tha_pimp a.k.a. extra.P
Re: Favorite intro
« Reply #24 on: January 21, 2007, 08:18:52 AM »
Big Daddy Kane - Teste Of Chocolate Intro
<a href="http://www.youtube.com/v/iQYKq2uupz8" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/iQYKq2uupz8</a>