Author Topic: Best Jay-Z line  (Read 516 times)

The-Leak (aka) kingwell (bka) JULES

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5942
  • Karma: 120
  • ~TWITTER.COM/ITZJULES
Best Jay-Z line
« on: February 13, 2007, 03:57:02 PM »
They called you a refugee because you seek refuge.  - Minority Report

Sanford - V. President of the Dangerous Crew Movement

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2678
  • Karma: 689
  • The movement is Suckaa Free.
Re: Best Jay-Z line
« Reply #1 on: February 13, 2007, 04:05:43 PM »
im a camel.


Pick up 2 gats like Riley with a full 16 clip, on some sick shit like Lynch, while rippin a bitch's clit with beyonce's mouth on the tip of my dick.

Dangerous Crew Beeyatch!
 

MontrealCity's Most

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 8074
  • Karma: 586
Re: Best Jay-Z line
« Reply #2 on: February 13, 2007, 04:15:33 PM »
Thats damn lame , ive heard better lines then that
 

Mac 10 †

  • Hustler
  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5594
  • Karma: 103
  • You'll never ever win the big one ya monkey fucks!
Re: Best Jay-Z line
« Reply #3 on: February 13, 2007, 04:22:11 PM »
Thats damn lame , ive heard better lines then that
NO MORE WAR
 

Bay Area Jat

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1925
  • Karma: 97
  • Fremont A's
Re: Best Jay-Z line
« Reply #4 on: February 13, 2007, 04:28:55 PM »
best jay-z??? the title should be best line that jay-z stole from big's fat ass. jay-z's not a writter hes a bitter
I've forgot more about music and sports than you will ever know!!!
 

Lake Titicaca

  • Guest
Re: Best Jay-Z line
« Reply #5 on: February 13, 2007, 04:31:52 PM »
<a href="http://www.youtube.com/v/1EK_VI0krV8" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/1EK_VI0krV8</a>
 

Sanford - V. President of the Dangerous Crew Movement

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2678
  • Karma: 689
  • The movement is Suckaa Free.
Re: Best Jay-Z line
« Reply #6 on: February 13, 2007, 04:46:04 PM »
<a href="http://www.youtube.com/v/1EK_VI0krV8" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/1EK_VI0krV8</a>

my hate for jay-z has just increased a million times.


Pick up 2 gats like Riley with a full 16 clip, on some sick shit like Lynch, while rippin a bitch's clit with beyonce's mouth on the tip of my dick.

Dangerous Crew Beeyatch!
 

MontrealCity's Most

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 8074
  • Karma: 586
Re: Best Jay-Z line
« Reply #7 on: February 13, 2007, 04:52:32 PM »
<a href="http://www.youtube.com/v/1EK_VI0krV8" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/1EK_VI0krV8</a>

my hate for jay-z has just increased a million times.

Thats pretty fcked up i mean, yeah you take lines here and there to give props or some u know but JAy-z goes on forveer
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: Best Jay-Z line
« Reply #8 on: February 13, 2007, 06:50:32 PM »
They called you a refugee because you seek refuge.  - Minority Report
LOL @ some people claiming Jay hasn't lost a step since he came back. Stay retired and invest in your artists, ya fucking dromedary!

<a href="http://www.youtube.com/v/1EK_VI0krV8" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/1EK_VI0krV8</a>
Jesus, that was pathetic.
« Last Edit: February 13, 2007, 06:55:46 PM by -Sikotic- »
 

The-Leak (aka) kingwell (bka) JULES

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5942
  • Karma: 120
  • ~TWITTER.COM/ITZJULES
Re: Best Jay-Z line
« Reply #9 on: February 13, 2007, 07:27:31 PM »
I dunno that line just struck me as extremely whack.  Had to post about it.

$Eg2$

Re: Best Jay-Z line
« Reply #10 on: February 13, 2007, 07:34:41 PM »
Do I gotta quote my boy Sucka Free ??? "Fuck Jay Z"  LOL
 

Sanford - V. President of the Dangerous Crew Movement

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2678
  • Karma: 689
  • The movement is Suckaa Free.
Re: Best Jay-Z line
« Reply #11 on: February 13, 2007, 09:21:47 PM »
Do I gotta quote my boy Sucka Free ??? "Fuck Jay Z"  LOL

+1 homie.   ;D


Pick up 2 gats like Riley with a full 16 clip, on some sick shit like Lynch, while rippin a bitch's clit with beyonce's mouth on the tip of my dick.

Dangerous Crew Beeyatch!
 

reguLAtor

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 106
  • Karma: 1
Re: Best Jay-Z line
« Reply #12 on: February 14, 2007, 12:08:41 AM »
Out of ALL the lines Jay-z has ever spit on records, you figure maybe, MAYBE  5-10% of them have been lines he got from other dudes.  The lines on that video clip from Biggie make about one verse if that.  Add ALL of the lines from that clip that were "stolen" that's maybe 1-2 songs.  How many songs has Jay-z put out in his career?

Your hate for someone has to really run deep when u start researching and compiling shit like this to fuel your negativity. 

Here's a line I like from the latest album...
  10 year veteran, I done said I been thru with this bullshit game but I never can...
I used to think rappin at 38 was ill, but last year alone I grossed 38 mil...
I know I ain't quite 38, but still...the flow so special it's got a .38 feel.

Who is that talking in the video clip anyways?
 

J$crILLa

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5123
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 141
  • J$crilla -aka- JDolla$iGn -aka- $crillVille
Re: Best Jay-Z line
« Reply #13 on: February 14, 2007, 12:16:46 AM »
probaly one of the million he stole from big


fuck a jay-z

$Eg2$

Re: Best Jay-Z line
« Reply #14 on: February 14, 2007, 01:15:39 AM »
Do I gotta quote my boy Sucka Free ??? "Fuck Jay Z"  LOL

+1 homie.   ;D

Thats how we do it around hurr
 

Pres7

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 28
  • Karma: 3
Re: Best Jay-Z line
« Reply #15 on: February 14, 2007, 01:49:23 AM »
Never really a Jay Z fan unless the track was produced by Premo.. So I would have to qoute "D'Evils"

"I never prayed to God, I pray to Gotti"

thats just about all I myself can think of right now..
 

Chief

  • Guest
Re: Best Jay-Z line
« Reply #16 on: February 14, 2007, 06:23:48 AM »
most them songs are huge b.i.g tracks everyones heard... it's not as though he dug up b.i.g's coffin and stole some lines written in his notepad and tried claim them as his own.

 

PLANT

  • Stay Gold
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10339
  • Karma: 818
Re: Best Jay-Z line
« Reply #17 on: February 14, 2007, 06:44:34 AM »
fuck if your leg broke, bitch
hop up on your good foot
 

westkoastanostra

  • Guest
Re: Best Jay-Z line
« Reply #18 on: February 14, 2007, 12:15:57 PM »
he has too many great lines, i can't choose
 

Mac 10 †

  • Hustler
  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5594
  • Karma: 103
  • You'll never ever win the big one ya monkey fucks!
Re: Best Jay-Z line
« Reply #19 on: February 14, 2007, 12:20:02 PM »
he has too many great lines, i can't choose
NO MORE WAR
 

da_notorious_mack

  • Guest
Re: Best Jay-Z line
« Reply #20 on: February 14, 2007, 12:21:29 PM »
he has too many great lines, i can't choose

 

Meho

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 11242
  • Karma: 3523
Re: Best Jay-Z line
« Reply #21 on: February 14, 2007, 12:32:10 PM »
 

Sanford - V. President of the Dangerous Crew Movement

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2678
  • Karma: 689
  • The movement is Suckaa Free.
Re: Best Jay-Z line
« Reply #22 on: February 14, 2007, 02:39:48 PM »


Pick up 2 gats like Riley with a full 16 clip, on some sick shit like Lynch, while rippin a bitch's clit with beyonce's mouth on the tip of my dick.

Dangerous Crew Beeyatch!
 

Elevz

  • Guest
Re: Best Jay-Z line
« Reply #23 on: February 14, 2007, 03:05:05 PM »
even if Jehovah witness, bet he'll never testify <= I somehow always loved that one line from D'Evils
 

H. Chad

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 71
  • Karma: 9
Re: Best Jay-Z line
« Reply #24 on: February 14, 2007, 03:44:31 PM »
'like short sleeves i bare arms' - brooklyn's finest - greatest line of all time imo
'I'd rather die enormous than live dormant' - can i live

my fav from kingdom come would be 'the bruce wayne of the game, have no fear, when you need me just throw your roc signs in the air' - kingdom come - its corny as hell but quite clever