Author Topic: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?  (Read 233 times)

Instant_Killa

  • Guest
YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« on: December 31, 2001, 05:44:37 PM »
would all of u pls post ur pc specifications...ive got a

700 mhz
pentium3
128mb ram
Windows Xp pro

im gonna upgrade my pc though...
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Tecknine

  • Guest
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #1 on: December 31, 2001, 07:01:46 PM »
700mhz
Gateway Win 98
Cable modem
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

TheShiznit227

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 938
  • Karma: 0
  • "We Livin' this shit 'til the day that we die, Survival of the Fit only the strong survive..." Mobb Deep
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #2 on: December 31, 2001, 07:10:47 PM »
I dunno what in the fuck all that other shit means so imma say what I know...A Gateway, witta cable modem...
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
"One Nation under a Groove, gettin' down jus' for tha funk of it..."

"Rest In Peace to all lives Stolen on September 11th, 2001..." Trey Lawrence III

"Yo, they call me Nas, I'm not your legal type of fella/Moet drinkin, marijuana smokin street dwellah" Nas on "Represent"
 

Instant_Killa

  • Guest
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #3 on: January 01, 2002, 09:19:02 AM »
could u guyz be a little more specific pls...like tell me bout the speed n processors....don u know nuthin bout computers n shit? :-/



peace
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

DeaDSouLjaH

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1089
  • Karma: 0
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #4 on: January 01, 2002, 10:05:54 AM »
AMD ATHLON 1.33 Ghz
256MB RAM
32 GB of HARD DISK SPACE
WINDOWS XP PRO
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »

Awards:
Most Improved (January)
Emcee of the Month(February)
Battle Emcee of the Month(February)
Rhyme of the Month(February)

Record:17-8-1
[/color]
 

HHH

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2230
  • Karma: 94
  • "hello!!"
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #5 on: January 03, 2002, 07:46:27 AM »
PACKARD BELL 766MHZ
WINDOWS ME MILLENIUM

A BIT SHIT CUZ ITS GOT REALLY SLOW IN THE LAST SIX MONTHS WHICH PISSES ME OFF  >:(
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

gFuNkA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1287
  • Karma: 23
  • wc
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #6 on: January 03, 2002, 08:45:18 AM »
big tower with:
epox board
AMD ATHLON 1.33 Ghz
384MB sd-ram
40 GB hdd
mitsumi cd-r
teac cd-rom
two nicīs (10/100) (dsl connection)
avm isdn controller
haupauge tv card
elsa erazor 16mb
creative labs soundblaster awe64
WINDOWS XP PRO
...
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

NEW_MINORITY

  • Guest
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #7 on: January 03, 2002, 12:27:38 PM »
petium 3
hp pavilion
cd-rw
dvd
25 gb
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Sub-Z

  • Guest
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #8 on: January 03, 2002, 12:40:41 PM »
hmmmmmm....

all i kno is gateway and i use windows 98
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

elneckio

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 896
  • Karma: 19
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #9 on: January 04, 2002, 06:40:23 AM »
Quote

A BIT SHIT CUZ ITS GOT REALLY SLOW IN THE LAST SIX MONTHS WHICH PISSES ME OFF  >:(


Try defrag, empty temporary folders ?
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
"just do what he says.. i find to my expense he's always right." ... Overseer 24/04/02
 

DreSnoop00

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2447
  • Karma: 32
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #10 on: January 05, 2002, 02:00:44 PM »
i got:
HP Pavillion
800 mhz pentium 3
64 MB RAM
30 GB
Windows ME

I think I'm gonna get a new computer also,
hey can anoyone help me here....
well I play online pool sometimes and everytime I play after about 6 games, it says my computer is dangerously low on resources, and then i gotta shut down programs, and It's weird because I customized my start up so only the required programs load, so I barely have anything runnin, does anyone know how to fix this?
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

bLaDe HeLi[X]

  • The Paradoxical Third Eye
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5343
  • Karma: 30
  • ..: Monolith :..
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #11 on: January 05, 2002, 02:16:01 PM »
Quote
i got:
HP Pavillion
800 mhz pentium 3
64 MB RAM
30 GB
Windows ME

I think I'm gonna get a new computer also,
hey can anoyone help me here....
well I play online pool sometimes and everytime I play after about 6 games, it says my computer is dangerously low on resources, and then i gotta shut down programs, and It's weird because I customized my start up so only the required programs load, so I barely have anything runnin, does anyone know how to fix this?



lol sum suckas neva listn to me .....

http://download.cnet.com/downloads/0,10152,0-10102-110-1400043,00.html?gid=45600&tag=st.dl.10102-100-1400043-1400043.dln.10102-110-1400043

download it ... free ram when ever u have the problem or are low on it... also dont run too many programs ...

 -{bLaDe}
Waving My Double Edged Sword, God Sharpened My Blade...
Its Just Me Against The World, And The Evil That He Made...
 

DreSnoop00

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2447
  • Karma: 32
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #12 on: January 05, 2002, 09:53:33 PM »
Quote



lol sum suckas neva listn to me .....

http://download.cnet.com/downloads/0,10152,0-10102-110-1400043,00.html?gid=45600&tag=st.dl.10102-100-1400043-1400043.dln.10102-110-1400043

download it ... free ram when ever u have the problem or are low on it... also dont run too many programs ...

 -{bLaDe}

hey i've been asking around and shit, and those programs don't do shit for u, so first find out if they work, sucka, lol
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

bLaDe HeLi[X]

  • The Paradoxical Third Eye
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5343
  • Karma: 30
  • ..: Monolith :..
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #13 on: January 06, 2002, 01:17:12 AM »
Quote

hey i've been asking around and shit, and those programs don't do shit for u, so first find out if they work, sucka, lol


It works ... for me atleast
sucka

 -{bLaDe}
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
Waving My Double Edged Sword, God Sharpened My Blade...
Its Just Me Against The World, And The Evil That He Made...
 

Murrow

Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #14 on: January 06, 2002, 07:54:21 AM »
I have a box with a screen, it shows pictures.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

CodeCaine

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 651
  • Karma: 16
  • reppin for the south, North Cackalac fool
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #15 on: January 06, 2002, 08:38:41 AM »
i have a Gateway essential pc wit
64mb of ram
9.53 gb harddrive
celeron processor
cable modem
imation cd burner

« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
It's CodeKane fool
Everybody knows Carolina's my home, this is my heart baby, this is my soul.

Folks think I'm out of my mind
I'm out of line a lot of times
I don't give a fuck bout guidelines
Do what I wanna do, when I wanna do it
You-you ain't like what I'm doin', you ain't got to
Petey Pab

Plus a buncha country boys wit gats, you don't want none-a that
-Scales
 

Rud

  • Kingdingaling
  • Connected
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 20153
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 1025
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #16 on: January 06, 2002, 09:46:03 AM »
AMD Athlon 1.4GB
40GB HD
256MB RAM
19" Monitor
56k Modem
Windows ME
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »

Westcoast News Network // www.dubcnn.com // Westcoast News Network
 

gFuNkA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1287
  • Karma: 23
  • wc
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #17 on: January 08, 2002, 09:03:27 AM »
Quote
i got:
HP Pavillion
800 mhz pentium 3
64 MB RAM
30 GB
Windows ME

I think I'm gonna get a new computer also,
hey can anoyone help me here....
well I play online pool sometimes and everytime I play after about 6 games, it says my computer is dangerously low on resources, and then i gotta shut down programs, and It's weird because I customized my start up so only the required programs load, so I barely have anything runnin, does anyone know how to fix this?


...you def need more ram (minimum 128mb)...and perhaps a new graphic controller (16mb, 32mb or 64mb)...that will speed up your machine (you donīt need a whole new pc)
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Nima - Dubcnn.com

  • Dubcnn
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15181
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 1413
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #18 on: January 08, 2002, 09:58:57 AM »
600MHZ
256RAM
60GIG
VooDoo3 Grafic
Soundblaster Live 1024 Platinum
16x DVD
8x Writer
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Top_Hustla

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 26
  • Karma: 0
  • Dippin' in ma Fleetwood.
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #19 on: January 08, 2002, 12:12:24 PM »
Heres the complete specs of my rig.

AMD T-bird 750mhz (runs at 1100mhz)
Alpha pal 6035 heatsink fan
Abit KT7-raid motherboard
IBM 60Gxp 30 gig harddrive X2 (in raid 0 array)
Leadtek geforce 2 ultra 64mg
512 megs Micron ram
sblive platinum
320 watt powersupply
16x tosiba dvd rom
16/20/40 cdrw drive
52x cdrom
on a cable pipeline
17 inch monitor

Built it myself.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
"playin with my money, is like playin with my emotions." - Big Worm.
 

KVB1000

  • Guest
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #20 on: January 08, 2002, 10:54:40 PM »
AMD Athlon 1.46 gHz processor
256 MB DDR RAM
2 harddrives: 40 gb & 20 gb
Geforce2 32mb graphics card
High-speed CD-rom/writer
High quality DVD drive
ADSL internet connection
Windows ME
17" Monitor

Looks like I got the best computer in this motherfucker8) ::) 8) :o 8)
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Don Seer

Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #21 on: January 09, 2002, 08:03:00 AM »
only in some way dawg  8)

(self built)

Intel p3-850
256 meg RAM
Geforce 2 MX
17" Monitor
Windows XP
ADSL
Ricoh combined DVD/CDR/CD-RW/CD-ROM (Cool as fuck)
3 HDDS - 1*80 gig, 2* 40 gig... 160 gig total suckassssss
2 HDDs are in silent enclosures and i have a quiet power supply from www.quietpc.com
 

HHH

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2230
  • Karma: 94
  • "hello!!"
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #22 on: January 09, 2002, 08:05:51 AM »
VERY NICE !!  ;D
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

DeaDSouLjaH

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1089
  • Karma: 0
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #23 on: January 09, 2002, 09:30:44 AM »
yo..kvb1000 where ya from..??? btw have u overclocked ur processor?
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »

Awards:
Most Improved (January)
Emcee of the Month(February)
Battle Emcee of the Month(February)
Rhyme of the Month(February)

Record:17-8-1
[/color]
 

Maestro Minded

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4281
  • Karma: -38
Re: YO WHT ALL COMPUTERS DO U ALL HAVE?
« Reply #24 on: January 11, 2002, 11:34:45 AM »
my computer is tha shiznit:

AMD 1600+ (as quikk as P4 1800 MHz)
256MB DDRAM (read information 30% quicker than sdram)
HP CD-Writer 4X/4X/24X (sum old shit, but it still works)
Hercules Geforce 2, 32MB
40GB HD, 7200 spin
700 WATT Speakers With Subwoofer
700/128 kb/s cable modem
Windows XP
Windows Me*
17' Screen


I use it to be able tu run "GigaSampler", a software-sampler for my producing...

ima planning buying more ddram and hard-drive .. ill cee,,

« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »