Author Topic: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland  (Read 761 times)

Meho

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 11242
  • Karma: 3523
Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« on: February 26, 2007, 11:30:46 AM »
Jay and Nas better watch out. Word on the streets is this is gonna be the best beef in years  :P

http://www.sendspace.com/file/v0oqoc
 

d-nice

  • Guest
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #1 on: February 26, 2007, 11:38:44 AM »
This will be as interesting as R&B artists beefing with each other.
 

--Vance--

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1113
  • Karma: 348
  • You can't spell Dilate without L.A.
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #2 on: February 26, 2007, 11:39:20 AM »
 :D :D
 

Cheese

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2183
  • Karma: 755
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #3 on: February 26, 2007, 11:56:40 AM »
lol. this is gay. Storch could've at least used a better beat for this track. Now it's pretty obvious who's the better producer...
 

Elevz

  • Guest
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #4 on: February 26, 2007, 12:00:18 PM »
Did Scott just say the N-word?
2:46 "Don't apologize, nigga!"

No matter how bad Scott is as a rapper, that was entertaining.
 

rik

  • Guest
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #5 on: February 26, 2007, 12:10:44 PM »
Cat fight!
 

Lex Boooger

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 227
  • Karma: -7
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #6 on: February 26, 2007, 12:12:35 PM »
Scott Storch is rapping? what a lame-o


money i stack pay for my crack
 

KURUPTION-81

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 8025
  • Karma: 832
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #7 on: February 26, 2007, 12:14:36 PM »
why are they beefing ? What did storch say ?

"My greatest challenge is not what's happening at the moment, my greatest challenge was knocking Liverpool right off their fucking perch. And you can print that." Alex Ferguson
 

Elevz

  • Guest
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #8 on: February 26, 2007, 12:16:51 PM »
why are they beefing ? What did storch say ?

Blah blah about steroids, losing weight trying to gain respect etc... And basically accusing Timbo of taking other peoples credits.

Question is, what did Timbaland say that started this?
 

KURUPTION-81

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 8025
  • Karma: 832
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #9 on: February 26, 2007, 12:18:16 PM »
why are they beefing ? What did storch say ?

Blah blah about steroids, losing weight trying to gain respect etc... And basically accusing Timbo of taking other peoples credits.

Question is, what did Timbaland say that started this?

props

"My greatest challenge is not what's happening at the moment, my greatest challenge was knocking Liverpool right off their fucking perch. And you can print that." Alex Ferguson
 

rik

  • Guest
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #10 on: February 26, 2007, 12:19:20 PM »
Did Scott just say the N-word?
2:46 "Don't apologize, nigga!"

No matter how bad Scott is as a rapper, that was entertaining.

nah that was the other dude on the track that said that.
 

Elevz

  • Guest
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #11 on: February 26, 2007, 12:21:46 PM »
You'se a steroid man, so pathetic man
I could have played you, but I tried to be the better man
Your boy Danger gotta hate you with a passion, man
He makes the hits, while you're taking all the credits, damn! (damn!)
I know the feeling, I'm with ya
Won't you tell them how I made that hit, Cry Me A River?
But you tried to lose weight, trying to gain some respect
Still ain't lose that pack of (?) out the back of your neck
What's funny my dude, is I just signed Magoo
for ten bucks, and he told me he was mad at you


^^ Basically, that's the interesting part of his verse.

Did Scott just say the N-word?
2:46 "Don't apologize, nigga!"

No matter how bad Scott is as a rapper, that was entertaining.

nah that was the other dude on the track that said that.

Ah, you're actually right there! Sounded kinda weird to me, because Scott was talking all that shit and then that other dude just drops like one line, interrupting Storch. It got me confused, but you're right.
« Last Edit: February 26, 2007, 12:26:38 PM by Elevz Is Fuckin' Serious About This! »
 

IzUwitIt

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3112
  • Karma: 470
  • SHUT UP BITCH & DAMN SURE DONT CORRECT ME HO
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #12 on: February 26, 2007, 12:26:53 PM »
LOL, why did he reply with a rap

but it is true, Storch is a boss:-

 

Elevz

  • Guest
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #13 on: February 26, 2007, 12:29:24 PM »
A Jew with slippers on? That's kinda ironic, trying to be iconic, looking like Jesus and all.
 

MANBEARPIG.

  • Habitual Line-Stepper
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2240
  • Karma: 63
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #14 on: February 26, 2007, 12:31:49 PM »

You'se a steroid man, so pathetic man
I could have played you, but I tried to be the better man
Your boy Danger gotta hate you with a passion, man
He makes the hits, while you're taking all the credits, damn! (damn!)
I know the feeling, I'm with ya
Won't you tell them how I made that hit, Cry Me A River?
But you tried to lose weight, trying to gain some respect
Still ain't lose that pack of (?) out the back of your neck
What's funny my dude, is I just signed Magoo
for ten bucks, and he told me he was mad at you


Did he say something about Dangermouse being mad at Timbo too?  we can have a variable production world war on our hands

-KIDRENEGADE-
 

Tanjential

  • Hip Hop Hippie
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6874
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 1646
  • California Livin' - Murs and Me
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #15 on: February 26, 2007, 12:37:10 PM »
I didn't think storch sounded like this. isn't he foreign?

beat is actually ok, entertaining song.

is magoo actually mad at timbo? isn't he gonna be on shock value?

-T

 
Fee Fie Foe Fum; somethin' stank and I want some.

My hip-hop group The West Coast Avengers @

westcoastavengers.com

@tanjintwiggy and @westcoastavengers on Instagram
 

Tanjential

  • Hip Hop Hippie
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6874
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 1646
  • California Livin' - Murs and Me
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #16 on: February 26, 2007, 12:38:27 PM »
are we sure it wasn't scott that said nigga? twice? damn, i'm near the end of the song and I just heard the same voice that rapped the song say nigga twice.

this ain't storch, I remember 1999 when he was just a name next to Dre's on snoop albums.

-T

 
Fee Fie Foe Fum; somethin' stank and I want some.

My hip-hop group The West Coast Avengers @

westcoastavengers.com

@tanjintwiggy and @westcoastavengers on Instagram
 

rik

  • Guest
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #17 on: February 26, 2007, 12:45:24 PM »
Still ain't lose that pack of (?) out the back of your neck

(?) = Franks
 

$Eg2$

Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #18 on: February 26, 2007, 01:18:23 PM »
I think both of these dudes should stick to producing. Shut the fuck up and make my beat LOL
 

Tanjential

  • Hip Hop Hippie
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6874
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 1646
  • California Livin' - Murs and Me
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #19 on: February 26, 2007, 01:32:12 PM »
I think both of these dudes should stick to producing. Shut the fuck up and make my beat LOL

lmao +1

-T

 
Fee Fie Foe Fum; somethin' stank and I want some.

My hip-hop group The West Coast Avengers @

westcoastavengers.com

@tanjintwiggy and @westcoastavengers on Instagram
 

T-Dub

  • Guest
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #20 on: February 26, 2007, 01:46:21 PM »
Stick to the beats.

Did he say something about Dangermouse being mad at Timbo too?  we can have a variable production world war on our hands

Danjahandz does a lot of co-producing for Timbaland.  He's basically saying Tim is stealing credit from him as well.


 

westkoastanostra

  • Guest
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #21 on: February 26, 2007, 02:05:39 PM »
that cracked out wigger is just pissy cuz timbo took his top spot!
 

Meho

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 11242
  • Karma: 3523
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #22 on: February 26, 2007, 02:37:57 PM »
For those that dont know where Timbo dissed Storch:

when timbo is in the party everbody put up their hands
I get a half a mill for my beats you get a couple grand-d-d-d-d
never gonna see the day that I ain't got the upper hand
I'm respected from californ.i.a. way down to japan
I'm a real producer and you just the piano man
your song gonna top the charts, I heard em, I'm not a fan-n-n-n-n

(like said before...you know what they say here)....
talkin greasy im the one that gave them they chance
somebody need to tell em they can't do it like I can


 

Jungleboy

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1086
  • Karma: 118
  • From P-Funk to G-Funk
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #23 on: February 26, 2007, 02:44:00 PM »
 ;D ;D who starts the beef??  I think timbo should clear those samples he used from a computer programmer. He makes million of dollars with a melodie he doesnt composed.


Quote from: Soopafly DPGC about his hands
I don't live for the man, but I do study him so I can hope my pimp hands one day become as strong as his. When i first started listening to him, my hands were only strong enough to crush a beetle.  Now that i've studied him for 15 years, my hands are strong enough to crush a dog.
 

Tanjential

  • Hip Hop Hippie
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6874
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 1646
  • California Livin' - Murs and Me
Re: Hehe, Scott Storch diss track towards Timbaland
« Reply #24 on: February 26, 2007, 02:44:00 PM »
i've bought more storch produced shit than timbo produced shit in my time but I like them both alot. I like storch's shit more but I feel Timb is alot more creative. Storch is good at assimilating the styles of others, which is also dope but not as creative as what timb does.

-T

 
Fee Fie Foe Fum; somethin' stank and I want some.

My hip-hop group The West Coast Avengers @

westcoastavengers.com

@tanjintwiggy and @westcoastavengers on Instagram