Author Topic: If you're also bothered by Xander's brainless comments..  (Read 12336 times)

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: If you're also bothered by Xander's brainless comments..
« Reply #210 on: July 26, 2007, 10:02:29 PM »
We'll never let this guys spirit die, lmao!!!

lol i bet hes lookin at this thread right now
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: If you're also bothered by Xander's brainless comments..
« Reply #211 on: July 26, 2007, 10:21:05 PM »
^^LMAO he is dude, trust me, i know this guy is reading every single comment LOL, hes really soo choked and angry but he puts this front on like he doesnt care and it doesnt affect him, but really hes heartbroken, not to be a asshole, but this thread was pure comedy LOL!!!
 

Cheese

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2183
  • Karma: 755
Re: If you're also bothered by Xander's brainless comments..
« Reply #212 on: July 27, 2007, 04:27:21 AM »
check die aap!

« Last Edit: July 29, 2007, 02:21:01 AM by Robert de Negro »
 

Cheese

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2183
  • Karma: 755
Re: If you're also bothered by Xander's brainless comments..
« Reply #213 on: July 27, 2007, 04:35:28 AM »
can you find Xander? (hint: look for the flashy pants)

« Last Edit: July 29, 2007, 02:23:07 AM by Robert de Negro »
 

Elevz

  • Guest
Re: If you're also bothered by Xander's brainless comments..
« Reply #214 on: July 27, 2007, 05:27:29 AM »
can you find Xander? (hint: look for flashy pants)



Vakkenvullerrrrrrrrrrrrrrrr in de bonus!  :raisetheroof: :banana_rock:
 

Cheese

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2183
  • Karma: 755
Re: If you're also bothered by Xander's brainless comments..
« Reply #215 on: July 27, 2007, 05:40:48 AM »
can you find Xander? (hint: look for flashy pants)



Vakkenvullerrrrrrrrrrrrrrrr in de bonus!  :raisetheroof: :banana_rock:

waarschijnlijk was die broek in de bonus, of een 35% stickertje d'r op.
 

Elevz

  • Guest
Re: If you're also bothered by Xander's brainless comments..
« Reply #216 on: July 27, 2007, 05:47:00 AM »
Vakkenvullerrrrrrrrrrrrrrrr in de bonus!  :raisetheroof: :banana_rock:

waarschijnlijk was die broek in de bonus, of een 35% stickertje d'r op.

lmao +3
 

Cheese

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2183
  • Karma: 755
Re: If you're also bothered by Xander's brainless comments..
« Reply #217 on: July 27, 2007, 05:48:20 AM »
Vakkenvullerrrrrrrrrrrrrrrr in de bonus!  :raisetheroof: :banana_rock:

waarschijnlijk was die broek in de bonus, of een 35% stickertje d'r op.

lmao +3

lol +8
 


~Lucien~

  • Guest
Re: If you're also bothered by Xander's brainless comments..
« Reply #219 on: July 27, 2007, 03:55:06 PM »
dit loopt uit de hand... is dat zijn moeder? whahahaha
ik lig op de grond
 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: If you're also bothered by Xander's brainless comments..
« Reply #220 on: July 27, 2007, 03:57:47 PM »
^^LMAO at all those pics, but yo man whose the bitch in ur sig again LOL?
 

jeromechickenbone

  • Guest
Re: If you're also bothered by Xander's brainless comments..
« Reply #221 on: July 27, 2007, 04:33:22 PM »
this was some good shit.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: If you're also bothered by Xander's brainless comments..
« Reply #222 on: July 27, 2007, 05:55:36 PM »
Gotta be a top 10 or 15, all-time...
 

~Lucien~

  • Guest
Re: If you're also bothered by Xander's brainless comments..
« Reply #223 on: July 27, 2007, 06:15:11 PM »
^^LMAO at all those pics, but yo man whose the bitch in ur sig again LOL?

mira mira
 

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: If you're also bothered by Xander's brainless comments..
« Reply #224 on: July 28, 2007, 01:59:53 AM »
Gotta be a top 10 or 15, all-time...

yup.. is very rare now a days to get a 9 page thread of pure gold  ;D props to all  8)