Author Topic: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?  (Read 7140 times)

Black Gloves

  • Guest
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #175 on: August 03, 2008, 02:12:05 AM »
lmao this Chad Vader and Dre-Day (the same person) dude is a fuckin nerd
all he does is spam the whole shit with quotes, and the million dre books he bought and the million
"the serious detox thread" wearing a fuckin Star Wars gear.


Has I ever talked to you or bothered you? NO
So stop assuming shit and do your thing with The Game.  ;)


Its DID i ever talk to you or DID/HAVE i ever bother/bothered you.
Read a little more books, and a little less Dre while wearing Star Wars gears and you'll be alright ;)


Whatever...  ;)
I´m buzy reading,so I will talk to you in a another life  ;)



yeah exactly what i was sayin, you're the ultimate geek ;)

it's a shame cuz i bet you're like in your 30s and shit lmao.

omg, what are you gonna do now, secretly give me bad karma like you always do to people on this site :o ::)
« Last Edit: August 03, 2008, 02:14:18 AM by Smoke Um »
 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2198
  • No justice, no peace
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #176 on: August 03, 2008, 06:22:09 AM »

lmao this Chad Vader and Dre-Day (the same person) dude is a fuckin nerd

all he does is spam the whole shit with quotes, and the million dre books he bought and the million "the serious detox thread" wearing a fuckin Star Wars
gear.

yep, i have a few more accounts: UCC and Mackin4life for example   :nahnah2:

f0n|{sta

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3401
  • Thanked: 4 times
  • Karma: 776
  • U Cant Fuck With The One Man Band ^^
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #177 on: August 03, 2008, 09:11:34 AM »
what i really hope is that it'll never see the light of day ^^
seriously i dont understand that hype about this album.
i dont want to hate on this project but from what i heard
this will suck anyways ...


--- G-Funk...all day everyday ---
 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2198
  • No justice, no peace
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #178 on: August 03, 2008, 09:27:42 AM »
what i really hope is that it'll never see the light of day ^^
seriously i dont understand that hype about this album.
i dont want to hate on this project but from what i heard
this will suck anyways ...

so you don't know much about the album, but you are convinced of what you heard  ;)
that's funny cause there isn't much known about the final product  :laugh:

D~Nice

  • Guest
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #179 on: August 03, 2008, 12:42:24 PM »

lmao this Chad Vader and Dre-Day (the same person) dude is a fuckin nerd

all he does is spam the whole shit with quotes, and the million dre books he bought and the million "the serious detox thread" wearing a fuckin Star Wars
gear.




Not the same person, and both know more about hip hop then about 90% of this board.
 

Laconic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2028
  • Karma: 1204
  • Barracuda With It.
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #180 on: August 03, 2008, 12:49:44 PM »

lmao this Chad Vader and Dre-Day (the same person) dude is a fuckin nerd

all he does is spam the whole shit with quotes, and the million dre books he bought and the million "the serious detox thread" wearing a fuckin Star Wars
gear.




Not the same person, and both know more about hip hop then about 90% of this board.

^Real spit.

D~Nice

  • Guest
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #181 on: August 03, 2008, 12:58:24 PM »

lmao this Chad Vader and Dre-Day (the same person) dude is a fuckin nerd

all he does is spam the whole shit with quotes, and the million dre books he bought and the million "the serious detox thread" wearing a fuckin Star Wars
gear.




Not the same person, and both know more about hip hop then about 90% of this board.

^Real spit.

I never understood why people question they knowledge on hip hop.
 

GottiValentino

  • Guest
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #182 on: August 03, 2008, 07:11:39 PM »
when I first joined I thought Chad and Dre-Day were the same person too

they both are Dre fans but they are two differnt people

both 2 of the coolest posters on the board and learned alot of things from reading their posts 8)
 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2198
  • No justice, no peace
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #183 on: August 03, 2008, 11:53:50 PM »
thanks for all the feedback  ;)

but none of you are really surprised right?
shit happens all the time, when you're not the average joe ;)
and i don't mean that in an arrogant way.

D~Nice

  • Guest
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #184 on: August 04, 2008, 12:37:10 PM »
thanks for all the feedback  ;)

but none of you are really surprised right?
shit happens all the time, when you're not the average joe ;)
and i don't mean that in an arrogant way.

Very true
 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2198
  • No justice, no peace
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #185 on: September 03, 2008, 08:46:45 AM »
yeah i wasn't sure if i were going to put it in my detox topic.

i don't really trust bishop

Booz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1919
  • Karma: 66
  • Ookkonää Oulusta, pelekääkkö nää polliisia?
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #186 on: September 03, 2008, 08:55:09 AM »
If only Bishop wasn't talking so much shit. Just like I said, he is like Ca$his with Eminems album.
 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2198
  • No justice, no peace
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #187 on: September 03, 2008, 09:39:45 AM »
yeah i wasn't sure if i were going to put it in my detox topic.
I don't really trust Bishop



They go back and forth everyday over at Aftermath,they're playing with us.
So there's no reason to get hyped already.. :-\ :-\ :-[


If only Bishop wasn't talking so much shit. Just like I said, he is like Ca$his with Eminems album.

yeah, it's such a good way to promote an album like Detox  :P



Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2198
  • No justice, no peace
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #188 on: October 09, 2008, 02:06:01 AM »
remember that Dre started studying musical theory a couple of years ago?

i assume he completed that by now?

R-Tistic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4471
  • Karma: 451
  • DJ R-Tistic....L.A.'s Favorite
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #189 on: October 09, 2008, 09:27:30 AM »
At this point....I really don't know what's gonna happen. Most people who are 21+ are somewhat anticipating it, but that's really just the dudes from what I see...most females, especially those who aren't West Coast fans or fans of his old work, don't care about it right now. The younger crowd who's in their teens really doesn't know much about it, since they were only like 5-8 when 2001 dropped.

He might have to put out a bullshit single just to get everybody's attention. I still feel he's gonna drop a test single...if the buzz is good, it'll be the main single and he'll do a video...if not, he'll act like it was a leftover that won't even be on the album.

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2198
  • No justice, no peace
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #190 on: October 09, 2008, 10:43:45 AM »
At this point....I really don't know what's gonna happen. Most people who are 21+ are somewhat anticipating it, but that's really just the dudes from what I see...most females, especially those who aren't West Coast fans or fans of his old work, don't care about it right now. The younger crowd who's in their teens really doesn't know much about it, since they were only like 5-8 when 2001 dropped.

He might have to put out a bullshit single just to get everybody's attention. I still feel he's gonna drop a test single...if the buzz is good, it'll be the main single and he'll do a video...if not, he'll act like it was a leftover that won't even be on the album.

i doubt it would win certain people over, but a single could spark several conversations, which is exactly what this board needs ( as long as it's constructive).


Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2198
  • No justice, no peace
Re: The serious DETOX thread: what are y'all hoping for?
« Reply #191 on: December 30, 2008, 05:31:36 AM »
I hate to say this (especially as a fan) but expect a big dissapointmant. Jimmy Iovine has his hand in this album more than before (same with Em)... and it's not looking good. Also, expect Em to come out before 50... plus, Dre still doesn't know which direction to go... so right now he's going the corperate route :(

The shit that Bruce Williams, author of "Rollin' With Dre: The Unauthorized Account"  said about DETOX was true, btw.

i know aftermathmusic got connections, but where is this coming from?