Author Topic: man i was looking at this fucking cat  (Read 1020 times)

Doggystylin

  • Guest
man i was looking at this fucking cat
« on: August 11, 2007, 10:05:57 PM »
and i was like damn, this is a more advanced mentally than a dog. it was burying its shit, i was like what the fuck, a dog would never bury his shit, dogs dont give a fuck. so then i was thinking of animals and their different levels of thinking, and how some are closer to humans than others. apes for example are the closest to humans, like closest to something civilized as humans. then i heard dolplhins are even smarter or more closer to human level thinking, and that is jusst motherfucking weird. could you imagine dolphins having underwater civilizations? anyways its just crazy how there are different level thinking species and some closer to humans than others but none advanced enough to have their own organized civilization.
 

Smoke Break

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 404
  • Karma: 163
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #1 on: August 11, 2007, 10:16:40 PM »
^^*Official Blazed Post*

but I feel you on those underwater dolphin civilizations, you know they'd scoop up sunken treasure and all kinds of valuable sea shit and I could probly kick a dolphins ass so Smoke Break would be a wealthy and feared dolphin pirate. I need a crew though so you could be getting 20% outta this.
 

Doggystylin

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #2 on: August 11, 2007, 10:20:10 PM »
what the fuck
 

Infinite Trapped in 1996

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10917
  • Thanked: 42 times
  • Karma: -1129
  • Permenent Resident of 1996 Pre-Sept. 13th
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #3 on: August 12, 2007, 06:30:36 AM »
LOL.... nice to have doggy back posting on the forum... First his post where he asked for advice on how to stalk Eminem (stan) and now this.

Props to Doggy.. he's my homeboy.  Wish you posted here more regularly like back in the day.  peace
*******

"I will make records as big or bigger than Death Row".   -Dre, Source 1996

"I didn't do nothing but make people money and I didn't leave nobody high and dry.  Any album (on death row) people are going to check for.  But it's time for Dre to worry about Dre.  I'm focused on the new Snoop Doggs, not like that but you know what I mean."

Dre -  Source 1996 cover

"Eminem will be bigger than Michael Jackson as long as he doesn't change."

-Dre, Rolling Stones mag 1999 Em cover

********
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #4 on: August 12, 2007, 10:21:55 AM »
Animals > Humans

If dolphins had hands and could breathe air, best believe we'd be doomed...Dolphins are smarter than 90% of WCC.
 

Doggystylin

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #5 on: August 12, 2007, 09:00:59 PM »
thats a scary ass thought
 

Sparegeez

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #6 on: August 12, 2007, 10:22:57 PM »
Dolphins are fucking retards. One time I was wearing an expensive ass shirt with jeans to Marine World and I was walking by the little dolphin pool. They thought it would be smart to piss me off by splashing water on me. Then when I think nobody was looking, I grabbed some pennies and threw it at those mothafuckers.
« Last Edit: August 12, 2007, 10:41:24 PM by RIP to the Legend, Bill Walsh »
 

Doggystylin

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #7 on: August 12, 2007, 10:31:18 PM »
wtf? lmfao, penis or pennies? 2 very different things
 

Sparegeez

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #8 on: August 12, 2007, 10:41:01 PM »
wtf? lmfao, penis or pennies? 2 very different things

pennies, thanks for the observation.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #9 on: August 13, 2007, 09:49:38 AM »
It's no surprise that Sparegeez grabs penises...
 

Narrator

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #10 on: August 13, 2007, 05:47:25 PM »
It's no surprise that Sparegeez grabs penises...

I would have figured yours was one of them.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #11 on: August 13, 2007, 09:07:44 PM »
^Yes, but you're a gay, confused whiteboy douchbucket with no identity.
 

Narrator

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #12 on: August 13, 2007, 09:42:19 PM »
^Yes, but you're a gay, confused whiteboy douchbucket with no identity.

Nope.  You, on the other hand, are a rich, lazy Jewboy whose identity revolves around DubCC.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #13 on: August 14, 2007, 01:21:28 AM »
^Yes, but you're a gay, confused whiteboy douchbucket with no identity.

Nope.  You, on the other hand, are a rich, lazy Jewboy whose identity revolves around DubCC.


you're still gay and confused
 

Sparegeez

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #14 on: August 14, 2007, 02:08:07 PM »
^Yes, but you're a gay, confused whiteboy douchbucket with no identity.

Nope.  You, on the other hand, are a rich, lazy Jewboy whose identity revolves around DubCC.


you're still gay and confused

and white.
 

Smoke Break

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 404
  • Karma: 163
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #15 on: August 14, 2007, 02:21:04 PM »
^Yes, but you're a gay, confused whiteboy douchbucket with no identity.

Nope.  You, on the other hand, are a rich, lazy Jewboy whose identity revolves around DubCC.


you're still gay and confused

and white.

redheaded aka ginger
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #16 on: August 14, 2007, 05:56:00 PM »
Animals > Humans

If dolphins had hands and could breathe air, best believe we'd be doomed...Dolphins are smarter than 90% of WCC.

Of all animals? LOL! What about Monkeys? Duhhhh nigga. :laugh:
 

me>you

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 47
  • Karma: 13
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #17 on: August 14, 2007, 06:20:13 PM »
pigs are the smartest animasl
they be bustin up crack houses up and down my street and i didnt even know it was a crack house
 

Don Jacob

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 13842
  • Karma: -136
  • don status, bitch
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #18 on: August 14, 2007, 07:22:40 PM »
a cat would never do this for it's owner...

<a href="http://www.youtube.com/v/iA9pw53WaKQ" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/iA9pw53WaKQ</a>

...it's why they call cats pussies


R.I.P.  To my Queen and Princess 07-05-09
 

Narrator

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #19 on: August 14, 2007, 07:30:07 PM »
^Yes, but you're a gay, confused whiteboy douchbucket with no identity.

Nope.  You, on the other hand, are a rich, lazy Jewboy whose identity revolves around DubCC.


you're still gay and confused

Nope.  But you're still Jewish and have no life.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #20 on: August 14, 2007, 09:19:52 PM »
a cat would never do this for it's owner...

<a href="http://www.youtube.com/v/iA9pw53WaKQ" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/iA9pw53WaKQ</a>

...it's why they call cats pussies


A cat doesn't have the physical ability to do that...
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #21 on: August 14, 2007, 09:23:12 PM »
^Yes, but you're a gay, confused whiteboy douchbucket with no identity.

Nope.  You, on the other hand, are a rich, lazy Jewboy whose identity revolves around DubCC.


you're still gay and confused

Nope.  But you're still Jewish and have no life.


Real Jew > Fake fag
 

Don Jacob

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 13842
  • Karma: -136
  • don status, bitch
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #22 on: August 15, 2007, 03:14:02 AM »
a cat would never do this for it's owner...

<a href="http://www.youtube.com/v/iA9pw53WaKQ" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/iA9pw53WaKQ</a>

...it's why they call cats pussies


A cat doesn't have the physical ability to do that...

even if it was a lynx or whatever it wouldn't do that for a human cuz cats are retarded


R.I.P.  To my Queen and Princess 07-05-09
 

Narrator

  • Guest
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #23 on: August 15, 2007, 06:30:58 AM »
Real Jew > Fake fag

Not fake or a fag.  Real Jew with no life = loser.
 

Don Jacob

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 13842
  • Karma: -136
  • don status, bitch
Re: man i was looking at this fucking cat
« Reply #24 on: August 15, 2007, 11:19:10 AM »
Kyle>>>Louis Fakeakahn


R.I.P.  To my Queen and Princess 07-05-09