Author Topic: I find it funny  (Read 298 times)

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I find it funny
« Reply #50 on: September 06, 2007, 02:40:56 PM »


LOL wtf. I love cats but this is one stupid looking cat. Where did actually all those cat/thread pics come from?





LOL





Cats are the business.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I find it funny
« Reply #51 on: September 06, 2007, 02:42:30 PM »
igeezy's jewish too? dope.

Look Z, you know I'm cool with you but NIK said what he said cause he wanted to avoid politically correct anti-abortion sentiment getting spewed in this thread.

Look NIK, you know I'm cool with you but she was just saying that because the way we were talking about miscarrying/aborting WAS rather flippant and it's perfectly understandable that she'd be offended by that.

aight now calm down both of you and answer my questions:

1)Igeezy's jewish too?

2)what is igeezys real first name?

3)actually, z what is your first name?

-T

LMAO...hahhaha, nik and avoiding politically correct anti-abortion sentiments, he just has no argumentation whatsoever aside from a girl being too young to have kids with 15/16, well then fucking think b4 screwing a girl at this age UNPROTECTED or IRRESPOSABLE.

well tnaj, +1 on that nonetheless :) i get where you coming from

1) i geezys a jew who lives in israel

2) igeezys first name is yigal

3) my real name is anna

[4) niks real name is elior]

Oh thanks  >:( Good luck getting that point across to people aged 15/16. That's why it's at that age, when you don't take as much responsibilty for your mistakes. So that's how you learn the hard way and benefit from what you've learnt. Which is don't mess with a chick without the right preparation.

well nothing thanks, what i said doesnt mean im against you. what happened, happened you cant change it. what im trying to make you understand is that its not that easy for girls, especially at such a young age, i mean its great that you learned after wards, but such things ppl should actually learn in a different way. the irresposibility at this age, is just a lame excuse. i also ahvent seen a case when a 16 year old kills someone and says afterwards, well ive learned something today, i shouldnt kill people. you actually should KNOW such a things in advance.
im sure you had your own issues after that happened, but fact is this girl had to undergo a much deeper trauma, physically and mentally, she was the one to suffer the most.

Not if it wasn't her first time getting an abortion... ::)  :-\

ok nevermind, you can keep your "oppinion" on that...its just pretty low of you to mention a girls abortion in a topic that talks about whores and annoying chicks as girlfriends


It's pretty low of you to look down at others cuz you're a bitch.
 

*Z* - The Queen of Dubcc

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 864
  • Karma: 470
  • "u gotta give respect to get respect"
Re: I find it funny
« Reply #52 on: September 06, 2007, 02:42:55 PM »
igeezy's jewish too? dope.

Look Z, you know I'm cool with you but NIK said what he said cause he wanted to avoid politically correct anti-abortion sentiment getting spewed in this thread.

Look NIK, you know I'm cool with you but she was just saying that because the way we were talking about miscarrying/aborting WAS rather flippant and it's perfectly understandable that she'd be offended by that.

aight now calm down both of you and answer my questions:

1)Igeezy's jewish too?

2)what is igeezys real first name?

3)actually, z what is your first name?

-T

LMAO...hahhaha, nik and avoiding politically correct anti-abortion sentiments, he just has no argumentation whatsoever aside from a girl being too young to have kids with 15/16, well then fucking think b4 screwing a girl at this age UNPROTECTED or IRRESPOSABLE.

well tnaj, +1 on that nonetheless :) i get where you coming from

1) i geezys a jew who lives in israel

2) igeezys first name is yigal

3) my real name is anna

[4) niks real name is elior]


See what I mean, Tanj....BITCH.

who are you callin a bitch, ben zona?
"I grew up on the chill-side, the no-big-deal-side, staying alive was no problem"
[J-Live]

 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I find it funny
« Reply #53 on: September 06, 2007, 02:43:37 PM »
eema shelach, ya zona.
 

*Z* - The Queen of Dubcc

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 864
  • Karma: 470
  • "u gotta give respect to get respect"
Re: I find it funny
« Reply #54 on: September 06, 2007, 02:49:48 PM »
eema shelach, ya zona.

tochal zain ya mitromem
"I grew up on the chill-side, the no-big-deal-side, staying alive was no problem"
[J-Live]

 

Tanjential

  • Hip Hop Hippie
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6884
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 1647
  • California Livin' - Murs and Me
Re: I find it funny
« Reply #55 on: September 06, 2007, 02:59:58 PM »
oh hell yeah, gettin' down with the yiddish? kinda hot...


anyway for real though, feel free to argue with her but don't use the fact that she's a chick against her.that discourages other chicks from joining the fray.

anyway, my favorite Jews are Jon Stewart and Seinfeld

-T

 
Fee Fie Foe Fum; somethin' stank and I want some.

My hip-hop group The West Coast Avengers @

westcoastavengers.com

@tanjintwiggy and @westcoastavengers on Instagram
 

*Z* - The Queen of Dubcc

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 864
  • Karma: 470
  • "u gotta give respect to get respect"
Re: I find it funny
« Reply #56 on: September 06, 2007, 03:04:16 PM »
oh hell yeah, gettin' down with the yiddish? kinda hot...


anyway for real though, feel free to argue with her but don't use the fact that she's a chick against her.that discourages other chicks from joining the fray.

anyway, my favorite Jews are Jon Stewart and Seinfeld

-T

dont worry, tanj. nobody can use the fact im a chick against me (especially not nik), i see it as an advantage...
and btw its hebrew, not yiddish. yiddish is kind of a mixture of german and hebrew.

peace
"I grew up on the chill-side, the no-big-deal-side, staying alive was no problem"
[J-Live]

 

Fuck Your Existence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3491
  • Karma: 109
Re: I find it funny
« Reply #57 on: September 06, 2007, 03:22:17 PM »
btw its hebrew, not yiddish. yiddish is kind of a mixture of german and hebrew.


"you know what? I learned somethin today......"
 

*Z* - The Queen of Dubcc

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 864
  • Karma: 470
  • "u gotta give respect to get respect"
Re: I find it funny
« Reply #58 on: September 06, 2007, 03:23:31 PM »
btw its hebrew, not yiddish. yiddish is kind of a mixture of german and hebrew.


"you know what? I learned somethin today......"

lol +1
"I grew up on the chill-side, the no-big-deal-side, staying alive was no problem"
[J-Live]

 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I find it funny
« Reply #59 on: September 06, 2007, 03:34:01 PM »
No love lost, Z...Its just lame when you get all bitchy over dumb shit.
 

Tanjential

  • Hip Hop Hippie
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6884
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 1647
  • California Livin' - Murs and Me
Re: I find it funny
« Reply #60 on: September 06, 2007, 03:44:54 PM »
oh, well Allen Ginsberg's probably my favorite Jew now that I think about it.

-T

 
Fee Fie Foe Fum; somethin' stank and I want some.

My hip-hop group The West Coast Avengers @

westcoastavengers.com

@tanjintwiggy and @westcoastavengers on Instagram
 

Bedford Iz Active

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1042
  • Karma: 225
  • O.Gz Movements.
Re: I find it funny
« Reply #61 on: September 06, 2007, 03:50:26 PM »
oh hell yeah, gettin' down with the yiddish? kinda hot...


anyway for real though, feel free to argue with her but don't use the fact that she's a chick against her.that discourages other chicks from joining the fray.

anyway, my favorite Jews are Jon Stewart and Seinfeld

-T

Looool you think that scares chicks away? Where was you when 'Westside159' i think her name was joined Dubcc and we had literally 10 posters saying 'shut the fuck up bitch and post naked pictures of yourself'...Hilarious  ;D

Z must be the only female poster here who gets respected and not told to strip every post she makes.
Boy Better Know I roll deep with the Nastiest crew, i'm P-Money but i'm O.Gz too"

 

*Z* - The Queen of Dubcc

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 864
  • Karma: 470
  • "u gotta give respect to get respect"
Re: I find it funny
« Reply #62 on: September 06, 2007, 03:57:11 PM »
oh hell yeah, gettin' down with the yiddish? kinda hot...


anyway for real though, feel free to argue with her but don't use the fact that she's a chick against her.that discourages other chicks from joining the fray.

anyway, my favorite Jews are Jon Stewart and Seinfeld

-T

Looool you think that scares chicks away? Where was you when 'Westside159' i think her name was joined Dubcc and we had literally 10 posters saying 'shut the fuck up bitch and post naked pictures of yourself'...Hilarious  ;D

Z must be the only female poster here who gets respected and not told to strip every post she makes.

well, im a respectable chick. IM SOMEONE SPECIAL; BIIIITCHEEEEES!  ;D   8) 8) 8)
"I grew up on the chill-side, the no-big-deal-side, staying alive was no problem"
[J-Live]