Author Topic: you know how i know you're gay?  (Read 339 times)

Don Jacob

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 13842
  • Karma: -136
  • don status, bitch
you know how i know you're gay?
« on: September 19, 2007, 05:49:26 PM »
if you have to say (no homo) after everything


true story.


R.I.P.  To my Queen and Princess 07-05-09
 

daWappla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 901
  • Karma: 100
  • Wean! ... oda wos is?
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #1 on: September 19, 2007, 06:01:23 PM »
lol

No Homo?
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #2 on: September 19, 2007, 06:02:50 PM »
I agree...that shit is lame as fuck.
 

daWappla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 901
  • Karma: 100
  • Wean! ... oda wos is?
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #3 on: September 19, 2007, 06:05:30 PM »
I have to say I found it funny for like the first two days it got popular here but like always, people don´t know when to stop.
 

We Fly High

Re: you know how i know you're gay?
« Reply #4 on: September 19, 2007, 06:07:52 PM »
check this song out. its the perfect song to fit this thread

http://www.myspace.com/pacificdivisionmusic

dedicated to all the people who abuse the term "no homo" hahaha.
 

IKnowEverything

  • Guest
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #5 on: September 19, 2007, 06:14:33 PM »
i only say it when i say something that sounds homo people that say it after everything they say is fuckin annoying as fuck
 

G.O.D. Pt. III

Re: you know how i know you're gay?
« Reply #6 on: September 19, 2007, 07:21:41 PM »
Suck a dick

no homo

I can't stop. If I do and I say something that can be twisted into a gay way, I lose.
<a href="https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI</a><a href="https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA</a>
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #7 on: September 19, 2007, 07:23:12 PM »
(no homo) is the shit, and ain't going nowhere
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

Don Jacob

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 13842
  • Karma: -136
  • don status, bitch
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #8 on: September 19, 2007, 07:38:28 PM »
who cares if what you say can be misinterpreted as gay? is someone is decyphering it as gay , and it's not, what does that say about them? but if you're going to egg it on then it's almost like you have something to hide. IDK....IMO i think no homo makes a sentence more gay then if u were to leave it off.


the don has spoken.


R.I.P.  To my Queen and Princess 07-05-09
 

Machiavelli

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3695
  • Karma: 134
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #9 on: September 19, 2007, 08:54:53 PM »
 

BANANAS

  • Guest
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #10 on: September 19, 2007, 09:14:14 PM »
who cares if what you say can be misinterpreted as gay?

exactly. i'd hope most of us are living in the real world and so ignorant shit like that is backwards comes off as funny. I guess not. laughs at yall though trying to be trailer park civil rights leaders like "hey, we shouldnt have to say that, who cares" NO SHIT MOTHERFUCKER.. WE KNOW ITS IGNORANT, THATS WHY ITS FUNNY!!!!!!!!!!!!!HAHAHAHAHA or thats in my opinion. some dudes might be genuinely trying not to sound gay, if so, thats their problem.
 

BANANAS

  • Guest
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #11 on: September 19, 2007, 09:22:14 PM »
I love tha pacific division joint lol
 

swangin and bangin

  • Guest
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #12 on: September 19, 2007, 09:36:50 PM »
this topics gay (no homo)
 

thisoneguy360

  • Guest
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #13 on: September 19, 2007, 09:53:50 PM »
I agree
 

Don Jacob

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 13842
  • Karma: -136
  • don status, bitch
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #14 on: September 19, 2007, 10:18:05 PM »
oh stop it.


R.I.P.  To my Queen and Princess 07-05-09
 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #15 on: September 19, 2007, 10:52:30 PM »
if you have to say (no homo) after everything


true story.

Yup +1 for that lol!!!
 

Low Key

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3140
  • Karma: 555
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #16 on: September 19, 2007, 11:49:31 PM »
lol
 

Raphael

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1953
  • Karma: -535
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #17 on: September 20, 2007, 02:49:15 AM »
Suck a dick

no homo

I can't stop. If I do and I say something that can be twisted into a gay way, I lose.
i don't get the no homo part in your name..theres nothing homo about Al Bundy.
 

Mac 10 †

  • Hustler
  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5594
  • Karma: 103
  • You'll never ever win the big one ya monkey fucks!
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #18 on: September 20, 2007, 05:45:20 AM »
You know how I know you're gay? You like Coldplay.
NO MORE WAR
 

Dr. Prestin Verbatim

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 5
  • Karma: -5
  • Education:Oxford, Heart:The Streets
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #19 on: September 20, 2007, 11:06:19 AM »
who cares if what you say can be misinterpreted as gay?

exactly. i'd hope most of us are living in the real world and so ignorant shit like that is backwards comes off as funny. I guess not. laughs at yall though trying to be trailer park civil rights leaders like "hey, we shouldnt have to say that, who cares" NO SHIT MOTHERFUCKER.. WE KNOW ITS IGNORANT, THATS WHY ITS FUNNY!!!!!!!!!!!!!HAHAHAHAHA or thats in my opinion. some dudes might be genuinely trying not to sound gay, if so, thats their problem.

i think this chap described it, however in a roughshod manner

Europe, europe, europe, is just like compton
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #20 on: September 20, 2007, 11:18:58 AM »
Joke or not, that shit is wayyyy played out.
 

Don Jacob

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 13842
  • Karma: -136
  • don status, bitch
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #21 on: September 20, 2007, 12:52:03 PM »
Joke or not, that shit is wayyyy played out.

yeah i'd rather he someone say "that's hot" or "brah" over "no homo" at this point.


R.I.P.  To my Queen and Princess 07-05-09
 

dexter

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2532
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -99
  • I love YaBB 1G - SP1!
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #22 on: September 20, 2007, 01:29:11 PM »
 

We Fly High

Re: you know how i know you're gay?
« Reply #23 on: September 20, 2007, 02:03:40 PM »
I love tha pacific division joint lol

its classic.. haha the "meat lovers breakfast" line had me rollin..
 

devil_may_care

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 170
  • Karma: 19
Re: you know how i know you're gay?
« Reply #24 on: September 20, 2007, 03:09:17 PM »
Definitions of  roughshod on the Web:
    * (of a horse) having horseshoes with projecting nails to prevent slipping
    * barbarous: (of persons or their actions) able or disposed to inflict pain or suffering; "a barbarous crime"; "brutal beatings"; "cruel tortures"; "Stalin's roughshod treatment of the kulaks"; "a savage slap"; "vicious kicks"
    * heavy-handed: unjustly domineering; "incensed at the government's heavy-handed economic policies"; "a manager who rode roughshod over all opposition"




its actually a word, fancy that