Author Topic: Got me some honey bud!  (Read 775 times)

~Lucien~

  • Guest
Re: Got me some honey bud!
« Reply #75 on: October 01, 2007, 08:48:16 PM »
you crazy americans pay a lot of money for some bud lol
come to amsterdam  8)
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Got me some honey bud!
« Reply #76 on: October 01, 2007, 09:38:58 PM »
i was responding to sparegeez

anyway, I used to get hyped about certain strains but to me it's all about batches these days. i've gotten shit that was a certain strain that just wasn't a good batch and some strains that weren't all that but it was a primo batch and it was bomb

but yeah when a strain like GC is done right, it's a beautiful thing

-T



It should never be ALL about batches, you should definitely know your strains as well.. the clubs I go to always get top quality batches, so it's good to know what strains do what for you...PeACe
 

Bay Area Jat

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1925
  • Karma: 97
  • Fremont A's
Re: Got me some honey bud!
« Reply #77 on: October 01, 2007, 10:00:21 PM »
you crazy americans pay a lot of money for some bud lol
come to amsterdam  8)

i was just in amsterdam a month ago and IMO ur weed is garbage. i went to like to 5 different cafes including the grasshoper who's best weed was called cali mist and it was some hooter
I've forgot more about music and sports than you will ever know!!!
 

Man On The Moon

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 963
  • Karma: 146
  • I'll Be Posted With My Blunt and A Brew...
Re: Got me some honey bud!
« Reply #78 on: October 01, 2007, 10:14:19 PM »
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Got me some honey bud!
« Reply #79 on: October 01, 2007, 10:16:36 PM »
you crazy americans pay a lot of money for some bud lol
come to amsterdam  8)

i was just in amsterdam a month ago and IMO ur weed is garbage. i went to like to 5 different cafes including the grasshoper who's best weed was called cali mist and it was some hooter


ahaha...Cali Mist is a low end strain at the clubs out here. O's for 200 all day, every day. Amsterdam is known for their hash game, fuck the trees down there.
 

es-jay

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3827
  • Karma: 405
Re: Got me some honey bud!
« Reply #80 on: October 02, 2007, 02:24:12 AM »
i do control the weed, thats why i only smoke when i want to. got too much other stuff to do where i cant be high all the time.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Got me some honey bud!
« Reply #81 on: October 02, 2007, 10:31:31 AM »
i do control the weed, thats why i only smoke when i want to. got too much other stuff to do where i cant be high all the time.


That's good...People like Bez probably aren't capable of doing that, though.
 

Tanjential

  • Hip Hop Hippie
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6884
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 1647
  • California Livin' - Murs and Me
Re: Got me some honey bud!
« Reply #82 on: October 02, 2007, 11:24:12 AM »
lmao

lay off 'em, NIK. there are people on this board far more worthy of dissing than Bez

-T

 
Fee Fie Foe Fum; somethin' stank and I want some.

My hip-hop group The West Coast Avengers @

westcoastavengers.com

@tanjintwiggy and @westcoastavengers on Instagram
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Got me some honey bud!
« Reply #83 on: October 02, 2007, 11:29:09 AM »
I'm not dissing Bez at all...just his common mind-state...PeACe
 

Bay Area Jat

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1925
  • Karma: 97
  • Fremont A's
Re: Got me some honey bud!
« Reply #84 on: October 02, 2007, 12:19:01 PM »
you crazy americans pay a lot of money for some bud lol
come to amsterdam  8)

i was just in amsterdam a month ago and IMO ur weed is garbage. i went to like to 5 different cafes including the grasshoper who's best weed was called cali mist and it was some hooter

i spent 60 euros on an 1/8 of that shit rolled 2 blunts and was off to the next cafe in search of some kill. as for the hash, yea they got that and it was cool. i made a lil khaboor and smoked that shit str8.


ahaha...Cali Mist is a low end strain at the clubs out here. O's for 200 all day, every day. Amsterdam is known for their hash game, fuck the trees down there.
I've forgot more about music and sports than you will ever know!!!
 

bez

  • Guest
Re: Got me some honey bud!
« Reply #85 on: October 04, 2007, 11:33:23 AM »
I'm not dissing Bez at all...just his common mind-state...PeACe

Yeah, I aint dissing you either bud. I dont mind having conversations about weed with you cos you do make some good points. I can fully understand why a person like yourself uses weed, if you feel it makes you a better person then I am all for it, its not you I was aiming that comment at. Its people who think smoking it makes them cool, makes them part of the in crowd and say shit like 'it isnt bad for you, its wont do you no harm in the long term'.

As far as being brainwashed goes, thats actually a load of bullshit because as you probably don't know weed is a de classified drug over here now and if you get caught with it/using it the police have no power to do anything to you. We have no adverts/campaigns about weed and if we do (which I am sure we do) they do not do a good job and their adverts are rarely shown main-stream. My experiences with weed and other drugs has left me searching for new friends because one is now depressed and apparently skitsophrenic and the other has to rely on a line of cocaine everytime he goes to a club. This for me isnt cool. Drugs are not cool. I dont care if its weed/coke/whatever, its not cool and nor should it be considered cool.

My mind state is from experience of being around people who use drugs and having the occasional drug myself. I have been to Amsterdam twice, haha. I probably have smoked weed about five times in the last five years. Thats ok for me. I'm not addicted to it. I dont need it. It was just a thing to do while I was in Amsterdam and sometimes over here when someone offers me it and I feel like it. I have never paid for it, I dont think its cool, I have never had an urge for it, I dont want to smoke it. If everyone had my mind state about it then weed would actually be a cool drug. But theres now far to many people in the world who feel they 'need it' therefore its now a silly drug, that will continue to ruin lives.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Got me some honey bud!
« Reply #86 on: October 04, 2007, 02:01:02 PM »
I'm not dissing Bez at all...just his common mind-state...PeACe

Yeah, I aint dissing you either bud. I dont mind having conversations about weed with you cos you do make some good points. I can fully understand why a person like yourself uses weed, if you feel it makes you a better person then I am all for it, its not you I was aiming that comment at. Its people who think smoking it makes them cool, makes them part of the in crowd and say shit like 'it isnt bad for you, its wont do you no harm in the long term'.

As far as being brainwashed goes, thats actually a load of bullshit because as you probably don't know weed is a de classified drug over here now and if you get caught with it/using it the police have no power to do anything to you. We have no adverts/campaigns about weed and if we do (which I am sure we do) they do not do a good job and their adverts are rarely shown main-stream. My experiences with weed and other drugs has left me searching for new friends because one is now depressed and apparently skitsophrenic and the other has to rely on a line of cocaine everytime he goes to a club. This for me isnt cool. Drugs are not cool. I dont care if its weed/coke/whatever, its not cool and nor should it be considered cool.

My mind state is from experience of being around people who use drugs and having the occasional drug myself. I have been to Amsterdam twice, haha. I probably have smoked weed about five times in the last five years. Thats ok for me. I'm not addicted to it. I dont need it. It was just a thing to do while I was in Amsterdam and sometimes over here when someone offers me it and I feel like it. I have never paid for it, I dont think its cool, I have never had an urge for it, I dont want to smoke it. If everyone had my mind state about it then weed would actually be a cool drug. But theres now far to many people in the world who feel they 'need it' therefore its now a silly drug, that will continue to ruin lives.


There's a huge difference between use and abuse, mate... ;)
 

bez

  • Guest
Re: Got me some honey bud!
« Reply #87 on: October 04, 2007, 02:05:42 PM »
I'm not dissing Bez at all...just his common mind-state...PeACe

Yeah, I aint dissing you either bud. I dont mind having conversations about weed with you cos you do make some good points. I can fully understand why a person like yourself uses weed, if you feel it makes you a better person then I am all for it, its not you I was aiming that comment at. Its people who think smoking it makes them cool, makes them part of the in crowd and say shit like 'it isnt bad for you, its wont do you no harm in the long term'.

As far as being brainwashed goes, thats actually a load of bullshit because as you probably don't know weed is a de classified drug over here now and if you get caught with it/using it the police have no power to do anything to you. We have no adverts/campaigns about weed and if we do (which I am sure we do) they do not do a good job and their adverts are rarely shown main-stream. My experiences with weed and other drugs has left me searching for new friends because one is now depressed and apparently skitsophrenic and the other has to rely on a line of cocaine everytime he goes to a club. This for me isnt cool. Drugs are not cool. I dont care if its weed/coke/whatever, its not cool and nor should it be considered cool.

My mind state is from experience of being around people who use drugs and having the occasional drug myself. I have been to Amsterdam twice, haha. I probably have smoked weed about five times in the last five years. Thats ok for me. I'm not addicted to it. I dont need it. It was just a thing to do while I was in Amsterdam and sometimes over here when someone offers me it and I feel like it. I have never paid for it, I dont think its cool, I have never had an urge for it, I dont want to smoke it. If everyone had my mind state about it then weed would actually be a cool drug. But theres now far to many people in the world who feel they 'need it' therefore its now a silly drug, that will continue to ruin lives.


There's a huge difference between use and abuse, mate... ;)

Yer well, if you use then you aint in the category I am talking about.

And I meant five times a year, for the last five years ... my bad!
 

Tanjential

  • Hip Hop Hippie
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6884
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 1647
  • California Livin' - Murs and Me
Re: Got me some honey bud!
« Reply #88 on: October 05, 2007, 12:19:47 AM »
bez, where you from?

and i guess i just don't consider weed a drug and kinda hate when it's grouped with drugs. but eh

-T

 
Fee Fie Foe Fum; somethin' stank and I want some.

My hip-hop group The West Coast Avengers @

westcoastavengers.com

@tanjintwiggy and @westcoastavengers on Instagram
 

bez

  • Guest
Re: Got me some honey bud!
« Reply #89 on: October 06, 2007, 06:18:00 AM »
bez, where you from?

and i guess i just don't consider weed a drug and kinda hate when it's grouped with drugs. but eh

-T

Liverpool, England. An weed is a drug isnt it. But then again its easy to give something a label if you dont understand it.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Got me some honey bud!
« Reply #90 on: October 06, 2007, 01:27:29 PM »
bez, where you from?

and i guess i just don't consider weed a drug and kinda hate when it's grouped with drugs. but eh

-T

Liverpool, England. An weed is a drug isnt it. But then again its easy to give something a label if you dont understand it.



weed is as much of a drug as nicotine, alcohol, and coffee.
 

Tanjential

  • Hip Hop Hippie
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6884
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 1647
  • California Livin' - Murs and Me
Re: Got me some honey bud!
« Reply #91 on: October 06, 2007, 05:31:51 PM »
bez, where you from?

and i guess i just don't consider weed a drug and kinda hate when it's grouped with drugs. but eh

-T

Liverpool, England. An weed is a drug isnt it. But then again its easy to give something a label if you dont understand it.

that's fucking DOPE. I need to see that place sometime. this ain't be where from the beatles are from. that's fucking dope, are you a beatles fan at all?

-T

 
Fee Fie Foe Fum; somethin' stank and I want some.

My hip-hop group The West Coast Avengers @

westcoastavengers.com

@tanjintwiggy and @westcoastavengers on Instagram
 

So Much Style

Re: Got me some honey bud!
« Reply #92 on: October 06, 2007, 10:34:02 PM »
homie i want to try some shiiiiiiiiittttttttt
So much style back at it again
 

Skindiana bon3z

  • The Xeqtioner
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3606
  • Karma: -313
  • .
Re: Got me some honey bud!
« Reply #93 on: October 07, 2007, 03:07:56 AM »
^^That's crazy though...The high could turn out weird. My homie and I hit a bleez that was half Maui Wowie and half Green Crack, and by the end of it, we were just confused as fuck...we called it the "confusin' fusion"...LOL.

haha I just got some Mauie Wauie a week ago from a club by my house....but I've been looking for Green Crack for a while now...you know where I can?
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Got me some honey bud!
« Reply #94 on: October 07, 2007, 11:11:30 AM »
homie i want to try some shiiiiiiiiittttttttt



most def... I'll make sure to have some honey beezy for the next session. 8)


Trey...you have a card? The best clubs are out on Ventura Blvd., around Tarzana, Woodland Hills, Encino, etc....You can currently get Green Crack at So Cal Co-Op on Ventura and Shirley, 1 minute drive from my pad...They usually have a gang of fire...PeACe
 

bez

  • Guest
Re: Got me some honey bud!
« Reply #95 on: October 07, 2007, 11:30:29 AM »
bez, where you from?

and i guess i just don't consider weed a drug and kinda hate when it's grouped with drugs. but eh

-T

Liverpool, England. An weed is a drug isnt it. But then again its easy to give something a label if you dont understand it.

that's fucking DOPE. I need to see that place sometime. this ain't be where from the beatles are from. that's fucking dope, are you a beatles fan at all?

-T

Yeah dude, good place to live. Definetly worth a visit. We are Capital of Culture next year. Its an honor that gets handed out only once every ten years to a city in Europe. Beatles is littered around Liverpool. I will go out with my digital cam one day and take some photos and show you em.

NIK: Exactly with the coffee, nicotine thing. I agree.
 

thisoneguy360

  • Guest
Re: Got me some honey bud!
« Reply #96 on: October 07, 2007, 12:13:17 PM »
I gotta get my hands on that Honey shit  :o
 

Skindiana bon3z

  • The Xeqtioner
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3606
  • Karma: -313
  • .
Re: Got me some honey bud!
« Reply #97 on: October 07, 2007, 01:25:06 PM »
homie i want to try some shiiiiiiiiittttttttt



most def... I'll make sure to have some honey beezy for the next session. 8)


Trey...you have a card? The best clubs are out on Ventura Blvd., around Tarzana, Woodland Hills, Encino, etc....You can currently get Green Crack at So Cal Co-Op on Ventura and Shirley, 1 minute drive from my pad...They usually have a gang of fire...PeACe

nah, my homegirl has a card.  She takes me every other day haha.  last couple clubs I've got shit from was by my pad....Granada Hills Discount Farmacy  on balboa and chatsworth and kind 4 less on san fernando mission and woodley.  got some maui wauie, murder og, blueberry, monster kush and planewreck.  and how much does Green Crack run a G at SO Cal Co-Op? thanks dude
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Got me some honey bud!
« Reply #98 on: October 07, 2007, 03:37:02 PM »
^^Those are some decent strains...haven't tried "Monster Kush" though. GC is $20 a G/$60 an eighth at So-Cal.
 

Skindiana bon3z

  • The Xeqtioner
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3606
  • Karma: -313
  • .
Re: Got me some honey bud!
« Reply #99 on: October 07, 2007, 05:19:56 PM »
^^Those are some decent strains...haven't tried "Monster Kush" though. GC is $20 a G/$60 an eighth at So-Cal.

yeah dude, the monster kush is pretty dank.  I would recommend giving that a try.  have you tried Herojuana?