Author Topic: Damn, T.I. is facing 10-45 years  (Read 3999 times)

GangstaBoogy

"House shoes & coffee: I know the paper gone come"

 

REGIME MOB 510

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 958
  • Karma: 82
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #1 on: October 17, 2007, 08:16:30 PM »
whoa, so atleast 10 years for TI?
 

jeromechickenbone

  • Guest
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #2 on: October 17, 2007, 08:24:23 PM »
TI fuckin sucks.  This is a blessing.
 

The Watcher

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5953
  • Karma: 199
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #3 on: October 17, 2007, 08:35:45 PM »
army of the pharaohs never make love songs
we finger fuck bitches with freddy krueger gloves on
- celph titled

"lol infact lmao" - Proof of D12

anticipate the shots like obama at the podium
- joe budden
 

J.D. Wykid, Esq.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3222
  • Karma: 405
  • Id rather be rich n unhappy than poor n miserable
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #4 on: October 17, 2007, 08:38:05 PM »
he deserves every day he gets for being such an idiot.




'Oh I can't see him, I can't see God', YA'LL CAN'T SEE FUCKIN' AIR NEITHER!
Quote from: QuietTruth
Prove to me the wind. Show me the wind man. I want proof of that shit. Cuz I don't see it.
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #6 on: October 17, 2007, 08:51:29 PM »
im confused, i heard 10 is the realistic MAX they can hit him with :-\  now he's facing AT LEAST 10 if convicted??
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

jeromechickenbone

  • Guest
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #7 on: October 17, 2007, 08:55:41 PM »
TI fuckin sucks.  This is a blessing.
haters

LOL.  Listen bruh, I'll give you a pass because you're new to the game.  TI might appear to be a badass in comparison to his contemporaries, but he wouldn't have meant anything in the game prior to it's complete whoring.  He's corny as fuck.  He's got nice beats, but his contrived lyrics and subject matter have been played out for several years.  He brings NOTHING new to the game, he's not innovative.  He's generic.  He's boring.  
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #8 on: October 17, 2007, 08:58:54 PM »
TI fuckin sucks.  This is a blessing.
haters

LOL.  Listen bruh, I'll give you a pass because you're new to the game.  TI might appear to be a badass in comparison to his contemporaries, but he wouldn't have meant anything in the game prior to it's complete whoring.  He's corny as fuck.  He's got nice beats, but his contrived lyrics and subject matter have been played out for several years.  He brings NOTHING new to the game, he's not innovative.  He's generic.  He's boring. 
u would not be saying that if u listen 2 T.I. in like 2001-2003..he's now turned mainstream, but that shit happens

this is a verse from a "whore" rapper, corny, generic, and boring??

i'm either running for my life or I'm just waiting to die
I'm the supplier of the fire if you're chasing a high
It's never, when or why, it's the way that he die
Did he stand like a man till the day that he die
Or was he reaching for guns or trying to run
Or was he outside on the lawn in front of his son
And if ya, running your mouth you can die in the slum
Cuz in the, south where I'm from they dying for crumbs
You can die for your Patna's or die for ya moms
Or you could die cuz your nigga just heard the alarm, just (stealing)
Or die in a plane they say it's a bomb
When they run it into a tower, they just say it's Saddam
Screaming Allah the moment that it's hitting the building
With total disregard for all men women and children
See niggaz get killed when, people mix they money with feelings
I'm filling my money up in the wall some in the ceiling
I'm just one of the millions of niggaz who ?
It's a war going on and they killing for nothing
We were in denial all awhile they where flicking the buttons
I'd rather be dying for something instead of living for nothing
End of discussion

I been a menace to society (since when?)
Since Menace II Society
Still refuse to become a legitimate citizen quietly
Feel like my label hiding me
But here I am anyway
I might be back to slanging grams any day
And if this record flop, where I'll be
Back with a - bomb of hard with C-Rod and the squad
This whole industry's a facade, man this aint real life
Half these rappers don't know what sacrifice feel like
Man these niggaz is all hype
Not even rapping on real mics
They just get high and say whatever the fuck they feel like
They make me feel like bustin these niggaz one at a time
And I'm still out bustin these niggaz
Hoe pick a rhyme

ay i been buckin for my title since fo pac had died
and when big was alive
i wasn't discovered, i was prophesied (woah)
that's why we see before ya eyes
of a normal size
thought ?? was catchy
just see it, feel it
know it's fire
u can come 2 the south
see any more young n*ggas out the gett-o this fly?
i'm the best in my occupation
cause my expectations is so high
no lie
better cross ya tears & daught ya eyes
add ? and then put P at the end
put it in, it sho gon ride
that's right this here, westside lets ride
bankhead been my home
and i ain't ask nobody to get me shit, i rather get my own
just let it be known
that im gon snap on all the shit i'm on
im the king of the south
and i came ta claim my crown and get my throne
and u can't stop it, so do not get on this microphone
n*gga im the hottest thang poppin at least til christ come home

come on man...
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #9 on: October 17, 2007, 09:02:35 PM »
jrome, another verse i meant to post (my personal fav T.i 1 of all time, but those others are dope 2):

Open my eyes, see the sunrise
Talkin about memories of G's got my tongue tied
Pour out some Henn for my friend, why the good die?
But til the end, I'm in the wind where the slugs fly
Pray for my sins, I hope I find Heaven close to me
Try to be Godly but these haters provokin me
Pull my shotty want them dead is what my heart say
My hard head make me learn shit the hard way
Dodging the fedz ain't the easy way to live cat
But n*gga do it everyday to make a mill stack
Your phone tapped, under surveillance, secretly indicted
Being watched daily, livin shady just to drive a Merdedes
And fucking ladies, who making babies used against you
Your enemy be the main nigga you be a friend to
How can begin to explain the pain
Can you stand the rain?
It used to be a simple thing, but the game done changed
Now slanging caine is a lifestyle
Risking your freedom just to ball for a short while
Gettin buckwild on the streets of the Westside
Down in Atlanta, where we ride some of the best died
From cocking hammers of these Tec-9s and .45s
Excuse my grammar; but it's fucked up how time fly
It seem like yesterday we play until our days was nights
And yesterday, I just put flowers at his gravesite and that ain't right
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

Chamillitary Click

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #10 on: October 17, 2007, 09:04:42 PM »
jrome, another verse i meant to post (my personal fav T.i 1 of all time, but those others are dope 2):

Open my eyes, see the sunrise
Talkin about memories of G's got my tongue tied
Pour out some Henn for my friend, why the good die?
But til the end, I'm in the wind where the slugs fly
Pray for my sins, I hope I find Heaven close to me
Try to be Godly but these haters provokin me
Pull my shotty want them dead is what my heart say
My hard head make me learn shit the hard way
Dodging the fedz ain't the easy way to live cat
But n*gga do it everyday to make a mill stack
Your phone tapped, under surveillance, secretly indicted
Being watched daily, livin shady just to drive a Merdedes
And fucking ladies, who making babies used against you
Your enemy be the main nigga you be a friend to
How can begin to explain the pain
Can you stand the rain?
It used to be a simple thing, but the game done changed
Now slanging caine is a lifestyle
Risking your freedom just to ball for a short while
Gettin buckwild on the streets of the Westside
Down in Atlanta, where we ride some of the best died
From cocking hammers of these Tec-9s and .45s
Excuse my grammar; but it's fucked up how time fly
It seem like yesterday we play until our days was nights
And yesterday, I just put flowers at his gravesite and that ain't right

o shit now jrome's gotta come back wit some fyiaaaa lol
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #11 on: October 17, 2007, 09:06:43 PM »
jrome, another verse i meant to post (my personal fav T.i 1 of all time, but those others are dope 2):

Open my eyes, see the sunrise
Talkin about memories of G's got my tongue tied
Pour out some Henn for my friend, why the good die?
But til the end, I'm in the wind where the slugs fly
Pray for my sins, I hope I find Heaven close to me
Try to be Godly but these haters provokin me
Pull my shotty want them dead is what my heart say
My hard head make me learn shit the hard way
Dodging the fedz ain't the easy way to live cat
But n*gga do it everyday to make a mill stack
Your phone tapped, under surveillance, secretly indicted
Being watched daily, livin shady just to drive a Merdedes
And fucking ladies, who making babies used against you
Your enemy be the main nigga you be a friend to
How can begin to explain the pain
Can you stand the rain?
It used to be a simple thing, but the game done changed
Now slanging caine is a lifestyle
Risking your freedom just to ball for a short while
Gettin buckwild on the streets of the Westside
Down in Atlanta, where we ride some of the best died
From cocking hammers of these Tec-9s and .45s
Excuse my grammar; but it's fucked up how time fly
It seem like yesterday we play until our days was nights
And yesterday, I just put flowers at his gravesite and that ain't right

o shit now jrome's gotta come back wit some fyiaaaa lol
actually no he doesn't need 2 come back because i didn't call any of his fav artists "rap whores" or "corny" or "generic & boring"...there is NO possible hating on ANY of the verses i just posted, ESPECIALLY this one...no offence 2 jrome, he a cool dude & i got mad respect 4 em, but ppl listen 2 an artist and label them things without knowing the full truth about them...peep T.I.'s 01-03 shit, and half of it dope as this
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

jeromechickenbone

  • Guest
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #12 on: October 17, 2007, 09:08:53 PM »
jrome, another verse i meant to post (my personal fav T.i 1 of all time, but those others are dope 2):

Open my eyes, see the sunrise
Talkin about memories of G's got my tongue tied
Pour out some Henn for my friend, why the good die?
But til the end, I'm in the wind where the slugs fly
Pray for my sins, I hope I find Heaven close to me
Try to be Godly but these haters provokin me
Pull my shotty want them dead is what my heart say
My hard head make me learn shit the hard way
Dodging the fedz ain't the easy way to live cat
But n*gga do it everyday to make a mill stack
Your phone tapped, under surveillance, secretly indicted
Being watched daily, livin shady just to drive a Merdedes
And fucking ladies, who making babies used against you
Your enemy be the main nigga you be a friend to
How can begin to explain the pain
Can you stand the rain?
It used to be a simple thing, but the game done changed
Now slanging caine is a lifestyle
Risking your freedom just to ball for a short while
Gettin buckwild on the streets of the Westside
Down in Atlanta, where we ride some of the best died
From cocking hammers of these Tec-9s and .45s
Excuse my grammar; but it's fucked up how time fly
It seem like yesterday we play until our days was nights
And yesterday, I just put flowers at his gravesite and that ain't right

o shit now jrome's gotta come back wit some fyiaaaa lol

word its gettin heated
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #13 on: October 17, 2007, 09:09:38 PM »
jrome, another verse i meant to post (my personal fav T.i 1 of all time, but those others are dope 2):

Open my eyes, see the sunrise
Talkin about memories of G's got my tongue tied
Pour out some Henn for my friend, why the good die?
But til the end, I'm in the wind where the slugs fly
Pray for my sins, I hope I find Heaven close to me
Try to be Godly but these haters provokin me
Pull my shotty want them dead is what my heart say
My hard head make me learn shit the hard way
Dodging the fedz ain't the easy way to live cat
But n*gga do it everyday to make a mill stack
Your phone tapped, under surveillance, secretly indicted
Being watched daily, livin shady just to drive a Merdedes
And fucking ladies, who making babies used against you
Your enemy be the main nigga you be a friend to
How can begin to explain the pain
Can you stand the rain?
It used to be a simple thing, but the game done changed
Now slanging caine is a lifestyle
Risking your freedom just to ball for a short while
Gettin buckwild on the streets of the Westside
Down in Atlanta, where we ride some of the best died
From cocking hammers of these Tec-9s and .45s
Excuse my grammar; but it's fucked up how time fly
It seem like yesterday we play until our days was nights
And yesterday, I just put flowers at his gravesite and that ain't right

o shit now jrome's gotta come back wit some fyiaaaa lol

word its gettin heated
tell me that shit ain't dope??
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

Chamillitary Click

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #14 on: October 17, 2007, 09:12:22 PM »
jrome, another verse i meant to post (my personal fav T.i 1 of all time, but those others are dope 2):

Open my eyes, see the sunrise
Talkin about memories of G's got my tongue tied
Pour out some Henn for my friend, why the good die?
But til the end, I'm in the wind where the slugs fly
Pray for my sins, I hope I find Heaven close to me
Try to be Godly but these haters provokin me
Pull my shotty want them dead is what my heart say
My hard head make me learn shit the hard way
Dodging the fedz ain't the easy way to live cat
But n*gga do it everyday to make a mill stack
Your phone tapped, under surveillance, secretly indicted
Being watched daily, livin shady just to drive a Merdedes
And fucking ladies, who making babies used against you
Your enemy be the main nigga you be a friend to
How can begin to explain the pain
Can you stand the rain?
It used to be a simple thing, but the game done changed
Now slanging caine is a lifestyle
Risking your freedom just to ball for a short while
Gettin buckwild on the streets of the Westside
Down in Atlanta, where we ride some of the best died
From cocking hammers of these Tec-9s and .45s
Excuse my grammar; but it's fucked up how time fly
It seem like yesterday we play until our days was nights
And yesterday, I just put flowers at his gravesite and that ain't right

o shit now jrome's gotta come back wit some fyiaaaa lol

word its gettin heated
tell me that shit ain't dope??

it is, it is...but lets forget bout it...no offense but t.i. isnt that wack jrome my dude. LETS JUST BANG SUM FUCKIN TUPAC AND ROLL SOME WEED. THEN WELL ALL GO TO SLEEP!  8) 8) 8)
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #15 on: October 17, 2007, 09:17:26 PM »
jrome, another verse i meant to post (my personal fav T.i 1 of all time, but those others are dope 2):

Open my eyes, see the sunrise
Talkin about memories of G's got my tongue tied
Pour out some Henn for my friend, why the good die?
But til the end, I'm in the wind where the slugs fly
Pray for my sins, I hope I find Heaven close to me
Try to be Godly but these haters provokin me
Pull my shotty want them dead is what my heart say
My hard head make me learn shit the hard way
Dodging the fedz ain't the easy way to live cat
But n*gga do it everyday to make a mill stack
Your phone tapped, under surveillance, secretly indicted
Being watched daily, livin shady just to drive a Merdedes
And fucking ladies, who making babies used against you
Your enemy be the main nigga you be a friend to
How can begin to explain the pain
Can you stand the rain?
It used to be a simple thing, but the game done changed
Now slanging caine is a lifestyle
Risking your freedom just to ball for a short while
Gettin buckwild on the streets of the Westside
Down in Atlanta, where we ride some of the best died
From cocking hammers of these Tec-9s and .45s
Excuse my grammar; but it's fucked up how time fly
It seem like yesterday we play until our days was nights
And yesterday, I just put flowers at his gravesite and that ain't right

o shit now jrome's gotta come back wit some fyiaaaa lol

word its gettin heated
tell me that shit ain't dope??

it is, it is...but lets forget bout it...no offense but t.i. isnt that wack jrome my dude. LETS JUST BANG SUM FUCKIN TUPAC AND ROLL SOME WEED. THEN WELL ALL GO TO SLEEP!  8) 8) 8)
i can't blame jrome...he probably heard T.i more recently and wasn't interested in goin back 2 peep his old shit...i was lucky 2 catch T.i at the peak of his ability...when he was straight rippin shit up...he can still do that, but doesn't choose 2 as often...peep his verse on the new scarface single, he ripped it

he is far from wack...
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

Chamillitary Click

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #16 on: October 17, 2007, 09:20:07 PM »
jrome, another verse i meant to post (my personal fav T.i 1 of all time, but those others are dope 2):

Open my eyes, see the sunrise
Talkin about memories of G's got my tongue tied
Pour out some Henn for my friend, why the good die?
But til the end, I'm in the wind where the slugs fly
Pray for my sins, I hope I find Heaven close to me
Try to be Godly but these haters provokin me
Pull my shotty want them dead is what my heart say
My hard head make me learn shit the hard way
Dodging the fedz ain't the easy way to live cat
But n*gga do it everyday to make a mill stack
Your phone tapped, under surveillance, secretly indicted
Being watched daily, livin shady just to drive a Merdedes
And fucking ladies, who making babies used against you
Your enemy be the main nigga you be a friend to
How can begin to explain the pain
Can you stand the rain?
It used to be a simple thing, but the game done changed
Now slanging caine is a lifestyle
Risking your freedom just to ball for a short while
Gettin buckwild on the streets of the Westside
Down in Atlanta, where we ride some of the best died
From cocking hammers of these Tec-9s and .45s
Excuse my grammar; but it's fucked up how time fly
It seem like yesterday we play until our days was nights
And yesterday, I just put flowers at his gravesite and that ain't right

o shit now jrome's gotta come back wit some fyiaaaa lol

word its gettin heated
tell me that shit ain't dope??

it is, it is...but lets forget bout it...no offense but t.i. isnt that wack jrome my dude. LETS JUST BANG SUM FUCKIN TUPAC AND ROLL SOME WEED. THEN WELL ALL GO TO SLEEP!  8) 8) 8)

i love how in all his videos hes lik mad pumped lmaoo
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #17 on: October 17, 2007, 09:21:48 PM »
jrome, another verse i meant to post (my personal fav T.i 1 of all time, but those others are dope 2):

Open my eyes, see the sunrise
Talkin about memories of G's got my tongue tied
Pour out some Henn for my friend, why the good die?
But til the end, I'm in the wind where the slugs fly
Pray for my sins, I hope I find Heaven close to me
Try to be Godly but these haters provokin me
Pull my shotty want them dead is what my heart say
My hard head make me learn shit the hard way
Dodging the fedz ain't the easy way to live cat
But n*gga do it everyday to make a mill stack
Your phone tapped, under surveillance, secretly indicted
Being watched daily, livin shady just to drive a Merdedes
And fucking ladies, who making babies used against you
Your enemy be the main nigga you be a friend to
How can begin to explain the pain
Can you stand the rain?
It used to be a simple thing, but the game done changed
Now slanging caine is a lifestyle
Risking your freedom just to ball for a short while
Gettin buckwild on the streets of the Westside
Down in Atlanta, where we ride some of the best died
From cocking hammers of these Tec-9s and .45s
Excuse my grammar; but it's fucked up how time fly
It seem like yesterday we play until our days was nights
And yesterday, I just put flowers at his gravesite and that ain't right

o shit now jrome's gotta come back wit some fyiaaaa lol

word its gettin heated
tell me that shit ain't dope??

it is, it is...but lets forget bout it...no offense but t.i. isnt that wack jrome my dude. LETS JUST BANG SUM FUCKIN TUPAC AND ROLL SOME WEED. THEN WELL ALL GO TO SLEEP!  8) 8) 8)

i love how in all his videos hes lik mad pumped lmaoo
lol sometimes it looks weird, but better that than most rappers in there videos (boring)..at least he brings an energy that has become unique in mainstream hip hop
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

jeromechickenbone

  • Guest
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #18 on: October 17, 2007, 09:22:23 PM »
jrome, another verse i meant to post (my personal fav T.i 1 of all time, but those others are dope 2):

Open my eyes, see the sunrise
Talkin about memories of G's got my tongue tied
Pour out some Henn for my friend, why the good die?
But til the end, I'm in the wind where the slugs fly
Pray for my sins, I hope I find Heaven close to me
Try to be Godly but these haters provokin me
Pull my shotty want them dead is what my heart say
My hard head make me learn shit the hard way
Dodging the fedz ain't the easy way to live cat
But n*gga do it everyday to make a mill stack
Your phone tapped, under surveillance, secretly indicted
Being watched daily, livin shady just to drive a Merdedes
And fucking ladies, who making babies used against you
Your enemy be the main nigga you be a friend to
How can begin to explain the pain
Can you stand the rain?
It used to be a simple thing, but the game done changed
Now slanging caine is a lifestyle
Risking your freedom just to ball for a short while
Gettin buckwild on the streets of the Westside
Down in Atlanta, where we ride some of the best died
From cocking hammers of these Tec-9s and .45s
Excuse my grammar; but it's fucked up how time fly
It seem like yesterday we play until our days was nights
And yesterday, I just put flowers at his gravesite and that ain't right

o shit now jrome's gotta come back wit some fyiaaaa lol
actually no he doesn't need 2 come back because i didn't call any of his fav artists "rap whores" or "corny" or "generic & boring"...there is NO possible hating on ANY of the verses i just posted, ESPECIALLY this one...no offence 2 jrome, he a cool dude & i got mad respect 4 em, but ppl listen 2 an artist and label them things without knowing the full truth about them...peep T.I.'s 01-03 shit, and half of it dope as this

Who are my favorite "rappers"?  If you called them any of those things and substantiated it, I wouldn't have a problem.  Rappers success and acceptance doesn't make me feel better about myself.  

TI is a mediocre talent.  Like I said, he may shine compared to his contemporaries, but to most people that been payin attention to Hip Hop as long as I have aren't impressed.  I'm not saying that he doesn't have some skill, I'm just saying that his success in the mainstream today doesn't annoint him as talented.  It really just shows how diluted the current talent pool is.

TI 01-03 may be better than TI 07, but the difference isn't that great.  Rubberband Man was cool, but that was it.  It's no different than his shit today - nice beat, overly catchy popped out hook, generic lyrics.  It's just as boring to me now as it was then.  His singles are trite and give me no reason to want to buy his albums.  

 

GangstaBoogy

Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #19 on: October 17, 2007, 09:22:56 PM »
Lunatic, +1 for posting those lyrics. "No More Talk" is actually the song that made me started liking him. That and "Be Easy" are hella slept on.
"House shoes & coffee: I know the paper gone come"

 

Chamillitary Click

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #20 on: October 17, 2007, 09:27:00 PM »
jrome, another verse i meant to post (my personal fav T.i 1 of all time, but those others are dope 2):

Open my eyes, see the sunrise
Talkin about memories of G's got my tongue tied
Pour out some Henn for my friend, why the good die?
But til the end, I'm in the wind where the slugs fly
Pray for my sins, I hope I find Heaven close to me
Try to be Godly but these haters provokin me
Pull my shotty want them dead is what my heart say
My hard head make me learn shit the hard way
Dodging the fedz ain't the easy way to live cat
But n*gga do it everyday to make a mill stack
Your phone tapped, under surveillance, secretly indicted
Being watched daily, livin shady just to drive a Merdedes
And fucking ladies, who making babies used against you
Your enemy be the main nigga you be a friend to
How can begin to explain the pain
Can you stand the rain?
It used to be a simple thing, but the game done changed
Now slanging caine is a lifestyle
Risking your freedom just to ball for a short while
Gettin buckwild on the streets of the Westside
Down in Atlanta, where we ride some of the best died
From cocking hammers of these Tec-9s and .45s
Excuse my grammar; but it's fucked up how time fly
It seem like yesterday we play until our days was nights
And yesterday, I just put flowers at his gravesite and that ain't right

o shit now jrome's gotta come back wit some fyiaaaa lol
actually no he doesn't need 2 come back because i didn't call any of his fav artists "rap whores" or "corny" or "generic & boring"...there is NO possible hating on ANY of the verses i just posted, ESPECIALLY this one...no offence 2 jrome, he a cool dude & i got mad respect 4 em, but ppl listen 2 an artist and label them things without knowing the full truth about them...peep T.I.'s 01-03 shit, and half of it dope as this

Who are my favorite "rappers"?  If you called them any of those things and substantiated it, I wouldn't have a problem.  Rappers success and acceptance doesn't make me feel better about myself.  

TI is a mediocre talent.  Like I said, he may shine compared to his contemporaries, but to most people that been payin attention to Hip Hop as long as I have aren't impressed.  I'm not saying that he doesn't have some skill, I'm just saying that his success in the mainstream today doesn't annoint him as talented.  It really just shows how diluted the current talent pool is.

TI 01-03 may be better than TI 07, but the difference isn't that great.  Rubberband Man was cool, but that was it.  It's no different than his shit today - nice beat, overly catchy popped out hook, generic lyrics.  It's just as boring to me now as it was then.  His singles are trite and give me no reason to want to buy his albums.  



ya gotta give the man his honest opinon  :P
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #21 on: October 17, 2007, 09:32:11 PM »
jrome, another verse i meant to post (my personal fav T.i 1 of all time, but those others are dope 2):

Open my eyes, see the sunrise
Talkin about memories of G's got my tongue tied
Pour out some Henn for my friend, why the good die?
But til the end, I'm in the wind where the slugs fly
Pray for my sins, I hope I find Heaven close to me
Try to be Godly but these haters provokin me
Pull my shotty want them dead is what my heart say
My hard head make me learn shit the hard way
Dodging the fedz ain't the easy way to live cat
But n*gga do it everyday to make a mill stack
Your phone tapped, under surveillance, secretly indicted
Being watched daily, livin shady just to drive a Merdedes
And fucking ladies, who making babies used against you
Your enemy be the main nigga you be a friend to
How can begin to explain the pain
Can you stand the rain?
It used to be a simple thing, but the game done changed
Now slanging caine is a lifestyle
Risking your freedom just to ball for a short while
Gettin buckwild on the streets of the Westside
Down in Atlanta, where we ride some of the best died
From cocking hammers of these Tec-9s and .45s
Excuse my grammar; but it's fucked up how time fly
It seem like yesterday we play until our days was nights
And yesterday, I just put flowers at his gravesite and that ain't right

o shit now jrome's gotta come back wit some fyiaaaa lol
actually no he doesn't need 2 come back because i didn't call any of his fav artists "rap whores" or "corny" or "generic & boring"...there is NO possible hating on ANY of the verses i just posted, ESPECIALLY this one...no offence 2 jrome, he a cool dude & i got mad respect 4 em, but ppl listen 2 an artist and label them things without knowing the full truth about them...peep T.I.'s 01-03 shit, and half of it dope as this

Who are my favorite "rappers"?  If you called them any of those things and substantiated it, I wouldn't have a problem.  Rappers success and acceptance doesn't make me feel better about myself. 

TI is a mediocre talent.  Like I said, he may shine compared to his contemporaries, but to most people that been payin attention to Hip Hop as long as I have aren't impressed.  I'm not saying that he doesn't have some skill, I'm just saying that his success in the mainstream today doesn't annoint him as talented.  It really just shows how diluted the current talent pool is.

TI 01-03 may be better than TI 07, but the difference isn't that great.  Rubberband Man was cool, but that was it.  It's no different than his shit today - nice beat, overly catchy popped out hook, generic lyrics.  It's just as boring to me now as it was then.  His singles are trite and give me no reason to want to buy his albums. 



i wasn't saying anything about ur fav rappers...no he's far from a mediocre talent, and the lyrics i posted prove that

funny i am saying the time BEFORE his success & popularity came he was amazing, so u can write off the "success in the mainstream doesn't anoint him talent, because i never said that :-\

u may not be impressed, but i know many that are..i'm not tryna call him the greatest ever or anything like that, but 2 call him "wack" (when i've clearly shown concrete evidence with great lyrics like that) is just as far from the truth as calling him the GOAT

the difference is pretty great...if not, it would only be because he would be coming "tight" im 07 for u 2 say that, because he was fantastic in 01-03

Rubber Band Man was actually 1 of the worse songs off that album (which is certified southern classic in most ppl's books)..that song is actually a bad example for that album

put up rubber band man vs. no more talk, be easy, i can't quit, doin my job, long live da game, ti vs tip, i still luv u & you or anyone for that fact will lose the argument

singes are meant to wanna attract an audience, and most rappers that drop singles drop club songs/love songs or something catchy like rubber band man..but that album is filled with great, creative, deep-thought songs that i posted above
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #22 on: October 17, 2007, 09:33:20 PM »
Lunatic, +1 for posting those lyrics. "No More Talk" is actually the song that made me started liking him. That and "Be Easy" are hella slept on.
+1 right back

2 great songs...classic album 8)
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

Efrain

Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #23 on: October 17, 2007, 09:35:49 PM »
im confused, i heard 10 is the realistic MAX they can hit him with :-\  now he's facing AT LEAST 10 if convicted??

Well, 1st off he tried to purchase assault weapons which are completely illegal even to legitimate gun owners, dealers and military. On top of that the assault weapons he tried to purchase were silenced assault weapons which is probably the worst possible federal firearms felony class offense on the books. Then the they find the guy had a fucking assortment of assault weapons in his possession which isn't like having a little Glock with the serial number scratched out, that's fucking bad.

With all those guns I wouldn't be surprised if the Federal Attorney tries to convict T.I. as an illegal ARMS DEALER. To which he would probably get like 25 to life. And in Federal court?.... Yeah,  basically he's completely fucked.   
 

d-nice

  • Guest
Re: Damn, T.I. is facing 10-45 years
« Reply #24 on: October 17, 2007, 09:41:03 PM »
I have always liked TI's music. I think his personal swagger and the way he carries himself surpasses his lyrical skill. But ya got to give the man credit, he said he was the King of the South and to the majority he is. Other than Flip, no one really questioned it. But IMO personally he MIGHT make my top 10 of favorite mcs in the south.