Author Topic: White Porn  (Read 1120 times)

frisch213

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Posts: 388
  • Karma: -128
Re: White Porn
« Reply #60 on: January 14, 2008, 05:52:40 AM »
porn is people fucking other people....PERIOD....why do you have to bring up some bullshit as to what the reason is behind why a white or black man is fucking a black or white girl...maybe they don't think about the colour issue as much as some of you idiots and they just enjoy getting paid to fuck...

Wow i cant believe that we still have crackers who bump DJ Quik that have racist and in-sensitive thoughts on how it is.  bottom line i love women especially black women (*seeing as how i am black*) and i aint gonna lie im prolly tha most freakiest black nigga on tha planet but wen i see nothin but white people callin my girls hoes, cum catchers, ghetto (*Especially Ghetto*) i have a real fuckin problem with that.  now i dont give a shit and 2 pisses about whos fuckin who and 2 b real with u i'd rather watch lesbian porn all day but thats not really tha fuckin point.  u closet racist hidin behind a firewall have all this shit 2 say but wen real life situations approaches u you turn bitch, u need 2 support wat tha fuck im sayin and stop actin like hoes.  i live in maryland and most of yall live in Cali, so your perception of reality is a bit different than mine but i'll tell u 1 thing, i know discrimination and racist shit wen i see it and TRUST ME porn is definatly 1 of them.  there is no balance of interracial porn there is only prejudiced.  now if i can open tha White American eyes you have than its an accomplishment 4 me but if not then fuck it, point blank tha shit needs 2 change, whether its segregation or unity.  i wont stand 4 another cracker spitting on my women.


ghettogaggers.com or "facial"abuse  :  u decide if its not ignit



now theres a million other sites but those are tha two at tha top of tha list (kinda like tha KKK and tha other racist organizations), come out and show ur true colors or b a bitch forever on tha inside take ur choice
 

Nat Turner-reincarnated

  • Guest
Re: White Porn
« Reply #61 on: January 14, 2008, 12:24:51 PM »
i aint clickin on anything that says insane cock you jermaine stewart gay ass nigga

 :laugh:


Oh, and Arthur, you're the real racist here, u and Job.
true story ,but when i think about it i cant redline people, gentrification, i dont write these history books and the list goes on and on so my so called racism dont hurt or affect/effect ya caucasians.
 

K.Dub

  • Magic
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 12677
  • Karma: 1118
Re: White Porn
« Reply #62 on: January 14, 2008, 12:29:16 PM »
i aint clickin on anything that says insane cock you jermaine stewart gay ass nigga

 :laugh:


Oh, and Arthur, you're the real racist here, u and Job.
true story ,but when i think about it i cant redline people, gentrification, i dont write these history books and the list goes on and on so my so called racism dont hurt or affect/effect ya caucasians.


Why u so mad, doggie?
Don't blame all white people cause u got sexually abused by a hillbilly when u were a kiddie

kemizt
 

Nat Turner-reincarnated

  • Guest
Re: White Porn
« Reply #63 on: January 14, 2008, 12:38:22 PM »
i aint clickin on anything that says insane cock you jermaine stewart gay ass nigga

 :laugh:


Oh, and Arthur, you're the real racist here, u and Job.
true story ,but when i think about it i cant redline people, gentrification, i dont write these history books and the list goes on and on so my so called racism dont hurt or affect/effect ya caucasians.


Why u so mad, doggie?
Don't blame all white people cause u got sexually abused by a hillbilly when u were a kiddie
another perverse joke by none other than a caucasian. caucasians are a very perverted group of people. that goes back to when you guys, as in men, would fuck each other back in the day. have orgies and shit. cannibalistic, animal sexing people. true story
 

K.Dub

  • Magic
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 12677
  • Karma: 1118
Re: White Porn
« Reply #64 on: January 14, 2008, 12:46:30 PM »
i aint clickin on anything that says insane cock you jermaine stewart gay ass nigga

 :laugh:


Oh, and Arthur, you're the real racist here, u and Job.
true story ,but when i think about it i cant redline people, gentrification, i dont write these history books and the list goes on and on so my so called racism dont hurt or affect/effect ya caucasians.


Why u so mad, doggie?
Don't blame all white people cause u got sexually abused by a hillbilly when u were a kiddie
another perverse joke by none other than a caucasian. caucasians are a very perverted group of people. that goes back to when you guys, as in men, would fuck each other back in the day. have orgies and shit. cannibalistic, animal sexing people. true story

See, now you're generallizing again :oi: :nawty:

kemizt
 

Nat Turner-reincarnated

  • Guest
Re: White Porn
« Reply #65 on: January 14, 2008, 12:52:14 PM »
^^ hey what can you say when the people who stay trying to get at the GOD have all said something having to do with sex/molesting, or homosexual shit. Everybody know that a whole bunch of homo fagget people behind the screens on tvs/ movies etc. tryin to subliminally put homo shit in tv and movies to condition us to make it seem acceptable. i call it what it is. perverse group. you got that one nigga in the other thread tryin to justify sleeping with his own blood/ family!!!!!!! its the truth.
 

K.Dub

  • Magic
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 12677
  • Karma: 1118
Re: White Porn
« Reply #66 on: January 14, 2008, 12:56:14 PM »
Lol, I don't know why you're on the internet, ain't it the work of the devil ?

kemizt
 

Nat Turner-reincarnated

  • Guest
Re: White Porn
« Reply #67 on: January 14, 2008, 01:00:50 PM »
Lol, I don't know why you're on the internet, ain't it the work of the devil ?
you from norway never mine. why am i even bothering. pick your pants up wear them on your waist, take off your fitted, and fix that posture. you = wigger.
 

K.Dub

  • Magic
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 12677
  • Karma: 1118
Re: White Porn
« Reply #68 on: January 14, 2008, 01:07:30 PM »
What did I tell you?

Stop generalizing... I'm out

kemizt
 

arthurnelson88

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Posts: 334
  • Karma: -55
  • RIP Buster
Re: White Porn
« Reply #69 on: January 14, 2008, 02:21:42 PM »
wen black folx git in white folx ass you always bitch out but wen yall do it its always "justified".... fuckin clowns
I only fuck with 10's
 

Bch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2077
  • Karma: -42
  • NoSuchThing as Failures Only QuittRs & BullshittRs
Re: White Porn
« Reply #70 on: January 15, 2008, 09:51:04 AM »
 

Elano

  • Guest
Re: White Porn
« Reply #71 on: January 15, 2008, 10:49:59 AM »
A few years ago i've read somewhere that most of the white porn stars don't wanna fuck with black guys to not ruin their careers because most of the consumers don't wanna see white girls fucked by the black guys
 

K.Dub

  • Magic
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 12677
  • Karma: 1118
Re: White Porn
« Reply #72 on: January 15, 2008, 11:06:55 AM »

Wait for it..

kemizt
 

Elano

  • Guest
Re: White Porn
« Reply #73 on: January 15, 2008, 11:08:36 AM »
for what ?
 

Nat Turner-reincarnated

  • Guest
Re: White Porn
« Reply #74 on: January 15, 2008, 11:17:58 AM »
A few years ago i've read somewhere that most of the white porn stars don't wanna fuck with black guys to not ruin their careers because most of the consumers don't wanna see white girls fucked by the black guys
very true even that nigga Will Smith dropped a gem on the realtionship between black n white lovers on the big screen.