Author Topic: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap  (Read 745 times)

R1ZE

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2903
  • Karma: -8
  • Do 4 Love
Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« on: January 23, 2008, 10:26:10 AM »


 ::)
 

PLANT

  • Stay Gold
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10339
  • Karma: 818
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #1 on: January 23, 2008, 10:36:23 AM »
It sucks that most of the original Wu-Tang members are some of the best MC's in the game and they still cant sell records.  Big Doe Rehab is pretty dope too.
 

Dubz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1571
  • Karma: -8
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #2 on: January 23, 2008, 10:51:34 AM »

people gotta support the real. its too bad that soulja boy can go gold and ghost is floundering around 100,000.
« Last Edit: January 23, 2008, 10:53:30 AM by Dubz »
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #3 on: January 23, 2008, 10:52:38 AM »
he got a point. still kinda funny tho.
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

R1ZE

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2903
  • Karma: -8
  • Do 4 Love
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #4 on: January 23, 2008, 11:03:10 AM »

people gotta support the real. its too bad that soulja boy can go gold and ghost is floundering around 100,000.

its too bad soulja boy had 3 singles and ghostface had.... none?

Oh wait, that's probably Ghost's fault. Even if Def Jam didn't wanna promote him, he could do something for himself, too.
 

UKnowWhatItIs: welcome to my traps....game over

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7883
  • Karma: 774
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #5 on: January 23, 2008, 12:00:36 PM »

people gotta support the real. its too bad that soulja boy can go gold and ghost is floundering around 100,000.

its too bad soulja boy had 3 singles and ghostface had.... none?

Oh wait, that's probably Ghost's fault. Even if Def Jam didn't wanna promote him, he could do something for himself, too.
Yeah, like touring which is what he did (The Big Doe Rehab tour) & still is doing. I respect Ghost & his opinion & I totally feel what he's saying. & it's not even Ghost thats getting treated like shit by Def Jam, there's others too like Redman or Method Man. Sucks cause after all they've done this is the respect they get, they deserve plenty more.
 

KURUPTION-81

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 8025
  • Karma: 832
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #6 on: January 23, 2008, 12:12:17 PM »
Ghost is an artist who deserves good sales but unfortuantly it aint gonna happen.

"My greatest challenge is not what's happening at the moment, my greatest challenge was knocking Liverpool right off their fucking perch. And you can print that." Alex Ferguson
 

WC Iz Active

  • Guest
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #7 on: January 23, 2008, 12:18:29 PM »
dude was great and is still good but this is kind of embarassing.
 

Mackin

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3124
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1027
  • Can I Live Simply,So That Others can Simply Live..
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #8 on: January 23, 2008, 12:29:19 PM »
It's Pretty Sad!!
Dude has just woken up to the sad reality of the Rap Game!!1
it's unfortunate!
Would he think, if things were changed and his sales  went up, would it becuase is fan decided to buy the album, or cuz they felt sorry For Him??
It ain't happenin, Bibles I'm still packin them
And jackin demons wit them 44 magnums" T-Bone

 

Dubz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1571
  • Karma: -8
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #9 on: January 23, 2008, 01:17:09 PM »

people gotta support the real. its too bad that soulja boy can go gold and ghost is floundering around 100,000.

its too bad soulja boy had 3 singles and ghostface had.... none?

Oh wait, that's probably Ghost's fault. Even if Def Jam didn't wanna promote him, he could do something for himself, too.

dont bullshit yourself and tell me that with 100,000+ myspace friends, its legit to push 30k first week, single or no single. his track record of dope albums should speak for itself.
 

T-Dogg

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4966
  • Karma: 411
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #10 on: January 23, 2008, 01:36:10 PM »
It's a shame though, a quality record like that should be more widely recognized.
 

white Boy

  • The totally random poster
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9003
  • Karma: -119
  • http://bigbowlofsoup.tumblr.com/
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #11 on: January 23, 2008, 02:19:34 PM »
hes a musician, thats what happens, he'll think of something
 

MontrealCity's Most

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 8074
  • Karma: 585
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #12 on: January 23, 2008, 02:21:59 PM »
It's a shame though, a quality record like that should be more widely recognized.

time have changed tho i agree with everything everyone said here. Not one of my favorites but realy talented rapper. This generation the ringtone generation unfortunalty dont have the same ear for music as us. We grew up on Wu, onyx, Das efx, boot camp, epmd while on the west you had snoop, dre, Ice cube, Tupac,  eazy, e-40 and others. Even the south was very good with guys like Scaface, ugk, master p, suave house, 8ball, mjg
 

NotoriousTDA

  • Guest
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #13 on: January 23, 2008, 02:28:00 PM »
"all you mutha fuckas that bought the cd, we can go and have a pow wow"

LOL Im down!
 

MontrealCity's Most

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 8074
  • Karma: 585
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #14 on: January 23, 2008, 03:10:51 PM »
"all you mutha fuckas that bought the cd, we can go and have a pow wow"

LOL Im down!

whats a pow wow lol
 

ToOoOoN!!!

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3722
  • Karma: 469
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #15 on: January 23, 2008, 03:49:42 PM »
"all you mutha fuckas that bought the cd, we can go and have a pow wow"

LOL Im down!

whats a pow wow lol

big party!
 

WestCoasta

  • Guest
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #16 on: January 23, 2008, 03:52:43 PM »
this guy needs to sack up..... "you can act like a man!"
 

jeromechickenbone

  • Guest
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #17 on: January 23, 2008, 05:01:42 PM »
It probably wasn't the best idea to release his album a week after 8 diagrams dropped. 
 

Narrator

  • Guest
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #18 on: January 23, 2008, 07:53:28 PM »
It probably wasn't the best idea to release his album a week after 8 diagrams dropped. 

Well, yeah, but it's not like "8 Diagrams" sold too well, either.
 

Hatesrats™

  • Tha Drunk Gem-in-I
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5608
  • Karma: 215
  • "Gz Up, Hoes Down"
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #19 on: January 23, 2008, 08:59:49 PM »
Suck's that Mc's like Ghost & The Wu, Respect.. will have to sit and watch as lesser rapper's sell  more units.
Sad but true it's just the way it is...
 

D~Nice

  • Guest
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #20 on: January 23, 2008, 09:11:20 PM »
Man, he had some good points but what can you do?
 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #21 on: January 23, 2008, 09:17:54 PM »
Yah he said some real shit lol, im about to download the album now and if its at least decent ill cop it!!!
 

Efrain

Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #22 on: January 23, 2008, 09:19:22 PM »
LOL, so lemme get this straight. .....Ghost is too cool for school when shitting all over 8 diagrams and the wu before Big Doe rehab came out... and now that his sales are poor he's promoting 8 diagrams, backing the wu and rocking the wu-tang tour? Maybe ghost had a couple slices of humble pie. 
 

Bch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2077
  • Karma: -42
  • NoSuchThing as Failures Only QuittRs & BullshittRs
Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #23 on: January 23, 2008, 09:50:51 PM »
 

G.O.D. Pt. III

Re: Ghostface cries about low sales; threatens to quit rap
« Reply #24 on: January 23, 2008, 10:03:30 PM »
i still haven't listened to big doe rehab cuz I was planning on copping it in a couple of days. Sucks that people still ain't buying records especially a dope artist like Ghostface who has put out so much dope shit. And to spice who says he was great.. where the hell did that come from? Ghostface still dropping dope records!
<a href="https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI</a><a href="https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA</a>