Author Topic: 10,000 Posts Mutha Fuckas!!  (Read 547 times)

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: 10,000 Posts Mutha Fuckas!!
« Reply #75 on: February 11, 2008, 05:43:38 PM »
The 10k doesnt even include the G-Spot posts, Luna probably has around 15k lol. Im just asking, no hate at all Luna, u know u my homie, but what do u do outside of this forum and internet stuff, just go to school, come home, log on here for the rest of the day or something? Cause if thats the life u live, thats crazy lol. Not to be nosy or anything either!!!
its all good lol, I dont mind answering. I am on the computer alot. I really lead ur average 17 year olds life lol. School, I come home. I play alot of basketball after school as well as on saturday's. I go out 90% on friday, saturday, sunday lol just like everyone else. But if i am at home, I really rather be listening to music on the computer over watchin tv like most teenagers :-\

Haha yah man i feel u, i used to be like that, but not as much now, i mean i still am on here alot but just not as much, i go to school for a few hours a day, hit up the gym for a few hours, and im gonna start working part time, so hopefully ill be more busy lol!!!
 

LyRiCaL_G

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5964
  • Karma: -19
  • I love YaBB 1 Gold!
Re: 10,000 Posts Mutha Fuckas!!
« Reply #76 on: February 11, 2008, 05:54:40 PM »
dang everytime i check the g-spot this nigga always gotta new landmark shoutout post....haha

but the 10k posts is a lil special homie, mad props, u a real good kid, keep posting homie

props,

pz
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: 10,000 Posts Mutha Fuckas!!
« Reply #77 on: February 11, 2008, 07:38:01 PM »
Laconic: yes i am man. its been a blessing thanks to styles. appreciate the luck, i got plenty of stuff lined up.
Johnny: yee man. im lookin for a job as well.
Lyrical: LOL thats how i do...props for all that
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

eazye

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4980
  • Karma: 1120
  • shorty_tha_pimp a.k.a. extra.P
Re: 10,000 Posts Mutha Fuckas!!
« Reply #78 on: February 12, 2008, 04:12:29 AM »
damn man, feels like yesterday when you were 6 or 7k lol

keep it it tho, and props, in a month or two i'm reachin 3k and y'all know it's gonna be a prop ass party
<a href="http://www.youtube.com/v/iQYKq2uupz8" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/iQYKq2uupz8</a>
 

Shango

Re: 10,000 Posts Mutha Fuckas!!
« Reply #79 on: February 12, 2008, 11:09:04 AM »
props homie
 

ToOoOoN!!!

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3722
  • Karma: 469
Re: 10,000 Posts Mutha Fuckas!!
« Reply #80 on: February 12, 2008, 11:27:57 AM »
10 000 post...thats the shit!!! props man!!!  8)
 

Mac 10

  • Hustler
  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5594
  • Karma: 103
  • You'll never ever win the big one ya monkey fucks!
Re: 10,000 Posts Mutha Fuckas!!
« Reply #81 on: February 12, 2008, 12:35:30 PM »
You post too much. :P

Na, big props homie.
NO MORE WAR
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: 10,000 Posts Mutha Fuckas!!
« Reply #82 on: February 14, 2008, 01:16:32 PM »
P R 8) P S