Author Topic: To all the black dudes of WCC...  (Read 700 times)

D~Nice

  • Guest
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #25 on: June 11, 2008, 06:39:22 PM »
Recently, there have been complaints by some members that they thought this place was mostly black or that they didn't expect everyone to be white...well, there's obviously more white posters, but I'm pretty sure there are also a good amount of black muufuckaz...


QuietTruth
FlipMode AKA Bedford Iz Active
KidRenengade AKA MANBEARPIG
Ted AKA Teddy Roosevelt
Mackin4Life
Sikotic (half)
LyRiCaL_G
KAIN(?)
R-Tistic
Lincoln (what happened to this dude?)
boycriedwolf619
I-Bo AKA Maestro Minded
etc.

...so it's not like this place is ALL white, like some of you may think...But yea, there are definitely more Europeans than there are Americans...Fuck Boston...PeACe

Add me to that list homie.
 

Johnny B

  • Guest
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #26 on: June 11, 2008, 06:44:58 PM »
I never knew you were black, D-Nice. ;D
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #27 on: June 11, 2008, 06:46:39 PM »
i am as white as casper the ghost ;D
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #28 on: June 11, 2008, 07:09:56 PM »
I never got around to posting my pic but yea, I wonder why so many people were surprised.


the board is based in england.

isnt this the biggest westcoast forum on the net? lol i wouldnt know cuz this is the only forum i go on.

Which is why I thought all the board would be black. I never woulda guessed white folks loved that real hardcore West Coast shit. :-\ Lol.
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #29 on: June 11, 2008, 07:12:33 PM »
just for the record, I never thought QuietTruth was white. ;D
Say why?

Go figure, some of them on the list I thought were white.
you are white
Say what?

i am as white as casper the ghost ;D
How you gon play urself like that? LOL.
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #30 on: June 11, 2008, 07:13:12 PM »
I never got around to posting my pic but yea, I wonder why so many people were surprised.


the board is based in england.

isnt this the biggest westcoast forum on the net? lol i wouldnt know cuz this is the only forum i go on.

Which is why I thought all the board would be black. I never woulda guessed white folks loved that real hardcore West Coast shit. :-\ Lol.

black? niggas these days dont even like westcoast rap. i would think its mostly hispanic
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #31 on: June 11, 2008, 07:14:07 PM »
usually the blacks that like g-funk n westcoast shit are over the age of 20
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #32 on: June 11, 2008, 07:15:41 PM »
I never got around to posting my pic but yea, I wonder why so many people were surprised.


the board is based in england.

isnt this the biggest westcoast forum on the net? lol i wouldnt know cuz this is the only forum i go on.

Which is why I thought all the board would be black. I never woulda guessed white folks loved that real hardcore West Coast shit. :-\ Lol.

black? niggas these days dont even like westcoast rap. i would think its mostly hispanic

I know, I never woulda thought though, I automaticly assumed 'gangsta rap', black. :laugh: My bad.
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #33 on: June 11, 2008, 07:20:21 PM »
I never got around to posting my pic but yea, I wonder why so many people were surprised.


the board is based in england.

isnt this the biggest westcoast forum on the net? lol i wouldnt know cuz this is the only forum i go on.

Which is why I thought all the board would be black. I never woulda guessed white folks loved that real hardcore West Coast shit. :-\ Lol.

black? niggas these days dont even like westcoast rap. i would think its mostly hispanic

I know, I never woulda thought though, I automaticly assumed 'gangsta rap', black. :laugh: My bad.



haha nahh its koo, where do you stay at?
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #34 on: June 11, 2008, 07:21:32 PM »
i am as white as casper the ghost ;D
How you gon play urself like that? LOL.
LMAO cause its true...i cant even get a tan, i just burn when out in da sun :D
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #35 on: June 11, 2008, 07:22:05 PM »
^ Oh my God, my nigga, LMAO.

I never got around to posting my pic but yea, I wonder why so many people were surprised.


the board is based in england.

isnt this the biggest westcoast forum on the net? lol i wouldnt know cuz this is the only forum i go on.

Which is why I thought all the board would be black. I never woulda guessed white folks loved that real hardcore West Coast shit. :-\ Lol.

black? niggas these days dont even like westcoast rap. i would think its mostly hispanic

I know, I never woulda thought though, I automaticly assumed 'gangsta rap', black. :laugh: My bad.



haha nahh its koo, where do you stay at?

CT. All the way on the other side of the country from ya'll. :laugh: Lol. ;D
 

Johnny B

  • Guest
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #36 on: June 11, 2008, 07:34:42 PM »
just for the record, I never thought QuietTruth was white. ;D
Say why?

lol, it was obvious.
 

D~Nice

  • Guest
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #37 on: June 11, 2008, 07:42:04 PM »
I never knew you were black, D-Nice. ;D

As Kurupt would say, Yessir.
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #38 on: June 11, 2008, 07:43:02 PM »
LMAO i can see QT gettin a kick out of this :laugh:
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

OG Hack Wilson

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15443
  • Karma: 353
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #39 on: June 11, 2008, 08:12:53 PM »
do black people like being called "dude"?
Quote from: Now_I_Know on September 10, 2001, 04:19:36 PM
This guy aint no crip, and I'm 100% sure on that because he doesn't type like a crip, I know crips, and that fool is not a crip.


"I went from being homeless strung out on Dust to an 8 bedroom estate signed 2 1 of my fav rappers... Pump it up jokes can't hurt me."-- Mr. Joey Buddens
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #40 on: June 11, 2008, 08:30:28 PM »
do black people like being called "dude"?


Where do you live, Idaho?
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #41 on: June 11, 2008, 09:27:13 PM »
black people are fucking awesome.



Im latino

OG Hack Wilson

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15443
  • Karma: 353
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #42 on: June 11, 2008, 09:28:54 PM »
do black people like being called "dude"?

Where do you live, Idaho?

far from it my friend.
Quote from: Now_I_Know on September 10, 2001, 04:19:36 PM
This guy aint no crip, and I'm 100% sure on that because he doesn't type like a crip, I know crips, and that fool is not a crip.


"I went from being homeless strung out on Dust to an 8 bedroom estate signed 2 1 of my fav rappers... Pump it up jokes can't hurt me."-- Mr. Joey Buddens
 

J Bananas

  • Guest
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #43 on: June 11, 2008, 09:29:58 PM »
do black people like being called "dude"?

Where do you live, Idaho?

far from it my friend.

maine is not far off culturally
 

MontrealCity's Most

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 8074
  • Karma: 585
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #44 on: June 11, 2008, 11:20:05 PM »
Teddy is black?
 

Bedford Iz Active

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1042
  • Karma: 225
  • O.Gz Movements.
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #45 on: June 11, 2008, 11:53:22 PM »
do black people like being called "dude"?

Lmao. No that sounds like a surfer boy term.

"Hey dude let's catch some waves!"  :-X

Errr...I like G-Funk but i'm only 19? QT's younger than me but i don't know his views on Westcoast Music let alone the other black posters.

Yeah Teddy is black, in that post your real pic 2008 thread he posted one of him i think.
Boy Better Know I roll deep with the Nastiest crew, i'm P-Money but i'm O.Gz too"

 

Teddy Roosevelt

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7537
  • Karma: 179
  • The Trust-Buster
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #46 on: June 12, 2008, 12:00:15 AM »
 

3rd Coast

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1754
  • Karma: 490
  • Showin naked ass in the great state of Texas
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #47 on: June 12, 2008, 12:02:40 AM »
im the same breed as the debarges..
 

jeromechickenbone

  • Guest
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #48 on: June 12, 2008, 12:07:14 AM »
we're all mutts hate it or love it.  i really do feel sorry for you cats still lookin at people like their skin color means dick these days. 
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: To all the black dudes of WCC...
« Reply #49 on: June 12, 2008, 12:28:00 AM »
who gives a fuck if you black...



lmfao it realy dont matter.
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.