Author Topic: I'm done with this alias shit...for real  (Read 979 times)

NotoriousTDA

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #50 on: June 23, 2008, 03:25:58 PM »
^LOL@Taylor Hanson...I used to post exclusively in the music sections before they went down the drain.

LOL you sounding like taylor hanson on those wack ass records you makiin!


I'm not making any records...the last time I recorded was in 2002. You STILL look like Taylor Hanson, though,

sorry dude, but the hair has been cut and i look sexier then ever.

and thank jesus you stopped making music.  you get a prop for that.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #51 on: June 23, 2008, 03:28:02 PM »
^LOL@Taylor Hanson...I used to post exclusively in the music sections before they went down the drain.

LOL you sounding like taylor hanson on those wack ass records you makiin!


I'm not making any records...the last time I recorded was in 2002. You STILL look like Taylor Hanson, though,

sorry dude, but the hair has been cut and i look sexier then ever.

and thank jesus you stopped making music.  you get a prop for that.


So you look less bitch now? You get a prop for that.
 

NotoriousTDA

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #52 on: June 23, 2008, 03:37:29 PM »
^LOL@Taylor Hanson...I used to post exclusively in the music sections before they went down the drain.

LOL you sounding like taylor hanson on those wack ass records you makiin!


I'm not making any records...the last time I recorded was in 2002. You STILL look like Taylor Hanson, though,

sorry dude, but the hair has been cut and i look sexier then ever.

and thank jesus you stopped making music.  you get a prop for that.


So you look less bitch now? You get a prop for that.

haha dont hate. you wish you had a golden blonde silky flow like i do. then you wouldnt have to put all that queer bag product in your hair lookin like a gino.

just let it flow!
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #53 on: June 23, 2008, 03:50:23 PM »
^LOL@Taylor Hanson...I used to post exclusively in the music sections before they went down the drain.

LOL you sounding like taylor hanson on those wack ass records you makiin!


I'm not making any records...the last time I recorded was in 2002. You STILL look like Taylor Hanson, though,

sorry dude, but the hair has been cut and i look sexier then ever.

and thank jesus you stopped making music.  you get a prop for that.


So you look less bitch now? You get a prop for that.

haha dont hate. you wish you had a golden blonde silky flow like i do. then you wouldnt have to put all that queer bag product in your hair lookin like a gino.

just let it flow!


Trust me...the last thing I wanna look like is a fem boy.
 

JAZ

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #54 on: June 23, 2008, 03:56:19 PM »
you already look like a muslim. fuck, can it get any worse?
 

NotoriousTDA

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #55 on: June 23, 2008, 04:01:39 PM »
^LOL@Taylor Hanson...I used to post exclusively in the music sections before they went down the drain.

LOL you sounding like taylor hanson on those wack ass records you makiin!


I'm not making any records...the last time I recorded was in 2002. You STILL look like Taylor Hanson, though,

sorry dude, but the hair has been cut and i look sexier then ever.

and thank jesus you stopped making music.  you get a prop for that.


So you look less bitch now? You get a prop for that.

haha dont hate. you wish you had a golden blonde silky flow like i do. then you wouldnt have to put all that queer bag product in your hair lookin like a gino.

just let it flow!


Trust me...the last thing I wanna look like is a fem boy.

fem boy eh, haha clever........

i still think your a little bit jealous. Maybe if you had blonde hair, you wouldnt look like your 30 brothers and sisters
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #56 on: June 23, 2008, 04:13:09 PM »
^That was extremely unfunny. I unloled.
 

Narrator

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #57 on: June 23, 2008, 04:13:36 PM »
LOL @ Elior already beefing with someone else in my thread.

Loser.

See? You have no response because you know I'm right about you. Then again, you've never really been known for substantive arguments, anyway...
 

NotoriousTDA

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #58 on: June 23, 2008, 04:15:33 PM »
^That was extremely unfunny. I unloled.

well good. It was suppose to hurt your feelings.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #59 on: June 23, 2008, 04:24:27 PM »
^so you failed twice with one comment. Now I loled.
« Last Edit: June 23, 2008, 04:26:17 PM by Now_I_Know »
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #60 on: June 23, 2008, 04:25:47 PM »
LOL @ Elior already beefing with someone else in my thread.

Loser.

See? You have no response because you know I'm right about you. Then again, you've never really been known for substantive arguments, anyway...

VVVVVVVVVVV

If you were really so serious about me being a loser, you wouldn't continue to argue with me; you'd be the big man and just shut your mouth and walk away. But you can't do that because, truth be told, it's YOU whose self-esteem is so heavily invested in DubCC. Not me, YOU.




LOL...what a loser.
 

Narrator

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #61 on: June 23, 2008, 04:34:45 PM »
LOL @ Elior already beefing with someone else in my thread.

Loser.

See? You have no response because you know I'm right about you. Then again, you've never really been known for substantive arguments, anyway...

VVVVVVVVVVV

If you were really so serious about me being a loser, you wouldn't continue to argue with me; you'd be the big man and just shut your mouth and walk away. But you can't do that because, truth be told, it's YOU whose self-esteem is so heavily invested in DubCC. Not me, YOU.




LOL...what a loser.

Well, at least you're learning then. Took you long enough...I always thought Jews were smarter than that? You're embarrassing your people, son.
 

NotoriousTDA

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #62 on: June 23, 2008, 04:36:08 PM »
^so you failed twice with one comment. Now I loled.

its funny, because everytime you post something, i picture your gay paki voice saying it. and it makes me lol.




TURN IT UP!
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #63 on: June 23, 2008, 04:42:45 PM »
^so you failed twice with one comment. Now I loled.

its funny, because everytime you post something, i picture your gay paki voice saying it. and it makes me lol.




TURN IT UP!



Paki? LOL...if all you have against me is recordings I did when i was 12 years old, then I'm in good shape. :-*
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #64 on: June 23, 2008, 04:43:09 PM »
LOL @ Elior already beefing with someone else in my thread.

Loser.

See? You have no response because you know I'm right about you. Then again, you've never really been known for substantive arguments, anyway...

VVVVVVVVVVV

If you were really so serious about me being a loser, you wouldn't continue to argue with me; you'd be the big man and just shut your mouth and walk away. But you can't do that because, truth be told, it's YOU whose self-esteem is so heavily invested in DubCC. Not me, YOU.




LOL...what a loser.

Well, at least you're learning then. Took you long enough...I always thought Jews were smarter than that? You're embarrassing your people, son.


 :loser:
 

NotoriousTDA

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #65 on: June 23, 2008, 04:53:16 PM »
^so you failed twice with one comment. Now I loled.

its funny, because everytime you post something, i picture your gay paki voice saying it. and it makes me lol.




TURN IT UP!



Paki? LOL...if all you have against me is recordings I did when i was 12 years old, then I'm in good shape. :-*

LOL at 12 years old. You aint foolin anybody. You recorded that shit last year.

 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #66 on: June 23, 2008, 05:00:48 PM »
 

NotoriousTDA

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #67 on: June 23, 2008, 05:07:04 PM »
^now you look bitch AND stupid:

http://www.dubcnn.com/connect/index.php?topic=10040.0

english, muthafucka, do you speak it?

hahahaha awwwwww look at how they all lied to you. you corny. but hey dont let me hurt your dreams big guy. with the way rap music is going today, you might still have a chance!   :)
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #68 on: June 23, 2008, 05:13:56 PM »
^now you look bitch AND stupid:

http://www.dubcnn.com/connect/index.php?topic=10040.0

english, muthafucka, do you speak it?

hahahaha awwwwww look at how they all lied to you. you corny. but hey dont let me hurt your dreams big guy. with the way rap music is going today, you might still have a chance!   :)


Yes...I speak English. Obviously, you don't, considering you don't understand my perfect grammar. I'm not from Germany (or whatever country you're from that accepts fag looking blonds). You're still going on about my 12 year old tracks, son. Quit while you still can.
 

NotoriousTDA

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #69 on: June 23, 2008, 07:14:11 PM »
^now you look bitch AND stupid:

http://www.dubcnn.com/connect/index.php?topic=10040.0

english, muthafucka, do you speak it?

hahahaha awwwwww look at how they all lied to you. you corny. but hey dont let me hurt your dreams big guy. with the way rap music is going today, you might still have a chance!   :)


Yes...I speak English. Obviously, you don't, considering you don't understand my perfect grammar. I'm not from Germany (or whatever country you're from that accepts fag looking blonds). You're still going on about my 12 year old tracks, son. Quit while you still can.

Germany? You kidding me? That exstacy is really fuckin up your head man. Lay off that shit. You arent thinking right. And no that wasnt perfect grammer but thanks for coming out.

Do you even like rap music? Why are you here? Are you here just pick on people that arent as superior as you just to make yourself feel better? (you smoke the best weed, you live in the best country, you cheer for the best basketball team, no one can beat you in a game of one on one..... ::)) like get over yourself man. We dont believe you.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #70 on: June 23, 2008, 11:53:47 PM »
^now you look bitch AND stupid:

http://www.dubcnn.com/connect/index.php?topic=10040.0

english, muthafucka, do you speak it?

hahahaha awwwwww look at how they all lied to you. you corny. but hey dont let me hurt your dreams big guy. with the way rap music is going today, you might still have a chance!   :)


Yes...I speak English. Obviously, you don't, considering you don't understand my perfect grammar. I'm not from Germany (or whatever country you're from that accepts fag looking blonds). You're still going on about my 12 year old tracks, son. Quit while you still can.

Germany? You kidding me? That exstacy is really fuckin up your head man. Lay off that shit. You arent thinking right. And no that wasnt perfect grammer but thanks for coming out.

Do you even like rap music? Why are you here? Are you here just pick on people that arent as superior as you just to make yourself feel better? (you smoke the best weed, you live in the best country, you cheer for the best basketball team, no one can beat you in a game of one on one..... ::)) like get over yourself man. We dont believe you.


How the hell am I supposed to know where your non-English speaking European ass is from? All I know is that you're from a place where looking like Taylor Hanson supposedly gets you bitches who are over 13...And just because you have trouble understanding common English slang doesn't mean it's not propper grammar.

Of course I like rap music...west coast, in particular. why else would I be on this site? I consider myself a true hip-hop head and used to post exclusively in the music sections before they fell off. Yes, we do get the best weed in the 818, yes I am a Laker fan, and I dunno if anyone can beat me in a game of one-on-one, but I wouldn't back down if someone challenged me...Anything else you feel the need to get off your chest?
 

NotoriousTDA

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #71 on: June 24, 2008, 03:36:49 PM »
                           
                                                                                                            +
                                         You                                                                                                                  Extacy



                                                                                               DONT MIX!


Im not even European you dumb cunt. Keep trying.

And i see your already posting about me in other threads. That last post of mine must of really hit the spot.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #72 on: June 24, 2008, 03:58:10 PM »
^Worst comeback in WCC history. Keep trying, Taylor.
 

NotoriousTDA

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #73 on: June 24, 2008, 04:04:48 PM »
^Worst comeback in WCC history. Keep trying, Taylor.

Just let it go. Your an Arab that lives in Cali and thinks he's hard.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: I'm done with this alias shit...for real
« Reply #74 on: June 24, 2008, 08:13:12 PM »