Author Topic: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.  (Read 3180 times)

Brownieezz

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 0
  • Karma: 6
  • Pshhhhhhha. <3
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #300 on: July 16, 2008, 05:13:04 AM »
u forgot some posts bitch

pshhhhhhhhhhhhhhh.
who cares.
i could always edit it and put
im stupid
guess what im a mod. hehehe
like anyone on that forum is actually gonna believe its real, you can edit that shit all you want, we dont give a fuck. It just proves how lame you emo guys are. Too bad you can't edit shit in real life, like for example getting beaten up. haha you're scarred for life.

heyy heyy dude.
im used to pain.
i dont care if someone beats the shit outta me..
i got nothing to loss.
I don't like to brag but I've been to hell & back, even right now nothing is workin out for me but fuck it, I'm still here & that's what is important. It's just I don't make myself look like a victim or something like emo people. I swear emo boys are just asking to getting smashed on.
lol. at least emo guys are hott.
thats something you guys dont have.
bitch you ain't shit & you don't know what I look like so fuck off with that false assumption. Emo boys ae gay, NOW deal with it. Oh & being gay isn't hot & you know it.

hahhahahaahahahaha
w/e
what if i said i was bi?
pshhhhhhhhhh.
i'd still look the same.
anyways, gay emo guys are HOTT.
especially when they kiss <3
 

BJv

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 660
  • Karma: 81
  • long time back
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #301 on: July 16, 2008, 05:14:06 AM »
The only thing that amazes me here is that there are such people like you on the internet who instead of doing something useful with their lives, you spend your time online planning how to spam forums? And you say being an emo is sad? Grow up kids, all of you who have participated in spamming the forums are indeed sad and truthfully, I'm deeply sorry for you.

We only do useful things offline.

Brownieezz

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 0
  • Karma: 6
  • Pshhhhhhha. <3
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #302 on: July 16, 2008, 05:15:25 AM »
The only thing that amazes me here is that there are such people like you on the internet who instead of doing something useful with their lives, you spend your time online planning how to spam forums? And you say being an emo is sad? Grow up kids, all of you who have participated in spamming the forums are indeed sad and truthfully, I'm deeply sorry for you.

We only do useful things offline.

wow. someone admitted it.
then how come some ppl on this site are like on most of the day?
 

UKnowWhatItIs: welcome to my traps....game over

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7883
  • Karma: 774
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #303 on: July 16, 2008, 05:18:49 AM »
u forgot some posts bitch

pshhhhhhhhhhhhhhh.
who cares.
i could always edit it and put
im stupid
guess what im a mod. hehehe
like anyone on that forum is actually gonna believe its real, you can edit that shit all you want, we dont give a fuck. It just proves how lame you emo guys are. Too bad you can't edit shit in real life, like for example getting beaten up. haha you're scarred for life.

heyy heyy dude.
im used to pain.
i dont care if someone beats the shit outta me..
i got nothing to loss.
I don't like to brag but I've been to hell & back, even right now nothing is workin out for me but fuck it, I'm still here & that's what is important. It's just I don't make myself look like a victim or something like emo people. I swear emo boys are just asking to getting smashed on.
lol. at least emo guys are hott.
thats something you guys dont have.
bitch you ain't shit & you don't know what I look like so fuck off with that false assumption. Emo boys ae gay, NOW deal with it. Oh & being gay isn't hot & you know it.

hahhahahaahahahaha
w/e
what if i said i was bi?
pshhhhhhhhhh.
i'd still look the same.
anyways, gay emo guys are HOTT.
especially when they kiss <3
Lesbians are cool, faggots are not. I know you don't think that another man getting fucked in the asshole is cool. Well of course unless that is what emo is all about.
 

BJv

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 660
  • Karma: 81
  • long time back
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #304 on: July 16, 2008, 05:19:35 AM »
The only thing that amazes me here is that there are such people like you on the internet who instead of doing something useful with their lives, you spend your time online planning how to spam forums? And you say being an emo is sad? Grow up kids, all of you who have participated in spamming the forums are indeed sad and truthfully, I'm deeply sorry for you.

We only do useful things offline.

wow. someone admitted it.
then how come some ppl on this site are like on most of the day?

Its 2 PM and I just been here for only 4 minutes. And you were here when I last was here and your still here from the looks of it. Then again you are 13 and emo so I realise you have alot of spare time.

Brownieezz

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 0
  • Karma: 6
  • Pshhhhhhha. <3
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #305 on: July 16, 2008, 05:20:59 AM »
u forgot some posts bitch

pshhhhhhhhhhhhhhh.
who cares.
i could always edit it and put
im stupid
guess what im a mod. hehehe
like anyone on that forum is actually gonna believe its real, you can edit that shit all you want, we dont give a fuck. It just proves how lame you emo guys are. Too bad you can't edit shit in real life, like for example getting beaten up. haha you're scarred for life.

heyy heyy dude.
im used to pain.
i dont care if someone beats the shit outta me..
i got nothing to loss.
I don't like to brag but I've been to hell & back, even right now nothing is workin out for me but fuck it, I'm still here & that's what is important. It's just I don't make myself look like a victim or something like emo people. I swear emo boys are just asking to getting smashed on.
lol. at least emo guys are hott.
thats something you guys dont have.
bitch you ain't shit & you don't know what I look like so fuck off with that false assumption. Emo boys ae gay, NOW deal with it. Oh & being gay isn't hot & you know it.

hahhahahaahahahaha
w/e
what if i said i was bi?
pshhhhhhhhhh.
i'd still look the same.
anyways, gay emo guys are HOTT.
especially when they kiss <3
Lesbians are cool, faggots are not. I know you don't think that another man getting fucked in the asshole is cool. Well of course unless that is what emo is all about.

hahahahahahhha
lesbians are cool
gays are awesome.
anal sex is just dead hott.
and no, its not all about emo.
its what i think about it
 

Shango

Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #306 on: July 16, 2008, 05:21:52 AM »
u down 4 some DP ??
 

Brownieezz

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 0
  • Karma: 6
  • Pshhhhhhha. <3
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #307 on: July 16, 2008, 05:23:55 AM »
The only thing that amazes me here is that there are such people like you on the internet who instead of doing something useful with their lives, you spend your time online planning how to spam forums? And you say being an emo is sad? Grow up kids, all of you who have participated in spamming the forums are indeed sad and truthfully, I'm deeply sorry for you.

We only do useful things offline.

wow. someone admitted it.
then how come some ppl on this site are like on most of the day?

Its 2 PM and I just been here for only 4 minutes. And you were here when I last was here and your still here from the looks of it. Then again you are 13 and emo so I realise you have alot of spare time.

i just leave my computer on.
i dont turn it off xD
i leave up all my windows up which makes me stay on like forever.
anyways.
theres nothing better to do. :/
im stuck in a house with nothing to do.
go outside im on the main road wher i can get easily killed.
i think ill jst stay here
even tho getting killed is an awesome idea
 

Brownieezz

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 0
  • Karma: 6
  • Pshhhhhhha. <3
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #308 on: July 16, 2008, 05:25:45 AM »
anyways i got a flight to catch up.
cyaaaaaaaaaa.
 

K.Dub

  • Magic
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12677
  • Karma: 1118
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #309 on: July 16, 2008, 05:31:51 AM »
Stay clear from the jet

kemizt
 

smegma

  • Guest
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #310 on: July 16, 2008, 05:39:19 AM »
I missed out on something hilarious, hahaha






heyy heyy dude.
im used to pain.
i dont care if someone beats the shit outta me..
i got nothing to loss.

lol!
 

UKnowWhatItIs: welcome to my traps....game over

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7883
  • Karma: 774
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #311 on: July 16, 2008, 05:41:20 AM »
anyways i got a flight to catch up.
cyaaaaaaaaaa.
You are still online???
 

Lazar

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1597
  • Karma: 250
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #312 on: July 16, 2008, 06:08:58 AM »
u forgot some posts bitch

pshhhhhhhhhhhhhhh.
who cares.
i could always edit it and put
im stupid
guess what im a mod. hehehe
like anyone on that forum is actually gonna believe its real, you can edit that shit all you want, we dont give a fuck. It just proves how lame you emo guys are. Too bad you can't edit shit in real life, like for example getting beaten up. haha you're scarred for life.

heyy heyy dude.
im used to pain.
i dont care if someone beats the shit outta me..
i got nothing to loss.

So you an masochist?

Bedford Iz Active

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1042
  • Karma: 225
  • O.Gz Movements.
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #313 on: July 16, 2008, 10:25:12 AM »
Lol at the failed emo invasion. But what takes the biscuit is she called it over lol.

I didn't remember declaring war with her  :laugh:

Next...Soulja Boy Forums  8)
Boy Better Know I roll deep with the Nastiest crew, i'm P-Money but i'm O.Gz too"

 

On The Edge of Insanity

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4520
  • Karma: 190
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #314 on: July 16, 2008, 11:11:37 AM »
This is some funny shit, slightly annoyed I wasn't around to see some of the stuff you guys posted on their forum, but the reactions were amusing enough.

One thing I have been wondering, however, is what an earth things like 'xDDD' and '_-_>' are meant to signify. These emo kids seem to be using them in almost every post, but I am clueless as to their meaning.

Shango

Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #315 on: July 16, 2008, 11:24:13 AM »
yep, still dont understand why they sayin " hun" or "pshhhha" ,fuckin retards
 

Bedford Iz Active

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1042
  • Karma: 225
  • O.Gz Movements.
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #316 on: July 16, 2008, 11:26:16 AM »
This is some funny shit, slightly annoyed I wasn't around to see some of the stuff you guys posted on their forum, but the reactions were amusing enough.

One thing I have been wondering, however, is what an earth things like 'xDDD' and '_-_>' are meant to signify. These emo kids seem to be using them in almost every post, but I am clueless as to their meaning.

They're faces. Like : ) together makes a smile, consider XD someone with their eyes closed, mouth wide open laughing hysterically or something.

Things like >_> is meant to signify an...'are you dumb' look or something.
Boy Better Know I roll deep with the Nastiest crew, i'm P-Money but i'm O.Gz too"

 

On The Edge of Insanity

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4520
  • Karma: 190
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #317 on: July 16, 2008, 11:28:54 AM »
Oh, so they're laughing at their own jokes - +1 to their annoying traits.

K.Dub

  • Magic
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12677
  • Karma: 1118
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #318 on: July 16, 2008, 11:35:38 AM »

One thing I have been wondering, however, is what an earth things like 'xDDD' and '_-_>' are meant to signify. These emo kids seem to be using them in almost every post, but I am clueless as to their meaning.

Cosign

kemizt
 

Tay

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1217
  • Karma: 125
  • Bay Area Representative
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #319 on: July 21, 2008, 02:14:28 PM »
I haven't been on since the whole invasion thing, just wanted to say props to everyone on that. Funniest aliases had to be "Got Purp?" and "OG Kush Blaza", you guys had some comments that actually made me laugh. It was immature and an easy target, but it was entertaining.
I got a bird's eye view
 

Bedford Iz Active

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1042
  • Karma: 225
  • O.Gz Movements.
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #320 on: July 21, 2008, 02:20:19 PM »
Like Sikotic said, it's a beautiful thing to see a majority of the dubcc community team up in a time of need.

It's a classic.
Boy Better Know I roll deep with the Nastiest crew, i'm P-Money but i'm O.Gz too"

 

Tay

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1217
  • Karma: 125
  • Bay Area Representative
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #321 on: July 21, 2008, 02:44:19 PM »
Ohh yeah, props to the General for leading the way..I never really had a problem with any of these emo kids, haven't really ever been around too many of them, but I was needed to ride for the team.

And as Killa Cam said, "My team ain't nothing but candles, yep, we sittin' on cake"
I got a bird's eye view
 

Bedford Iz Active

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1042
  • Karma: 225
  • O.Gz Movements.
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #322 on: July 21, 2008, 02:47:29 PM »
Props to the General

Why that would be me  8) Prop away son  :laugh:
Boy Better Know I roll deep with the Nastiest crew, i'm P-Money but i'm O.Gz too"

 

RichSwagger

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 198
  • Karma: 21
  • Brazil Street Underboss
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #323 on: July 21, 2008, 02:58:05 PM »
What did I miss out on I wanna go to war against some Emo kids  8)

Big Fase 100, Rich Swagger & Crooked I
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: Dubcc, We Must Unite And Takeover An Emo Forum.
« Reply #324 on: July 21, 2008, 06:21:31 PM »
Props to the General

Why that would be me  8) Prop away son  :laugh:
You are like Napolean.....probably a lot taller though.