Author Topic: FIRST SINGLE FROM PERSIAN HOGZ...MUST PEEP!!!  (Read 326 times)

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
FIRST SINGLE FROM PERSIAN HOGZ...MUST PEEP!!!
« on: July 31, 2002, 03:07:13 PM »
Wat Up Yall....

PERSIAN HOGZ Present Sand Scriptures....

Tha album is comin soon, This is tha FIRST SINGLE named PERSIAN HOGZ....(Typical, lol)....but Its aim is 2 intoduce....

PERSIAN HOGZ Are Rodzilla and DirtyDogg....

CHECC THIS SINGLE OUT AND LEAVE YOUR COMMENTS ON IT AND WATCH OUT 4 THA ALbUM CUZ ITS COMIN SOONER THAN U EXPECT....

Dirty Dogg goes first on this, I go second, Then him, Then me again....And tha gyrl throughout tha song is MAZTER, If U want her On yur shit Holla At me....



Persian Hogz

LOFI
http://tha7th.dmusic.com/music/stream/lofi/11109

OR

http://www.soundclick.com/util/streamM3U.m3u?ID=103553&q=Lo



HIFI

http://tha7th.dmusic.com/music/stream/hifi/11109

OR

http://www.soundclick.com/util/streamM3U.m3u?ID=103553&q=Hi


MP3

http://www.soundclick.com/util/DownloadSong.cfm?ID=103553




ENJOY :)


















REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

Doggystylin

  • Guest
Re: FIRST SINGLE FROM PERSIAN HOGZ...MUST PEEP!!!
« Reply #1 on: July 31, 2002, 04:22:21 PM »
word, check it and drop some feedback, the albums gonna hit yall in the fuckin face, just wait.....now we just chose this cuz its introducing us, but many doper songs on the album, and someone make this sticky
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

bLaDe HeLi[X]

  • The Paradoxical Third Eye
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5343
  • Karma: 30
  • ..: Monolith :..
Re: FIRST SINGLE FROM PERSIAN HOGZ...MUST PEEP!!!
« Reply #2 on: July 31, 2002, 05:13:37 PM »
yea yea word word uh uh uh yeaa naggazz

 -{bLaDe}
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
Waving My Double Edged Sword, God Sharpened My Blade...
Its Just Me Against The World, And The Evil That He Made...
 

X_RAIDED_LOCSTA

  • Guest
Re: FIRST SINGLE FROM PERSIAN HOGZ...MUST PEEP!!!
« Reply #3 on: August 01, 2002, 09:11:26 AM »
its all right......but kinda boring
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

+[=PHI@SK0=]+

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 391
  • Karma: 0
Re: FIRST SINGLE FROM PERSIAN HOGZ...MUST PEEP!!!
« Reply #4 on: August 01, 2002, 05:17:04 PM »
Quote
its all right......but kinda boring


hahaha... this guy just has it out for ya'll I guess? He's just lucky this is the net  ;)
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
Please visit http://www.hubba.com/phiasko to download/listen to quality beats and remixes produced but Phiasko.[/glow]
Naz-T - Frontline LP (Coming Soon)
http://www.nazt-and-phiasko.cjb.net
Produced by: Phiasko
[/glow]


 

Matty_C

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 207
  • Karma: 10
Re: FIRST SINGLE FROM PERSIAN HOGZ...MUST PEEP!!!
« Reply #5 on: August 02, 2002, 10:21:39 PM »
Quote
its all right......but kinda boring


Yeah, probably some more "NY hip hop shit" right? lol

Anyway, props to all yall on this track, its tight,
Good job all yall, really feelin it.

Nex
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

EASTCOAST_n_GRIMY

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 62
  • Karma: 0
  • I love YaBB 1G - SP1!
Re: FIRST SINGLE FROM PERSIAN HOGZ...MUST PEEP!!!
« Reply #6 on: August 07, 2002, 08:37:15 AM »
yo i have to agree wit homeboy ,its not very excitin' but it aint the worst shit i've heard .. that broad at the end sounds like shes 12 or summ'n but im not gonna hate on ya'll to hard juss cause you kats is persian ..do ya thang
pZ
ApokAlypsE
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

KonSICKwence

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 308
  • Karma: 0
  • STRAIGHT PIMP... what else is there to say?
Re: FIRST SINGLE FROM PERSIAN HOGZ...MUST PEEP!!!
« Reply #7 on: August 08, 2002, 10:54:25 AM »
hahaha is that your little sister or some shit? cuz i got a little cousin who osunds exactly like that and she's like 6

my opinions on the track

the beat was coo

i didnt really like your flows on the track or maybe it was just the lyrics got realy really boring after a while

but keep doin ya thing you will elevate

pz

Ineffable
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
TEXT KonSICKwence's Ineffable Productionz... http://www.soundclick.com/pro/?BandID=24092 ..thanx..pz  .[/glow]
 

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
Re: FIRST SINGLE FROM PERSIAN HOGZ...MUST PEEP!!!
« Reply #8 on: August 09, 2002, 10:31:35 AM »
Yea that waz my sister and she's 12 and recently did a lil hook 4 a group in tha north bay.....
I have 2 other gyrls workin 4 tha label, both 17.....but I dun wanna waste their time 4 this.....














« Last Edit: July 23, 2003, 01:09:42 AM by RODZILLA a.k.a tha7th »

REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

EASTCOAST_n_GRIMY

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 62
  • Karma: 0
  • I love YaBB 1G - SP1!
Re: FIRST SINGLE FROM PERSIAN HOGZ...MUST PEEP!!!
« Reply #9 on: August 09, 2002, 10:57:19 PM »
damn dawg i was on the money
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

EASTCOAST_n_GRIMY

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 62
  • Karma: 0
  • I love YaBB 1G - SP1!
Re: FIRST SINGLE FROM PERSIAN HOGZ...MUST PEEP!!!
« Reply #10 on: August 09, 2002, 10:59:29 PM »
yo i almost forgot i bet you i could hook ya sister up wit some major record label shit , juss send a demo and picture and her age to R-KELLY i know dood would scoop her up thats right down his lane
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
Re: FIRST SINGLE FROM PERSIAN HOGZ...MUST PEEP!!!
« Reply #11 on: August 10, 2002, 09:35:43 AM »

Yea Dats Funny, Real Funny....Why dun U send me a demo of U so I can laugh my ass off a bit more....

« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »

REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!