Author Topic: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844  (Read 2168 times)

Sir Petey

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Sales are 54% in - Game is at 120k
« Reply #25 on: September 02, 2008, 02:30:33 PM »
some of you guys need to douche.

eRick!

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 44
  • Karma: -2
Re: Sales are 54% in - Game is at 120k
« Reply #26 on: September 02, 2008, 02:38:52 PM »
G-UNIT only pushed 96,000 forst week and that's made up of a multiplatinum rapper (50) banks who sold platinum first album nd yayo who sold 800,000....nd game alone sold over double of wut they did there first week...so ii consider that good...especially because he didn't have as much promotion as g unit did...it also just has to do w/ the fact that record sales are nowere near how they were a few yrs back...if game would of dropped lax in 04 or 05 he would hav still sold a good 500-700 forst week....but were in 08 everything is bad....I know lil wayne sold a mill the 1st week but that's problably the only time he will do that nd ii think wayne is dope don't get me wrong but he had mad promotion nd buzz...its a phase...game had his...50 did..kanye...wayne....a new rapper kums along every so often nd sells crazy records.
 

Meho

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 11242
  • Karma: 3523
Re: Sales are 54% in - Game is at 120k
« Reply #27 on: September 02, 2008, 02:49:47 PM »
G-Unit did 102,000 records first week. And a group album is suppose to sell less than a solo artist. In the past 3 years only UGK sold more than G-Unit group wise. So if you wanna compare anything, compare LAX sales to Curtis first week sales. And G-Unit flopped as they should, since the album sucked. And how can you honestly say Game had less promotion ? He was all over MTV, BET, radio and magazine covers in the past few months. He had 2 high budget videos and 1 low budget before the album was released. G-Unit's only promotion was through thisis50.com, shit, the last 2 months, 50 wasn't even around to do interviews, too busy shooting a some movie in New Orleans. Both him and Jimmy probably knew that this was a mixtape turned into an album type of crap so I doubt much money was spent on T.O.S.
 

LOS SKANLESS NATIVE

  • Guest
Re: Sales are 54% in - Game is at 120k
« Reply #28 on: September 02, 2008, 02:53:05 PM »
G-Unit did 102,000 records first week. And a group album is suppose to sell less than a solo artist. In the past 3 years only UGK sold more than G-Unit group wise. So if you wanna compare anything, compare LAX sales to Curtis first week sales. And G-Unit flopped as they should, since the album sucked. And how can you honestly say Game had less promotion ? He was all over MTV, BET, radio and magazine covers in the past few months. He had 2 high budget videos and 1 low budget before the album was released. G-Unit's only promotion was through thisis50.com, shit, the last 2 months, 50 wasn't even around to do interviews, too busy shooting a some movie in New Orleans. Both him and Jimmy probably knew that this was a mixtape turned into an album type of crap so I doubt much money was spent on T.O.S.

Gunit sux.
 

eRick!

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 44
  • Karma: -2
Re: Sales are 54% in - Game is at 120k
« Reply #29 on: September 02, 2008, 03:05:23 PM »
Gunits first album...went like 2 or 3 times platinum...so how are you sayin a group is supposed to sell less than a solo artist...nd we can compare it next time 50 comes out...not w/ curtis because this was a while back wen he droped that...and gunit was all over mtv also nd radio nd interviews...its sad especially because they are all supossed to be "platinum" selling artist....also bone thugs sold a lot of records back in the day they are a group...same w/ dem franchize boys/shop boyz/etc all those wack groups sold sum records...and incase you didn't know some of the biggest selling artist are groups not just hip hop but r&b and pop...country all that shit...b2k sold records...nsync [sadly]...jonas brothers [hahahaha]...I kno they are all wack but there groups son!
 

Meho

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 11242
  • Karma: 3523
Re: Sales are 54% in - Game is at 120k
« Reply #30 on: September 02, 2008, 03:13:21 PM »
Out of G-Unit only 50 is suppose to be the platinum artists. Of course their first cd went 3x plat, 50 could fart on the cd back then and go multiplat. Now they sold like a normal group, they should even sold less, I can't believe the good people at Interscope gave clearance to release that piece of shit. And Curtis was released exactly a year ago, when rap was already in a shit hole and still managed to do 700.000 first week. Well, he's gonna release a new album in the 4th quarter anyways, we'll see how that turns out  :)
 

~Lucien~

  • Guest
The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #31 on: September 02, 2008, 03:20:56 PM »
The Game - LAX Week #1

01> 222,844

Ice Cube - Raw Footage Week #2

13> 30,504

 

~Lucien~

  • Guest
Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #32 on: September 02, 2008, 03:24:06 PM »
Slipknot almost beat The Game with 221,229 on spot #2
 

AOD187um

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 100
  • Karma: 2
Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #33 on: September 02, 2008, 03:25:00 PM »

Yep it's sad how the internet and downloading for free has ruined music sales. . .
 

~Lucien~

  • Guest
Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #34 on: September 02, 2008, 03:27:16 PM »

Yep it's sad how the internet and downloading for free has ruined music sales. . .

Indeed. LAX went 3X platinum on the internet the first week.
 

westsiderider323

  • Guest
Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #35 on: September 02, 2008, 03:27:21 PM »

Yep it's sad how the internet and downloading for free has ruined music sales. . .
 

jpm

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 587
  • Karma: 13
Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #36 on: September 02, 2008, 03:30:35 PM »
no, whats sad is that now because of that, theres retarded lyrics more than ever just to please the more people possible and get the more chance of selling.....
www.ReallyHipHop.com for all the latest hip-hop media available!
 

J.E.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1014
  • Karma: 22
Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #37 on: September 02, 2008, 03:31:41 PM »
no, whats sad is that now because of that, theres retarded lyrics more than ever just to please the more people possible and get the more chance of selling.....

wtf u mean?
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #38 on: September 02, 2008, 03:34:12 PM »
those are good sales for Game!
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

lilvasquez

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 825
  • Karma: 62
  • [Black Wall Street/Presice Music Group]
Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #39 on: September 02, 2008, 03:34:49 PM »
no, whats sad is that now because of that, theres retarded lyrics more than ever just to please the more people possible and get the more chance of selling.....

wtf u mean?
soulja boy going platinum?
 

Jome

Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #40 on: September 02, 2008, 03:36:32 PM »
Fairly pleased with my prediction..

237K the first week

 8)
 

Detox Iz Not Active

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4703
  • Karma: -900
  • Tonite
Re: Sales are 54% in - Game is at 120k
« Reply #41 on: September 02, 2008, 03:42:45 PM »
damn so his total numbers for week 1 are only a 100 something?

54% IN, ARE YOU BLIND lol. His final numbers are gonna be between 250-275k!!!


your dumb ass thinks that 54% sales in means that's its only 54% of the sales?



nigga flopped

How did dude flop?? He's signed under Geffen not interscope or any of the other majors so he doesn't get the same promotion as some of his counter parts. He did his own promotion and he can sell 300k and make as much money as an artist who pushes 800-900k signed to a major deal cuz they have more to pay off and make less per record sold. Game doesn't get the same air time as a lot of others.


SMH@ this game groupie coppin pleas


I've seen mad pub for this album since Big Dreams dropped, nigga had TWO vids, and his first single was getting mad play on radio and BET/MTV.  My Life is also getting a lot of play
Guess who back in the motherfuckin house
With a fat dick for your motherfuckin mouth
Hoes recognize, niggaz do too
Cuz when bitches get skanless and pull a voodoo.....
 

Detox Iz Not Active

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4703
  • Karma: -900
  • Tonite
Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #42 on: September 02, 2008, 03:43:37 PM »

Yep it's sad how the internet and downloading for free has ruined music sales. . .



but Wayne still went plat in week 1
Guess who back in the motherfuckin house
With a fat dick for your motherfuckin mouth
Hoes recognize, niggaz do too
Cuz when bitches get skanless and pull a voodoo.....
 

h2k4

Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #43 on: September 02, 2008, 03:45:29 PM »

Yep it's sad how the internet and downloading for free has ruined music sales. . .



but Wayne still went plat in week 1

Wayne has a huge variety of fan base.
 

Dubbz

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 116
  • Karma: 3
Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #44 on: September 02, 2008, 03:46:59 PM »

Yep it's sad how the internet and downloading for free has ruined music sales. . .

hes 1 person


but Wayne still went plat in week 1
 

papa-smurf

Re: Sales are 54% in - Game is at 120k
« Reply #45 on: September 02, 2008, 03:48:43 PM »
gunit did 90,000,game out sold gunit,and game last record out sold lloyd banks last record.game first record sold more then tony yayo an dlloyd banks put together.Game always out selling gunit,50 cent is the only one that be selling more records then game
 

7even

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 11289
  • Karma: -679
Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #46 on: September 02, 2008, 03:55:00 PM »
Lol@Game big time outselling G-Unit with a clearly better album and those 50 groupies still talking shit
Cause I don't care where I belong no more
What we share or not I will ignore
And I won't waste my time fitting in
Cause I don't think contrast is a sin
No, it's not a sin
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #47 on: September 02, 2008, 03:56:30 PM »
Lol@Game big time outselling G-Unit with a clearly better album and those 50 groupies still talking shit
tell me about it :laugh:  there's some ppl on here that were going to act like he flopped no matter what #s he did. 226K and #1 on the billboard spot and they STILL talkin shit/makin excuses ::)
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

7even

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 11289
  • Karma: -679
Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #48 on: September 02, 2008, 04:00:09 PM »
Lol@Game big time outselling G-Unit with a clearly better album and those 50 groupies still talking shit
tell me about it :laugh:  there's some ppl on here that were going to act like he flopped no matter what #s he did. 226K and #1 on the billboard spot and they STILL talkin shit/makin excuses ::)


well it was even worse when he put out a dope ass album with DA when they previously were talking shit about how he ain't gon do it without dre, 50, em, aftermath and all that

sometimes it's just hard to be a hater, Im feelin for those niggas
Cause I don't care where I belong no more
What we share or not I will ignore
And I won't waste my time fitting in
Cause I don't think contrast is a sin
No, it's not a sin
 

Grim

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 17
  • Karma: -4
  • ED HARDY DAN
Re: The Game - LAX Final numbers FIRST Week Sales 222,844
« Reply #49 on: September 02, 2008, 04:01:43 PM »
So he sold 22,000 more than plies, where the dude that said jeezy wont sale more game, even doe jeezy album sales ain't out yet I'm sure jeezy will sale more. Album wont even go platinum