Poll

do you think that Dr.Dre will deliver top quality for the 3rd time?

yes
no
i don't know
  

Author Topic: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?  (Read 802 times)

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10961
  • Karma: 2287
  • No justice, no peace
i'm very sceptical, but to me Dr.Dre is the most consistent producer.
so based on past achievements i'm going to give him the benefit of the doubt  ;)

Episcop Cruel Cvrle

Re: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?
« Reply #1 on: September 22, 2008, 01:26:35 AM »
no doubt the beats will be blazing if it comes out at all...but with LOL WAYNE on Detox, damn it can be garbage haha  ;D

if it comes out its gonna be a great one just as Crookeds- MOMMAS BOY GOTTA LOADED GUN aka BOSS MUSIC aka BOSS aka B.O.S.S






Uploaded with ImageShack.us

SLAUGHTERHOUSE PLAYER YOU ALREADY KNOW THO,A PIG IS OUR LOGO, BUT WE AINT THA PO-PO



WWW.DYNASTYENTGROUP.COM    WWW.THEBOSSBOARD.COM
 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10961
  • Karma: 2287
  • No justice, no peace
Re: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?
« Reply #2 on: September 22, 2008, 01:34:49 AM »
no doubt the beats will be blazing if it comes out at all...but with LOL WAYNE on Detox, damn it can be garbage haha  ;D

if it comes out its gonna be a great one just as Crookeds- MOMMAS BOY GOTTA LOADED GUN aka BOSS MUSIC aka BOSS aka B.O.S.S

yeah, for the poll i assumed that the album does come out  ;) otherwise it wouldn't work.
i thought it would be interesting to see how people feel about it now

bullet_wrongkind

  • Guest
Re: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?
« Reply #3 on: September 22, 2008, 03:32:17 AM »
hes very picky this time, recycles tracks what 2 r weeks old, and records new.
 

Booz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1919
  • Karma: 66
  • Ookkonää Oulusta, pelekääkkö nää polliisia?
Re: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?
« Reply #4 on: September 22, 2008, 03:39:05 AM »
Top quality beats for sure but if there is Lil Wayne and some other south-clubheads then it ain't gonna be a great album.
Hopefully there is no lil wayne, outkast would be cool though.  8)
 

Mackin

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 3124
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1027
  • Can I Live Simply,So That Others can Simply Live..
Re: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?
« Reply #5 on: September 22, 2008, 07:17:48 AM »
Dre will deliver what Dre delivers whether it's top quality depends on one's perception and interpretation thereof! ;)

Having said i can't wait to hear what he has in store!! ;)

Hopefully it will be material that i can still listen to 4/5 years after it was released!  8)
It ain't happenin, Bibles I'm still packin them
And jackin demons wit them 44 magnums" T-Bone

 

No Compute

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2251
  • Karma: 231
Re: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?
« Reply #6 on: September 22, 2008, 07:27:02 AM »
no
 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10961
  • Karma: 2287
  • No justice, no peace
Re: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?
« Reply #7 on: September 22, 2008, 08:41:39 AM »
Dre will deliver what Dre delivers whether it's top quality depends on one's perception and interpretation thereof! ;)

Having said i can't wait to hear what he has in store!! ;)

Hopefully it will be material that i can still listen to 4/5 years after it was released!  8)

true ;)

Amy

  • Lil Geezy
  • *
  • Posts: 62
  • Karma: -3
Re: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?
« Reply #8 on: September 22, 2008, 08:45:57 AM »
like my question is who's gonna be on it?
cuz if its the same dudes from before, i already got that cd
 

UCC

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 851
  • Karma: 603
Re: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?
« Reply #9 on: September 22, 2008, 08:47:53 AM »
It'll definitely be hot, the question will it be another step forward

An album full of even just ok Dre beats is a better album than has been put out in years, and he's going to have some fly rappers on it, so it can't go too far wrong


People are expecting something new and groundbreaking to shake up the industry though, so I don't know if it'll do that, it'll definitely be a top-quality album though
 

coast2coast

  • 'G'
  • **
  • Posts: 152
  • Karma: -13
Re: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?
« Reply #10 on: September 22, 2008, 10:23:28 AM »
i hope that Detox is a westcoast album. I want westcoast features like Game, Snoop, DPG, hopefully Crooked I and some of the new west(Jay Rock, Ya Boy, etc.) i dont want lil wayne or anyone from the south. If anyone other then the west is to be featured on the album i hope it is nas. but overall i think it will e a great album if it ever comes out
,

"i roc hoes while u roc fellas"
 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10961
  • Karma: 2287
  • No justice, no peace
Re: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?
« Reply #11 on: September 22, 2008, 10:35:09 AM »
It'll definitely be hot, the question will it be another step forward

An album full of even just ok Dre beats is a better album than has been put out in years, and he's going to have some fly rappers on it, so it can't go too far wrong


People are expecting something new and groundbreaking to shake up the industry though, so I don't know if it'll do that, it'll definitely be a top-quality album though

yeah true, hence i chose not to make a poll about impact  ;)

anyway,as a critic i want more than as a music listener; so as long as the music is good, i'm satisfied  :laugh:  ;)


West Coast Veteran

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 5776
  • Karma: 192
Re: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?
« Reply #12 on: September 22, 2008, 10:44:37 AM »
judging by his most recent beats my expectations arent that high but i hope he proves me wrong..

i mean before 2001.. he had some ill beats and one classic beat on No Limit Top Dogg and the ones on SSLP were good not mind blowing.. but he blew me away with his production on 2001... so hopefully he's leaving the best for Detox..
 

Prof@ssor

  • Guest
Re: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?
« Reply #13 on: September 22, 2008, 10:46:23 AM »
i hope that Detox is a westcoast album. I want westcoast features like Game, Snoop, DPG, hopefully Crooked I and some of the new west(Jay Rock, Ya Boy, etc.) i dont want lil wayne or anyone from the south. If anyone other then the west is to be featured on the album i hope it is nas. but overall i think it will e a great album if it ever comes out

lol @ having these 2 on DETOX
 

coast2coast

  • 'G'
  • **
  • Posts: 152
  • Karma: -13
Re: the Ultimate Detox poll: will Dr.Dre deliver a top-quality album this time?
« Reply #14 on: September 22, 2008, 10:49:40 AM »
i hope that Detox is a westcoast album. I want westcoast features like Game, Snoop, DPG, hopefully Crooked I and some of the new west(Jay Rock, Ya Boy, etc.) i dont want lil wayne or anyone from the south. If anyone other then the west is to be featured on the album i hope it is nas. but overall i think it will e a great album if it ever comes out

lol @ having these 2 on DETOX

rather them then lil wayne
,

"i roc hoes while u roc fellas"