Author Topic: (Full Song) Kanye West - Heartless (now updated with the final mastered version)  (Read 749 times)

sav

« Last Edit: October 20, 2008, 04:19:36 PM by Meho »
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #1 on: October 12, 2008, 09:35:32 PM »
starts off good, when the verses come in - wack
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

OchoCinco

  • Guest
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #2 on: October 12, 2008, 09:43:12 PM »
why kanye why...i mean dont go and change a good thing
 

Reventón Bogotá Rolla

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 675
  • Karma: 42
  • High Roller
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #3 on: October 12, 2008, 09:44:07 PM »
I like it.

2009 Kid CuDi - Man on the Moon: The Guardians
 

Russell Bell

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1869
  • Karma: -219
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #4 on: October 12, 2008, 10:08:25 PM »
Sounds like Coldplay fucked T Pain and they had a retarded baby.
Money like Draymond Green.....yuuup
 

Chamillitary Click

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #5 on: October 12, 2008, 11:52:59 PM »
i dont wanna hear anymore songs. like i know i will because he needs some hype for the sales, but i just wanna hear this thing & be surprized on what it all sounds like.
 

hellrazor86

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1596
  • Karma: -260
  • There Can Only Be One Don
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #6 on: October 13, 2008, 12:17:15 AM »
i'm too scared to hear this :-[
 

Chamillitary Click

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #7 on: October 13, 2008, 12:19:43 AM »
i'm too scared to hear this :-[

its not that bad...the whole thing has potenial to be better than Love Lockdown. i might find a way to enjoy this album if it keeps up like this.
 

T-Dogg

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4966
  • Karma: 411
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #8 on: October 13, 2008, 12:53:02 AM »
After 1 second, my opinion was formed:

Not this shit again.

Kanye should quit the singing and quit using Autotune. I can't blame the man for trying out new things - you gotta progress in the game or whatever - but this shit isn't working out.

Go back and start doing sample beats like Angel (you know, the GOOD shit) for a while, develop your shit from there.
 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #9 on: October 13, 2008, 12:57:04 AM »
After 1 second, my opinion was formed:

Not this shit again.

Kanye should quit the singing and quit using Autotune. I can't blame the man for trying out new things - you gotta progress in the game or whatever - but this shit isn't working out.

Go back and start doing sample beats like Angel (you know, the GOOD shit) for a while, develop your shit from there.

That Angel beat was crazy, Kanye just kinda stole the beat though from the og person, didnt do much to it LOL. But anywayz, i dont know why 99% of the people on here dont like that vocodor shit Kanye uses, i think it sounds dope as fuck on him. And i really like this song, hopefully it comes out soon!!!
 

Chief

  • Guest
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #10 on: October 13, 2008, 03:48:42 AM »
hmm.. not feelin it too much
 

hellrazor86

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1596
  • Karma: -260
  • There Can Only Be One Don
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #11 on: October 13, 2008, 06:18:26 AM »
i'm too scared to hear this :-[

its not that bad...the whole thing has potenial to be better than Love Lockdown. i might find a way to enjoy this album if it keeps up like this.

iight ima peep this....

holdin you responsible if i try to commit suicide after this listen....!

1 min later:

this is wack.. not shit worth killin myself for.. but this is like hearin T-Pain...:S
« Last Edit: October 13, 2008, 06:20:18 AM by hellrazor86 »
 

Paul

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7355
  • Karma: 506
  • Salute
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #12 on: October 13, 2008, 07:10:53 AM »
better than love lockdown imo, but sounds alot like t-pain
funkyfreshintheflesh
 

Chamillitary Click

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #13 on: October 13, 2008, 09:30:35 AM »
After 1 second, my opinion was formed:

Not this shit again.

Kanye should quit the singing and quit using Autotune. I can't blame the man for trying out new things - you gotta progress in the game or whatever - but this shit isn't working out.

Go back and start doing sample beats like Angel (you know, the GOOD shit) for a while, develop your shit from there.

That Angel beat was crazy, Kanye just kinda stole the beat though from the og person, didnt do much to it LOL. But anywayz, i dont know why 99% of the people on here dont like that vocodor shit Kanye uses, i think it sounds dope as fuck on him. And i really like this song, hopefully it comes out soon!!!

LOL! i think he put like an extra beat into Angel that made it "different" lol.
 

corner_boy

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 300
  • Karma: 0
  • Offroad
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #14 on: October 13, 2008, 12:51:34 PM »
starts off good, when the verses come in - wack

ya agreed
 

T-Dogg

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4966
  • Karma: 411
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #15 on: October 13, 2008, 02:07:46 PM »
After 1 second, my opinion was formed:

Not this shit again.

Kanye should quit the singing and quit using Autotune. I can't blame the man for trying out new things - you gotta progress in the game or whatever - but this shit isn't working out.

Go back and start doing sample beats like Angel (you know, the GOOD shit) for a while, develop your shit from there.

That Angel beat was crazy, Kanye just kinda stole the beat though from the og person, didnt do much to it LOL. But anywayz, i dont know why 99% of the people on here dont like that vocodor shit Kanye uses, i think it sounds dope as fuck on him. And i really like this song, hopefully it comes out soon!!!

Getting kinda off topic with this one, but damn, I didn't know somebody already had done that Angel beat (or one like it). Who?
 

Detox Iz Not Active

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4703
  • Karma: -900
  • Tonite
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #16 on: October 13, 2008, 02:51:17 PM »
songs starts of decent, but then the verse is just terrible



COONYE, YOU DON'T HAVE A GOOD VOICE
Guess who back in the motherfuckin house
With a fat dick for your motherfuckin mouth
Hoes recognize, niggaz do too
Cuz when bitches get skanless and pull a voodoo.....
 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #17 on: October 13, 2008, 07:25:55 PM »
After 1 second, my opinion was formed:

Not this shit again.

Kanye should quit the singing and quit using Autotune. I can't blame the man for trying out new things - you gotta progress in the game or whatever - but this shit isn't working out.

Go back and start doing sample beats like Angel (you know, the GOOD shit) for a while, develop your shit from there.

That Angel beat was crazy, Kanye just kinda stole the beat though from the og person, didnt do much to it LOL. But anywayz, i dont know why 99% of the people on here dont like that vocodor shit Kanye uses, i think it sounds dope as fuck on him. And i really like this song, hopefully it comes out soon!!!

Getting kinda off topic with this one, but damn, I didn't know somebody already had done that Angel beat (or one like it). Who?

LMAO, your gonna trip out man, Kanye didnt do shit to this beat but make it stand out more and maybe add like 1 more thing. I dont even think he added anything lol!!!

 

J. Bryson

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 303
  • Karma: 19
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #18 on: October 13, 2008, 10:17:16 PM »
full version isn't out yet?
 

Paul

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7355
  • Karma: 506
  • Salute
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #19 on: October 14, 2008, 06:13:34 AM »
After 1 second, my opinion was formed:

Not this shit again.

Kanye should quit the singing and quit using Autotune. I can't blame the man for trying out new things - you gotta progress in the game or whatever - but this shit isn't working out.

Go back and start doing sample beats like Angel (you know, the GOOD shit) for a while, develop your shit from there.

That Angel beat was crazy, Kanye just kinda stole the beat though from the og person, didnt do much to it LOL. But anywayz, i dont know why 99% of the people on here dont like that vocodor shit Kanye uses, i think it sounds dope as fuck on him. And i really like this song, hopefully it comes out soon!!!

Getting kinda off topic with this one, but damn, I didn't know somebody already had done that Angel beat (or one like it). Who?

LMAO, your gonna trip out man, Kanye didnt do shit to this beat but make it stand out more and maybe add like 1 more thing. I dont even think he added anything lol!!!




whoa thats crazy, kanye did fuck all, made the drums heavier

also noticed the singin is jacked in RBX's Blunt Time
funkyfreshintheflesh
 

hellrazor86

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1596
  • Karma: -260
  • There Can Only Be One Don
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #20 on: October 14, 2008, 09:26:43 AM »
kanye is eatin from other artists plates..
 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #21 on: October 14, 2008, 09:41:46 PM »
After 1 second, my opinion was formed:

Not this shit again.

Kanye should quit the singing and quit using Autotune. I can't blame the man for trying out new things - you gotta progress in the game or whatever - but this shit isn't working out.

Go back and start doing sample beats like Angel (you know, the GOOD shit) for a while, develop your shit from there.

That Angel beat was crazy, Kanye just kinda stole the beat though from the og person, didnt do much to it LOL. But anywayz, i dont know why 99% of the people on here dont like that vocodor shit Kanye uses, i think it sounds dope as fuck on him. And i really like this song, hopefully it comes out soon!!!

Getting kinda off topic with this one, but damn, I didn't know somebody already had done that Angel beat (or one like it). Who?

LMAO, your gonna trip out man, Kanye didnt do shit to this beat but make it stand out more and maybe add like 1 more thing. I dont even think he added anything lol!!!




whoa thats crazy, kanye did fuck all, made the drums heavier

also noticed the singin is jacked in RBX's Blunt Time

Yah man, thats all he did AHAH!!!
 

Detox Iz Not Active

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4703
  • Karma: -900
  • Tonite
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #22 on: October 15, 2008, 01:25:36 PM »
Guess who back in the motherfuckin house
With a fat dick for your motherfuckin mouth
Hoes recognize, niggaz do too
Cuz when bitches get skanless and pull a voodoo.....
 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
 

Chamillitary Click

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: (Snippet) Kanye West - Heartless
« Reply #24 on: October 15, 2008, 05:26:05 PM »
full version isn't out yet?

After 1 second, my opinion was formed:

Not this shit again.

Kanye should quit the singing and quit using Autotune. I can't blame the man for trying out new things - you gotta progress in the game or whatever - but this shit isn't working out.

Go back and start doing sample beats like Angel (you know, the GOOD shit) for a while, develop your shit from there.

That Angel beat was crazy, Kanye just kinda stole the beat though from the og person, didnt do much to it LOL. But anywayz, i dont know why 99% of the people on here dont like that vocodor shit Kanye uses, i think it sounds dope as fuck on him. And i really like this song, hopefully it comes out soon!!!

Getting kinda off topic with this one, but damn, I didn't know somebody already had done that Angel beat (or one like it). Who?

LMAO, your gonna trip out man, Kanye didnt do shit to this beat but make it stand out more and maybe add like 1 more thing. I dont even think he added anything lol!!!




whoa thats crazy, kanye did fuck all, made the drums heavier

also noticed the singin is jacked in RBX's Blunt Time

Yah man, thats all he did AHAH!!!

and he sped up the tempo, but still jacked that shit imo. :-\