Author Topic: R-E-L Vs. AMC  (Read 456 times)

.:R-E-L:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1506
  • Karma: 0
  • R-E-L...comin w/ that punk rap!  
R-E-L Vs. AMC
« on: April 25, 2002, 05:40:52 PM »


bring it

4-0 (ko) 6-0 (WIN!!!!)

max of 20 bars....


u down homie???
Straight Outta Muthafuckin So. Kaliforn-i-a
909 805 310 323 213 818 661 949 714 609 415 619 562
 

.:R-E-L:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1506
  • Karma: 0
  • R-E-L...comin w/ that punk rap!  
Re: R-E-L Vs. ROCCY
« Reply #1 on: April 25, 2002, 06:39:41 PM »
R-E-L comin like Ben Franklin wit Miracle Inventions//
These verse I gotta start lendin, at these lyrical conventions//
No need to begin fakin', when its my rhymes that leave u shakin//
Your breakin, cuz ur deceased//
And its you Ima beat and pick you up off yo feet--like a vacuum cleaner//
Im stopin to make a special delivery//
Hardcore bars break yo exceptional memory//
Ima police-officer given wack lines, rhyme fines//
I arrest Roccy, cuz i detest him and leave the rest wack like him//
These lines is fantastic, like those fake tits, made outta plastic//
Dont com here wit dat crap, cuz R-E-L com w/ WestCoast Rap//
At last, Its time for a keystyle-retaliation//
And time fo me to make a file fo emancipation//


no beef   r u down or wat???
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
Straight Outta Muthafuckin So. Kaliforn-i-a
909 805 310 323 213 818 661 949 714 609 415 619 562
 

ROCCY

  • Guest
Re: R-E-L Vs. ROCCY
« Reply #2 on: April 25, 2002, 07:48:07 PM »
Naw...Im not....
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

doggmastah

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 689
  • Karma: 0
  • All hoez n ya kneez:make way fo tha masta of geez!
Re: R-E-L Vs. ROCCY
« Reply #3 on: April 26, 2002, 08:57:01 AM »
Quote
Naw...Im not....



R u affraid or what?...lol...jus askin!


Rel... i'll battle ya if u down!

Peace1!
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
PEACE1!


AMC- Spittin' from Portugal da French emcee!

                     
Affiliated to the WSFC-West Side French Connection-
 

doggmastah

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 689
  • Karma: 0
  • All hoez n ya kneez:make way fo tha masta of geez!
Re: R-E-L Vs. ROCCY
« Reply #4 on: April 26, 2002, 09:26:19 AM »
R-E-LR-E-L comin like Ben Franklin wit Miracle Inventions//
These verse I gotta start lendin, at these lyrical conventions//
No need to begin fakin', when its my rhymes that leave u shakin//
Your breakin, cuz ur deceased//
And its you Ima beat and pick you up off yo feet--like a vacuum cleaner//
Im stopin to make a special delivery//
Hardcore bars break yo exceptional memory//
Ima police-officer given wack lines, rhyme fines//
I arrest Roccy, cuz i detest him and leave the rest wack like him//
These lines is fantastic, like those fake tits, made outta plastic//
Dont com here wit dat crap, cuz R-E-L com w/ WestCoast Rap//
At last, Its time for a keystyle-retaliation//
And time fo me to make a file fo emancipation//


AMC

Fool! with a hord of emcees AMC reppin'  an bustin fake netcees like flees/
R-E-L  ,supposed to be the best of emcees, fakin' is real ways an beggin' to roll with tha gees/
R-E-L the vacuum cleaner suckin' every  dick in tha street, singin' "Have u seen Her?"/
Damn, better not listen when  u rap fake Mc Hammer wack style shit/
U could at least get a sledge-hammer an smack yur head cuz it's outta fit/
(pause for reflection:
So...ya westcoast rap  is wack/
the hole in a head is filled of crap /
(Back to battle:
Yur lyrical conventions are lackin' off real definitions,/
yur actions ,by far, cant follow yur most simple ambitions/
yur submitted to all bitches, not makin' submissions/
not even the taliban would give tha most simple missions/


(no beef... jus spittin!)

Now everybody vote!


Peace1!



PEACE1!


AMC- Spittin' from Portugal da French emcee!

                     
Affiliated to the WSFC-West Side French Connection-
 

ROCCY

  • Guest
Re: R-E-L Vs. ROCCY
« Reply #5 on: April 26, 2002, 01:17:50 PM »
Quote



R u affraid or what?...lol...jus askin!


Rel... i'll battle ya if u down!

Peace1!



Oh yeah..VERY..hes like a professional
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

.:R-E-L:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1506
  • Karma: 0
  • R-E-L...comin w/ that punk rap!  
Re: R-E-L Vs. ROCCY
« Reply #6 on: April 26, 2002, 01:23:04 PM »
aiiight.....R-E-L VS. AMC



VOTES!~!~!~!



p.s- a part of my rhyme is directed 2 roccy, cuz i thought i was gonna battle him,. but im not, so dont focus on that 2 much
Straight Outta Muthafuckin So. Kaliforn-i-a
909 805 310 323 213 818 661 949 714 609 415 619 562
 

doggmastah

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 689
  • Karma: 0
  • All hoez n ya kneez:make way fo tha masta of geez!
Re: R-E-L Vs. ROCCY
« Reply #7 on: April 27, 2002, 03:44:12 AM »
Quote
R-E-LR-E-L comin like Ben Franklin wit Miracle Inventions//
These verse I gotta start lendin, at these lyrical conventions//
No need to begin fakin', when its my rhymes that leave u shakin//
Your breakin, cuz ur deceased//
And its you Ima beat and pick you up off yo feet--like a vacuum cleaner//
Im stopin to make a special delivery//
Hardcore bars break yo exceptional memory//
Ima police-officer given wack lines, rhyme fines//
I arrest Roccy, cuz i detest him and leave the rest wack like him//
These lines is fantastic, like those fake tits, made outta plastic//
Dont com here wit dat crap, cuz R-E-L com w/ WestCoast Rap//
At last, Its time for a keystyle-retaliation//
And time fo me to make a file fo emancipation//


AMC

Fool! with a hord of emcees AMC reppin'  an bustin fake netcees like flees/
R-E-L  ,supposed to be the best of emcees, fakin' is real ways an beggin' to roll with tha gees/
R-E-L the vacuum cleaner suckin' every  dick in tha street, singin' "Have u seen Her?"/
Damn, better not listen when  u rap fake Mc Hammer wack style shit/
U could at least get a sledge-hammer an smack yur head cuz it's outta fit/
(pause for reflection:
So...ya westcoast rap  is wack/
the hole in a head is filled of crap /
(Back to battle:
Yur lyrical conventions are lackin' off real definitions,/
yur actions ,by far, cant follow yur most simple ambitions/
yur submitted to all bitches, not makin' submissions/
not even the taliban would give tha most simple missions/


(no beef... jus spittin!)

VOTE YALL!


Peace1!




« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
PEACE1!


AMC- Spittin' from Portugal da French emcee!

                     
Affiliated to the WSFC-West Side French Connection-
 

.:R-E-L:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1506
  • Karma: 0
  • R-E-L...comin w/ that punk rap!  
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #8 on: April 27, 2002, 05:52:49 AM »
uppin fo votes
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
Straight Outta Muthafuckin So. Kaliforn-i-a
909 805 310 323 213 818 661 949 714 609 415 619 562
 

.:R-E-L:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1506
  • Karma: 0
  • R-E-L...comin w/ that punk rap!  
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #9 on: April 27, 2002, 08:36:06 AM »
Quote
uppin fo votes

« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
Straight Outta Muthafuckin So. Kaliforn-i-a
909 805 310 323 213 818 661 949 714 609 415 619 562
 

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12111
  • Thanked: 13 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #10 on: April 27, 2002, 08:46:17 AM »
I trhink I'ma go with AMC. His rhymes flowed more smoothly.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Smooth

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3392
  • Karma: 89
  • Classic.
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #11 on: April 27, 2002, 09:21:20 AM »
Yeah im sayin AMC... i liked his flow more


« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
"Nigga what up now?. you act like a bitch, you bound to get fucked, you trick ass snitch!" - Snoop Dogg - "Buck Em"

"Stranded on death row for pumpin slug's in muthafucka's" - Kurupt - "Stranded on Death Row"

Here's a message to the youngsters today,standing by you can die - Nate Dogg - "One More Day"

Battle Record 1-0

 

.:R-E-L:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1506
  • Karma: 0
  • R-E-L...comin w/ that punk rap!  
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #12 on: April 27, 2002, 09:42:55 AM »
0-2



[size=20]VOTES[/size]
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
Straight Outta Muthafuckin So. Kaliforn-i-a
909 805 310 323 213 818 661 949 714 609 415 619 562
 

ROCCY

  • Guest
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #13 on: April 27, 2002, 09:52:31 AM »
Both droped ill no doubt..AMC droped nice and smooth but I wasnt feelng his shit much..Il give it to REL peace..

VOTE= REL
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

.:R-E-L:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1506
  • Karma: 0
  • R-E-L...comin w/ that punk rap!  
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #14 on: April 27, 2002, 10:59:54 AM »
thnx homie.......1-2
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
Straight Outta Muthafuckin So. Kaliforn-i-a
909 805 310 323 213 818 661 949 714 609 415 619 562
 

.:R-E-L:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1506
  • Karma: 0
  • R-E-L...comin w/ that punk rap!  
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #15 on: April 27, 2002, 11:54:08 AM »
uppin fo votes
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
Straight Outta Muthafuckin So. Kaliforn-i-a
909 805 310 323 213 818 661 949 714 609 415 619 562
 

ePiK_INgenius

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 103
  • Karma: 0
  • aka Mr. Trigga
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #16 on: April 27, 2002, 03:46:36 PM »
hmmm...i like rels better..

VOTE=REL
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

.:R-E-L:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1506
  • Karma: 0
  • R-E-L...comin w/ that punk rap!  
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #17 on: April 27, 2002, 03:48:03 PM »
thnx yo......



2-2....VOTE!!!!!!!!!!!!!!
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
Straight Outta Muthafuckin So. Kaliforn-i-a
909 805 310 323 213 818 661 949 714 609 415 619 562
 

.:R-E-L:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1506
  • Karma: 0
  • R-E-L...comin w/ that punk rap!  
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #18 on: April 27, 2002, 09:55:59 PM »
Quote
uppin fo votes

« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
Straight Outta Muthafuckin So. Kaliforn-i-a
909 805 310 323 213 818 661 949 714 609 415 619 562
 

doggmastah

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 689
  • Karma: 0
  • All hoez n ya kneez:make way fo tha masta of geez!
Re: R-E-L Vs. ROCCY
« Reply #19 on: April 28, 2002, 04:46:03 AM »
Quote
R-E-LR-E-L comin like Ben Franklin wit Miracle Inventions//
These verse I gotta start lendin, at these lyrical conventions//
No need to begin fakin', when its my rhymes that leave u shakin//
Your breakin, cuz ur deceased//
And its you Ima beat and pick you up off yo feet--like a vacuum cleaner//
Im stopin to make a special delivery//
Hardcore bars break yo exceptional memory//
Ima police-officer given wack lines, rhyme fines//
I arrest Roccy, cuz i detest him and leave the rest wack like him//
These lines is fantastic, like those fake tits, made outta plastic//
Dont com here wit dat crap, cuz R-E-L com w/ WestCoast Rap//
At last, Its time for a keystyle-retaliation//
And time fo me to make a file fo emancipation//


AMC

Fool! with a hord of emcees AMC reppin'  an bustin fake netcees like flees/
R-E-L  ,supposed to be the best of emcees, fakin' is real ways an beggin' to roll with tha gees/
R-E-L the vacuum cleaner suckin' every  dick in tha street, singin' "Have u seen Her?"/
Damn, better not listen when  u rap fake Mc Hammer wack style shit/
U could at least get a sledge-hammer an smack yur head cuz it's outta fit/
(pause for reflection:
So...ya westcoast rap  is wack/
the hole in a head is filled of crap /
(Back to battle:
Yur lyrical conventions are lackin' off real definitions,/
yur actions ,by far, cant follow yur most simple ambitions/
yur submitted to all bitches, not makin' submissions/
not even the taliban would give tha most simple missions/


It's 2-2 c'mon an vote yall! We need mo' votez!


Peace1!




PEACE1!


AMC- Spittin' from Portugal da French emcee!

                     
Affiliated to the WSFC-West Side French Connection-
 

KVB

  • Guest
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #20 on: April 28, 2002, 04:49:17 AM »
Vote = .:R:E:L:.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

doggmastah

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 689
  • Karma: 0
  • All hoez n ya kneez:make way fo tha masta of geez!
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #21 on: April 28, 2002, 05:07:56 AM »
Quote
Vote = .:R:E:L:.


^^Next time betta explain ya votes!

Peace1!

its 3-2 now!
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
PEACE1!


AMC- Spittin' from Portugal da French emcee!

                     
Affiliated to the WSFC-West Side French Connection-
 

doggmastah

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 689
  • Karma: 0
  • All hoez n ya kneez:make way fo tha masta of geez!
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #22 on: April 28, 2002, 05:10:40 AM »
R-E-L
R-E-L comin like Ben Franklin wit Miracle Inventions//
These verse I gotta start lendin, at these lyrical conventions//
No need to begin fakin', when its my rhymes that leave u shakin//
Your breakin, cuz ur deceased//
And its you Ima beat and pick you up off yo feet--like a vacuum cleaner//
Im stopin to make a special delivery//
Hardcore bars break yo exceptional memory//
Ima police-officer given wack lines, rhyme fines//
I arrest Roccy, cuz i detest him and leave the rest wack like him//
These lines is fantastic, like those fake tits, made outta plastic//
Dont com here wit dat crap, cuz R-E-L com w/ WestCoast Rap//
At last, Its time for a keystyle-retaliation//
And time fo me to make a file fo emancipation//


AMC  

Fool! with a hord of emcees AMC reppin'  an bustin fake netcees like flees/
R-E-L  ,supposed to be the best of emcees, fakin' is real ways an beggin' to roll with tha gees/
R-E-L the vacuum cleaner suckin' every  dick in tha street, singin' "Have u seen Her?"/
Damn, better not listen when  u rap fake Mc Hammer wack style shit/
U could at least get a sledge-hammer an smack yur head cuz it's outta fit/
(pause for reflection:
So...ya westcoast rap  is wack/
the hole in a head is filled of crap /
(Back to battle:
Yur lyrical conventions are lackin' off real definitions,/
yur actions ,by far, cant follow yur most simple ambitions/
yur submitted to all bitches, not makin' submissions/
not even the taliban would give tha most simple missions/

It's 3-2 yall we still need mo' votes!s
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
PEACE1!


AMC- Spittin' from Portugal da French emcee!

                     
Affiliated to the WSFC-West Side French Connection-
 

KVB

  • Guest
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #23 on: April 28, 2002, 05:11:42 AM »
Quote


^^Next time betta explain ya votes!

Peace1!

its 3-2 now!


Would you like me to explain my vote in this battle ?
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

doggmastah

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 689
  • Karma: 0
  • All hoez n ya kneez:make way fo tha masta of geez!
Re: R-E-L Vs. AMC
« Reply #24 on: April 28, 2002, 05:22:30 AM »
Quote


Would you like me to explain my vote in this battle ?


well i would apreciate that... no beef dawg... jus that people dont start again with that lazyness again...

and i'm suspectin' that people are startin' to give votes "by simpathy" and not bein fair sumtimes(lol) ... i know u dont but i believe its the best way to prevent people from bein' unfair!

Peace1!  (holla at me)
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
PEACE1!


AMC- Spittin' from Portugal da French emcee!

                     
Affiliated to the WSFC-West Side French Connection-