Author Topic: Enter An Own Risk!!!  (Read 282 times)

AlerG

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6028
  • Karma: 363
Enter An Own Risk!!!
« on: October 23, 2008, 01:44:34 PM »
http://www.bottleguy.com

don't act like i didn't warn you,

chill
Our music video which was featured in the motion picture Scary Movie 5 :

 

es-jay

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3827
  • Karma: 405
Re: Enter An Own Risk!!!
« Reply #1 on: October 23, 2008, 02:02:45 PM »
i wish i had of taken notice of your warning...


btw, that has to be fake.
 

Ali Tha Great

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1322
  • Karma: 239
Re: Enter An Own Risk!!!
« Reply #2 on: October 23, 2008, 02:14:09 PM »
i wish i had of taken notice of your warning...


btw, that has to be fake.
what is it?
 

penenstamp

  • Guest
Re: Enter An Own Risk!!!
« Reply #3 on: October 23, 2008, 02:14:58 PM »
i wish i had of taken notice of your warning...


btw, that has to be fake.

don't you remember goatse.cx? :P




what is it?

a picture from a man's behind with a bottle in it
 

Nat Turner-reincarnated

  • Guest
Re: Enter An Own Risk!!!
« Reply #4 on: October 23, 2008, 03:48:17 PM »
more convincing evidence that this place is filled with a bunch of homosexual ass fagget crackers.  first off why you feel the need to post this shit?  ya devils really trip me the fuck out.
 

The Phoenix

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 612
  • Karma: 90
  • Rise...The Phoenix
Re: Enter An Own Risk!!!
« Reply #5 on: October 24, 2008, 05:41:43 AM »
more convincing evidence that this place is filled with a bunch of homosexual ass fagget crackers.  first off why you feel the need to post this shit?  ya devils really trip me the fuck out.
Damn right.  Speak nigga!
Time for a change...bring it!
 

Paul

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7355
  • Karma: 506
  • Salute
Re: Enter An Own Risk!!!
« Reply #6 on: October 24, 2008, 10:37:35 AM »
i wish i had of taken notice of your warning...


btw, that has to be fake.

don't you remember goatse.cx? :P




what is it?

a picture from a man's behind with a bottle in it


whats goatse.cx???
funkyfreshintheflesh
 

Chief

  • Guest
Re: Enter An Own Risk!!!
« Reply #7 on: October 24, 2008, 08:04:07 PM »
lmfao that cant be real

 :puke:
 

OchoCinco

  • Guest
Re: Enter An Own Risk!!!
« Reply #8 on: October 24, 2008, 08:31:39 PM »
more convincing evidence that this place is filled with a bunch of homosexual ass fagget crackers.  first off why you feel the need to post this shit?  ya devils really trip me the fuck out.

first time i have to agree with job...i aint even gunna look at this shit
 

hellrazor86

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1596
  • Karma: -260
  • There Can Only Be One Don
Re: Enter An Own Risk!!!
« Reply #9 on: October 25, 2008, 12:34:46 AM »
more convincing evidence that this place is filled with a bunch of homosexual ass fagget crackers.  first off why you feel the need to post this shit?  ya devils really trip me the fuck out.

first time i have to agree with job...i aint even gunna look at this shit
 

K.Dub

  • Magic
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12677
  • Karma: 1118
Re: Enter An Own Risk!!!
« Reply #10 on: October 25, 2008, 04:17:21 AM »
Whoa, I ain't seeing that shit!

kemizt
 

'EclipZe

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4712
  • Karma: -78
Re: Enter An Own Risk!!!
« Reply #11 on: October 25, 2008, 09:04:53 AM »
why did i even look and ignored your warnings....

AlerG

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6028
  • Karma: 363
Re: Enter An Own Risk!!!
« Reply #12 on: October 25, 2008, 11:00:10 AM »
i got warned about it and still checked it out...wish i hadn't...that's why i felt i had to warn yall before posting,

i think it's fake too,

chill
Our music video which was featured in the motion picture Scary Movie 5 :

 

Jeremy812

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 169
  • Karma: -1
Re: Enter An Own Risk!!!
« Reply #13 on: October 27, 2008, 10:00:11 PM »
All I saw was the words bottle guy and I definitely decided not to go to that link. A little bit odd that you guys are posting gay pictures and shit.