Author Topic: Nipsy Hussle - The Next Biggest Thing Outta L.A [Trailer]  (Read 315 times)

Trizzle

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 519
  • Karma: 47
  • #Section80
 

DJ ACE CAPONE

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 675
  • Karma: 40
  • An OG's OG
Re: Nipsy Hussle - The Next Biggest Thing Outta L.A [Trailer]
« Reply #1 on: November 13, 2008, 05:57:00 AM »
Props on that shit!
New mixtape out weekly:


Listen to my mixtapes bitches! www.DJACEINTHEMIX.com
 

Elano

  • Guest
Re: Nipsy Hussle - The Next Biggest Thing Outta L.A [Trailer]
« Reply #2 on: November 13, 2008, 07:56:44 AM »
 8)
 

COMPTONRIDA1

  • Guest
Re: Nipsy Hussle - The Next Biggest Thing Outta L.A [Trailer]
« Reply #3 on: November 13, 2008, 02:34:52 PM »
yeah. nipsey goes...I TOLD YALL ITS DA REAL NIGGAS TURN AGAIN.. ALL BITCH NIGGAS GO HIDE...
 

bullet_wrongkind

  • Guest
Re: Nipsy Hussle - The Next Biggest Thing Outta L.A [Trailer]
« Reply #4 on: November 13, 2008, 02:43:54 PM »
slausion ryda, duck down niggas
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: Nipsy Hussle - The Next Biggest Thing Outta L.A [Trailer]
« Reply #5 on: November 13, 2008, 02:45:33 PM »
kinda looks like snoop nd knoc if they had a baby
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

RHustle

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1166
  • Karma: -4
Re: Nipsy Hussle - The Next Biggest Thing Outta L.A [Trailer]
« Reply #6 on: November 13, 2008, 02:52:25 PM »
kinda looks like snoop nd knoc if they had a baby

LMAO i like dude tho! dope video can wait to see part 2
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: Nipsy Hussle - The Next Biggest Thing Outta L.A [Trailer]
« Reply #7 on: November 13, 2008, 03:19:23 PM »
kinda looks like snoop nd knoc if they had a baby

LMAO i like dude tho! dope video can wait to see part 2



haha yea i like his music, juz an observation imo
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

Jinky

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 15
  • Karma: 0
Re: Nipsy Hussle - The Next Biggest Thing Outta L.A [Trailer]
« Reply #8 on: November 13, 2008, 04:37:13 PM »
kinda looks like snoop nd knoc if they had a baby

lol!!
 

Let's Get Down

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1348
  • Karma: 250
  • The Kane Beatz Movement - The Building Records
Re: Nipsy Hussle - The Next Biggest Thing Outta L.A [Trailer]
« Reply #9 on: November 13, 2008, 04:44:40 PM »
kinda looks like snoop nd knoc if they had a baby

lol
 

DJ ACE CAPONE

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 675
  • Karma: 40
  • An OG's OG
Re: Nipsy Hussle - The Next Biggest Thing Outta L.A [Trailer]
« Reply #10 on: November 13, 2008, 04:46:50 PM »
They was posin in front of the wall that is in my sig.
West up, 6-0 & RIP Kavette & Eddie Boy!
New mixtape out weekly:


Listen to my mixtapes bitches! www.DJACEINTHEMIX.com
 

LONDON!!

"get this money by any means nessassary"
 

Jeremy812

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 169
  • Karma: -1
Re: Nipsy Hussle - The Next Biggest Thing Outta L.A [Trailer]
« Reply #12 on: November 13, 2008, 10:21:13 PM »
Nipsey is the truth.
 

Elano

  • Guest