Author Topic: everyday at work I take a blunt break...  (Read 1416 times)

Kool Beenz

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #25 on: November 28, 2008, 04:57:55 PM »
like i said its a southern thang

some good songs about it
pimp c- pourin up
beanie siegal feat. bun b - purple rain
project pat- purple

 ;)
 

Kool Beenz

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #26 on: November 28, 2008, 04:58:51 PM »
lil wayne- me and my drank
 

OchoCinco

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #27 on: November 28, 2008, 04:59:35 PM »



posting pics u found on google doesnt count
 

Floydness

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #28 on: November 28, 2008, 05:10:22 PM »
well what am i supposed to do? lol bring a camera with me everytime i smoke?? hmmm that might not be such a bad idea :idea:
 

Ali Tha Great

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1322
  • Karma: 239
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #29 on: November 28, 2008, 05:27:21 PM »
well what am i supposed to do? lol bring a camera with me everytime i smoke?? hmmm that might not be such a bad idea :idea:
camera phone?i have a crappy ass razr and look @ the pictures i've posted in previous threads...plus the one I posted in this thread...

 

Floydness

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #30 on: November 28, 2008, 05:33:44 PM »
how do I do that??? :)
 

Ali Tha Great

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1322
  • Karma: 239
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #31 on: November 28, 2008, 05:39:57 PM »
how do I do that??? :)
take a picture wit ur phone...send it to ur email...download the pic from ur email on to ur computer...then go to www.tinypic.com and upload the picture...then it gives u a link under "IMG Code for Forums & Message Boards" and copy and paste the link...thats it...

here's another one...

8)
 

OchoCinco

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #32 on: November 28, 2008, 05:43:02 PM »
how do I do that??? :)
take a picture wit ur phone...send it to ur email...download the pic from ur email on to ur computer...then go to www.tinypic.com and upload the picture...then it gives u a link under "IMG Code for Forums & Message Boards" and copy and paste the link...thats it...

here's another one...

8)


 

Muhfukka

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #33 on: November 28, 2008, 05:44:49 PM »
haha you guys are fucking consumers have fun with that sales tax
 

Hey Ma

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #34 on: November 28, 2008, 05:49:47 PM »
haha you guys are fucking consumers have fun with that sales tax

It's our choice. Besides all clubs have a wealth of different strains from local growers, the shit doesn't come from some giant factory. the tax I'm alright with. It allows me to go shopping for weed in a safe location with lots of variety. No waiting on a flaky or shady dealer.
 

Muhfukka

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #35 on: November 28, 2008, 06:02:34 PM »
haha you guys are fucking consumers have fun with that sales tax

It's our choice. Besides all clubs have a wealth of different strains from local growers, the shit doesn't come from some giant factory. the tax I'm alright with. It allows me to go shopping for weed in a safe location with lots of variety. No waiting on a flaky or shady dealer.
its not just the sales tax, the price is marked up to begin with. if you dont know any growers and your only alternative is buying skimped little sacks from some faggot who thinks hes a big time drug dealer, then yeah, i see the reason to go to the clubs. but the problem is people act like weed is some magical thing that has to be really expensive
 

Floydness

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #36 on: November 28, 2008, 06:03:52 PM »
Were all consumers... it just depends on what we consume.. :-* 8) :D
 

Floydness

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #37 on: November 28, 2008, 06:04:26 PM »
how do I do that??? :)
take a picture wit ur phone...send it to ur email...download the pic from ur email on to ur computer...then go to www.tinypic.com and upload the picture...then it gives u a link under "IMG Code for Forums & Message Boards" and copy and paste the link...thats it...

here's another one...

8)


Thanx a lot !! :) 8)
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #38 on: November 28, 2008, 08:42:18 PM »
haha you guys are fucking consumers have fun with that sales tax

It's our choice. Besides all clubs have a wealth of different strains from local growers, the shit doesn't come from some giant factory. the tax I'm alright with. It allows me to go shopping for weed in a safe location with lots of variety. No waiting on a flaky or shady dealer.
its not just the sales tax, the price is marked up to begin with. if you dont know any growers and your only alternative is buying skimped little sacks from some faggot who thinks hes a big time drug dealer, then yeah, i see the reason to go to the clubs. but the problem is people act like weed is some magical thing that has to be really expensive


i bet you've never stepped foot in a down canibus club. ;D
 

Ares_Tha_Vicious

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 22
  • Karma: 120
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #39 on: November 28, 2008, 08:58:01 PM »
whose hands are those in the pic?
wanna say ali but they look toooo white. elior?

lol
 

Ali Tha Great

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1322
  • Karma: 239
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #40 on: November 28, 2008, 09:49:29 PM »
whose hands are those in the pic?
wanna say ali but they look toooo white. elior?

lol
lmao...nigga I have a darker complexion than evan...how can that b me?
 

Sparegeez

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #41 on: November 28, 2008, 11:59:21 PM »
Good shit but you suck at rolling
 

Ali Tha Great

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1322
  • Karma: 239
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #42 on: November 29, 2008, 12:01:48 AM »
Good shit but you suck at rolling
I didn't roll them ;D
 

east_london_don

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 2
  • Karma: 0
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #43 on: November 29, 2008, 04:59:06 AM »
I prefer a smack break


 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #44 on: November 29, 2008, 05:27:12 AM »
Good shit but you suck at rolling


those are perfectly rolled blunts, son...come down here if you ain't too scared and see for yaself. 8)
 

Johnny B

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #45 on: November 29, 2008, 05:28:12 AM »
Good shit but you suck at rolling


those are perfectly rolled blunts, son...come down here if you ain't too scared and see for yaself. 8)

lmao, he WON'T!
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #46 on: November 29, 2008, 05:31:30 AM »
of course, they can be rolled fatter...but that's a 2-man bleez. will get a couple people tossed. 8)
 

Sparegeez

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #47 on: November 29, 2008, 10:33:34 AM »
Good shit but you suck at rolling


those are perfectly rolled blunts, son...come down here if you ain't too scared and see for yaself. 8)

lmao, he WON'T!

ummmm ok....


I'm actually going to be in CSU Northridge smoking all day this Monday. NIK you should cruise by and match up
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #48 on: November 30, 2008, 03:54:47 AM »
Good shit but you suck at rolling


those are perfectly rolled blunts, son...come down here if you ain't too scared and see for yaself. 8)

lmao, he WON'T!

ummmm ok....


I'm actually going to be in CSU Northridge smoking all day this Monday. NIK you should cruise by and match up


we can do it big 8)
 

Ali Tha Great

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1322
  • Karma: 239
Re: everyday at work I take a blunt break...
« Reply #49 on: November 30, 2008, 11:45:18 AM »
Good shit but you suck at rolling


those are perfectly rolled blunts, son...come down here if you ain't too scared and see for yaself. 8)

lmao, he WON'T!

ummmm ok....


I'm actually going to be in CSU Northridge smoking all day this Monday. NIK you should cruise by and match up


we can do it big 8)