Author Topic: its been brought to my attention....  (Read 700 times)

Nat Turner-reincarnated

  • Guest
its been brought to my attention....
« on: December 01, 2008, 08:19:04 PM »
that this place is indeed filled with wiggers, who dont know shit about anything.  eye always thought this place had a lot more Black than whites , but that Blacks were too scared to talk back to there masters on here..............way too many immature ass white devils on here......... always making references to gay shit ( like eye hope that aint whats on ya'll minds all the time). making topics with my name just to get my attention ( eye treat you niggas like 50, eye dont even respond- immortal techinque). so eye cant fuck wit this site anymore plus eye got a seed on the way.


But shououts to the real niggas on here.


Sikotic whats good nigga? hope you get into the medical school that you applied for and succeed. 100% percent love nigga

CoreG37- hope everything work out..... with the martial arts and young seeds. and that degree go to good use

Bedford Iz Active- whats good homie?!?!?! didnt always agree on shit but none the less you kept it real.

Mackin- havent seen you in a while. hope everything is good with you.

timelock- peace nigga. always kept it real.

Quiet truth- you a sketchy ass nigga.....but whatever...... stop disrespecting your moms on here..... we already got enough reality
 shows, showing Blacks acting like fools dont need any more. not to mention none of these honkies really give a shit about your situation.


Rugged Monk gives not a fuck- you was always cool to me. keep banging that wu. and civilized these savages on here

relentless whats good? you were always cool. keep through with an open mind on lot of shit

chucknoxx- peace.

Infinite African West Coastin- eye see you doing big things..........traveling the globe and all. be safe on your travels. we need more white people like you out here. and keep that freestyle session live and legit.

JTplatnum- peace, you always came through with an open mind.

Soopahigh- good looking for that al green

360- peace

Chad Vader-peace you were always cool  on here.

Jatt- peace

UKnowWhatItIs- peace

and fuck the rest of you corny ass honky motherfuckers. straight up. you know who you guys are . eye am out.
 

DTG Entertainment

  • Guest
Re: its been brought to my attention....
« Reply #1 on: December 01, 2008, 08:21:49 PM »
Wow, he's gone. You will be missed J.O.B.  8)
 

Muhfukka

  • Guest
Re: its been brought to my attention....
« Reply #2 on: December 01, 2008, 08:25:02 PM »
hahaha
 

Muhfukka

  • Guest
Re: its been brought to my attention....
« Reply #3 on: December 01, 2008, 08:30:32 PM »
but he is right about this place being full of wiggers who dont know shit
 

UKnowWhatItIs: welcome to my traps....game over

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7883
  • Karma: 774
Re: its been brought to my attention....
« Reply #4 on: December 01, 2008, 08:34:09 PM »
Peace JOB & good luck with what you're doing.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: its been brought to my attention....
« Reply #5 on: December 01, 2008, 10:06:48 PM »
I'm disappointed to not see my name on the list. :-\

peace out, son. 8)
 

K.Dub

  • Magic
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12677
  • Karma: 1118
Re: its been brought to my attention....
« Reply #6 on: December 01, 2008, 11:44:43 PM »
Hahhahahahahaha, he got tired of this huh? :D

I feel sorry for his kid, if he was real and not an alias...
« Last Edit: December 01, 2008, 11:46:35 PM by K.Dub »

kemizt
 

SEERLOVESKAIN

  • Guest
Re: its been brought to my attention....
« Reply #7 on: December 01, 2008, 11:49:46 PM »
You forgot me, JOB >:(

Take it easy, Obama is president now.

See you around.
 

J.D. Wykid, Esq.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3222
  • Karma: 405
  • Id rather be rich n unhappy than poor n miserable
Re: its been brought to my attention....
« Reply #8 on: December 02, 2008, 03:20:18 AM »
meh. 



'Oh I can't see him, I can't see God', YA'LL CAN'T SEE FUCKIN' AIR NEITHER!
Quote from: QuietTruth
Prove to me the wind. Show me the wind man. I want proof of that shit. Cuz I don't see it.
 

Ali Tha Great

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1322
  • Karma: 239
Re: its been brought to my attention....
« Reply #9 on: December 02, 2008, 03:24:19 AM »
I guess its time to make another account Elior...lets c if u can top this one ;D
 

The Phoenix

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 612
  • Karma: 90
  • Rise...The Phoenix
Re: its been brought to my attention....
« Reply #10 on: December 02, 2008, 06:04:21 AM »
Damn...my nigga is gone.  I followed your ass since the Nat Turner dayz.  RIP my nigga.  Guess I'll hang on to the name just a little longer...you know... to keep fucking up the threads.



Time for a change...bring it!
 

jeromechickenbone

  • Guest
Re: its been brought to my attention....
« Reply #11 on: December 02, 2008, 10:42:50 AM »
Damn...my nigga is gone.  I followed your ass since the Nat Turner dayz.  RIP my nigga.  Guess I'll hang on to the name just a little longer...you know... to keep fucking up the threads.





word life son carry the torch
 

7even

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 11289
  • Karma: -679
Re: its been brought to my attention....
« Reply #12 on: December 02, 2008, 11:12:00 AM »
Your lame ass gon' be back like boomerangs... fuck off
Cause I don't care where I belong no more
What we share or not I will ignore
And I won't waste my time fitting in
Cause I don't think contrast is a sin
No, it's not a sin
 

Hey Ma

  • Guest
Re: its been brought to my attention....
« Reply #13 on: December 02, 2008, 12:14:34 PM »
Damn...my nigga is gone.  I followed your ass since the Nat Turner dayz.  RIP my nigga.  Guess I'll hang on to the name just a little longer...you know... to keep fucking up the threads.




It's time to step it up and disrespect these devils til danny gets back.
 

Teddy Roosevelt

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7537
  • Karma: 179
  • The Trust-Buster
Re: its been brought to my attention....
« Reply #14 on: December 02, 2008, 12:45:05 PM »
Damn...my nigga is gone.  I followed your ass since the Nat Turner dayz.  RIP my nigga.  Guess I'll hang on to the name just a little longer...you know... to keep fucking up the threads.
Another one bites the dust. :(
 

El the Self Image

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 402
  • Karma: -43
  • It's 10:30 somewhere!
Re: its been brought to my attention....
« Reply #15 on: December 02, 2008, 01:14:22 PM »
LOL at this whole thread.....

White Devils.... lol....
Peace and Blessings,
-Él the Self Image
Parkin Lot Drunks!
eltheself@gmail.com
http://www.myspace.com/eltheself
http://www.myspace.com/imapld

FREE MIXTAPE, OUT NOW, GET IT!
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: its been brought to my attention....
« Reply #16 on: December 02, 2008, 06:47:31 PM »
I guess its time to make another account Elior...lets c if u can top this one ;D


 :sshh:
 

Jared Taylor

  • Guest
Re: its been brought to my attention....
« Reply #17 on: December 02, 2008, 06:55:33 PM »
He left because he got exposed to the truth of my words. He's so used to having limp-wristed liberal pussy whites who don't stand up for their race that he can beat on. The truth of the White Man's words brought him down.

White power!
 

acgrundy

  • Guest
Re: its been brought to my attention....
« Reply #18 on: December 02, 2008, 07:25:59 PM »
he left cause his welfare finally got cutoff and his mom can't afford to pay the power bill much less the internet
 

Jared Taylor

  • Guest
Re: its been brought to my attention....
« Reply #19 on: December 02, 2008, 08:12:33 PM »
he left cause his welfare finally got cutoff and his mom can't afford to pay the power bill much less the internet

Haha, probably.
 

MANBEARPIG.

  • Habitual Line-Stepper
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2240
  • Karma: 63
Re: its been brought to my attention....
« Reply #20 on: December 02, 2008, 09:11:30 PM »
I'm disappointed to not see my name on the list. :-\


-KIDRENEGADE-
 

The Phoenix

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 612
  • Karma: 90
  • Rise...The Phoenix
Re: its been brought to my attention....
« Reply #21 on: December 03, 2008, 05:26:40 AM »
He left because he got exposed to the truth of my words. He's so used to having limp-wristed liberal pussy whites who don't stand up for their race that he can beat on. The truth of the White Man's words brought him down.

White power!
Funny ass shit, man.  I'm gonna call you Nabisco, you cracker as fuck.
Time for a change...bring it!
 

K.Dub

  • Magic
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12677
  • Karma: 1118
Re: its been brought to my attention....
« Reply #22 on: December 03, 2008, 05:33:38 AM »
I usually just laughed at him.

kemizt
 

Furor Teutonicus

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1467
  • Karma: -145
  • aka Dr. Jan Itor
Re: its been brought to my attention....
« Reply #23 on: December 03, 2008, 08:39:49 AM »
it's all because of Elano

http://www.dubcnn.com/connect/index.php?topic=202191.0

"...always making references to gay shit ( like eye hope that aint whats on ya'll minds all the time). making topics with my name just to get my attention ( eye treat you niggas like 50, eye dont even respond- immortal techinque)
« Last Edit: December 03, 2008, 08:41:22 AM by Dr. Ján Ďtor »
 

K.Dub

  • Magic
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12677
  • Karma: 1118
Re: its been brought to my attention....
« Reply #24 on: December 03, 2008, 09:49:30 AM »
it's all because of Elano

http://www.dubcnn.com/connect/index.php?topic=202191.0

"...always making references to gay shit ( like eye hope that aint whats on ya'll minds all the time). making topics with my name just to get my attention ( eye treat you niggas like 50, eye dont even respond- immortal techinque)

That thread failed magnificently

kemizt