Author Topic: haha, look at this Heineken commercial  (Read 174 times)

penenstamp

  • Guest
 

Floydness

  • Guest
Re: haha, look at this Heineken commercial
« Reply #1 on: January 02, 2009, 05:19:40 PM »
SOOO TRUE lol I would take that chicks closet ANY day of the year over a closet full of beer lmao ???  :-X :D
 

Muhfukka

  • Guest
Re: haha, look at this Heineken commercial
« Reply #2 on: January 02, 2009, 05:36:51 PM »
heineken sucks
 

penenstamp

  • Guest
Re: haha, look at this Heineken commercial
« Reply #3 on: January 03, 2009, 08:43:45 AM »
heineken sucks

I bet you prefer a Budweiser :D
 

es-jay

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3827
  • Karma: 405
Re: haha, look at this Heineken commercial
« Reply #4 on: January 03, 2009, 09:07:01 AM »
great advert. i think i'd have the same reaction if i stumbled upon a wardrobe full of beer. fuck narnia.
 

big mat

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3024
  • Karma: 68
  • it aint my baby, bitch!
Re: haha, look at this Heineken commercial
« Reply #5 on: January 03, 2009, 10:52:02 AM »
ROFLLL
 

.:TimeLock:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1425
  • Karma: 159
  • Da Time Keepa!
Re: haha, look at this Heineken commercial
« Reply #6 on: January 03, 2009, 03:24:38 PM »
good shit lol




 

'EclipZe

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4712
  • Karma: -78
Re: haha, look at this Heineken commercial
« Reply #7 on: January 03, 2009, 03:35:06 PM »
hahaha dutch beer rules

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
 

hellrazor86

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1596
  • Karma: -260
  • There Can Only Be One Don