Author Topic: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*  (Read 738 times)

The-Leak (aka) kingwell (bka) JULES

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5942
  • Karma: 120
  • ~TWITTER.COM/ITZJULES
Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« on: January 19, 2009, 07:13:51 PM »
« Last Edit: January 19, 2009, 08:19:44 PM by The-Leak »
 

herpes

  • Guest
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast Tomorrow
« Reply #1 on: January 19, 2009, 07:27:57 PM »
it's thursday lol... I might actually go to this show unless I have to go do something for work.  I saw Cormega at SOB's a couple years ago when he released the testament.
 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #2 on: January 19, 2009, 11:59:34 PM »
This should be crazy, i hope they play "Wack Mcs" and blow ppl the fuck away with that shit lol!!!
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #3 on: January 20, 2009, 12:04:53 AM »
is that a song by them?



This should be crazy, i hope they play "Wack Mcs" and blow ppl the fuck away with that shit lol!!!
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

Jaydc555

  • Guest
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #4 on: January 20, 2009, 12:11:21 AM »
I thought they didn't take that beat they took the other one?the beat they picked was the one for onslaught.I think if crooked I was there he would have swayed the vote to whack mcs I know he's quoted that line before
 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #5 on: January 20, 2009, 01:45:11 AM »
Nah they took the "Wack MC's beat too, they took a bunch. Its been done for awhile now, Joe was gonna leak it on his site when it launched but Royce said just chill for now. So yah, i wanna hear that shit asap!!!

For anyone who hasnt heard this beat before, it starts 1:56 seconds in!!!

http://joebuddentv.com/jbtvinside.php?videoid=35

 8) 8) 8)
 

The-Leak (aka) kingwell (bka) JULES

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5942
  • Karma: 120
  • ~TWITTER.COM/ITZJULES
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #6 on: January 20, 2009, 05:02:56 AM »
Nah they took the "Wack MC's beat too, they took a bunch. Its been done for awhile now, Joe was gonna leak it on his site when it launched but Royce said just chill for now. So yah, i wanna hear that shit asap!!!

For anyone who hasnt heard this beat before, it starts 1:56 seconds in!!!

http://joebuddentv.com/jbtvinside.php?videoid=35

 8) 8) 8)

I still hope one of them or them as a group took the one at 4:17 here:

Chamillitary Click

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #7 on: January 20, 2009, 04:22:01 PM »
can someone explain to me what this is?

is it just some of there own songs?

cuz Slaughterhouse (the group) has two songs; not very easy to put on a concert lol.
 

MoodMuzik

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1558
  • Karma: 41
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #8 on: January 20, 2009, 04:35:54 PM »
will prolly watch
 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #9 on: January 20, 2009, 05:49:34 PM »
Nah they took the "Wack MC's beat too, they took a bunch. Its been done for awhile now, Joe was gonna leak it on his site when it launched but Royce said just chill for now. So yah, i wanna hear that shit asap!!!

For anyone who hasnt heard this beat before, it starts 1:56 seconds in!!!

http://joebuddentv.com/jbtvinside.php?videoid=35

 8) 8) 8)

I still hope one of them or them as a group took the one at 4:17 here:

That sounds like crack too!!!

can someone explain to me what this is?

is it just some of there own songs?

cuz Slaughterhouse (the group) has two songs; not very easy to put on a concert lol.

They'll prob debut a few new songs aswell and do some solo's!!!
 

Fuck Your Existence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3491
  • Karma: 109
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #10 on: January 20, 2009, 05:51:56 PM »
cool shit,hopefully ill be able to check it..props on the info
 

herpes

  • Guest
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #11 on: January 20, 2009, 06:52:06 PM »
I'm goin go  :D
 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #12 on: January 20, 2009, 09:08:58 PM »
For anyone that cares, "Wack Mc's is going to get finished next week on tuesday and released a few days after, str8 from Joe's mouth on Shade 45 a few hours ago!!!

 8)
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #13 on: January 20, 2009, 09:34:21 PM »

dope shit!!!!
str8 gangsta!!!



For anyone that cares, "Wack Mc's is going to get finished next week on tuesday and released a few days after, str8 from Joe's mouth on Shade 45 a few hours ago!!!

 8)
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

The-Leak (aka) kingwell (bka) JULES

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5942
  • Karma: 120
  • ~TWITTER.COM/ITZJULES
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #14 on: January 20, 2009, 10:20:12 PM »
For anyone that cares, "Wack Mc's is going to get finished next week on tuesday and released a few days after, str8 from Joe's mouth on Shade 45 a few hours ago!!!

 8)

Props!

can someone explain to me what this is?

is it just some of there own songs?

cuz Slaughterhouse (the group) has two songs; not very easy to put on a concert lol.

They'll prob debut a few new songs aswell and do some solo's!!!
[/quote]

Royce is confirmed to be the opening act.

penenstamp

  • Guest
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #15 on: January 21, 2009, 07:33:18 AM »
Is anyone good enough with computers to record this concert? :P
 

The-Leak (aka) kingwell (bka) JULES

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5942
  • Karma: 120
  • ~TWITTER.COM/ITZJULES
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #16 on: January 21, 2009, 10:50:06 PM »
Is anyone good enough with computers to record this concert? :P

It will be available for stream on the webpage after it has happened, in case you missed it.

penenstamp

  • Guest
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #17 on: January 22, 2009, 10:33:55 AM »
Is anyone good enough with computers to record this concert? :P

It will be available for stream on the webpage after it has happened, in case you missed it.

Ok. I'll try to rip it from there then :)
 

Matty

Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #18 on: January 22, 2009, 11:03:20 AM »

Chamillitary Click

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #19 on: January 22, 2009, 09:17:29 PM »
so how was this?

they drop any new songs? group songs or solo songs?
 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #20 on: January 22, 2009, 10:03:16 PM »
so how was this?

they drop any new songs? group songs or solo songs?

Webcast didnt work, i knew it wouldnt have. O well, hopefully theres a vid of the show somewhere!!!
 

pootypooty

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1386
  • Karma: 188
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #21 on: January 22, 2009, 10:10:09 PM »
It probably failed because there were over 200,000 people trying to watch it. I'm not so sure that Ustream is capable of that many viewers logging in at the same time.

However, Low Key was updating his Twitter messages while at the show. He said Crooked I beasted it. He performed "The Kite" and killed it I guess.

Peep the messages here: https://twitter.com/LowKeyUHTN?page=1

Sway from Wake Up Show was there.

YN aka Elliott Wilson, former Editor-In-Chief of XXL was there.

Miss Info from Hot97 was also there.

It was sold out too, so I imagine some movers & shakers were in the building enjoying the show.
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #22 on: January 22, 2009, 10:11:47 PM »
ID SAY 7/8 OUTTA 10 ON A FIRST LISTEN
BUT CROOKED DAMN




so how was this?

they drop any new songs? group songs or solo songs?
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #23 on: January 22, 2009, 10:53:33 PM »
ID SAY 7/8 OUTTA 10 ON A FIRST LISTEN
BUT CROOKED DAMN




so how was this?

they drop any new songs? group songs or solo songs?

Whats 7/8 on a first listen lol?
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: Joe Budden & Slaughterhouse Concert Webcast THURSDAY*
« Reply #24 on: January 22, 2009, 10:55:36 PM »
heat

*lyrics wise*



ID SAY 7/8 OUTTA 10 ON A FIRST LISTEN
BUT CROOKED DAMN




so how was this?

they drop any new songs? group songs or solo songs?

Whats 7/8 on a first listen lol?
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.