Author Topic: Kane Vs. Doggystylen  (Read 236 times)

CodeCaine

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 651
  • Karma: 16
  • reppin for the south, North Cackalac fool
Kane Vs. Doggystylen
« on: December 14, 2001, 07:45:02 PM »
aight its set....im gonna drop my rhyme tommorow morning.....peace
« Last Edit: December 31, 1969, 04:00:00 PM by 1034398800 »
It's CodeKane fool
Everybody knows Carolina's my home, this is my heart baby, this is my soul.

Folks think I'm out of my mind
I'm out of line a lot of times
I don't give a fuck bout guidelines
Do what I wanna do, when I wanna do it
You-you ain't like what I'm doin', you ain't got to
Petey Pab

Plus a buncha country boys wit gats, you don't want none-a that
-Scales
 

CodeCaine

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 651
  • Karma: 16
  • reppin for the south, North Cackalac fool
Re: Kane Vs. Doggystylen
« Reply #1 on: December 15, 2001, 08:01:32 PM »
yo ya wanted to face me well thats alright// cuz this will be ya last fight on ya last nite// tell ya girl thanks 4 last nite cuz it wuz real tite// now i got a light and i'm bout to ignite// cuz my flow is aimed on ya chest like tha light on my tech// step up an i'll snap ya neck wit tha quick chin check// when i come to wreck ya betta hit tha deck// cuz i'll stomp ya ass till ya a lil speck// ya say that you a dog but you just a lil pup// yo claim to be a pimp but its gotta be a mixup// cuz tha only tricks you know is how to beg and sit up// ya styles a little rusty ya better get a tune up// i'll spit so much ya think its 2 monsoons// my rhyme is tha shit fool fuck tha prunes// i spear ya ass with 3 harpoons// ya rhymes are commin like beats from tha neptunes//  so when ya step to me i come out in full force// i'll leave ya whole fam full of remorse// cuz i'll take ya body and soul and give em a divorce.........
« Last Edit: December 31, 1969, 04:00:00 PM by 1034398800 »
It's CodeKane fool
Everybody knows Carolina's my home, this is my heart baby, this is my soul.

Folks think I'm out of my mind
I'm out of line a lot of times
I don't give a fuck bout guidelines
Do what I wanna do, when I wanna do it
You-you ain't like what I'm doin', you ain't got to
Petey Pab

Plus a buncha country boys wit gats, you don't want none-a that
-Scales
 

bLaDe

  • The Paradoxical Third Eye
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 5343
  • Karma: 30
  • ..: Monolith :..
Re: Kane Vs. Doggystylen
« Reply #2 on: December 15, 2001, 08:03:59 PM »
lolz wtf is goin on? y is doggy challenging ya'll starters? LOL
i thought hes retired

 -{bLaDe}
Waving My Double Edged Sword, God Sharpened My Blade...
Its Just Me Against The World, And The Evil That He Made...
 

CodeCaine

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 651
  • Karma: 16
  • reppin for the south, North Cackalac fool
Re: Kane Vs. Doggystylen
« Reply #3 on: December 15, 2001, 08:11:41 PM »

Quote

lolz wtf is goin on? y is doggy challenging ya'll starters? LOL
i thought hes retired

 -{bLaDe}


thats what i thought too but he asked me to challenge him so i did
« Last Edit: December 31, 1969, 04:00:00 PM by 1034398800 »
It's CodeKane fool
Everybody knows Carolina's my home, this is my heart baby, this is my soul.

Folks think I'm out of my mind
I'm out of line a lot of times
I don't give a fuck bout guidelines
Do what I wanna do, when I wanna do it
You-you ain't like what I'm doin', you ain't got to
Petey Pab

Plus a buncha country boys wit gats, you don't want none-a that
-Scales
 

Doggystylin

  • Guest
Re: Kane Vs. Doggystylen
« Reply #4 on: December 16, 2001, 05:39:04 AM »
Quote
lolz wtf is goin on? y is doggy challenging ya'll starters? LOL
i thought hes retired

 -{bLaDe}


cause i wanna battle every person on the board.. so that means i have to battle the starters and work my way up...and if you havent noticed IM BACK BITCH


LOL....sucka ass niCCa

oh yeah btw ill be droppin soon
 

Maestro Minded

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4281
  • Karma: -38
Re: Kane Vs. Doggystylen
« Reply #5 on: December 16, 2001, 06:09:28 AM »
lol... didnt you accuse me for challenging kane?? .. lol
« Last Edit: December 31, 1969, 04:00:00 PM by 1034398800 »
 

Doggystylin

  • Guest
Re: Kane Vs. Doggystylen
« Reply #6 on: December 16, 2001, 06:18:20 AM »
Quote
lol... didnt you accuse me for challenging kane?? .. lol


yeah and if you dont remember i said it was a good idea, check yo self homie, u betta recognize
« Last Edit: December 31, 1969, 04:00:00 PM by 1034398800 »
 

Doggystylin

  • Guest
Re: Kane Vs. Doggystylen
« Reply #7 on: December 16, 2001, 10:58:16 AM »
OK Kane let me set this shit straight homie/
im comin right at ya and cant nobody hold me/
until youve been defeated or heated, like Xzibit im "restless"/
i got the heat so ima bless this/
this wack bitch Kane should be aressted/
for bein so wack givin niggaz a heart attack/
sometimes i wish my heat was contagious/
so i would have a challange cause its been ages /
tha7th grab the shovel we bout to bury another 1 in our graveyard/
of wack MC's we tore up cause they tried to act hard/
with no regard bitch i pull your hoe card/
yeah fool its tha graveyard shift/
and a 6 foot hole to rest is your gift/
« Last Edit: December 31, 1969, 04:00:00 PM by 1034398800 »
 

Doggystylin

  • Guest
Re: Kane Vs. Doggystylen
« Reply #8 on: December 16, 2001, 12:22:06 PM »
k now yall vote......3-0 is a K.O. or first to 5 wins


VOTE!
« Last Edit: December 31, 1969, 04:00:00 PM by 1034398800 »
 

maxi-padz

  • Lil Geezy
  • *
  • Posts: 0
  • Karma: 0
  • I love YaBB 1G - SP1!
Re: Kane Vs. Doggystylen
« Reply #9 on: December 16, 2001, 01:54:16 PM »
doggystylen took this imo.. he came harder.. used more sophisticated rhyme scheme and word play..
kane came nice as well.. real nice feeling ur shit cousin.. but suma ya disses is kinda old and played
tell ya girl thanks 4 last nite cuz it wuz real tite// lol i felt that fucked ya whole verse up.. u wasn disgraced tho man.. nice spit
vote- doggystylen
peace
~1~
« Last Edit: December 31, 1969, 04:00:00 PM by 1034398800 »
 

NEW_MINORITY

  • Guest
Re: Kane Vs. Doggystylen
« Reply #10 on: December 16, 2001, 02:06:24 PM »
doggystylen was more consistent
« Last Edit: December 31, 1969, 04:00:00 PM by 1034398800 »
 

bLaDe

  • The Paradoxical Third Eye
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 5343
  • Karma: 30
  • ..: Monolith :..
Re: Kane Vs. Doggystylen
« Reply #11 on: December 16, 2001, 02:22:02 PM »
Kane wuz tight ... but he screwed up on a few lines,  I felt doggy came harder and stayed on the topic ....

my vote : doggystylin

 -{bLaDe}
« Last Edit: December 31, 1969, 04:00:00 PM by 1034398800 »
Waving My Double Edged Sword, God Sharpened My Blade...
Its Just Me Against The World, And The Evil That He Made...
 

Doggystylin

  • Guest
Re: Kane Vs. Doggystylen
« Reply #12 on: December 16, 2001, 02:42:28 PM »
aight thats a KO

nice battle kane. keep it up
« Last Edit: December 31, 1969, 04:00:00 PM by 1034398800 »
 

infinite59

  • Guest
Re: Kane Vs. Doggystylen
« Reply #13 on: December 16, 2001, 07:27:11 PM »
Kane, at the end of your verse you said you'd have his family feeling remorse, but remorse is something you feel if you've done something wrong, they didn't do anything wrong.. still your verse was tight as fuck....

Doggy your verse was ill homie.. but you underestimated Kane

vote=Kane
« Last Edit: December 31, 1969, 04:00:00 PM by 1034398800 »
 

Doggystylin

  • Guest
Re: Kane Vs. Doggystylen
« Reply #14 on: December 16, 2001, 07:29:01 PM »
yeah.........LOL ^^^^
« Last Edit: December 31, 1969, 04:00:00 PM by 1034398800 »