Poll

Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??

Crooked I - Say Hi 2 Tha Bad Guy
29 (85.3%)
N.I.N.As Death Row Album
1 (2.9%)
Dorasels Death Row Album
1 (2.9%)
LA Nash - The Death Row EP
1 (2.9%)
Roscoe - Philaphornia (OG Version) with Daz, Soopafly, Bad Azz, And More
2 (5.9%)

Total Members Voted: 29

  

Author Topic: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??  (Read 1953 times)

Shango

Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #50 on: February 21, 2009, 10:24:47 AM »
how about the lbc crew album


which do you mean ? "Our City" leaked
 

acgrundy

  • Guest
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #51 on: February 21, 2009, 10:25:30 AM »
no lbc crew album has leaked
 

Shango

Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #52 on: February 21, 2009, 10:27:18 AM »
I might be wrong, but I got a album on my pc says LBC Crew - Our City
 

Mietek23

Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #53 on: February 21, 2009, 10:52:46 AM »
I might be wrong, but I got a album on my pc says LBC Crew - Our City

That's a bootleg with some of the tracks from the actual LBC Crew album mixed with some other ones in an average quality. The REAL album hasen't leaked..
 

DeathRowsFinest

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 94
  • Karma: 26
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #54 on: February 23, 2009, 08:13:02 AM »
Are you all freaking serious?  Some random dude creates a new account on here and promises he has some unreleased shit and you all actually think he has it?

Dude is a fake.. stupid shit I swear.


Hey I got every detox track ever made.... you all want them?

HAHAHA.. stupid shit I swear....

Theres Always One.... Yes I Am 'Freaking Serious', What Would B Tha Point In Jus Talkin Bout This?? Y Would I Come Here And JUst Say Shit 4 No Reason?? It Is Stupid Shit That U Would Doubt Me...

Crooked I Snippets 1 - http://www.zshare.net/audio/56057391163e2482/
Crooked I Snippets 2 - http://www.zshare.net/audio/56057539c941f65f/

Seems Crooked Is Tha Winner, B On Tha LookOut 4 The Cd Very Soon!!
« Last Edit: February 23, 2009, 08:29:56 AM by DeathRowsFinest »
 

kuruptDPG

Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #55 on: February 23, 2009, 08:42:43 AM »
Are you all freaking serious?  Some random dude creates a new account on here and promises he has some unreleased shit and you all actually think he has it?

Dude is a fake.. stupid shit I swear.


Hey I got every detox track ever made.... you all want them?

HAHAHA.. stupid shit I swear....

damn these are the shit. thanks alot homie, how you dropping this homie, for free or for sale? the song with too short is in this, shit sounds hot.

Theres Always One.... Yes I Am 'Freaking Serious', What Would B Tha Point In Jus Talkin Bout This?? Y Would I Come Here And JUst Say Shit 4 No Reason?? It Is Stupid Shit That U Would Doubt Me...

Crooked I Snippets 1 - http://www.zshare.net/audio/56057391163e2482/
Crooked I Snippets 2 - http://www.zshare.net/audio/56057539c941f65f/

Seems Crooked Is Tha Winner, B On Tha LookOut 4 The Cd Very Soon!!
 

miragedesigns

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 35
  • Karma: -8
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #56 on: February 23, 2009, 09:06:52 AM »
DOPE SHITT MAN!!!!!!!!!!!!!!!!! cant wait till the project comes out!!

can we get a tracklisting?? im up for doing a cd cover!! holla at me


Are you all freaking serious?  Some random dude creates a new account on here and promises he has some unreleased shit and you all actually think he has it?

Dude is a fake.. stupid shit I swear.


Hey I got every detox track ever made.... you all want them?

HAHAHA.. stupid shit I swear....

Theres Always One.... Yes I Am 'Freaking Serious', What Would B Tha Point In Jus Talkin Bout This?? Y Would I Come Here And JUst Say Shit 4 No Reason?? It Is Stupid Shit That U Would Doubt Me...

Crooked I Snippets 1 - http://www.zshare.net/audio/56057391163e2482/
Crooked I Snippets 2 - http://www.zshare.net/audio/56057539c941f65f/

Seems Crooked Is Tha Winner, B On Tha LookOut 4 The Cd Very Soon!!
 

Soopafly DPGC

Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #57 on: February 23, 2009, 09:07:25 AM »
Dammit!!  Crooked I won??  I want that Soopafly/Roscoe OG joint.  Come on man, post that single track up on here out of the goodness of your heart.
 

miragedesigns

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 35
  • Karma: -8
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #58 on: February 23, 2009, 09:12:08 AM »
no one wants that shitt ^^^ soopafly groupie!
 

Haze Zeus13

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 121
  • Karma: -7
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #59 on: February 23, 2009, 09:22:14 AM »
Are you all freaking serious?  Some random dude creates a new account on here and promises he has some unreleased shit and you all actually think he has it?

Dude is a fake.. stupid shit I swear.


Hey I got every detox track ever made.... you all want them?

HAHAHA.. stupid shit I swear....

Theres Always One.... Yes I Am 'Freaking Serious', What Would B Tha Point In Jus Talkin Bout This?? Y Would I Come Here And JUst Say Shit 4 No Reason?? It Is Stupid Shit That U Would Doubt Me...

Crooked I Snippets 1 - http://www.zshare.net/audio/56057391163e2482/
Crooked I Snippets 2 - http://www.zshare.net/audio/56057539c941f65f/

Seems Crooked Is Tha Winner, B On Tha LookOut 4 The Cd Very Soon!!

OHHHH SHHHHIIIITTTT!!!! FUCKING NICE!!!!

WHEN IS THIS DROPPING???
 

Hazzard

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 962
  • Karma: 32
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #60 on: February 23, 2009, 09:35:32 AM »
Are you all freaking serious?  Some random dude creates a new account on here and promises he has some unreleased shit and you all actually think he has it?

Dude is a fake.. stupid shit I swear.


Hey I got every detox track ever made.... you all want them?

HAHAHA.. stupid shit I swear....

Theres Always One.... Yes I Am 'Freaking Serious', What Would B Tha Point In Jus Talkin Bout This?? Y Would I Come Here And JUst Say Shit 4 No Reason?? It Is Stupid Shit That U Would Doubt Me...

Crooked I Snippets 1 - http://www.zshare.net/audio/56057391163e2482/
Crooked I Snippets 2 - http://www.zshare.net/audio/56057539c941f65f/

Seems Crooked Is Tha Winner, B On Tha LookOut 4 The Cd Very Soon!!

props  :o
if she swallow during brains, that's game she soaking up!
 

Mietek23

Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #61 on: February 23, 2009, 10:00:04 AM »
Are you all freaking serious?  Some random dude creates a new account on here and promises he has some unreleased shit and you all actually think he has it?

Dude is a fake.. stupid shit I swear.


Hey I got every detox track ever made.... you all want them?

HAHAHA.. stupid shit I swear....

Theres Always One.... Yes I Am 'Freaking Serious', What Would B Tha Point In Jus Talkin Bout This?? Y Would I Come Here And JUst Say Shit 4 No Reason?? It Is Stupid Shit That U Would Doubt Me...

Crooked I Snippets 1 - http://www.zshare.net/audio/56057391163e2482/
Crooked I Snippets 2 - http://www.zshare.net/audio/56057539c941f65f/

Seems Crooked Is Tha Winner, B On Tha LookOut 4 The Cd Very Soon!!


DAMN, Didn't expect it at all... propz for the snippets - gonna check it out when it drops!
 

lawz2760

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 323
  • Karma: 3
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #62 on: February 23, 2009, 12:15:42 PM »
Nice, didnt think we would get any snipits
Do you need a credit card for internet orders? Check this out for Low Interest Credit Cards and great card offers, check out my site.

http://lawz2760.newcreditapplications.com/
 

DeathRowsFinest

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 94
  • Karma: 26
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #63 on: February 23, 2009, 12:22:32 PM »
Nice, didnt think we would get any snipits

Im Not Like These Other People On Here, If I Have Tha Snippets, Y Not Put Them Out??

JohnnyL

Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #64 on: February 23, 2009, 12:32:21 PM »
 I guess there's no point in me voting at this point, since we already have a winner, but I was gonna vote for Crooked I anyway.  Snippets sound dope.  I can't wait to hear this project.  As long as the price is reasonable, I'm in for a copy.
 

miragedesigns

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 35
  • Karma: -8
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #65 on: February 23, 2009, 01:28:24 PM »
i want to hear pimp slap !! there was so much hype behind that track!!

also so damn hood the OG version would be dope!
 

ŕiņ

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 960
  • Karma: -161
  • Cold Hearted Son Of A Bitch
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #66 on: February 23, 2009, 01:36:55 PM »
+1 for those snippets DRF!!!


ahhha then i found this!!

http://dynastyentgroup.com/forum/index.php?PHPSESSID=302d3beb0a09e2a406851ca00d2bc05b&topic=13751.msg113931;topicseen#msg113931


Then i realized thats probably you. Similar names LOL  ::)
« Last Edit: February 23, 2009, 01:47:04 PM by g ޮin »
 

miragedesigns

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 35
  • Karma: -8
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #67 on: February 23, 2009, 01:38:13 PM »
do you actually have the album??  from what i heard the links came from www.hoodstars.net
 

DeathRowsFinest

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 94
  • Karma: 26
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #68 on: February 23, 2009, 01:45:23 PM »
do you actually have the album??  from what i heard the links came from www.hoodstars.net

LoL I Made Those Snippets Last Nite N They Tryin 2 Jack Them Already!? Let Them Post Somethin Else N I Didnt Make At My Pad Yesterday! On Top Of That They Just Put My 2 Snippets Into 1...
« Last Edit: February 23, 2009, 01:48:48 PM by DeathRowsFinest »
 

DeathRowsFinest

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 94
  • Karma: 26
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #69 on: February 23, 2009, 01:57:00 PM »
+1 for those snippets DRF!!!


ahhha then i found this!!

http://dynastyentgroup.com/forum/index.php?PHPSESSID=302d3beb0a09e2a406851ca00d2bc05b&topic=13751.msg113931;topicseen#msg113931


Then i realized thats probably you. Similar names LOL  ::)

Thats Not Me BTW

miragedesigns

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 35
  • Karma: -8
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #70 on: February 23, 2009, 02:18:11 PM »
aite i believe you, i just read it off that forum that the clips came from there dont know how they got that story.

do you also have pimp slap?


do you actually have the album??  from what i heard the links came from www.hoodstars.net

LoL I Made Those Snippets Last Nite N They Tryin 2 Jack Them Already!? Let Them Post Somethin Else N I Didnt Make At My Pad Yesterday! On Top Of That They Just Put My 2 Snippets Into 1...
« Last Edit: February 23, 2009, 02:21:07 PM by miragedesigns »
 

Hazzard

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 962
  • Karma: 32
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #71 on: February 23, 2009, 02:59:27 PM »
aite i believe you, i just read it off that forum that the clips came from there dont know how they got that story.

do you also have pimp slap?


do you actually have the album??  from what i heard the links came from www.hoodstars.net

LoL I Made Those Snippets Last Nite N They Tryin 2 Jack Them Already!? Let Them Post Somethin Else N I Didnt Make At My Pad Yesterday! On Top Of That They Just Put My 2 Snippets Into 1...


that song is called slap back , pimp slap is a song by snoop
« Last Edit: February 23, 2009, 03:08:42 PM by Hazzard »
if she swallow during brains, that's game she soaking up!
 

EFFeX

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4950
  • Thanked: 6 times
  • Karma: 200
  • In None We Trust
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #72 on: February 23, 2009, 03:59:45 PM »
So you going to drop this homie or what?

Rickdeeznutz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1518
  • Karma: 130
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #73 on: February 23, 2009, 05:04:59 PM »
GOD DAM HOMIE!!! These snippets are banging!!! You will become a Legend around here if you drop this CD!!!
Your karma will go up like crazy!!   Cant wait till you  drop this shit!!!  Props for the Snippets, now im sure all the people who didnt belive you are now belivers

Good shit 8)


 

Dusan123

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 153
  • Karma: 5
Re: Which ProJeCt YaLl WaNt 2 C CoMe Out NeXt??
« Reply #74 on: February 23, 2009, 05:07:02 PM »
CrOoKeD IiIiIiI i!i!i!i!
I'm a ten, you're just a fuckin' zero! - B-Real